IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Saveway / SCI - мнение? (2)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Петър Лесов, явно е мазен БП добре заучил постолатите на Падрето.
    И все пак отговорите му издишат, само дето тона му е един такъв, намахан и все едно знае какво говори.
    Само да вметна че БП, е абсолютно ненужен на СКИ, освен за донор. За къв гръбнак кви 5 лв. 20% е или поне беше, те нали ги сменят, е комисионата за продадена карта, без да си балък. Като се гради мрежа, трябват картодържатели. Епа за кой чеп да дам 3 бинки, за да градя мрежа потребители, като мога да го правя за 50?
    Абе пирамида е, и като думне ще има рев, радрето ще е щастлив обаче.
    Bulls make profits, bears make profits, only the hungry pigs get slaughtered. Don't be a hungry pig!

    Коментар


    • Ей, дано да отговорят на тея аритметики. До сега май никой не е успявал да даде обяснение

      Някакви предположения кога падретата ще хванат еднопосочния към някоя топла държава? Много бързо им се размириса схемата и аз залагам, че ще е още към Април месец.
      "Там, където глупостта е образец, разумът е безумие."

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Barona Разгледай мнение
        7. Разбира се, че сме комисионери на пазара на потребление!
        Най-силно това се вижда във втора фаза на нашия бизнес. Когато имам клиентска общност от над 500000 потребители със Save Card в България. Ако сметнете едни минимални обороти да речем по 200лв на човек за месец в търговските ни партньори ... това ни гарантира над 100 000 000 лв/мес. оборот! На който, всеки БП в зависимост от броя потребители в структурата си, определя своя пасивен месечен доход!
        Е ако това, не са добри комисионни за България !?
        ... да може и да сте прав

        - Ако предположим, че наистина достигнете до 500 000 потребители - това означава всяка четвърта семейна единица в България да притежава sci карта.
        - След като осемнадесетмесечният период на разпространение в Пловдив е приключил (създаване 2010 + 18 месеца за Пловдив = края на 2011 - примерно), можете ли да кажете, господин бизнес партньор, че всяко 4-то семейство в Пловдив има карта от вашите (и че я използва активно всеки месец за по 200 лв)?
        - Колко потребители в Пловдив имат карти, като изключим БП-те?
        - Ако приемем, че средната отсъпка за тези 500 000 потребители (забележете, че всички те трябва да са активни ежемесечно) ще е 10% (със сигурност ще е по-малко), общтата стойност на отстъпките ще е 10 000 000.
        - Поправете ме, ако греша, но комисионната за БП-те от тези пари е 2% = общо 200 000
        - Сега само остава да изясним между колко БП ще се разпределят тези пари
        - Нека приемем, че всеки активен и сериозен БП продаде по 50 карти (умишлено завишавам цифрите, за да изкристализира абсурдността на цялата схема)
        500 000 / 50 = 10 000 - необходимите БП или с други думи всеки сериозен БП ще има дял от 20 лв месечно от въпросните 200 000 в резултат на комисионните.
        - Нека завишим цифрите още и да предположим за БП-те ще са още по-успешни:
        1 БП продава 100 карти и всяка прави по 200 лв оборот = 20 000 лв * 10% средна отстъпка = 2000 лв * 2% комисионна = 40 лв.
        И питам аз: Когато се изчерпи потенциалът за привличане на бизнес партньори, които да си купуват онлайн офиси, какво правим? БП-те живеят с 20-40 лв на месец? Или отчаяно се търсят нови бизнес партньори извън БГ, които да наливат свеж капитал?
        След като от казаното по-горе става ясно, че предлаганият продукт не може да донесе нормални ежемесечни печалби на БП-те, то той става безсмислен - картите за отсъпка са това, на което се крепи твърдението "SCI не е пирамида", защото всичко останало е: едни хора дават пари и получават възможност да взимат пари от други хора, които също ги дават, за да получат тази възможност и т.н.

        Нямам точни данни, но предполагам, че вече имате няклко хиляди БП...Ще могат ли те да покрият 500 000 потребители, за да се доберат до въпросните 40 лв на месец???
        Дори да продадете 1 милион карти в България (всяко второ семейство), цифрата ще стане просто 80 лв.?!?!?!
        След като това са съвсем прости изчисления, бихти ли ни разяснили къде е грешката, и защо оставаме слепи за тази невероятна бизнес възможност?

        Коментар


        • На въпроси 7, 8 и 9 простата математика от пирамидалния характер на развитието на "бизнеса" ви показва, че над 90% от приходите ви, ако въобще ще ги има, винаги ще идват от влизането на нови хора под вас, колкото и да се разраствате. И мнозинството, да разбираме над 99%, все ще е набутано и на загуба.
          Мога да задам още 3 въпроса:
          15. Защо се хвалите, че имате 45000 клиента при положение, че едва не повече от 1/4 от тях си ползват реално картите, а останалите, основна част от които са тези с подарени от близки и приятели карти, не се и сещат за тях? Така ли ще лъжете големите търговски вериги като преговаряте с тях - (примерно ако станете 100000) "имаме регистрирани 100000 клиента", макар че реалната бройка е 4 пъти по-малка?
          16. Защо лъжете на презентациите, че инвестиция от 3000 за купуване на "личен франчайз" се връщала чрез отстъпки? Отстъпката я има и за 50 лв., няма нужда да даваш още 3 бона, за да я имаш отново. Тогава? Как се връщат тези допълнително дадени три бона? Рискът бил "нула"... Мошеници!
          17. Най-важният въпрос - защо лъжете, че това е великолепна възможност за доходи, по-добра от работата на заплата и дори от обикновения малък бизнес, при положение, че за над 99 % от БП-та това е загуба без шанс да си върнат вложенията? Не е ли това най-подвеждащата и грозната част от презентациите ви? Защо не им казвате истината за огромния процент набутани без шанс да си върнат парите? Отговорът е ясен - защото никой няма да се включи.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Barona Разгледай мнение
            Начално ЕТО КАКВИ ОТГОВОРИ НА ТВОИТЕ ВЪПРОСИ ПОЛУЧИХ НА ЛИЧНИ:

            ... Моля Ви, информирайте се малко повече, преди да злословите!

            Ако имате други въпроси, не се колебайте да ме попитате, вместо да всявате смут в интернет пространството."

            С Уважение,
            Петър Лесов

            www.lesov.sci.sc

            Barona, освен да питаш още 1-2 въпроса и да вадиш 3К за БП, друго не ти остава. Всичко е супер и няма как да не станеш милионер поне.

            Коментар


            • ЧАСТ 2

              Първоначално изпратено от RockSolid Разгледай мнение
              Първо, аз съм БП на компанийката ви от две години почти, така че ми е пределно ясно за какво става въпрос. Ти говориш по абсолютно същия начин, както са обучавани да говорят и повечето БП-та. Без факти, винаги в бъдеще време, винаги оплюващи останалите хора с аргументирано мнение. Значи всеки който не е инвестирал 3 бона и не е набутал приятелите си, за да ги избие, автоматично е мързелив и невеж? Вие не сте МЛМ компания, отиди да презентираш "бизнеса" на някой истински успял мрежар и виж какво ще ти каже. Вземи и попрочети литература от авторите, които самите вие препоръчвате. SCI е 100%-ова пирамида според техните критерии и западното законодателство. Хайде да ми отговориш на няколко въпроса, да видим ти колко разбираш от бизнеса, който толкова пламенно защитаваш:

              1.Защо лъжете, че подарявате БМВ-та, като колите са лизингови, не са на името на съответното БП, въпреки че той е обвързан с таргети, които ако не изпълни сам ще си плаща вноските?

              2.Защо лъжете, че ще излизате в Европа, като европейското законодателство категорично забранява подобни финансови схеми като вашата?

              3.Защо лъжете, че ще ходите и в Турция, като там има осъдени на по 70 години затвор за дейност като вашата?

              4.Защо не казвате на презентациите, че "спечелването" на БМВ-то е свързано САМО И ЕДИНСТВЕНО с вкарване на хора по 600/1800/3000 лева, а не е свързано по никакъв начин с оборота от пазаруване?

              5.Защо лъжете, че сте първата такава компания в света, като дори и на българския пазар има поне 3-4 други, работещи на вашия принцип?

              6.Защо лъжете, че картата за отстъпка струва 50 лева ЕДНОКРАТНО, а всъщност трябва да се подновява на всеки 2 години срещу 24 лева?

              7.Защо парадирате с това, че сте комисионери на пазара на потребление, като само 5-10% от комисионните ви идват от това?

              8.Като давате за пример хора с комисионни по 30-40.000 защо не уточнявате, че това са пари от новопривлечените БП-та? Парите на приятелите и познатите ви?

              9.Защо израстването ви в ранг не е свързано с оборота от потребление направен от структурата ви, а само с оборота от новопривлечените БП-та?

              10.Защо експанзията ви се отлага вече три пъти?

              11.Защо когато обект преустанови партньорството си с вас заради неизгодните ви условия, вие го представяте като изключен ОТ ВАС заради нелояни практики?

              12. Защо в обученята си наричате хората, които не харесват "бизнеса" ви, невежи, глупави и мързеливи?

              13.Защо в общите условия пише, че дейността ви може да бъде прекратена след спиране поддръжката на сайта? Коя голяма компания поставя такова нелепо условие на партньорите си?

              14.Защо лъжете, че водите преговори с мобилен оператор и ЕРП? Трябва да сте абсолютни аматьори ако мислите, че монополист ще предложи отстъпка на хора, които така или иначе са му клиенти.

              Чакам отговор, точка по точка, аргументиран, а не в бъдеще време и с условности като по презентациите. И ако може без заучените уклончиви отговори на Станчо и Пастора, слушал съм ги достатъчно пъти. Със свои думи, факти и цифри. Поздрави.
              ЧАСТ 2: Начално ЕТО КАКВИ ОТГОВОРИ НА ТВОИТЕ ВЪПРОСИ ПОЛУЧИХ НА ЛИЧНИ:
              "9. ... всичко в тази фаза на развитие на компанията е обвързано с изграждането на потребитлската общност!

              10. Не се е отлагала нито веднъж! Компанията е създадена в началото на 2010 година в Пловдив. Заложено е в бизнес плана първите два етапа на развитие ( Пловдив / България ) да таят четири години и половина ( по точно 48 месеца )
              Към днешна дата, компанията вече има готовност да излезе в петте заобикалящи ни страни, но все още не е стабилно развит бизнеса в България за да си позволим да изместим фокуса на Бизнес партньорите извън страната! Всичко си върви по план, дори леко изпреварваме развитието

              11. Кое Ви кара да смятате, че е възможно да са неизгодни условията на договора с търговските обекти? Тук отново, не сте добре информиран. Компанията предоставя на търговците една ПЕРФЕКТНА лоялна програма - безвъзмездно! Обучава им персонала, брандира им обекта и започва да ги рекламира по най-добрите начини, чрез реклама в интернет и с препоръка от уста на уста! Те не заплащат авансово нито стотинка за въпросните услуги! Единственото което се изисква от тях е те САМИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ ПРОЦЕНТА които могат да дават за да участват в тези бизнес взаимотношения!

              Какво е важно за нас?
              Да подберем истинските търговци, тези които знаят как да обслужват изпратените от нас клиенти!
              Ние не учим търговците как да правят бизнес. Но, можем да избираме с кой да партнираме

              Защо? - защото ако това не е така, колкото и добре да рекламираме даден търговец, то хората няма да се върнат и да пазаруват повторно! А за нас е важно хората да са доволни и да пазаруват колкото се може повече в избраните от нас търговски обекти, защото само тогава ние получаваме комисионна върху оборота им.

              12. Никога не е имало подобно разграничаване!
              Да, определено в България е масово явление да наблюдаваме основно такива "невежи, глупави и мързеливи" хора които само се оплакват и чакат някой да им "оправи" положението. И ако трябва да сме честни, те не се занимават с подобни бизнес начинания - това е факт!
              В този бизнес се БАЧКА, не е схема за бързо забогатяване и дори някой от описаните по-горе хора, да се захване, то той доста бързо се отказва и започва да плюе и злослови!
              Искрено се надявам, че Вие не сте сред тях!

              13. Нормално е създавайки даден продукт, собственика да има изисквания и условия. Съответно и точки на защита на интелектуалните си интереси. Никой не е на сила в този бизнес. Всеки сам преценява какъв "риск" е готов да поеме.

              Но ако приемем, че собствениците на компанията в момента отглеждат кокошка, снасяща златни яйца! Дали ако им се прияде пилешка супа ще я сготвят ?

              14. Сигурни сме, че в момента в който ние станем огромна за размерите на България клиентска общност всеки ще ни иска!
              Не говоря за 500 хиляди, дори не и за 300 хиляди! В момента в който прескочим 100 хиляди потребители няма голям търговец, верига от горива, хранителни стоки или знам ли какво, кой да каже, че не иска тази добре информирана и осъзната клиентска маса.

              Това се отнася и за мобилните оператори. Там конкуренцията е убийствено жестока!
              А що се отнася до ЕРП, до няколко месеца им предстои освобождаване на пазара - въвеждане към избор на компания от която да може всеки потребител да си купува електроенергия!
              Това е чст от етапите по пресъединяване към Европейския съюз. За консуматорите на високи и средно напрежение вече е факт и България има над 50 компании предлагащи електроенергия!

              ... Моля Ви, информирайте се малко повече, преди да злословите!

              Ако имате други въпроси, не се колебайте да ме попитате, вместо да всявате смут в интернет пространството."

              С Уважение,
              Петър Лесов

              www.lesov.sci.sc
              Last edited by Barona; 26.12.2013, 14:15.
              Да бъде благословен българският Ян Палах (Д-р. Н.Черкезов) - за усмиването на SCI с коментарите си.

              Коментар


              • ЕТО КАКВИ ОТГОВОРИ НА ТВОИТЕ ВЪПРОСИ ПОЛУЧИХ НА ЛИЧНИ

                Първоначално изпратено от RockSolid Разгледай мнение
                Първо, аз съм БП на компанийката ви от две години почти, така че ми е пределно ясно за какво става въпрос. Ти говориш по абсолютно същия начин, както са обучавани да говорят и повечето БП-та. Без факти, винаги в бъдеще време, винаги оплюващи останалите хора с аргументирано мнение. Значи всеки който не е инвестирал 3 бона и не е набутал приятелите си, за да ги избие, автоматично е мързелив и невеж? Вие не сте МЛМ компания, отиди да презентираш "бизнеса" на някой истински успял мрежар и виж какво ще ти каже. Вземи и попрочети литература от авторите, които самите вие препоръчвате. SCI е 100%-ова пирамида според техните критерии и западното законодателство. Хайде да ми отговориш на няколко въпроса, да видим ти колко разбираш от бизнеса, който толкова пламенно защитаваш:

                1.Защо лъжете, че подарявате БМВ-та, като колите са лизингови, не са на името на съответното БП, въпреки че той е обвързан с таргети, които ако не изпълни сам ще си плаща вноските?

                2.Защо лъжете, че ще излизате в Европа, като европейското законодателство категорично забранява подобни финансови схеми като вашата?

                3.Защо лъжете, че ще ходите и в Турция, като там има осъдени на по 70 години затвор за дейност като вашата?

                4.Защо не казвате на презентациите, че "спечелването" на БМВ-то е свързано САМО И ЕДИНСТВЕНО с вкарване на хора по 600/1800/3000 лева, а не е свързано по никакъв начин с оборота от пазаруване?

                5.Защо лъжете, че сте първата такава компания в света, като дори и на българския пазар има поне 3-4 други, работещи на вашия принцип?

                6.Защо лъжете, че картата за отстъпка струва 50 лева ЕДНОКРАТНО, а всъщност трябва да се подновява на всеки 2 години срещу 24 лева?

                7.Защо парадирате с това, че сте комисионери на пазара на потребление, като само 5-10% от комисионните ви идват от това?

                8.Като давате за пример хора с комисионни по 30-40.000 защо не уточнявате, че това са пари от новопривлечените БП-та? Парите на приятелите и познатите ви?

                9.Защо израстването ви в ранг не е свързано с оборота от потребление направен от структурата ви, а само с оборота от новопривлечените БП-та?

                10.Защо експанзията ви се отлага вече три пъти?

                11.Защо когато обект преустанови партньорството си с вас заради неизгодните ви условия, вие го представяте като изключен ОТ ВАС заради нелояни практики?

                12. Защо в обученята си наричате хората, които не харесват "бизнеса" ви, невежи, глупави и мързеливи?

                13.Защо в общите условия пише, че дейността ви може да бъде прекратена след спиране поддръжката на сайта? Коя голяма компания поставя такова нелепо условие на партньорите си?

                14.Защо лъжете, че водите преговори с мобилен оператор и ЕРП? Трябва да сте абсолютни аматьори ако мислите, че монополист ще предложи отстъпка на хора, които така или иначе са му клиенти.

                Чакам отговор, точка по точка, аргументиран, а не в бъдеще време и с условности като по презентациите. И ако може без заучените уклончиви отговори на Станчо и Пастора, слушал съм ги достатъчно пъти. Със свои думи, факти и цифри. Поздрави.
                ЕТО КАКВИ ОТГОВОРИ НА ТВОИТЕ ВЪПРОСИ ПОЛУЧИХ НА ЛИЧНИ:
                "Нямам представа дали се познаваме, но съм възмутен от писанията Ви и реших да дам малко разяснения по въпросите които, толкова живо Ви вълнуват.
                Смятам, че преди да се злослови е добре човек да се информира, най-малкото за да не се излага.

                Отговори:

                1. Никой не лъже, че се подаряват автомобили BMW. Ако се заслушате внимателно в Бизнес презентацията на компанията, много добре се казва, че в този бизнес има КАРИЕРА и когато човек достигне определен ранг, ПОЛУЧАВА награда определен автомобил. Както и при достигане на следващ, по-висок ранг, автомобила му се взима и му се дава следващия. Никъде не се споменават подаръци!!!
                Но за да сте още по-добре информирани, автомобилите наистина се подаряват на БП, но след потвърждаването на определени резултати в рамките на три години. В този период ( три години) компанията изплаща лизинга на въпросните возила, вместо БП. Въпреки, че се изработват по тяхна поръчка.

                2. Никъде в ЕВРОПЕЙСКОТО законодателство, няма подобни забрани. Моля Ви, не се изказвайте неподготвени!

                Компанията има изключително ясен и точен Бизнес План.
                * Първи етап ( 18 месеца ) - развитие на Пловдивския пазар.
                * Втори етап ( 36 месеца ) - развитие на Българския пазар.
                * Трети етап ... излизане на Балканите
                * ... за 20 години - стабилен бизнес в цяла ЕВРОПА !

                3. Кой Ви кара да си мислите, че в Турция, някой, някога е развивал бизнес като нашия. И какво визирате с това "дейност като Вашата" ?

                Бизнес моделът на SCI е най-подходящ за хора като Турците. Защото те страшно много ценят договорките в посока ... някой да им доведе клиенти. Те може да загубят, но ще си изплатят комисионната на посредника, понеже много добре знаят какво е конкуренция и някой да ти доведе клиент. При положение, че ефективността на рекламата е под 10%, каквато започва да става и България. Но това е друга тема ...

                4. Няма как на презентацията човек да научи всички детайли на бизнеса. Но силата на Мулти Левъл Маркетинга е всеки да получи персонално обяснение на всички подробности, да бъде информиран на 100% за да може да вземе решение, дали този бизнес е за него!
                Нашия Бизнес модел има две фази на развитие и възнаграждение. В момента компанията се намира в първа фаза, в нея целта е да се изгради един гръбнак от Бизнес Партньори, това е така да се каже нашата дистрибуторска мрежа. Или казано по-точно нашите точки на продажба, чрез които компанията иска да достави нашия продук SAVE CARD до всеки желаещ клиент. Ако ние нямаме тази добре развита мрежа, то няма как продукта ни да стигне до крайния клиент. Разбира се този процес е силно възнаграждаващ!
                ... повече детайли по темата, ако имате желание - на живо

                5. Ние СМЕ ПЪРВАТА компания използваща точно по този начин МЛМ за създаването на най-големия лоялен клуб от потребители!!!
                Има много компании използващи МЛМ, както и много компании с обединени лоялни програми. Но като SCI няма друга!!!
                Както има и много компании продаващи сандвичи, има страхотни сандвичи! Най-вероятно и Вие можете да си направите страхотен сандвич! Но Mc Donalds взимат по 1000000$ за може да правите като техните сандвичи!
                Задавали ли сте си въпроса - ЗАЩО? ... защото ще използвате тяхната система за бизнес!

                6. Никой не Ви лъже за подобно нещо!
                Компанията предлага БЕЗПЛАТНА и ПЛАТЕНА регистрация. Срещу платената регистрация от 50,00 лв получавате "Добре Дошли" пакет в който имате: цветно ръководство, персонална Save Card с валидност 2 години, инструкция за употреба на картата, абонамент за SMS известяване за 2 години, освободени сте от банкови такси ( за това, че Ви се превеждат суми по личната сметка), не Ви се начисляват такси за куриер, както и за подръжка на личния онлайн профил ( офис ).

                След период от две години, ако искате, може да си подновите за още две години описаните по горе услуги срещу 24,00 лв с ДДС.

                7. Разбира се, че сме комисионери на пазара на потребление!
                Най-силно това се вижда във втора фаза на нашия бизнес. Когато имам клиентска общност от над 500000 потребители със Save Card в България. Ако сметнете едни минимални обороти да речем по 200лв на човек за месец в търговските ни партньори ... това ни гарантира над 100 000 000 лв/мес. оборот! На който, всеки БП в зависимост от броя потребители в структурата си, определя своя пасивен месечен доход!
                Е ако това, не са добри комисионни за България !?
                ... да може и да сте прав

                8. Пак ще се повторя: Компанията в първа фаза финансово мотивира БП за да изграждат гръбнака от БП. Или по точно, основните бонуси и комисионни са за изграждането на така наречените ТОЧКИ НА ПРОДАЖБА или мрежата от Бизнес партньори, явяващи се като дистрибутори на Save Card.
                Единствено чрез подобна мотивация и система от Мулти Левъл Маркетинг е възможно изграждането на така голяма клиентска маса от добре информирани клиенти - 500000 к.п. за България."
                ЧАСТ 1, СЛЕДВА ЧАСТ 2
                Last edited by Barona; 26.12.2013, 10:52.
                Да бъде благословен българският Ян Палах (Д-р. Н.Черкезов) - за усмиването на SCI с коментарите си.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Barona Разгледай мнение
                  http://www.youtube.com/watch?v=I-OgO__V3g4 ЗОМБИТАТА НА SCI ТРЪГНАЛИ ЗА ВИЕНА, А КАЦНАЛИ ВЪВ ПУСТИНЯТА СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ ЩЕ КАЦНАТ В ЕГИПЕТ РОДИНАТА НА ПИРАМИДИТЕ И ФАРАОНИТЕ
                  Тия преди да завземат света, дали не трябва да се научат как се пише Vienna?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от gouem Разгледай мнение
                    Това е въпросната платена статия в българската версия на Форбс, която явко пастора използва за да притиска БП-тата си. Жалка история.
                    Мнението изразява лична позиция, не е препоръка или съвет.

                    Коментар


                    • http://www.simeonshopov.com/2013/08/...ional-sci.html

                      Коментар


                      • Весела коледа,
                        Бъдете щастливи, здрави, мислещи !

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Селдън Разгледай мнение
                          З А преди това Брънков, който е един от най-успешните им лидери, публикувал дълго послание, в което обяснява как продажбите за месец ноември били отчайващи и трябвало да се стараят повече. Явно отчето хептен се побъркало от гняв по неносещите му пари бизнес балъци ))
                          Съветът ми на базата на видяното за тази компания е да не се включвате, по-балъшка имитация на "бизнес" от това няма! )))
                          Брънко да не се чуди, мае и оплаква, защото ще заема неговото място.
                          Да се поучим от п-р Петров, да прегърнем дори и враговете си за да живеем в мир и разбирателство.

                          Коментар


                          • "От тук нататък взаимодействието ми с всеки един от вас и бъдещето ми доверие и взаимодействие ще е според резултатите ви."

                            Лидер, та дрънка. Падрето яко е изпушил, явно парите не стигат за лизингите и наемите на залите, за почивките му до Дубай да не говорим. А, те не бяха почивки, бяха "работни визити". Сигурно и натам да очакваме експанзия. Групата им във Facebook е супер забавно място, просто си заслужава да дадеш 3000 лева, за да им гледаш напъните и самозомбирането.

                            "след всички иновации, статии отразяващи ни във Форбс и Мениджър + инструментите и новата платформа, вие сте на ход."

                            Брех, да им се ненарадва човек на милиардите и трилионите наляти в иновации. Щипнали са малко от Grabo и са го внедрили в сайта си, колко иновативно... Статийките в списанията са обозначени като платена реклама, що така?

                            Между другото, вчера постнах едни въпросчета, някой от активните интергалактически комисионери няма ли да се наеме на отговори? Макар че мълчанието също е достатъчно красноречиво

                            П.С. Весела Коледа и весело посрещане на Нова Година на всички. Надявам се, че на горките БП-та все пак им е останал някой, с когото да посрещнат празниците.

                            Коментар


                            • Здравейте, следя публикациите тук и приветствам действията ви срещу разпространението на тази пирамида и понеже сравнително скоро получих информация от първа ръка за т.нар. "бизнес" в пирамидата, реших да се регистрирам тук и да ви поднеса каквото научих. Гарантирам, че всичко което споделям е 100 % истина, видях с очите си какво представлява въпросният "бизнес",след като един много добър мой приятел, който е доста напреднал като структура, ми показа неговия т.нар. "онлайн офис" в пирамидата. С други думи - информация от първа ръка!
                              Бизнесът им е пълна пирамида, в която над 99 % от БП-тата им са тотално набутани без шанс да си върнат парите. Видях една структура с няколко стотин БП, където почти никой не печелеше нищо! Какви бизнес партньори са тези?!? Като всеки е инвестирал между 600 и 3000 лв. Това е голямата им измама, защото на презентациите им костюмирани момченца обясняват как било "живото-променяща" и "великолепна бизнес възможност" и пр., а реалността е, че води до масово набутване! Тези БП-та дори парите от инвестицията не са върнали, а като пресметнем другите им разходи като срещи по кафета и ресторанти, бизнес дни по 50 лв, транспорт и разни смешни събития с Графа, за които цакат по 300 лв, излиза, че загубите им са дори още по-големи! И без шанс да си ги върнат!
                              В тази схема печелят много много малко на брой участници. В цялата им схема доколкото съм чувал в момента има около 7000 БП-та, може и да са повече,а от тях 20-на са се качили в лизингови БМВ-та. Можете да си направите сметка какъв е процентът успяващи да припечелят нещо. Аз ще ви кажа, по-малко от 1%! Като печалбите на най-успешните в тази схема са за сметка на стотици и хиляди набутани, които никога няма да си върнат парите. А на тези с БМВ-тата като им мине 1-та година и компанията почне да ги проверява кой колко оборот е защитил, не се знае и те колко ще са на печалба, ако им се налага да плащат от джоба за лизинговите вноски.Морален ли е тоя "бизнес", в който всички са на загуба с изключени на няколко щастливци на върха на пирамидата?
                              Освен това видях в акаунта му, че от около 1000 клиента, които са под него реално 20-25 % си ползват картите за отстъпка и макар според мен продуктът им да е горе долу добре разработен и идеята не е лоша, оказва се, че дори картите им са балон. защото 3/4 от потребителите са или с подарени карти за "активност", която се искала за един от бонусите, или това са близки и приятели на БП-тата, които са си взели ей така да кандисат. Като им се налага да си обновяват картите 2 г. след регистрацията сетете се колко от тях ще платят 24 лв. за карти, които не ползват.
                              На края за десерт да прецените сами какви са моралните качества на падрето. Понеже приятелят ми е един от лидерите в пирамидата и има достъп до една друга група във фейсбук, на която и викали "бизнес тим" или нещо такова, от профила му във фейсбук видях един призив на пастора от средата на ноември, като за щастие успях да го копирам и пратя на електронната ми поща, безценно и наистина са думи на падрето, насладете се ):
                              "Здравейте великани,

                              С този пост искам да изостря фокуса и динамиката на поставените в петък цели.
                              През тази седмица трябва да постигнете 1/3 от необходимите цели.

                              Смятам, че след 26.10 и 10.11, след всички иновации, статии отразяващи ни във Форбс и Мениджър + инструментите и новата платформа, вие сте на ход.

                              От тук нататък взаимодействието ми с всеки един от вас и бъдещето ми доверие и взаимодействие ще е според резултатите ви.

                              Искрено се надявам да оправдаете доверието ми!

                              Поздрави и успех!"

                              Моралът на падрето е "като ми носите пари сте приятели, като не ми носите, не ви познавам и не ща да ви чувам" )))) Християнин отвсякъде нали. А преди това Брънков, който е един от най-успешните им лидери, публикувал дълго послание, в което обяснява как продажбите за месец ноември били отчайващи и трябвало да се стараят повече. Явно отчето хептен се побъркало от гняв по неносещите му пари бизнес балъци ))
                              Съветът ми на базата на видяното за тази компания е да не се включвате, по-балъшка имитация на "бизнес" от това няма! )))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Barona Разгледай мнение
                                http://www.youtube.com/watch?v=I-OgO__V3g4 ЗОМБИТАТА НА SCI ТРЪГНАЛИ ЗА ВИЕНА, А КАЦНАЛИ ВЪВ ПУСТИНЯТА СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ ЩЕ КАЦНАТ В ЕГИПЕТ РОДИНАТА НА ПИРАМИДИТЕ И ФАРАОНИТЕ
                                Много добре

                                Коментар

                                Working...
                                X