IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компании с идиотско поведение

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ами те тези приятели сами се глобяват. Много яко при това. Защото, вярна е поговорката: "-Малко да имаш, навреме да ти дойде". Е, Това малкото аз го имам, то им отидЕ навреме на крака, при това, и на Кукуш-1, и на Тотлебен 8, и в бизнесцентъра в кв. "Младост". Е, то им дойде, но, нещастниците не го поискаха. И сега, току се чудят, как да гепят насам-натам по някой лев, та да закърпят издънките на шефовете си. Австрийци, гърци или др. там, каквито бяха. За жалост, 400 млн. трудно се намират и, в резултат, кап*тите вече безогледно се излагат и си осират /някога/доброто име. Знаят, че пазарът е пренаситен, но, тесен и "конкуренцията" им е същата стока като тях, следователно, няма къде /при кого другиго/ да ходим...
    Жалки стават. "играй и спечели!" "регистрирай се с ЕГН на 9999" и др идиотизми. Така подмамват клиентите си да си издадат доброволно лични данни на неизвестно кой рекламодател.
    А ТИ?
    ТИ, който четеш тези редове? ТИ клъвна ли?
    Ах то, рибочето на бати - покажи му червейче и- ХОП! - захапало въдичката

    Коментар


    • Я и аз да си разкажа неволите с Виваком.
      Обажда ми се някаква по домашния телефон и ми казва: Желаете ли да получите безплатен телефонен апарат защото дълги години сте лоялен клиент? Аз казах да. Тогава ще трябва да подпишете договор за две години и ще ви доставим телефон с безжична слушалка.
      След този разговор споделих на жената и тя ми каза че Глобул предлагат стационарен телефон с включени 50 минути на месец са 4.90лв.
      Понеже към Виваком плащам такса 13.80 реших да мина към Глобул и да се откажа от офертата.
      След като са дошли в събота с апарата, жена ми е отказала договор на Виваком.
      Своевременно си подадох заявка за пренасяне на номера към Глобул в Германос.
      Няколко дни след това ми се обадиха от Германос и ми казаха че не могат да прехвърлят номера защото съм имал неустойка към Виваком в размер на 270лв.
      Когато отидох да ги попитам, Виваком ми казаха че съм сключил така наречения договор от разстояние. Аз им казах че това е измама и се обадих на националния им номер 123 за да откажа договора. Трябваше да им се обадя около 5 пъти за да го анулират.
      След това обаче от Германос ми казаха че неустойката си стои и не могат да прехвърлят договора. Получи се патова ситуация като се обадя на Виваком ми казват няма проблем не дължите нищо и анулирахме договора. Като се обадя в Германос ми казват че имам неустойка към Виваком към момента на заявката и затова трябва да отида специално в този офис в който съм я заявил, да я откажа и наново да дам зявавка. Заинатих се и нарочно не стъпих в този точно офис на Германос. Отидох в друг и там отново ме пратиха в първия. Тогава посетих офис на Космо. Там успях да си дам нова заявка.
      Сега разбирам защо ЕС ще глоби България за проблеми с преносимостта на номерата.

      Коментар


      • "Неустойки" се дължат, когаято нарушаваш договор. Ако те, въпреки, че си говорил /ползвал си услугите им/ не ти предоставят фактура, проблемът е техен. Така мисля. Последно, говорил ли си или не си през това време?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от коки Разгледай мнение
          Софтуерни неволи
          Проблемите с билинг системата на "Мобилтел" могат да научат хората да си търсят по-дейно правата

          http://www.capital.bg/biznes/kompani...tuerni_nevoli/
          Тъй като вече трети месец нямам фактури от М-тел мисля да отида в понеделник в офисът им и да си пусна молба за прекратяване на срочният договор.По тоя начин ако продължават в същият дух на база на тая молба, ще мога да се откожа от услугата им когато си искам,без да плащам неустойки.
          и аз искам ама да си запазя златния номер

          Коментар


          • Софтуерни неволи
            Проблемите с билинг системата на "Мобилтел" могат да научат хората да си търсят по-дейно правата

            http://www.capital.bg/biznes/kompani...tuerni_nevoli/
            Тъй като вече трети месец нямам фактури от М-тел мисля да отида в понеделник в офисът им и да си пусна молба за прекратяване на срочният договор.По тоя начин ако продължават в същият дух на база на тая молба, ще мога да се откожа от услугата им когато си искам,без да плащам неустойки.
            Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!

            Коментар


            • "Смешката" бе разказана тук, в този форум, от уж по-запознати от мен. Това-първо.
              Второ, кадърността не се измерва само в слушкането и едни направени пари. Кадърността означава и ниво на мислене - това, което отваря новите възможности да работят за теб. Това, което може да ти направи и допълнителните парични потоци - нещо, за което, виждам, и ти си нямаш идея откъде, как и колко струва. А по отношение какво са и какво-не са М-Тел...ами, те НЕ СА по-богати с поне 400 млн за една година, мен ако питаш. И СА на път да изгубят още повече клиенти, вместо да активират нов кръг източник на доходи. Те СА в криза от липса на креативност и още НЕ СА се осъзнали. "Добрата новина" е, че от същата болест страдат и Глобул и Виваком. Само че, за това, дето са тъпи, допълнително плащаме ние, нормалните потребители.
              Толкова засега по въпроса - ако им дойде акълът, с моя помощ, може да си пооправят бакиите.
              Ама много се съмнявам, щом така лесно пилеят и пари и време.
              Last edited by Pyramid; 27.11.2010, 20:51.

              Коментар


              • И кой ти я каза тая смешка ?

                Ако имаш грешно тарифиране. мисля, че никой няма да откаже да го коригира.

                Относно "некадърността" , мисля, че финансовите отчети са публични. Ако приемем, че кадърността се измерва в пари, можеш да провериш колко точно са "некадърни" в най-големия телеком в БГ .

                Мтел си имат трески за дялане, и то не малко, но не са точно тия , които ти си мислиш.

                понеже ги ядеш отдавна за разплащанията, ще ти кажа - тая фирма е телеком , не е банка. напълно нормално е да не са заинтересовани от предложението ти.

                Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                М-Тел нямат грешка бе, на нас ни се е сторило!
                Днес получих SMS , че е излязла фактурата ми.
                Надписали са ми тарикатите цели 50%.
                Колко удобно, нали са затрили бекъпите, иди си търси правата. Опитват се с надписване да получат това, което пропускат редовно по некадърност.
                Last edited by SStoilov; 30.10.2010, 23:48.

                Коментар


                • - Там не си правя. Така че, СПОКО

                  Коментар


                  • уника-лни боклуци,много да внимавате когато си правите застраховка там, особено живот

                    Коментар


                    • Последната компания, която визираш, коки, се нарича правителство на Република България, чини ми се :-)

                      Коментар


                      • Не се знае какво месо ядем, притеснени ветеринарите

                        30.10.2010, 17:06
                        Българският ветеринарен съюз разполага с данни за разминаване номерата на маркираните животни с тези, които са в магазинната мрежа.

                        Това означава, че напрактика, не само не знаем какво ядем, а и месото, което купуваме е от ходещо в момента животно, показва информационната система на НВМС.

                        Институцията, която отговаря за регистрацията и контрола е именно Националната служба, посочиха още ветеринарните експерти по време на Образователен конгрес в Пловдив.

                        Нарушенията са драстични, затова само демонстрацията на воля в споразумение, без ефективни действия, не елиминира опасността от бум на заразни и паразитни болести, категорични са ветеринарите.

                        Бе обявено, че те остават в готовност за протести заради липсата на консумативи и ефективен контрол на храните от обора до масата.
                        http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3367091

                        Обещанията на НВМС от септември за доставка на туберкулин, ваксини за антракс и останалите необходими препарати не са изпълнени.

                        Заявената до момента воля за подкрепа от страна на държавата не е практически реализирана и работата на практикуващите лекари по места е затруднена, а в някои райони на страната - дори блокирана, коментират още ветеринарите.
                        С бездействието си НВМС парализира не само профилактичните дейности, но и работата на екарисажите, изтъкват лекарите.

                        По думите им резултатите са нередовно извозване на животински трупове и създаване на предпоставки за разпространение на болести.

                        Министърът на земеделието декларира в споразумение със съюза своята загриженост към проблемите на лекарите и опасностите от епидемии, но само добрата воля не лекува антракс и туберкулоза, смятат специалистите.
                        http://news.ibox.bg/news/id_331617310
                        Все повече ще лъсне толия задник "Стара планина".Доказателството в линка http://www.hsnovini.com/?p=8473
                        Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!

                        Коментар


                        • Неделя, 31 - 14:40 бтв - Мениджър на годината

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от stdmv Разгледай мнение
                            .... срещу 30000 лв, платени от МТел :-)
                            Съмнявам се. В Майерхофер се съмнявам. Щото, ако той си беше на мястото, този суперсериозен гаф нямашще да се случи и да изгубят милиони.
                            Интересно, ако са го сторили наистина /това, с платеното избиране/, за чий ... са го сторили? нима вярват, че от това повече ще се доверим на един слепец?

                            Коментар


                            • .... срещу 30000 лв, платени от МТел :-)

                              Първоначално изпратено от SEBULBA Разгледай мнение

                              Коментар


                              • от години съм абонат на мтел и досега съм нямал проблеми нито със сметки, нито с обсулжавне. в някакви единични случаи, когато се е наложило нещо, от оператора винаги са реагирали навреме ...

                                Коментар

                                Working...
                                X