IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ветрогенератор с турбина с летящи крила

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Кво питаш, човека си е направил патент, идва да се похвали, и дано успее.
    Не като някои просяци-мрънкачи дет' за нищо не стават.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • И преди бях питал, но, ще се подесетя: Как се решава въпросът с надеждността? Твърде много подвижни елементи, в движение на всеки мах с крило...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ORKY Разгледай мнение
        Както винаги случайно минах и видях, че един човек все пак се е възмутил от простотията спрямо труда на един човек ... виждам, че са му изтрити коментарите. Плювахте плювахте тая турбина ама от няколко месеца имам издаден патент за изобретение. В момента тествам реално и 2 на 2 метра аксиална турбина със същия замисъл да връща фронтални сили за да щади конструкцията исвен мащабното регулиране на мощността. Замисъл който няма във световен мащаб. АКо знаеш такава търбина покажи Я .. Относно другото МИ изобретение и Еволвентата ... няма плъзгане бе пирамидко има далеч по добро отъркаляне от прославената еволвента.... ДО сега няма друг създал подобна крива на зъб на зъбно колело.. ИМа подобно на Няголов ама не е същото защото при моето аз търся определени показатели които водят до ефективност и оттам липса на шумове. Ако ти можеш да ми обясниш как това е сързано... За това тази държава е в лайната защото лайната брзат да олайнянат и омиришат кадърните хора а останалите стоят отстрани и се кефят на миризмата без да усещат че полека полека и те потъват в тези лайна
        1.За улеснен старт на вертикалко валова турбина, през 2007-ма, разработих и изпитах крепеж от „счупени под ъгъл” хоризонтални елементи, трансформиращи аксиалния натиск в тангенциална сила. Не подадох заявка, но, играчката ми бе доста дълго на покрива на ТУ -Варна а, в последствие, всеки би могъл да,я копира. Ползвай със здраве, нищичко не искам „в замяна”.
        Иначе,
        2.Поздавления за патента. Българското патентно ведомство издава и такива на неработещи изобретения, стига да са „правилно описани” и таксите да са платени. Лично отказах да се възползвам веднъж, т.к. след внесени близо 300 и горница лв, установих същхествен проблем в първото си творение и не пожелах патент за издънка.
        3.За зъбните ти предавки нищо не казвам, може и да намерят приложение.
        Last edited by Pyramid; 18.10.2018, 22:29.

        Коментар


        • Както винаги случайно минах и видях, че един човек все пак се е възмутил от простотията спрямо труда на един човек ... виждам, че са му изтрити коментарите. Плювахте плювахте тая турбина ама от няколко месеца имам издаден патент за изобретение. В момента тествам реално и 2 на 2 метра аксиална турбина със същия замисъл да връща фронтални сили за да щади конструкцията исвен мащабното регулиране на мощността. Замисъл който няма във световен мащаб. АКо знаеш такава търбина покажи Я .. Относно другото МИ изобретение и Еволвентата ... няма плъзгане бе пирамидко има далеч по добро отъркаляне от прославената еволвента.... ДО сега няма друг създал подобна крива на зъб на зъбно колело.. ИМа подобно на Няголов ама не е същото защото при моето аз търся определени показатели които водят до ефективност и оттам липса на шумове. Ако ти можеш да ми обясниш как това е сързано... За това тази държава е в лайната защото лайната брзат да олайнянат и омиришат кадърните хора а останалите стоят отстрани и се кефят на миризмата без да усещат че полека полека и те потъват в тези лайна
          Last edited by ORKY; 18.10.2018, 14:09.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Ами човека има чувство за срам, за разлика от некои из... обретатели,

            За разлика от теб. И прекрасно знаеш, защо.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Кънчев / Кунчев, де изчезна?
              Ами човека има чувство за срам, за разлика от некои из... обретатели,

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Кънчев / Кунчев, де изчезна?

                Коментар


                • ...Някой да е чувАл колегата напоследък?

                  Коментар


                  • ...я, да реанимираме мъничко: Докъде си, Кънчев/Кунчев с правната защита? Не, че тя ще направи нещото ти работещо но, все пак?

                    Коментар


                    • Понякога не точно "простото е гениално", нито "гениалното е просто" именно поради проблеми с функционалността. Все ми се струва, че иде реч за изваден от контекста елемент от мисъл, превърнал се в "свещена крава". Съвършените системи са съвършени именно, защото са комплексни.
                      Както и да е - основното, дето имах да казвам, съм го казал - досега, Кънчев/Кунчев (ако си беше изписал фамилията на български, нямаше да го занасям така) така и не даде смислено доказателство, че:
                      1.Тази турбина има безусловно, важната надеждност ПОНЕ на ниво като "простите" обикновени пропелери.
                      2.Тази турбина има кпд>от теоретичния предел 59%
                      3.Тази турбина е поне толкова технологична, както пропелерите по т.1.
                      4.Тази турбина НЕ поражда шум, по-висок от този на пропелерите по т.1.
                      5.да не питам за повече, че ще ме обяви за враг. Не, че ми пука изобщо но, ще се разсее и ще изобрети още нещо такова гениално, дето пак ще му го крадат проклетите американци...

                      Коментар


                      • Такива зъби си имат приложение и се използват, например в зъбни помпи понеже са плътни или в предавки които се самосмазват от самия материал на колелата и в никакъв случай не са подходящи за голяма разлика в предавателното отошение. Странно как не е се е кооперирал още с някои китайци с алергия към четенето на учебници и книги, ще си паснат точно като две такива зъбни колелета.Убеждаваха ме едни за една пластмаса дебел листов материал че е метал защото блестяла и била сребърна сиреч метална. Казах им да питат дали този материал не е пластмаса тези които ги снабдяват, естественно им отговорили че е пластмаса но и те като него понеже не падат на гърба си - да пластмаса е обаче е метална.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Проблема на тези цилиндрични зъби е точно в точността на зацепването, те трябва да са зацепени идеално точно което на практика е невъзможно и като се олуфтят леко и триенето много ще нарастне. Освен това никакъв джоб за смазка няма който да е близо до контактното петно на зъба и съвсем правилно забеляза че те дори и да са в масло много добре ще се очистват от него при завъртане. Другия проблем е че са се отказали от тях и много рядко се прилагат, а вече това че той ги е открил си е чисто негов персонален проблем.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Значи, това, което съм чел някога за еволвентните зъбни колела по машинни елементи е, че при тях триенето в точката на контакт е триене на търкаляне, т.е., минималното възможно по принцип. При тези на видеото с големите претенции е видно приплъзването на двете колела в контактната зона и то, под товар. Тоест, си има истинско триене на плъзгане /да, възможно, в масло, и все пак!/ което води до ускорено износване. Междуосовото разстояние е много критично за местоположението на контактната зона. Нещо повече, в дъното на цилиндричния зъб, вляво и вдясно от нормалата, когато имаме колела с различни диаметри, имаме различна ъглова скорост и, оттам, неминуемо, още триене по тангентата. Последното, както и да смазваш, би могло да съкрати двойно, че и тройно живота на подобна зъбна двойка.

                            Накратко,
                            - Кънчев/Кунчев, ти продължавай с търсенията си но, ако изпускаш простички неща от поглед, ще се натресеш на голяма излагация.

                            - Дано разбереш, не ти желая злото.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Кънчев с компютърно контролирана феза която да "прави" квадрат и кръг ще изумиш света. Не съм виждал зъбна предавка в която малкото и голямото зъбно колело да са с различен модул.
                              Това, което аз видях в тези зъбни колела, е нещо, което не може просто да не е свръхкапризно към точността на изработка и позициониране, притежава увеличено триене, джвакане на маслото и т.н. И до съвършенството някак им е много, много далече. Голям скепсис ме гони към тези "нови зъби колела".

                              Коментар


                              • Кънчев с компютърно контролирана феза която да "прави" квадрат и кръг ще изумиш света. Не съм виждал зъбна предавка в която малкото и голямото зъбно колело да са с различен модул.
                                Last edited by supertrader; 01.07.2016, 19:52.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X