If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като се сетих и за конкурентите- моля да ми посочите кои смятате, че са- защото Визакарт и Мастеркарт не само , че отстъпки ДАВАТ, НО И ТЕ КРЕДИТИРАТ С ЗА 50 ДНИ БЕЗ ЛИХВА с по ниска от вашата такса. Е лошото е , че не обещават БМВ та ама то както разбирам при вас засега няма взета кола. Според мер грешка е, че тествате П... или както там го наричате във форума. Тези неща оставят следа в интернет и после нали знаете..Иначе законо беше и да се продават парцели на луната и звезди, но те не са обещавали коли на купилите
Добре де. Оборотът от 3 млн. верен ли е? Защото ако е така пак е същото. Излиза , че 14 хил карти са изхарчили по 214 лв. за две години, тоест по 9 лв на месец. Това е мижаво потребление което означава , че основният ви "продукт" куца много.
Както и да е основната ми теза е , че в момента печелите само от закупилите партньорство и ако не вдингете потреблението вкарвайки големи вериги, всички са обречени.
Някой който е слушал внимателно на презентациите да даде реални цифри.
Какъв ви е таргета като брой партньори , карти и потребление и какъв е в момента.За разлика от тиквите дето ви ходят на презентациите тук хората могат да смятат и всеки , ще си направи изводи.
PS. Пиша в тази тема , защото дадох пари назаем на много добър приятел и разбрах , че ги е изблъскал в SCI когато дойде и ми подари една от вашите карти, която не съм ползвал още, защото няма къде. Та затова ми е интересно, ако някой мисли , че се заяждам
Мнението ми,с което не ангажирам останалите,е:далеч от такива схеми за "търговия".
Болдваният текст е част от доводите ми.Без съмнение трябва да се мотивират големи вериги с голям оборот.Ако в настоящата ситуация такива вериги имат сериозната дългосрочна задлъжнялост към своите доставчици,дали самите те биха се лишили от приходите от продажби за сметка на организация,която би осигурила някакви карти на шефовете на тия работещи все пак вериги?Защо тия вериги в криза,да е необходимо да калкулират в цените си и нечии допълнителни комисиони,които нямат пряка връзка с оборота на веригите?Не биха ли по тоя начин оскъпили крайните си продукти,които да ги направят неконкурентни в цените спрямо предлаганите от други големи вериги с подобен род на дейност?
В криза,няма как всички да не съкращават разходите,ако искат да оцеляват.Схеми,които не продават реален продукт на пазара,а "пласират" отстъпки,не могат да просъществуват в условия на тотална криза.Те могат да живнат по подобие на борсата,застраховането и т.н. дейности,когато има достатъчно свободни пари.
Както и да е основната ми теза е , че в момента печелите само от закупилите партньорство и ако не вдингете потреблението вкарвайки големи вериги, всички са обречени.
PS. Пиша в тази тема , защото дадох пари назаем на много добър приятел и разбрах , че ги е изблъскал в SCI когато дойде и ми подари една от вашите карти, която не съм ползвал още, защото няма къде. Та затова ми е интересно, ако някой мисли , че се заяждам
За оборота не знам, такива неща няма да ти кажат на презентацията.
Иначе тарегета им е 300 000 притежатели на карти до 2-3 години, което ми се вижда Ъпсурдно ... нищо, че на презентацията го казват все едно е безспорен факт.
Иначе и аз имам същото наблюдение, че потреблението им в момента изостава и едни хора "продават бизнес" на други, като всички чакат бляскавото бъдеще. Просто обектите са им малко (с изключение на Пловдив, където, ако имаш карта, съвсем реално можеш да си спестяваш 60-70лв на масец), а притежателите на карта все още са малко на брой, за да влязат в преговори с някоя верига.
rokie trader, тоя пич нещо те е подвел с цифрите или не ти е обяснил като хората.
Доста мои близки приятели са в схемата и се пробваха да ме "включат в бизнеса", с който да "преразпределям пазара" . Даже присъствах на презентация в кемпински
14 000 са всички продадени карти, бизнес партньорите са някаква част от тях, така че към момента не са много.
По темата - Не вярвам да е понзи схема, понеже действителната отстъпка от даден търговски обект се разпределя между притежателя на карта и маймунките, които са над теб в пирамидата. Т.е. ако от бакалията има договорено 10% намаление - 5% получаваш като притежател на карта под формата на отстъпка, 0.05% този, който те е зарибил, останалите нагоре по-схемата под формата на бонуси.
Личното ми мнение е, че идеята е добра и бих си купил карта за 50лв. Проблема е, че мрежата им от обекти все още не е достатъчно добре развита и няма такива, на които съм клиент.
Добре де. Оборотът от 3 млн. верен ли е? Защото ако е така пак е същото. Излиза , че 14 хил карти са изхарчили по 214 лв. за две години, тоест по 9 лв на месец. Това е мижаво потребление което означава , че основният ви "продукт" куца много.
Както и да е основната ми теза е , че в момента печелите само от закупилите партньорство и ако не вдингете потреблението вкарвайки големи вериги, всички са обречени.
Някой който е слушал внимателно на презентациите да даде реални цифри.
Какъв ви е таргета като брой партньори , карти и потребление и какъв е в момента.За разлика от тиквите дето ви ходят на презентациите тук хората могат да смятат и всеки , ще си направи изводи.
PS. Пиша в тази тема , защото дадох пари назаем на много добър приятел и разбрах , че ги е изблъскал в SCI когато дойде и ми подари една от вашите карти, която не съм ползвал още, защото няма къде. Та затова ми е интересно, ако някой мисли , че се заяждам
Не е препоръка. Който взима инвестиционно решение на базата на писания във форум , е идиот!
по долу зададох въпрос , Мнението е с аналитичен характер и се гради на непотвърдена информация. Може би Тодор Живков , ще коментира малко в цифри.
rokie trader, тоя пич нещо те е подвел с цифрите или не ти е обяснил като хората.
Доста мои близки приятели са в схемата и се пробваха да ме "включат в бизнеса", с който да "преразпределям пазара" . Даже присъствах на презентация в кемпински
14 000 са всички продадени карти, бизнес партньорите са някаква част от тях, така че към момента не са много.
По темата - Не вярвам да е понзи схема, понеже действителната отстъпка от даден търговски обект се разпределя между притежателя на карта и маймунките, които са над теб в пирамидата. Т.е. ако от бакалията има договорено 10% намаление - 5% получаваш като притежател на карта под формата на отстъпка, 0.05% този, който те е зарибил, останалите нагоре по-схемата под формата на бонуси.
Личното ми мнение е, че идеята е добра и бих си купил карта за 50лв. Проблема е, че мрежата им от обекти все още не е достатъчно добре развита и няма такива, на които съм клиент.
по долу зададох въпрос , колко е оборотът през карти за последните 2 години.
Е снощи ми отговориха Имах щастието да бъда зарибяван от един младеж във фитнеса. Направи ми впечатление налудничевото зомбирано бръщолевене. Човекът пренебрегваше елементарни доводи плод на проста математика. Чух, как подготвяли експанзията в целия свят , как повечето вадели по 3000- 4000 лв. на месец. , BMW - та ала -бала и един куп други простотии. Стана ми жал за момчето. Беше дал 3000, сега взимал от време на време по 200 лв. но щял да ги избие.
Та да минем на основното. оборотът през карти за последните 2 години по негови думи е малко над 3 млн. лв. Така , по 0,005 комисион (мисля, че толкова беше) прави 15 000 лв. печалба от потребление преди данъци и тк. нтк. Всички видяхте печалбата в отчета колко е. Всичко идва от новите бизнес партньори - донори.
Продължавам. Бизнес партньорите били вече около 14 000. При реално работещо и потребяващо население от около 2 млн. , това са по 143 човека на "бизнес партньор".Ако предположим , че всеки от тях потребява по 150 лв. на месец в обекти на компанията, като сметнем комисиона, то инвестицията ще се избие за малко над 2 години. И това в най добрия случай при положение че не влизат нови партньори. Остава въпросът, ще зарибят ли толкова хора? Ще има ли къде да потребяват, защото както казах обектите сега са малко, малки и отчаяни. Ако не вкарат големи вериги всичко свършва.
Така , че господин "Бай Тошо" Това ,че ти ще караш BMW евентуално означава , че ще ти го купят новодошлите под теб. А ако те намалеят , ще си сънуваш S - класата.
Btw. Попитах за BMW- тата, на лизинг са естествено, и ти си го плащаш. Така каза момчето. Май ти подаряват само първоначалната вноска.
Мнението е с аналитичен характер и се гради на непотвърдена информация. Може би Тодор Живков , ще коментира малко в цифри.
Не е препоръка. Който взима инвестиционно решение на базата на писания във форум , е идиот!
Нормалните МЛМ вериги работят по следния начин - решаваш, че искаш да продаваш техни продукти отиваш и правиш договор. В общия случай минаваш някакъв курс, който е или безплатен или символично платен. После си купуваш каталози (поне в началото докато не си доказан търговец, после имаш безплатни) и почваш да развиваш дейност. Общо взето инвестицията е в лично време, а когато имаш поръчки прибираш парите и пускаш поръчката към фирмата организатор на схемата.
Това е нормалният случай.
При SCI обаче не е така, а се набляга да се ПРОДАВА!!! ставането на партньор при това за не малко пари (по българският стандарт). Целта на шумните презентации в лъскави хотели има за цел да създаде представата за реално работещ и мощен бизнес модел. Пълно е с хора облечени добре(нарочно..това са или от горно ниво или вече заловени в капана) и демонстриращи стандарт, който е над средния за БГ... едно канарче попаднало на такова място решава, че хванало дядо Господ за шлифера и скача в капана.
Така, че едно да имаш МЛМ мрежа, за да продаваш...а съвсем другое да имаш МЛМ мрежа при която продаваш и се стремиш да продаваш ЧЛЕНСТВО и да се вълнуваш колко партньори си направил, а не кой ползва картите ти.
неморални хора правещи се на много почтени
гнус ме хваща само като им видя муцуните на такива
Мрежов маркетинг да- такива са и Орифлейм и другите козметични фирми някои от , които са на световните фондови борси. Тук агресията е много отличителна- защо се набляга на агресията и заблудата с коли и големите пари , а не на продуктите. Все пак не разбрахме изобщо може ли да се вземе кола или може само да се снимаш с нея.А за Груев и прехвалването му не искам да коментирам- никога сериозен анализатор и писател за какъвто се представяше не би се хванал с подобен бизнес.Да припомням ли за Мадоф с години преставял се за голям специалист по инвестиции. Вие ми припомнете дали още е в затвора и колко хора завлече.
До някъде. Сега, нека Ви кажа нещо. Имате право по отношение на наивника. Вярно, блатната жаба веднага дръзва да прикотка близки, познати, роднини, приятели. Така е. Аз също минах по този път. И в във 99% от случаите - БЕЗ успех. Дори точно обратното, всички хукват да те разубеждават.
.
Тъй, тъй.... Понеже стана въпрос за наивници.... Рекох да се намеся. Абе момче, не е тук аудиторията, която ще убедиш че парите ги сере магарето. Събрали сте по 1000-2000 кинта с голям труд и лишения / предполагам че е така щото като знам аз какви пари вадя и колко съм заделил/ Абе защо ги давате на селските тарикати??? Ами 3000 кинта са си цифра, с която могат да се направят 1000 месечно. Елате, ще ви дам стока за 3000 кинта с 25% отстъпка, ще можете да я пипнете, видите и помиришете, ще си я продадете за 4000 и после пак. Парите просто няма как да паднат от небето.
п.п. Абе кога почнаха да правят мерцедеси с мотори 500
Коментар