IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

    Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
    Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
    Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.
    Много добре изглеждат и кътат бая кеш. ALK май има най-голям дял карго полети, пък и оперира главно в по-специфичен район.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

      Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.
      Монти се е объркал малко тук, купени на XETRA ШЕЛ А данък върху дивидента е 15%, а ШЕЛ Б - 0%, гледа се къде е регистрирана дадената компания, а не конкретната борса, на която се търгуват. Но тук дивидента бе намален с 66% за неопределено време, тъй че това вече не е водещо, доходността е скромна за сектора.
      Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Todor Sabev Разгледай мнение

        Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
        В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.
        Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
        Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
        Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.

        Така и не разбрах какво ще прави дедо с пресижън кастпартс, там удара е двоен - хем от страна на авиоиндустрията, хем откъм фракърите. Пазарувани скъпо на високи мултипъли преди 5г, а и експозицията му там е в пъти по голяма отколкото към всички авиолинии взети заедно.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

          А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
          Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
          Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
          Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
          В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

            Пип и В миналата криза купува Сити и всички му се смееха...Не бих го подценявам.. просто е отписал самолетите...
            To пък ситито щото много му се отблагодари за риска....10г вече почти нищо.
            Ами тия 40млрд в пресижън партс дето вложи - щом няма бъдеще възд.транспорт значи и те са загробени, какво се ослушва че не ги продава и тях.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

              Търгувай ги през хетрата във Франкфурт и А и В са...В евро..но немците са на 26% в дивидента..
              Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.

              Коментар


              • Обобщено и събрано
                Уорън Бъфет: Нищо не може да спре Америка

                Авиационният бизнес може да се промени из основи, смята Оракулът от Омаха

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                  А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
                  Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
                  Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
                  Пип и В миналата криза купува Сити и всички му се смееха...Не бих го подценявам.. просто е отписал самолетите...

                  Коментар


                  • Абе Шел, Шеврон, важното е да сме в играта, да си платим курорта. Дедо Бъфю, той ги гледа много стратегически нещата, не можем да се мерим с него,влиза с големи дялове - в авиолиниите в бил с по 10% във всяка авиокомпания, влизаш в управлението, съветваш мениджмънта. Съвсем друга е там политиката.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                      Не ги харесвам много ШЕЛ, но с цел диверсификация исках да взема малко. Признавам си, че не ми стана ясно откъде е най-добре. С оглед дивидент / данъци, най-добре е от LSE в GBP, обаче не ми се искаше още една валута. Има ли вариант ШЕЛ в долари или EUR, изгоден откъм данък дивидент? Извинявам се, ако прекалено тъп въпросът.
                      Търгувай ги през хетрата във Франкфурт и А и В са...В евро..но немците са на 26% в дивидента..

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

                        Какво е казал Бъфет за петрола, явно няма да инвестира в сектора, той тотален пас полседните седмици, дори авиолиниите махнал на загуба?
                        А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
                        Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
                        Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.

                        Коментар


                        • Не ги харесвам много ШЕЛ, но с цел диверсификация исках да взема малко. Признавам си, че не ми стана ясно откъде е най-добре. С оглед дивидент / данъци, най-добре е от LSE в GBP, обаче не ми се искаше още една валута. Има ли вариант ШЕЛ в долари или EUR, изгоден откъм данък дивидент? Извинявам се, ако прекалено тъп въпросът.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от representjah
                            Дядото каза много интересни неща, дори за нефта и възможността хората да останат с пръст в г*з.
                            На мен ми прави впечатление, че много хора тука харесват Шел като компания. Въпросът ми към тях е защ притежавате част от Шел?
                            Защо не Шеврон?
                            "ШЕЛ" като по - популярна и позната компания по нашите ширини, която даваше солиден дивидент, по - голям от този на "Шеврон", като след орязването му и спирането на обратните изкупувания, вероятно ще загуби част от феновете си, сиреч акционери. "ШЕЛ" имат малко по - добра диверсификация, но по - не ми харесва баланса и позиционирането в текущата ситуация и сега американците изглеждат като по - добър избор.

                            Какво е казал Бъфет за петрола, явно няма да инвестира в сектора, той тотален пас полседните седмици, дори авиолиниите махнал на загуба?
                            Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                            Коментар


                            • Много боли, неска ве. Свикнах да бия S&P с по мин. 2%, ама то явно работи и в двете посоки. -4,20% досега. Само ABBV малко на зелено, а ми е 6% от портфейла. Този TDOC добре се държи, но така и не взех, защото го чаках на 155.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                                Само днес да е....
                                Дали не почнахме 3то ченгелче на W то ?
                                Това третото го чакам от 2750, нормално е да е едно разтегнато с дъно около юли, но борсите са малко алогични тази година.
                                Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                                Коментар

                                Working...
                                X