IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бихте ли инвестирали в рециклиран автомобил(москвич,жигули или голф) захранван с ток?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • защо не? бих се възползвала, особено в условията на скъпи горива, но първо трябва да взема книжка

    Коментар


    • И чисто нов нисан не бих отказал
      http://www.nissanusa.com/leaf-electr...tric-car/index

      Коментар


      • Аха.
        Чикаго-Ню Йорк - за 7000 долара, основно, за удължители

        Коментар


        • Голф на ток ще е яка работа...

          Коментар


          • Не бих инвестирал нови пари в стара бракми.
            Па, били те и обслужени.
            Технологичност, сигурност, възвръщаемост за тях ще са много по-голам проблем от това за един нов автомобил.
            Пък и въглеродната следа на електромобила не е никак нулева...освен, ако не се храни от АЕЦ.
            Обаче, гледам, тук скачате и против Белене та, нека напомним: Ако дори една четвърт от българските коли минат на ток, без АЕЦ Белене просто няма живот...

            Коментар


            • Браво за темата!
              Технологията за електромобилите и задвижваните с водород (HHО газ) коли не са новост - в нета инфо колкото искаш!
              А в българското интернет пространство такъв сайт е: http://ev-bg.com/
              Важното при такъв проект са компонентите и новите литиеви батерии...
              Няколко пъти по леки от оловните, с голям капацитет и живот (над 3000 цикъла на заряд!!!), необслужваеми... Това са само част от предимствата
              Лошото е че с 11-12 000$ ще се направи една мижава конверсия... За добра и читава такава ресурса е над 20 000лв
              Евтиното излиза винаги по скъпо
              Last edited by eltransbg; 30.04.2011, 00:20.
              http://koorteh.com

              Коментар


              • Aз бих инвестирал в осмак с печка и комин а Черкезов ще ми осигури кредита от Банк ъв Хамерика и от благодарност ще го взема на работа за огняр да фърля кюмюро

                Коментар


                • Първоначално изпратено от trader1 Разгледай мнение
                  А стола на шофьора ще е ли захранен с ток??? (за да е пълен мазохизма де...)
                  ++++++

                  Коментар


                  • А стола на шофьора ще е ли захранен с ток??? (за да е пълен мазохизма де...)
                    life is simple and clear when you make the right choices

                    Коментар


                    • най добре е да се инвестира в здраве, което позволява използването на кракомобила, който е най без пари.
                      Баба ме научи на много неща.
                      tnm

                      Коментар


                      • Ел.Автомобили

                        Ако някой има опит, колко време отнема презареждането на акомулаторните батерии на електроавтомобила?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Черкезов Разгледай мнение
                          Мисля да инвестирам в подоно начинание.
                          Инвестицията се изплаща за 8 години и нямаш харчове за двигатели, масла, бензин и др.
                          Някой ако има голям сервиз да ми се обади, имам ноу-хау, бизнес план, аз ще осигуря финансирането под формата на кредит от Банк оф Америка.
                          ....
                          Да споделя от опит, че авторът на темата явно не разбира за какво пише. За такива автомобили се използват леки купета защото в БГ ги блъскат с акумулатори.
                          Брат ми участваше в подобен проект в МЕИ-то още през далечната 1995г. и използваха купе от трабант.

                          Коментар


                          • ННО газ /Браун газ/

                            Ако използвате Браун газ ще постигнете също добър резултат. Поне няма нужда от кой знае какви доработки по старите двигатели.
                            Вижте тук: www.landaenergy.com
                            През 1942год. Моят дядо Жеко Николов умира в мелница/ Варненско/ преработена от него от дизел на газгенератор при неизаснени обстоятелства.
                            Преди това са идвали германците и много пъти са искали чертежите на газгенератора.Той Не им ги е дал, откраднал ги е неговият съдружник.
                            Германците са използвали тези генератори във Втората Световна Война или нещо подобно.

                            Интересно кокво би се получило ако използваме Браун газ/Илия Вълков/ за да подобрим работата на газгенераторите?

                            Коментар


                            • A инвестицията в акумулатор за 3-4 бонки всеки няколко годинки смяте ли ? За вредите на околната среда от киселините и цветните метали в тези акомулатори да не говорим .....
                              има много други технологии, които са чисти и евтини, но никой няма да ги допусне до пазара ....
                              друго си е да те вържат за жицата и да ти вдигат цената на тока всеки ден

                              Коментар


                              • Аз все пак си залагам на москвич-осмак със стърчаш от тавана комин за твърдо гориво
                                Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                                Коментар

                                Working...
                                X