IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Добре си лафите тук.
    Без да вземам страна по въпроса (засега) ето един линк:
    http://www.hydrofuelgenerator.com/index.php

    КАто имам време ще ги проверя дали има смисъл от това нещо... Казват, че спестява не по-малко от 25% от горивото.

    Коментар


    • Успокойте се .......
      на митницата ми е устройството. Най-доброто + всички екстри. Сега сме средата на март предполагам в началото на април ще ми го монтира някой и ще споделя.

      Коментар


      • Малко коментари от другите форуми:

        Я ми кажи следното:
        Твоя турбо дизел 3.0 при 1500 об/мин колко въздух изгаря за минута? 6 цилиндъра? По 500 мл?
        Да кажем че имаш три цилиндъра които палят на оборот. Това прави 1.5л на оборот. По 1500 = 2250 литра в минута. А ми кажи сега при добив на газ от 2л/минута това не е ли 0.09% от общият въздух?
        Ти ВЯРВАШ ли че 0.09% от КАКВОТО и да било подадено на това количество въздух ще променят нещо изобщо? :wall:

        Ако продължа горната сметка в 2 литра газ има 33% кислород и 66% водород. Т.е. 1.32 литра. Което пък на фона на 2200 литра е направо нищо

        >>>Един кубически метър водород (1000 литра) при стандартно налягане е еквивалентен на:
        0.352л бензин
        0.279л нафта
        3 Киловат часа ток.

        http://www.hionsolar.com/n-heq1.html
        Хората си слагат такива джаджи по колите по същата причина по която палят и свещи в църквата. Изпълнени с надежда!
        Друго ми е интересно. Защо автомобилните компании хвърлят милиарди по нови двигатели, хибриди и т.н. а не вграждат серийно HHO генератори? Ще кажете че има заговор.
        Не. Просто тези устройства не работят. Иначе все щеше да се намери един производител да избие рибата и конкуренцията с "революционното" откритие.
        Стари мнения от нашия си форум:
        Първоначално изпратено от pana_bg Разгледай мнение
        БГ алхимиците нямат спирачки. От пръдня боя правят.
        Убеден съм, че ще направим първият автомобил задвижван само от лайна. При това имаме ресурс в изобилие. Има само да се преодолеят някой дребни технически проблеми. При изпитанията на прототипа понякога са се наблюдавали спонтанни самовзривявания на двигателя. И става една - мани, мани... Та да продължим по темата. Отходната канализация от всички домове и други обитаеми сгради се насочва съдържимото (фекална суровина) към специални обогатителни станции, където сместта се рафинира и се слагат някои добавки. От там, с цистерни или тръбопроводи горивото се придвижва към лайностанциите из цялата страна...
        Предвиждат се три разновидности на горивото в зависимост от актановото число. Най-реномираният ще бъде Феказин Супер. Но той ще е и най-скъп...
        Прост въпрос към "верующите" - Япония внася 99% от нефта си. Защо "простите" японци не си "човъркат по гаражите", да преливат вода на Хондите си?
        Надявам се този въпрос да е достатъчен дори за хора получили 2.51 в 8ми клас по физика.
        Сложиха го на 2 джипа, и нищо не стана, какво ли не правиха...... Сигурно всичко си е индивидуално,някои работят, други не.
        Само да си знаете, като слагате, може да не сте от късметлиите при които работи... Ама щом с всеки материал се държи различно, значи и с всяка кола е така. Трябва силно да вярваш и ще стане, ама само тогава и само ако искренно вярваш.

        ложи ли регулатор на ламбда сонда и МАП сензора, без тях можело дори и да се влоши ако си сложил само водородна клетка.
        Аха, може и да се влоши.... Ами ако промениш ламбда от 14,7 на 16 знам че колата става по икономична, без никакви генератори, но и отделя много вредни газове. Ама значи като турнеш генератор, може и да се влоши.....

        И друга насока: Това е езотерика. С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса. Небивалиците, използвани за измамата, още са живи и наводняват Интернет. На един дъх обещават цяр за всички проблеми на човечеството, като се почне от енергийния проблем и стегнеш до ядрените отпадъци. Не те съветвам да обръщаш внимание на подобни статии, освен ако не знаеш какво да правиш в свободното си време.

        Като отсееш зърното от плявата, единственият реален принос на Браун-Вълков е повишаването на температурата на горене на водорода чрез електрическа дъга. Останалото е смес от добре известни факти, поднесени като сензации и откровени измислици.

        Чакам демонстрация!!

        Коментар


        • Сега по BTV върви репортаж за темата, която разисквате.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
            Ballomedе, за мен този въпрос вече е решен. Въпрос на време е да монтирам на моите техники тази уредба. Само че няма да ги докарвам в София, а в друг сервиз в провинцията. Щото и аз съм от провинцията. Само да ми се отвори прозорец. И не става въпрос само за автомобил, а за машинки дето харчат по 36/37 на 100 км. И от тази гледна точка също не е оправдано да ги разкарвам на 200 км. Така че не разчитай на мен. Колкото до рекламата, също съм против. Става въпрос за конкуренция. Колкото по-малко знаят конкурентите, толкоз по-добре! От това зависи и хляба ми. Поне няколко години ще съм с едни гърди напред. Дори се замислям дали аз да не отворя сервиз за тези джаджи.
            Оооо Черкезов! На какво си се маскирал бре

            Коментар


            • Работи. със сигурност.
              Но...трябва да си возиш постоянно удължителя, нали разбираш...
              Понеже, въпреки всички приказки /да не уточняваме, дошли от кого/ поглъщаната за разпад на водата енергия е доста повече от отделената , сиреч, им трябва външно захранване на юнаците.
              Иначе, лошо нема

              Коментар


              • Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
                Благодаря Георги, личи си че си много навътре в материята. Значи шанса да се возим с вода хич не е Далече. Поздрави
                Нали вече сте се возили бе мошенници, нали ми цитирате как идола минава 1600 км с 4 л вода. За какъв шанс говорите? Защо не преработвате двигателя да работи само на вода? Защо не искате една демонстрация Вие да направите?

                Кой от Вас може да ми го докаже?? Карам на газ, следващия ми автомобил мисля да е с фабричен метан, не искам да карам на бензин или дизел, търся алтернатива. Зарибете ме. Докажете ми че работи?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                  В БГ за сега са само две фирми, дето ги монтират на автомобили. Говорих с едните, и исках някакво доказателство за ефективноста. Показаха ми един Пасат дизел. Според тях, разхода им от 6.6 е паднал на 4.5 литра, а мощноста се е повишила. Интересувах се от влиянието на Брауновия газ върху двигателя. Удължавал му се живота! От по-високата температура се заглаждали идеално работните повърхности на цилиндрите и буталата. Всички знаем че при нормална работа на ДВГ, с течение на времето се появяват микропори по тези работни повърхнини. Прибавяме към това и почти пълното изгаряне на горивната смес, рязко намалявани на токсичните съставки в отработените газове. Получава се двигател дето излиза от стандартите на ЕВРО 5.
                  Благодаря Георги, личи си че си много навътре в материята. Значи шанса да се возим с вода хич не е Далече. Поздрави

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Ballomed Разгледай мнение
                    ... Кой лъжеш?
                    - Ами, който се хване бе. Не му пука на човека...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
                      Нали ме разбирате че не става дума за стандартен автмобил,а за преработен двигател с газ на Браун.
                      Обяснихме ти, че "газ на Браун" не съществува бе, човек. Терминът се използва от шарлатани , спекуланти и дори добросъвестни търговци, които, обаче, са доста невежи по отношение химия, физика ит.н. и просто продават "едно нещо" на "едни хора" и не си дават труда да проследят за съответствието на приказките и фактите около тях самите. Същите вече омаскариха Българския език, но, голяма част от тях самите, избягаха навън...а се зоват патриоти и какви ли не.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                        Колкото до рекламата, също съм против....От това зависи и хляба ми.
                        За пръв път чувам на някой да му зависи хляба от даден продукт и той да не иска реклама.... безплатна при това!!!


                        Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                        Става въпрос за конкуренция. Колкото по-малко знаят конкурентите, толкоз по-добре! От това зависи и хляба ми.
                        1. Аз не съм ти конкурент. Аз имам газова уредба и хич не ме интересува как работи, интересува ме какъв ми е разхода за гориво.


                        Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
                        Поне няколко години ще съм с едни гърди напред.
                        Колкото по-малко знаят конкурентите, толкоз по-добре! От това зависи и хляба ми.
                        Дори се замислям дали аз да не отворя сервиз за тези джаджи.
                        Значи ти не си отворил сервиз, но от това ти зависи хляба и въпреки всичко знаеш повече от хората в бранша и не искаш да споделиш знанията си. Ти си едни гърди напред поне още няколко години, без да си се занимавал с това, без дори и да си монтирал веднъж такъв генератор, но си години наред пред другите???? Кой лъжеш?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
                          няма такъв филм! бензина е молекула,урана е елемент- бензина е химическо съединение от различно елементи с различно атомно тегло, урана е НЕ съдържа по малко атоми или повече атоми - той е елемент-има един атом,а броя на протоните в него определя атомната му маса!
                          иначе поздравления,че си завършил МЕИ
                          Бензинът НЕ Е молекула, а смес от ред в-ва с не една хим. формула. Бензинът не е само алкохол, или ароматни въглеводород /някакъв/, а СМЕС. То и затова се взема някаква обобщена, осреднена такава. Това-първо. А, когато ти говоря за по-малко атоми, точно това имам предвид. Един мол от едното и един от другото тежат различно и, при ограничение в масата в-во, съответно, повече молове /съответно, атоми/ попадат в един грам от по-леките елементи, дето формират бензина. Отделно, атомната маса се определя не само от протоните, ами от неутроните - затова имаш , например, водород (а.м.=1), деутерий(а.м.=2), тритий(а.м.=3) , уран 233, 235, 238 и т.н...
                          Когато генерираш единица масов дефект на мол в-во, по-висока енергия се отделя при по-леките в-ва за единица тегло. Затова, звездите светят от синтез на леки елементи, ако се сещаш.

                          ...ама пак ще речеш, че не е вярно...

                          Коментар


                          • "От това зависи и хляба ми"

                            Georgi "Става въпрос за конкуренция. Колкото по-малко знаят конкурентите, толкоз по-добре! От това зависи и хляба ми. Поне няколко години ще съм с едни гърди напред. Дори се замислям дали аз да не отворя сервиз за тези джаджи. " Сигурно от обективния ти поглед зависят заплатите на няколко работника.По време на криза медиите са безкритични,дори създават условия за много смърт("революциите в Африка)Запознат сам с тези генератори и единствено може да падне CО емисия.За да има "енергиен" ефект" динамото ти трябва да дава 2-3000 А......Преди 20 години едни тарикати от фондация "Еврика" постигаха същите ползи с магнити за долар.Сега някои нов тарикAт с лека налудност очаква аплодисменти и парички;-)))Огледай си бизнеса и гони питомното!

                            Коментар


                            • Ballomedе, за мен този въпрос вече е решен. Въпрос на време е да монтирам на моите техники тази уредба. Само че няма да ги докарвам в София, а в друг сервиз в провинцията. Щото и аз съм от провинцията. Само да ми се отвори прозорец. И не става въпрос само за автомобил, а за машинки дето харчат по 36/37 на 100 км. И от тази гледна точка също не е оправдано да ги разкарвам на 200 км. Така че не разчитай на мен. Колкото до рекламата, също съм против. Става въпрос за конкуренция. Колкото по-малко знаят конкурентите, толкоз по-добре! От това зависи и хляба ми. Поне няколко години ще съм с едни гърди напред. Дори се замислям дали аз да не отворя сервиз за тези джаджи.
                              http://georgipiskov.blogspot.com

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                                Глупости. Получава се "Евро 6".
                                Искам да направя пробег с автомобила 1000км без инсталацията и после 1000км със инсталацията по един и същ маршрут. Примерно София-Бургас-София. Като лично аз зареждам (за твоя сметка) и да бъде в работни дни вторник, сряда, четвъртък. И някои други дребни неща с цел да бъде изпитанието при еднакви условия.

                                Не приемам на вяра: Показаха ми един "Пасат"......
                                Аз съм сигурен, че за теста ще се съберем 3-4 човека, хващаме магистралата София-Кръговото-София, това са около 420 км - като ще поддържаме една скорост, като преди това сме напълнили до горе, после на същата бензиностанция, на същатата колонка пълним. Монтираме един генератор, пълним пак догоре на същото място и повтаряме. Ако с генератора налеем поне 20%, значи работи. Като ако се съберем 3 човека и всеки сложи по 500 лв., това са 1500 лв, от другата страна ако и те сложат по толкова и от тези пари се плати горивото, спечелилите ще делнат по 300-350 лв. Само трябва да се намери някой да си жертва колата, може да е някой навитак да си сложи генератор, предполагам от фирмите не биха подвили опашка за теста, а ние ще го документираме. Ако не е измама аз ще съм наистина доволен, рекламата ще е голяма, най-малкото ще давате за пример дискусията тук. Ако е измама, ще се повозим с някои колеги и ще приберем по 300 лв.

                                Коментар

                                Working...
                                X