IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Продавам ВяЕЦ 600kW

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    При изгаряне на водород в ДВГ , концентрацията на азотните окиси се повишава..това имам в предвид а азота идва от въздуха. Този е един от проблемите за изпозване на водорода , като гориво за ДВГ и не е съхранението..съхранява се в бутилки под високо налятане от композитни материали например , както и метана. Няма неразрешими проблеми и този с азотните окиси също е решим , като се орежат високотемпературните режими на ДВГ те изчезват от изогорелите газове. Това за обогатяването се прилага , маслата и горивата абсорбират водород като се аерират с него и температурата е ниска. Тази технология се прилага , и аз не виждам лесен начин и същевременно ефективен за да се оползотвори енергията от тези ветрогенератори.Не знам искат ли електроразпределителните дружества да я купуват тази енергия , по скоро ми се струва че са технологично затруднени да я изпозват и включат към системата тази енергия. Може би не става въпрос за желание , а за възможности.
    Нямат проблеми с включването, ами с факта, че субсидирането трябва да преминава през тях. Ако я купуват на 15 ст. и продават на 18,25, сам разбираш, маржът им се свива до проценти, вместо до пъти, както с конвенционалните централи.
    Виж, ФЕЦ са направо уникални, при тях има отрицателен марж с пъти та, затова не им се занимава на същите ЕРП-та.
    Майната им, ти да си здрав.

    Коментар


    • gigow

      При изгаряне на водород в ДВГ , концентрацията на азотните окиси се повишава..това имам в предвид а азота идва от въздуха. Този е един от проблемите за изпозване на водорода , като гориво за ДВГ и не е съхранението..съхранява се в бутилки под високо налятане от композитни материали например , както и метана. Няма неразрешими проблеми и този с азотните окиси също е решим , като се орежат високотемпературните режими на ДВГ те изчезват от изогорелите газове. Това за обогатяването се прилага , маслата и горивата абсорбират водород като се аерират с него и температурата е ниска. Тази технология се прилага , и аз не виждам лесен начин и същевременно ефективен за да се оползотвори енергията от тези ветрогенератори.Не знам искат ли електроразпределителните дружества да я купуват тази енергия , по скоро ми се струва че са технологично затруднени да я изпозват и включат към системата тази енергия. Може би не става въпрос за желание , а за възможности.
      Last edited by supertrader; 31.05.2012, 13:23.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
        Пич, що пишеш за неща от които НЯМАШ НИКАКВО ПОНЯТИЕ?
        Как в чистия водород ще има азот, та азотни оксиди?
        Позволи на мен, Гигов: Азотът за окисите се взема от въздуха, с който се предполага да гори чистият водород. Влиза в 70% от обема на въздуха, и, поради високата температура на горене на водорода, част от азотните молекули се разрушава и окисляването се случва. Още повече, че водородът има много високо октаново число, което позволява висока степен на сгъстяване, която също е фактор.
        Това е, в общи линии.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Такава перка става , ако наистина има проблем с изкупуване на всеки киловатчас произведен ток , инвеститора в подобно съоръжение трябва да има още капитал и да доинвестира в една инсталация за обогатяване на дизел и бензин с водород. Обогатените горива изгарят по чисто , удължават живота на ДВГ той работи по меко , по малко е натоварен термично и мощността му е доста по голяма..разхода по нисък и най важното няма увеличаване на концентрацията на азотни окиси , а обратното пада. Чистия водород не е подходящо гориво за ДВГ , поради високото ниво на азотните окиси. Това най лесния начин за оползотворяване- съхраняване на енергията , КПД на електролизата е към 80%.
          Пич, що пишеш за неща от които НЯМАШ НИКАКВО ПОНЯТИЕ?
          Как в чистия водород ще има азот, та азотни оксиди?
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Pyramid

            Колко силно искаш да се разтваря , 0.5% са напълно достатъчни и дори много и такава концентрация неможе да се излъчи - извади обратно без загряване на горивото т.е. доста стабилно са абсорбира. Това обогатяване пък се отразява драстично на подобряване в качеството на изгаряне. Оконателния ефект от по доброто изгаряне е са малкото нагари в ДВГ и той съответно стартира по лесно , работи с по големи предварения на запалване на сместта по меко.Не става въпрос за 10% водород в горивото. Обогатяват се и масла след което образуването на нагари намалява , ако се използват такива масла..
            По принцип е проблем да се изпозва енергията от ветрогенератори поради непостоятството и.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Една тайна да подскажа? Водородът слабо се разтваря във течни въглеводороди и много бързо се изпарява. Ако беше толкова лесно, всичките тези истини, които изричаш, отдавна да са станали световно решение. Охлади страстите, а? Че то, току-виж, си си боднал една перка в гащите...

              Коментар


              • Такава перка става , ако наистина има проблем с изкупуване на всеки киловатчас произведен ток , инвеститора в подобно съоръжение трябва да има още капитал и да доинвестира в една инсталация за обогатяване на дизел и бензин с водород. Обогатените горива изгарят по чисто , удължават живота на ДВГ той работи по меко , по малко е натоварен термично и мощността му е доста по голяма..разхода по нисък и най важното няма увеличаване на концентрацията на азотни окиси , а обратното пада. Чистия водород не е подходящо гориво за ДВГ , поради високото ниво на азотните окиси. Това най лесния начин за оползотворяване- съхраняване на енергията , КПД на електролизата е към 80%.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Черкезов Разгледай мнение
                  Ако и вземе 1 милион долара, може да си купи изгоден хотел в Гърция и да прави любов с красиви дами цяла година! А с тази перка много е вятърна работата в България. Не изкупуват редовно тока, не плащат редовно произведения ток и тн. проблеми.
                  Стискам палци да я врътнете тази далавера. И после, да помесите инфото тук, пък ние ще дойдем на гости в този хотел.
                  С красивите дами, естествено

                  Коментар


                  • Ако и вземе 1 милион долара, може да си купи изгоден хотел в Гърция и да прави любов с красиви дами цяла година! А с тази перка много е вятърна работата в България. Не изкупуват редовно тока, не плащат редовно произведения ток и тн. проблеми.
                    Да се поучим от п-р Петров, да прегърнем дори и враговете си за да живеем в мир и разбирателство.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от georgievz_69 Разгледай мнение
                      Продавам ВяЕЦ с един брой вятърен генератор 600kW в експлоатация с договор за изкупуване. За повече информация, моля свържете се с мен: 0898 407 027
                      Защо я продаваш?Ако е ОК и носи доходи,няма смисъл,ако е губеща кой ще ти я купи?

                      Коментар


                      • 10 лева пръв път.

                        Коментар


                        • Продавам ВяЕЦ 600kW

                          Продавам ВяЕЦ с един брой вятърен генератор 600kW в експлоатация с договор за изкупуване. За повече информация, моля свържете се с мен: 0898 407 027
                        Working...
                        X