IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • gigow

    Зависи какво количество е необходимо да се съхрани , за задвижване на автомобил не е необходимо да е втечнен. Най удачния вариант е с абсорбиран водород , самото втечняване също разходва енергия..Има и течности които абсорбират водород до 10% от обема си , с подгряване той после се извлича от тях и това е безопасно. Не е да няма технологии , въпроса е там че са скъпи , а водорода се използва за акумулатор на енергия.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Любимата демонстрация на Юл Браун е да измине с кола 1600
      км без гориво, само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водата в газ.

      Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при
      която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново,
      нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от
      Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори
      под налягане, те не експлодират, а се свързват мирно и тихо. “От
      вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата,
      въздуха, храната, въобще света.” Така Браун формулира сам своето откритие.

      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%98%...BA%D0%BE%D0%B2
      http://hho-hydrogensystems.com/10-%D...%81%D0%B8.html
      http://georgipiskov.blogspot.com

      Коментар


      • Аз руските инжИнери не съм ги и започвал, та да ги оставям. Просто казах какво са направили ВЕЧЕ немските инженери.
        Поне един път германците да изпреварят руснаците в нещо.
        Партия была, есть и будет есть!

        Коментар


        • В такъв случай...Ти за какво започна темата?

          Коментар


          • Колега, да оставим руските инжинери да работят, а не да им даваме съвети, царе сме в това!

            Коментар


            • Колеги имам колеги от Русия които искат да им намеря финансиране за работеща технология на водород и метан. Двигателя ползва Метан и Водород, по равно
              ==========================================
              Не може да бъде добавян повече от 30% водород в метана.

              Скоро писах в темата за електроавтомобилите по въпроса за тези двигатели. Има работещи на автобуси и леки коли в Германия. Оставете тази тема на инженерите и си гледайте тази работа, от която разбирате.
              Партия была, есть и будет есть!

              Коментар


              • Що не спрете с глупостите за водороден двигател.
                Нека да поясня нещо елементарно.
                При атмосферно налягане на морското ниво водородът се втечнява при температура МИНУС 253 градуса.
                Това е само 20 градуса повече от АБСОЛЮТНАТА НУЛА. Няма нито едно икономическо приемливо решение за съхраняване на течен водород, що се отнася до двигател с вътрешно горене на наземна машина.
                В някои ракетни системи се използва втечнен водород, но самата ракета се зарежда непосредствено преди изстрелването. И то се осъществява веднага(технически погледнато) след зареждането.
                И да знаете този, който открие начин да съхрани ГОЛЯМО количество водород, в МАЛЪК (относително) обем при стайни температури ще спечели освен Нобелова награда, ами и десетки милиарди долара.
                Защото водородът е наистина ИДЕАЛНОТО гориво!
                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • За трактори има ли приспособления?! Имам 10 машини в Попово, и 15 в Кърджали, и 10 в Шумен! Искам да се включа в този бизнес с кредит ако ми намериш.
                  Да се поучим от п-р Петров, да прегърнем дори и враговете си за да живеем в мир и разбирателство.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                    H2O . Ако има начин да се извлича евтино, на място и да се подава в двигателя, то ще е безопасен, дори много повече от сегашните двигатели. Ако обаче се складира в резервоар, то и най-малкия теч на газ, ще направи от колата един Хинденбург . Коварството на водородната молекула е това, че минава дори през порите в метала. Нещо което другите газове не могат.
                    За това и совалките ги зареждат съвсем малко преди излитане, за да избегнат колкото се може повече рискове.
                    Не съм сигурен дали си спомням добре, но май при електролиза водата се разпада на О и Н.
                    Custodite sortem vestram

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Водороден двигател само на водород и по конструкция наподобяващ електродвигател а не ДВГ устройва ли те ? А как ще се съхранява водорода на автомобила , има някакви варианти но са все непопулярни технологии.КПД-то на този на руснаците ще гони ли 70-80% , защото не е невъзможно и допълнително - животът , ресурса на двигателя също е блзък до този на ел. двигателите.
                      Поставя се устройство което реализира горивото. Метано - водородното гориво ползва нормална метанова бутилка за съхранение. Трябва да се изградят около 600 зарядни инсталации във България, за да са доволни потребителите и да има за всички.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Зависи как се съхранява , втечнения е опасен много но може да се съхранява абсорбиран например в течност.Неизвестните са прекалено много по отношение на една такава нова технология.
                        H2O . Ако има начин да се извлича евтино, на място и да се подава в двигателя, то ще е безопасен, дори много повече от сегашните двигатели. Ако обаче се складира в резервоар, то и най-малкия теч на газ, ще направи от колата един Хинденбург . Коварството на водородната молекула е това, че минава дори през порите в метала. Нещо което другите газове не могат.
                        За това и совалките ги зареждат съвсем малко преди излитане, за да избегнат колкото се може повече рискове.
                        Last edited by Jay Gould; 03.03.2011, 23:26.
                        http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                        Коментар


                        • Jay Gould

                          Зависи как се съхранява , втечнения е опасен много но може да се съхранява абсорбиран например в течност.Неизвестните са прекалено много по отношение на една такава нова технология.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Много по-взривоопасен от всичко друго. Водород + Кислород = Гърмящ газ
                            Използва се за да задвижи американската космическа совалка и ще задвижва новия пилотиран космически кораб Crew Exploration Vehicle (CEV)
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • investi

                              Водороден двигател само на водород и по конструкция наподобяващ електродвигател а не ДВГ устройва ли те ? А как ще се съхранява водорода на автомобила , има някакви варианти но са все непопулярни технологии.КПД-то на този на руснаците ще гони ли 70-80% , защото не е невъзможно и допълнително - животът , ресурса на двигателя също е блзък до този на ел. двигателите.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Той Инвести има навика да се шегува.
                                Last edited by Pyramid; 03.03.2011, 22:34.

                                Коментар

                                Working...
                                X