Първоначално изпратено от Jekata
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компании с идиотско поведение
Collapse
X
-
Не случайно започнах темата - исках да проверя, дали пристрастията са ми замъглили погледа, или действително говорим за прояви на идиотизъм.
Засега, резултатът е /не/ утешителен - Неутешителен за тях и утешителен за мен - ще рече, моя милост, явно, обективно е оценил тяхно обективно отклонение.
Жалко, на човек /фирма/ насила можеш да вземеш нещо но, да му дадеш е изключено...Дори, това да са пари.
МНОГО пари. Прекрасно знаят, че провеждат идиотска политика, но, не желаят да я учовечат - явно, да си идиот сред тях е..."въпрос на чест". За жалост, идиотите слабо задържата пари а, ако случайно нещо вземат, да го удържат им струва непомерни усилия. Говорим за няколко милиарда, които могат, при разумен подход, да си осигурят за накой милион в рамките на месеци при това, изплащан по няколко бона на месец - вместо това, Великите предпочитат да харчат всеки месец за целта други милиони, без каквато и да било гаранция, че ще хванат и част от желаните милиарди. И, докато харчат като разпрани, си извиват ръцете и участват в глупави войни, от които губят още повече. За тях не ми е жал.
Жал ми е за потребителите, които онези отвисоко и /отново, с многомилионни разходи/ се опитват да видиотят, наричайки това "инвестиции".
И случаят със скапания телефон е бледа сянка в голямата мътна каша.
Коментар
-
Първоначално изпратено от PyramidА какво ще кажете за Globul?Първоначално изпратено от [urlhttp://forum.investor.bg/viewtopic.php?t=11001&postdays=0&postorder=desc&st art=50[/url]]Ден след ден действителността сипе нов и нов матРиал .
Сряда следобеда купих нов телефон от Глобул. В четвъртък беше тестовия му разговор. Леката изненада беше силната микрофония. Звъннах днес сутринта и се разбрахме да го занеса с всички аксесоари. Отивам там, виждат какъв е проблема, че наистина го има и т.н. Следва взимане на същия модел от друг магазин (от Шератон до М. Луиза, центъра на София, няма апарати). Там се пробва телефона уж няма проблем. След 20 мин пак говоря и пак микрофония. Обратно до тоя на Шератон и следва нова дискусия. Донесен е нов от офиса на Аптека. Там са го тествали. Решавам и сега да го тествам и отново микрофония
През цялото време просто исках да си вземат бъгнатите телефони и да си взема друг модел ако е нужно и е по-скъп да доплатя. Да, ама не ! Докато има налични телефони от тоя модел (респективно тая скапана партида), то ще ти се смени с такъв. И то до днес или понеделник. После ако има проблем го вкарват в сервиз. Телефон на ЕДИН ден отива в сервиз. По-добре да си бях взел от заложна. Там поне знам, че ако има проблем сам си си виновен. А ти отиваш в офис на оператора ти и там директно ти дават скапан телефон, който ти не можеш да замениш. Или ако го смениш - то с друг цвят, не този който си искал и поради който малко или много си го взел. Просто ти сменят боклука с боклук. Но не и с друг читав модел.
Поне момичето в офиса бе що-годе отзивчива макар и на нея накрая да й писна. 2 пъти се обади на регионалната си мениджърка, която в никакъв случай не позволяваше да се смени с друг модел. Понеделник чакам да се види дали го има от по-стара партида. Ако не пак явно ще трябва да опираме до КЗП. Скоро ги пуснах заради скапаните им клетки, сега и за телефони ще трябва...
Коментар
-
МТЕЛ!!!!!Първоначално изпратено от Джуст А ТрадерОтвратителни са и в много други отношения!!!!
Отивам да променя данните за фактурата от ЕТ към ЕООД,при един и същи МОЛ и ЕГН и познайте една сдухла какво ми казва:
"Трябва да преподпишете договора за нови 2 години!!!"
Отивам в другия офис - там - "за нова една година!!!"
Защо? - защото това за нас е нов клиент!!!
Айде,викам - давай,че кой знае в друг офис 'кво ще чуя......
И още нещо!!!
Питам какъв телефон ще ми предложат тогава,като за нов клиент с нов договор с отстъпка /прословутите промоции/ и ми казват - не може!!!
Защо??? - защото сте СТАР КЛИЕНТ!!!!!
ТОВА Е МТЕЛ!!!!!!!
================================================== =
Нали се досещате от само себе си,че за промяната има и такса?!
================================================== =
Коментар
-
vola
Първоначално изпратено от PyramidДайте да посочваме, да се определим. Всеки да казва по една -
Почвам пръв:
Е.ОН - искат достъп за проверка на електромера-ОК, договаряте се кога - и не идва никой. При положение, че сте се договорили седмица предварително и в обекта цял ден дежури човек да ги пусне да проверят един електромер.
Коментар
-
Дайте да посочваме, да се определим. Всеки да казва по една -
Почвам пръв:
Е.ОН - искат достъп за проверка на електромера-ОК, договаряте се кога - и не идва никой. При положение, че сте се договорили седмица предварително и в обекта цял ден дежури човек да ги пусне да проверят един електромер.
Коментар
-
Компании с идиотско поведение
Здравейте,
На битово ниво, идиотизмът е често срещан проблем но, добрата новина е, че от него страдат максимум неколцина роднини и съседи, често, изброими на пръстите максимум на двете ръце. Когато, обаче, се видиотяват компании с многомилионен бизнес, се разиграват трагедии:
Идиотизмът води до фалити;
Идиотизмът снижава пазарно присъствие;
Идиотизмът погубва авторитет, граден десетилетия;
Идиотизмът набутва бизнеса в задънена улица и пуска други играчи там, където доскоро са се вихрили ПАРИ.
Идиотизмът прави милионери...от милиардери и т.н. и т.н.
Започвайки темата, имам съвсем конкретни примери за споделяне но, нека не узурпирам властта от самото начало - Имате думата :-)53Повече от 5 компании73.58%39От 3 до 4 компании1.89%11 или, максимум, 2 компании0.00%0Лоши-да, но, чак идиотски няма5.66%3Еднакво зле са всички13.21%7Средна хубост0.00%0Всички са супер5.66%3Нямам мнение0.00%0Тагове: Отмаркиране на всички
Коментар