IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Да, 81млн в немско могат да я вземат тая "помощ", тук всичките сме така по закон Не сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
    Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите
    Аха да бе, немците само чакат неуспял в България родомразец който е отишъл там с автобус на етап-69 изнесен пак от тях преди 30г. да му дадат 9000 евро. Ти понеже намираш кусури на Теслата затова по надолу заглеждаше само датчията (EV все пак).

    И да не стане грешка, изобщо не ми дреме каква кола ще си купиш.
    Last edited by RUBLA; 02.12.2020, 10:03. Причина: Спазвайте добрия тон!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Или с други думи си бежанец на помощи. Разкрихме те. Може и да не си виждал 9000 евро на живо. Тесла води в продажбите и държи пазара на електромобили който създаде. Така че тук вярно е само едно - чавка ти е изпила мозъка (и очевидно е останала гладна).
      Колкото до акаунтите като гледам ти имаш 2 че си лайкваш сам мненията.
      Да, 81млн в немско могат да я вземат тая "помощ", тук всичките сме така по закон Не сме местни като тия в Б-стан, дето хем нямате пари, хем трябва да плащате по-скъпо.
      Води тя, балъците за носа - ако не сте вие да наливате в акцията, няма да има какво да папка напушеняка, както вече писах - дължи двойно повече от оценката на активите

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Беден съм, затуй Меркел ми дава 9000 евро бонус и мога да си купя нова Тесла 3, ако ми е изпила чавка мозъка
        Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега
        Или с други думи си бежанец на помощи. Разкрихме те. Може и да не си виждал 9000 евро на живо. Тесла води в продажбите и държи пазара на електромобили който създаде. Така че тук вярно е само едно - чавка ти е изпила мозъка (и очевидно е останала гладна).
        Колкото до акаунтите като гледам ти имаш 2 че си лайкваш сам мненията.

        Коментар


        • А аз не виждам защо, дори про-електро да съм, задължително, трябва електричка да си купувам. То е ВЕЩ. За вещи, не се женя, а ги използвам. Или, примерно, сенпотя над тях, да ги направя по-добри - достъпни, надеждни, целесъобразни. А тук, две групички навитаци, се надлъгвате. Голям праз.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
            Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...
            Беден съм, затуй Меркел ми дава 9000 евро бонус и мога да си купя нова Тесла 3, ако ми е изпила чавка мозъка
            Ти и другия ти ник сте много яки, кой какво казал - а през туй време продажбите казват друго. Да бяхте женско, да ви клати човек на поразия и да ви обяснява че ви обича - те така и с Тесла и шефа на Фолксваген сега

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла

              Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли
              Ако нямаха такива характеристики (на спортен автомобил), никога нямаше да станат „привлектелни“ за широката публика, респективно да станат причината всеки производител да мисли как да се преориентира за ерата на EV-та. Стратегията на Мъск от самото начало е да се върви от high-end спортни автомобили към все по-масови с намаляването на цената на батериите.
              Всеки има различни критерии за избор, но ако вземем твоите Тесла би трябвало да отговаря на всичките, ако ги сравняваш със сходни на тях ДВГ модели.
              • Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори – в градски условия каквото е типичното приложение на автомобилите, Теслите имат разход под 150 вата/км. На 100км са 1,5кв или 4-5 евро в Германия. Подозирам че БМВто ще е с двоен разход само за гориво (поддръжка и обслужване не ги коментираме даже).
              • да е евтин и да не се чупи колата която кара – евтин и на практика безметежен за поддръжка сравнен с БМВ/Мерц/Ауди
              Ако търсиш малка градска кола тип клио, Тесла няма какво да ти предложат. Като пуснат малкия хеджбек след 2-3 години ще запълнят и тази ниша, която за момента е свободна за VW, Рено, Нисан (за сега са доста посредствени сравнени с Тесла).

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.


                Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
                Братчед, общо взето теслите са с характеристики на спортен автомобил, но на колко хора им трябва такъв автомобил. Нормалният човек иска да зарежда на седмица или две веднъж, малко да харчи/гори, да е евтин и да не се чупи колата която кара. Кажи ми на колко от условията отговаря всяка една тесла

                Само тесла ли е електрокар, вече всички производители имат електрички, като не ми е кеф тесла, ще си купя шкода, или рено, или хибрид. Все едно да кажеш че само мерцедес са коли

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Аз батерия от тая марка не съм чул да има
                  Именно в това е проблема. Затова дрънкаш само глупости и от там идва цялото ти неразбиране на темата.
                  Затова и си беден и няма никога да си купиш Тесла , то едното води след себе си другото...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение



                    Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа

                    https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/

                    Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
                    Хахаха, трябва да си споделиш медикаментите, които взимаш

                    CEOто на VW в прав текст ти казва, че няма да ги бъде ако не настигнат тесла с 50-60 милиарда инвестиции и СЛЕДВАНЕ на стъпките на Тесла!?!?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                      Аз батерия от тая марка не съм чул да има
                      Ама слагат на едни, ЕЙ ТАКИВА марки „ TESLA "
                      и правят трета „Гигафабрика,”.
                      Което не е лошо, разбира се...Ѝ - ДОТАМ. А вътре в батерията - бомба със закъснител. В технологичната верига - втора...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        Будалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
                        ... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.

                        ХА -ХА-ХА ! ! !
                        Аз батерия от тая марка не съм чул да има

                        Коментар


                        • Будалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
                          ... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.

                          ХА -ХА-ХА ! ! !

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение



                            Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа

                            https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/

                            Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
                            Че той самия ЕД си викаше че старите производители нямат шанс. Е тесла са стар електропроизводител.
                            Вече ги няма в десятката от 20-на коли на пазара с всички екзотики
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.

                              Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)

                              И няколко от изказванията му за Тесла:

                              New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards

                              "The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.

                              “What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”

                              Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.


                              Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа

                              https://insideevs.com/volkswagen/id-...ategory/sales/

                              Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата

                              Коментар


                              • Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.

                                Та какво казва Herbert Diess (изп. Директор на VW): How we transform Volkswagen (linkedin.com)

                                И няколко от изказванията му за Тесла:

                                New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards

                                "The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.

                                “What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”

                                Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.

                                Коментар

                                Working...
                                X