If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Както винаги случайно минах и видях, че един човек все пак се е възмутил от простотията спрямо труда на един човек ... виждам, че са му изтрити коментарите. Плювахте плювахте тая турбина ама от няколко месеца имам издаден патент за изобретение. В момента тествам реално и 2 на 2 метра аксиална турбина със същия замисъл да връща фронтални сили за да щади конструкцията исвен мащабното регулиране на мощността. Замисъл който няма във световен мащаб. АКо знаеш такава търбина покажи Я .. Относно другото МИ изобретение и Еволвентата ... няма плъзгане бе пирамидко има далеч по добро отъркаляне от прославената еволвента.... ДО сега няма друг създал подобна крива на зъб на зъбно колело.. ИМа подобно на Няголов ама не е същото защото при моето аз търся определени показатели които водят до ефективност и оттам липса на шумове. Ако ти можеш да ми обясниш как това е сързано... За това тази държава е в лайната защото лайната брзат да олайнянат и омиришат кадърните хора а останалите стоят отстрани и се кефят на миризмата без да усещат че полека полека и те потъват в тези лайна
1.За улеснен старт на вертикалко валова турбина, през 2007-ма, разработих и изпитах крепеж от „счупени под ъгъл” хоризонтални елементи, трансформиращи аксиалния натиск в тангенциална сила. Не подадох заявка, но, играчката ми бе доста дълго на покрива на ТУ -Варна а, в последствие, всеки би могъл да,я копира. Ползвай със здраве, нищичко не искам „в замяна”.
Иначе,
2.Поздавления за патента. Българското патентно ведомство издава и такива на неработещи изобретения, стига да са „правилно описани” и таксите да са платени. Лично отказах да се възползвам веднъж, т.к. след внесени близо 300 и горница лв, установих същхествен проблем в първото си творение и не пожелах патент за издънка.
3.За зъбните ти предавки нищо не казвам, може и да намерят приложение.
Както винаги случайно минах и видях, че един човек все пак се е възмутил от простотията спрямо труда на един човек ... виждам, че са му изтрити коментарите. Плювахте плювахте тая турбина ама от няколко месеца имам издаден патент за изобретение. В момента тествам реално и 2 на 2 метра аксиална турбина със същия замисъл да връща фронтални сили за да щади конструкцията исвен мащабното регулиране на мощността. Замисъл който няма във световен мащаб. АКо знаеш такава търбина покажи Я .. Относно другото МИ изобретение и Еволвентата ... няма плъзгане бе пирамидко има далеч по добро отъркаляне от прославената еволвента.... ДО сега няма друг създал подобна крива на зъб на зъбно колело.. ИМа подобно на Няголов ама не е същото защото при моето аз търся определени показатели които водят до ефективност и оттам липса на шумове. Ако ти можеш да ми обясниш как това е сързано... За това тази държава е в лайната защото лайната брзат да олайнянат и омиришат кадърните хора а останалите стоят отстрани и се кефят на миризмата без да усещат че полека полека и те потъват в тези лайна
Понякога не точно "простото е гениално", нито "гениалното е просто" именно поради проблеми с функционалността. Все ми се струва, че иде реч за изваден от контекста елемент от мисъл, превърнал се в "свещена крава". Съвършените системи са съвършени именно, защото са комплексни.
Както и да е - основното, дето имах да казвам, съм го казал - досега, Кънчев/Кунчев (ако си беше изписал фамилията на български, нямаше да го занасям така) така и не даде смислено доказателство, че:
1.Тази турбина има безусловно, важната надеждност ПОНЕ на ниво като "простите" обикновени пропелери.
2.Тази турбина има кпд>от теоретичния предел 59%
3.Тази турбина е поне толкова технологична, както пропелерите по т.1.
4.Тази турбина НЕ поражда шум, по-висок от този на пропелерите по т.1.
5.да не питам за повече, че ще ме обяви за враг. Не, че ми пука изобщо но, ще се разсее и ще изобрети още нещо такова гениално, дето пак ще му го крадат проклетите американци...
Такива зъби си имат приложение и се използват, например в зъбни помпи понеже са плътни или в предавки които се самосмазват от самия материал на колелата и в никакъв случай не са подходящи за голяма разлика в предавателното отошение. Странно как не е се е кооперирал още с някои китайци с алергия към четенето на учебници и книги, ще си паснат точно като две такива зъбни колелета.Убеждаваха ме едни за една пластмаса дебел листов материал че е метал защото блестяла и била сребърна сиреч метална. Казах им да питат дали този материал не е пластмаса тези които ги снабдяват, естественно им отговорили че е пластмаса но и те като него понеже не падат на гърба си - да пластмаса е обаче е метална.
Проблема на тези цилиндрични зъби е точно в точността на зацепването, те трябва да са зацепени идеално точно което на практика е невъзможно и като се олуфтят леко и триенето много ще нарастне. Освен това никакъв джоб за смазка няма който да е близо до контактното петно на зъба и съвсем правилно забеляза че те дори и да са в масло много добре ще се очистват от него при завъртане. Другия проблем е че са се отказали от тях и много рядко се прилагат, а вече това че той ги е открил си е чисто негов персонален проблем.
Значи, това, което съм чел някога за еволвентните зъбни колела по машинни елементи е, че при тях триенето в точката на контакт е триене на търкаляне, т.е., минималното възможно по принцип. При тези на видеото с големите претенции е видно приплъзването на двете колела в контактната зона и то, под товар. Тоест, си има истинско триене на плъзгане /да, възможно, в масло, и все пак!/ което води до ускорено износване. Междуосовото разстояние е много критично за местоположението на контактната зона. Нещо повече, в дъното на цилиндричния зъб, вляво и вдясно от нормалата, когато имаме колела с различни диаметри, имаме различна ъглова скорост и, оттам, неминуемо, още триене по тангентата. Последното, както и да смазваш, би могло да съкрати двойно, че и тройно живота на подобна зъбна двойка.
Накратко,
- Кънчев/Кунчев, ти продължавай с търсенията си но, ако изпускаш простички неща от поглед, ще се натресеш на голяма излагация.
Кънчев с компютърно контролирана феза която да "прави" квадрат и кръг ще изумиш света. Не съм виждал зъбна предавка в която малкото и голямото зъбно колело да са с различен модул.
Това, което аз видях в тези зъбни колела, е нещо, което не може просто да не е свръхкапризно към точността на изработка и позициониране, притежава увеличено триене, джвакане на маслото и т.н. И до съвършенството някак им е много, много далече. Голям скепсис ме гони към тези "нови зъби колела".
Кънчев с компютърно контролирана феза която да "прави" квадрат и кръг ще изумиш света. Не съм виждал зъбна предавка в която малкото и голямото зъбно колело да са с различен модул.
Коментар