IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

    По пазарна оценка!!!

    http://www.economic.bg/bg/news/8/tes...aren-dyal.html

    Знам,че е трудно на нашенския манталитет да птозре бъдещето,но.....,кой разбрал разбрал.

    40% ръст от началоъото на годината!!!!!

    Ти си чакай дивидент от ФорТ

    Тесла е луксозен бранд,не ми ври в очите разни китайски чикии.
    Виж какво чудовище завод са построили в невада,до месеци започват да бълват по 500 000 коли на година!!!!

    Явно не си бил в Калифорния, за да видиш,как всичко живо се обръща след Тесла.

    Относно името само балкански субект може да говори така.
    Колата е кръстена на Никола Тесла.
    Знам, че е на Тесла - и ного добре зная какви работи е измислял чудатият хърватин - може би най-големият практически гений в човешката история.

    Желая им успех на теслите, но китайските "чикии" бият теслите по продажби дори в САЩ. Каквито и чудовищни заводи да правят, конкурентите им, на които залагам аз, няма да им отстъпят, да не говорим, че са компании с вековна традиция. Хората по света знаят: автомобил ли е, въобще машина ли - най-добре да е измислена и направена от немец. Залагам и на китайският пазар като цяло - защото там - заради ного-ногото китайски хора и кошмарният въздух, електрическите коли са с приоритет. Имат си техен производител, сега и Ford правят фабрика там - тоже могъща (пуснах си поръчка за още малко акции на - цената е сгодна), а марките Daimler и BMW на китайският пазар са белег на класа и просперитет. Срещу единственият нов модел на Тесла, те ще пуснат десет електрически модела, ако не и повече. Просто автомобилният пазар е разпределен и е ного трудно за нова компания, дори добра да е тя - да заграби сериозен пазарен дял.

    Впрочем всеки си има гледна точка - един обича попът, друг: попадията - както казваше полк. Собакевич. Желая ти успех с Теслите
    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

      На второ място по какво?

      Какво ще избухнат - ще поскъпнат ли? Че аз това го слушам две години и половина - толкова горе-долу ме зарибяват по телефонът всякакви анонимни представителченца на разни финансови къщи и пирамиди. Ford снасят 65 цента дивидент - прилично е дори след данъчното безжалостно дранье в САЩ, при цена около 10.60 еврака в момента... Теслите платили ли са и пукнат цент досега? При тях винаги всичко е: "ЩЕ".

      Колко точно ръст ще стане според тебе? Защо мислиш, че по правене на електрически коли ще са лидер? Те дори и сега не са лидер. Измислили си някакъв модел №3 - я прочети колко нови модела са измислили само BMW и Daimler и ще ги изпонапускат в следващите 2-3 години? И Ford започват да фабрикуват електрически коли - и то в Китай. А китайските BYD които и сега бият теслите не само по продажби, но и по пробег?

      Теслата винаги ще си остане пълна тесла. Не знам кой би си купил кола с такова име, освен някой перничанин.

      И аз не гледам коя акция колко струва - а какво ми носи насреща.
      По пазарна оценка!!!

      http://www.economic.bg/bg/news/8/tes...aren-dyal.html

      Знам,че е трудно на нашенския манталитет да птозре бъдещето,но.....,кой разбрал разбрал.

      40% ръст от началоъото на годината!!!!!

      Ти си чакай дивидент от ФорТ

      Тесла е луксозен бранд,не ми ври в очите разни китайски чикии.
      Виж какво чудовище завод са построили в невада,до месеци започват да бълват по 500 000 коли на година!!!!

      Явно не си бил в Калифорния, за да видиш,как всичко живо се обръща след Тесла.

      Относно името само балкански субект може да говори така.
      Колата е кръстена на Никола Тесла.
      Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

      Коментар


      • РЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪС БЕ ЕВРЕИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение

          Все от някъде се почва де споко Испанецо да почне да взима евраците редовно да им тръгне строителството ипотеките също бележат ръст па глей как се набият и в Тесла
          Нямам никакви хартии в кви и да са автомобили...
          Те докато почнат, твърде могъщите концерни ще ги довършат...
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

            Миналата година - 6 коли, сега 63 С това темпо ще превземат световните пазари ама през 3038 година

            Ама добре е де - помислих, че миналата година са продали една, а сега цели 10...
            Все от някъде се почва де споко Испанецо да почне да взима евраците редовно да им тръгне строителството ипотеките също бележат ръст па глей как се набият и в Тесла
            Нямам никакви хартии в кви и да са автомобили...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
              Tesla излитане в Испания: продажби растат 950 процента през първото тримесечие

              http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2614376.html
              Миналата година - 6 коли, сега 63 С това темпо ще превземат световните пазари ама през 3038 година

              Ама добре е де - помислих, че миналата година са продали една, а сега цели 10...
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                Импе,въртиш сучеш не признаваш Тесла,а те са вече на второ място след Форд,и много скоро ще ги изпреварят.
                Само след няколко месеца ще пуснат евтиния модел 3,и ще избухнат!!!
                Не,че сега не са високо,но има много ръст там да се прави.
                Ама не дей,вземи си Форд,йовтинки са.
                На второ място по какво?

                Какво ще избухнат - ще поскъпнат ли? Че аз това го слушам две години и половина - толкова горе-долу ме зарибяват по телефонът всякакви анонимни представителченца на разни финансови къщи и пирамиди. Ford снасят 65 цента дивидент - прилично е дори след данъчното безжалостно дранье в САЩ, при цена около 10.60 еврака в момента... Теслите платили ли са и пукнат цент досега? При тях винаги всичко е: "ЩЕ".

                Колко точно ръст ще стане според тебе? Защо мислиш, че по правене на електрически коли ще са лидер? Те дори и сега не са лидер. Измислили си някакъв модел №3 - я прочети колко нови модела са измислили само BMW и Daimler и ще ги изпонапускат в следващите 2-3 години? И Ford започват да фабрикуват електрически коли - и то в Китай. А китайските BYD които и сега бият теслите не само по продажби, но и по пробег?

                Теслата винаги ще си остане пълна тесла. Не знам кой би си купил кола с такова име, освен някой перничанин.

                И аз не гледам коя акция колко струва - а какво ми носи насреща.
                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                  Импе,въртиш сучеш не признаваш Тесла,а те са вече на второ място след Форд,и много скоро ще ги изпреварят.
                  Само след няколко месеца ще пуснат евтиния модел 3,и ще избухнат!!!
                  Не,че сега не са високо,но има много ръст там да се прави.
                  Ама не дей,вземи си Форд,йовтинки са.
                  Tesla излитане в Испания: продажби растат 950 процента през първото тримесечие

                  http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2614376.html

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                    Хльъх.

                    Гледам Ford нещо поевтиняха - според вас: защо? Някой следи я ли? Виждат ми се сгодни за допълване на тази цена - 10.60 еврака, снасят добър дивидент като за САЩ, отчетът им е стабилен... или нещо ми убягва, ърм?

                    А и чувам: могъща фабрика в Китай ще строят. За електрически коли - но конкуренция ще имат силна от една страна - BYD, скоро и немските, но от друга - огромен пазар.
                    Импе,въртиш сучеш не признаваш Тесла,а те са вече на второ място след Форд,и много скоро ще ги изпреварят.
                    Само след няколко месеца ще пуснат евтиния модел 3,и ще избухнат!!!
                    Не,че сега не са високо,но има много ръст там да се прави.
                    Ама не дей,вземи си Форд,йовтинки са.
                    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                    Коментар


                    • "Anyone who claims to stand for free markets, free trade, and limited government but who attempts to defend the existence or importance of the Federal Reserve or central banking is a liar. Either you support free markets and freedom of pricing or you support central bank price-fixing and creeping socialism. There is no third way or middle road — socialism and the free market are mutually incompatible. A little bit of socialism in the form of price-fixing is like a little bit of gangrene, if left unchecked it will eventually infect and kill the whole." - Paul-Martin Foss via The Mises Institute

                      това ми хареса и затова го поставам тук.
                      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                        Това го научих още в началото ...
                        А ти не се ли притесняваш, че може да не ти стигне времето при фючърсите да направиш профит и да ти паркират един танкер пред вратата ....образно казано ... Какво всъщвост би се случило на практика ако контракта изтече а ти си го проспал някъде по морето ?
                        Няма грижи.
                        Брокерът предупреждава няколко пъти.
                        Накрая затваря
                        https://www.interactivebrokers.com/e...ons&p=physical

                        Не, че не съм им ручал кифтетата преди години..... с едни мисля 10у бондове. Тогава имаше голам и малък контракт. Аз правех арбитраж. Малкият не беше ликвиден и правих по някой лев от спреда, като не помня вече точно, но откривах 5 малки срещу 2 големи. И веднъж ядох голямо дърво. Описвал съм го тук.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение

                          UNG внимавай с амортизацията!
                          Това го научих още в началото ...
                          А ти не се ли притесняваш, че може да не ти стигне времето при фючърсите да направиш профит и да ти паркират един танкер пред вратата ....образно казано ... Какво всъщвост би се случило на практика ако контракта изтече а ти си го проспал някъде по морето ?
                          За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнение
                            Пролетта правят профилактика на ядрени централи , когато потреблението за бита (газ ) е сравнително ниско ...
                            А да се играе по разликата на фючърсите ми идва в повече ...контра, че и ре-контра ...
                            Миналата година когато се облажих от UNG гледах един аматьорски сайт. Пича даваше инфо за спрените реактори, времето, приноса на ВЕИ за енергийната система - актуализано ежедневно ... Може и да го знаеш ... не ми се търси в темата , но постнах линка минала пролет ...
                            Между другото - покрай твой пост се зачетох за UNG ... ще трябва да почерпя по бира
                            UNG внимавай с амортизацията!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение

                              Разликата е циклична /винаги март април/ и ми е бяло поле защо я има
                              http://www.cmegroup.com/trading/ener...tural-gas.html

                              Едва ли съм открил топлата вода, неизвестна за акулите, но.... Освен, през април винаги да пускат от евтинкото.... Профилактика, това, онова....
                              Пролетта правят профилактика на ядрени централи , когато потреблението за бита (газ ) е сравнително ниско ...
                              А да се играе по разликата на фючърсите ми идва в повече ...контра, че и ре-контра ...
                              Миналата година когато се облажих от UNG гледах един аматьорски сайт. Пича даваше инфо за спрените реактори, времето, приноса на ВЕИ за енергийната система - актуализано ежедневно ... Може и да го знаеш ... не ми се търси в темата , но постнах линка минала пролет ...
                              Между другото - покрай твой пост се зачетох за UNG ... ще трябва да почерпя по бира
                              Last edited by Protokol; 08.04.2017, 15:20.
                              За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение

                                Разликата е циклична /винаги март април/ и ми е бяло поле защо я има
                                http://www.cmegroup.com/trading/ener...tural-gas.html

                                Едва ли съм открил топлата вода, неизвестна за акулите, но.... Освен, през април винаги да пускат от евтинкото.... Профилактика, това, онова....
                                Ще ми се да го отиграя по някакъв начин и вероятно ще го направя.
                                Засега единствено сигурно, което очаквам е, че затапването на цената през фючърсите за 2018 ще подейства дисциплиниращо на сегашните участници в добива и ще елиминира влизането на нови играчи. От там и идеята ми за дълги в шистови производители от Марселус и Утика със силен баланс. Пък ако тръгне и някаква консолидация в сектора - може да се превърне в дългосрочна инвестиция.
                                Също и ако бъркам жестоко

                                Коментар

                                Working...
                                X