Първоначално изпратено от xshell
Разгледай мнение
reported that an executive of a Shanghai freight company saw container rates from China to the US West Coast nearly halve, from $15,000 to $8,000, following the drop in supply due to power outages.
Също споменават за разследване на ценообразуването, а само човек, който има представа от този бизнес, знае какво значи да се захване с теб FMC.
И да, повтарям, че ако си плащал цени от $ 10 К от декември 2020 до май 2021, то значи някой те е порил като риба или дето се вика, няма съмнение кой е бил от страната на булката.
И понеже пак ще има неразбрали, казвам, че в момента не е ясно какво може да се случи. Сигурното е, че ще има спад от тези нива и то ще бъде толкова неочаквано, както и спада на цените на имотите. Едва ли някой може да каже със сигурност кога ще се случи това.
И още нещо, в статията или в друга, която съм чел напоследък, все пак с това се занимавам в ежедненвието си, се споменава, че рътсът на цените на транспорта е необосновано по-висок от увеличението на разходие на превозвачите. Същата работа като строителството. Само дето в транспорта никой няма да си купи нищо от суета, за разлика от НИ, където някой брокер може да те подхлъзне да си купиш необосновано скъп коптор.
В общи линии, като не разбирате от дадена тема като транспорт, не мога да схвана защо ти и крушката се правите на разбирачи и влизате в престрелка въоръжени с ножове.
Коментар