IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ... и да не забравим за "конете с капаци", които стават всички, качили се на електричка! Няма отклонение от маршрута, иначе Мъск ще покаже заплашително пръст /може и среден/: ама - той нали ви ги е казал тия неща! А и акционерите си ПРЕДУПРЕДИ, че основният МУ проблем е БАТЕРИЯТА!!! /без майтап!/
    ))
    ТОВА пък, от какъв зор? Зарядни се слагат, и в багажник се носят. Пък и пръстът на Мъск ли ще ни уплаши?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      Да елетрификацията наистина е бъдещето но не през нашият живот.Батериите не са бъдещето.Измисленият зелен балон така ще се сгромоляса барбар с кирливия измислен Запад
      Западът кирлив и измислен но, ТИ какво стори, за да се подобрят нещата? Да мрънка може всеки, ама морал и дух да се изправят срещу онова, което не харесват, малцина имат. ТИ какво стори, освен да дращиш тук? Да опитам ли да позная?
      - НИЩО?
      Евала. Е, браво.

      Коментар


      • ...Отделно, „съвременната батерия”. Днес, тя е една, утре-друга и, ако ДНЕС си прав, за утре, гаранции няма.

        Коментар


        • Безименен, и днес, и сега, много, много от отдавна, напр. в дизел - локомотивите, нещата се разминават с твоите приказки. На руски, даже си има специално словосъчетание, „дизель-электропоезд”. Там дизелът върти генератор, а към колелата, а зацепен ел.мотор. Едното дава енергия за другото но, ДВИГАТЕЛЯТ Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ. Механичните трансмисии са сведени до минимум.
          И по големите кораби, все по-често, тъй наречените „тръстери” (създаващите ТЯГА групи) са електрически. Спестява се дълъг, тежък и скъп деидвуден вал, а също, по-леко се управлява. Така...заменят въпросните дизели с горивни елементи (клетки) и, ето ти го кораб на метан, с ел.двигател но, без топлинна машина. Що?
          Ами,
          1.КПД,
          2.МНОГО по-чисти и по-пълно изгорели газове, без неминуемите за дизел азотни окиси и т.н.
          3.ЦЕНАТА.Природният газ от петрола е по-чист, по-евтин, не смръзва в танковете и т.н.
          4.Много по-дълъг експлоатационен живот на ел.мотора, сравнен с дизела+++.
          Да, силно концентрираната във въглеводородите енергия на едно място и присъщата висока автономност НЕ СА за подценяване.
          Ама не е зле да се погледнеш отстрани, какво и как пишеш, че се унасяш.
          Last edited by Pyramid; 22.01.2020, 17:20.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...

            https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
            Да елетрификацията наистина е бъдещето но не през нашият живот.Батериите не са бъдещето.Измисленият зелен балон така ще се сгромоляса барбар с кирливия измислен Запад

            Коментар


            • Смешникът е почнал да се осъзнава...

              До сега щяха да "подменят" кораби и самолети - с електрички, а сега - природен газ!

              Така де! Какъв е двигателят, който използва втечнен природен газ? НЕ Е електричка, нали!

              Е, щом НЕ Е електричка - да не би това да е ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ!?! Топлинният двигател ОСТАВА, разбира се!

              БравоС - и смешниците могат да израснат!

              ............................................

              Тук може доста да се говори, но не си струва НА ТОЯ ЕТАП да се сочат изключенията като тенденция!

              Важно е да разберем, че ОСНОВНОТО ПРЕДИМСТВО на топлинните двигатели е АВТОНОМНОСТТА НА ПРЕХОДИТЕ, които електричката НЕ МОЖЕ ДА ОСЪЩЕСТВИ, вкл. И С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ!

              .............................................

              За безопасност няма да говоря. Това изискване по условие е изключено при електричките СЪС СЪВРЕМЕННАТА литиево-йонна БАТЕРИЯ!

              При електричките е изключено и условието ЗА АВТОНОМНОСТ! Защо? Следваш "линията на тролея", а тя те отвежда - в най-добрия случай - до депото, където слизаш и се прибираш пеш в къщи...

              Да не говорим за това, че хората искат да отидат навсякъде, за да видят всичко!

              Да, разглезихме се ние: самолета /С ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ!/ - до другия край на Планетата! Круизчето - за 2-3 месеца /кораб С ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ/...

              Мъск ще ни покаже, "кон боб - яде ли!" Режим за всички! И никакъв стокообмен!!! Ама - какви са тия кораби, бе! С 50 000 куб. метри и ПОВЕЧЕ - ТОВАРОВМЕСТИМОСТ!

              Та, не разбрахме, къде й е автономността на електричката? Къде е въртящият момент, теглителната сила на тая "съвременна" батерия? Хайде, това, че е опасна в пожарно отношение - това вече го пропускаТ по условие... Ами "бързото" супер-зареждане?

              $ 40 000 за нова батерия /по каталог/! Това не е последна цена, разбира се. Моделите, над $ 150 000 - 250 000 - отиват още по-високо, над $ 40 000 за едната батерия... Па - смешникът ще ни "омайва" каква еФтиния била електричката... СМЕХ!!! ))

              ... и да не забравим за "конете с капаци", които стават всички, качили се на електричка! Няма отклонение от маршрута, иначе Мъск ще покаже заплашително пръст /може и среден/: ама - той нали ви ги е казал тия неща! А и акционерите си ПРЕДУПРЕДИ, че основният МУ проблем е БАТЕРИЯТА!!! /без майтап!/

              ))
              Last edited by безимeн; 21.01.2020, 23:07.

              Коментар


              • bota156 точно такава е целта, автоиндустрията да произвежда на пълни обороти. Ами като искат да почнат да правят честно произведени автомобили. Една съветска лада навърта 500000 км. без проблеми, а един съвременен автомобил не може 200 да навърти и се разпада. Измамници са и не са почтенни хора тези автопроизводители.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...

                  https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
                  И аз съм съгласен с това. Само дето за автомобилите ще го наложат НАСИЛСТВЕНО, като ЗАБРАНЯТ ползването на въглеродните горива поради измислени ЕКО критерии. Този процес е от 20-30 години. Ама изискванията не дават резултат и затова ще ги забранят, ще те глобяват сякаш си престъпник. И целта не е екология, целта е да ни вземат парите.
                  Хората позабогатяха, всеки има кола, е след 5-10г ще се облизваме и ще гледаме как западняците карат модерни електрички.
                  А ние пак ще си караме стари. Само дето вече няма да има фандък -ще трябва да се сменя батерия на цената на нова кола.
                  И ще правим магарии със старите батерии
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...

                    https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Умопомрачаващо е колко идиоти има по света. Четат блиц и подобни жълтини и се настройват срещу всичко и всички. За това което се случва в Австралия явно са виновни еколозите
                      Да идиоти има много а в България урожая е още по голям четат реклами и простотии в интернета и приемат прочетеното за вярно.Един идиот тука говори за едни учебници ама още не сме ги видяли.Сигур утре ше седа да ги напише

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                        Преди 2год. 60% от новите кораби за заложени за LNG нещо май доверени иСточници са се подиграли с няква вата...

                        Другия па не четял глупости, ама чакал учебници (за кво са ти бре повере, като не четеш)
                        Нали трябваше да са на батерии или някой се е подиграл с някой типинал

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Статията е пълен ташак, за маерверфт не знаех че а направили нещо такова и също за корейците ще правят такива кораби. Както обикновено поглед в бъдещето- от 2-3 кораба направи генерални изводи.

                          И защо да не питам като не знам- забранено ли е или изглеждам като идиот? Въх ма мале ще го преместя в другият крачол
                          Преди 2год. 60% от новите кораби за заложени за LNG нещо май доверени иСточници са се подиграли с няква вата...

                          Другия па не четял глупости, ама чакал учебници (за кво са ти бре повере, като не четеш)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                            Ами https://www.investor.bg/drugi/338/a/...n-tona-277613/
                            и не бих се обаждал в такава тема, ако не знам такива неща....

                            https://www.economic.bg/bg/videos/578.html

                            https://www.google.com/search?ei=1DY...4dUDCAs&uact=5
                            Статията е пълен ташак, за маерверфт не знаех че а направили нещо такова и също за корейците ще правят такива кораби. Както обикновено поглед в бъдещето- от 2-3 кораба направи генерални изводи.

                            И защо да не питам като не знам- забранено ли е или изглеждам като идиот? Въх ма мале ще го преместя в другият крачол

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Ami Не съм чувал, дори и не съм виждал- затова моля за линк към конкретен кораб
                              Тоя го чакам да ми даде новите учебници на прогресивният свят ма се крие.Мани го обикновена демократична калинка с интернет гугъл образование

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Ami Не съм чувал, дори и не съм виждал- затова моля за линк към конкретен кораб
                                Ами https://www.investor.bg/drugi/338/a/...n-tona-277613/
                                и не бих се обаждал в такава тема, ако не знам такива неща....

                                https://www.economic.bg/bg/videos/578.html

                                https://www.google.com/search?ei=1DY...4dUDCAs&uact=5

                                Коментар

                                Working...
                                X