Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестицията "ГАРАЖ"

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не знам с каква идея е питал и за жилището, той си има собствено срещу гаража

    Коментар


    • Не разбирам, но идеята е, че тенденцията се е обърнала ли? Т.е. след избор/намиране на гараж започва да се търси апартамент в района. А не както до сега - първо апартамент и после издирване на гараж наоколо?

      Коментар


      • В края на януари приятел, който ми наемаше един гараж си продаде едното возило и го освободи. Не ми беше проблем и не започнах да търся веднага нов наемател, но вчера случайно се видях с друг комшия и той днес взе ключ, за да ми настани вечерта нов наемател...Новият питал и дали апартамента в блока се продава...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
          Tрябва да се наложи мораториум върху строителството в определени квартали. Те вече се превърнаха в ГЕТА, където се блъскаш с други маймуни. Мисля че вече не е поправимо сградите ще стоят като паметници в следващите 120 години.

          Факт е презастрояването и се усеща ежедневно.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
            Tрябва да се наложи мораториум върху строителството в определени квартали. Те вече се превърнаха в ГЕТА, където се блъскаш с други маймуни. Мисля че вече не е поправимо сградите ще стоят като паметници в следващите 120 години.
            Пич би ли изброил кои квартали

            Коментар


            • Tрябва да се наложи мораториум върху строителството в определени квартали. Те вече се превърнаха в ГЕТА, където се блъскаш с други маймуни. Мисля че вече не е поправимо сградите ще стоят като паметници в следващите 120 години.

              Коментар


              • Със сигурност освен в строителството на нови жилищни сгради и кооперации, трябва да се инвестира и в строежа на подземни и/ или надземни гаражи към тях. Пък ако искат хората да го ползват или отдават под наем, но положението със свободни паркоместа в кварталите направо е казус пердута вече...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от coolio Разгледай мнение
                  Планирам да купя няколко гаража в кварталите под Манастирски ливади в новостроящи се блокове и току що построени такива с цел отдаване под наем, та да попитам разбирачите. Имам възможност да взема подземни (изцяло под блоковете), с рампа, не асансьор, както и външни при които цената е с 3-4 хил евро отгоре. Размерите са еднакви - около 23-24 квадрата. Та въпросът ми е - по-високи ли са наемите на надземните, че нямам поглед над пазара? Има ли смисъл да плащам повече за надземни?
                  Само внимавай подземните да не станат подводни.....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от coolio Разгледай мнение
                    Планирам да купя няколко гаража в кварталите под Манастирски ливади в новостроящи се блокове и току що построени такива с цел отдаване под наем, та да попитам разбирачите. Имам възможност да взема подземни (изцяло под блоковете), с рампа, не асансьор, както и външни при които цената е с 3-4 хил евро отгоре. Размерите са еднакви - около 23-24 квадрата. Та въпросът ми е - по-високи ли са наемите на надземните, че нямам поглед над пазара? Има ли смисъл да плащам повече за надземни?
                    Надземни:
                    + отделен самостоятеен обект със собствен вход/врата => по-лесно(законно) се изгражда вода/канал/ток
                    + липса на такса поддръжка общи части - поддръжка обща входна врата, подемник, почистване, осветление, домоуправител
                    + липса на евентуални технически пречки със стръмни/коси/хлъзгави рампи и неработещи подемни платформи/общи врати
                    + обикновено е по-чисто
                    + по-малко вероятно е да има течове
                    + вследствие горното(ако е налице) по-висока възвръщаемост от наем

                    - по-несигурни откъм взлом/достъп на любопитни комшийски очички
                    - има вероятност да паркират пред него, особенно ако е ограден с магазини/офиси/детски градини/училища и т.н.
                    - по-студени зимата и по-топли лятото, спрямо подземните

                    Подземни:
                    - всичко от гореизброеното, но наобратно

                    Коментар


                    • Планирам да купя няколко гаража в кварталите под Манастирски ливади в новостроящи се блокове и току що построени такива с цел отдаване под наем, та да попитам разбирачите. Имам възможност да взема подземни (изцяло под блоковете), с рампа, не асансьор, както и външни при които цената е с 3-4 хил евро отгоре. Размерите са еднакви - около 23-24 квадрата. Та въпросът ми е - по-високи ли са наемите на надземните, че нямам поглед над пазара? Има ли смисъл да плащам повече за надземни?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                        Предлагам цяла София да стане платена зона.
                        Всеки който си паркира колата пред блока да плаща по 50 лв годишна такса.Стикера се дава само по адресна регистрация. За приходящите по 1 на час....
                        Цяла София ще стане палтена зона и без твоето предложение. Само че годишната такса няма да е 50, а 750лв. За приходящите и по 2лв на час да е няма грижа 2 пъти в годината по 6лв е 12лв.

                        За живущите в София 750лв (ама само за паркиране в махалата), паркиране в друга махала глоба 50лв (средно 5 глоби годишно) = 1000 + още колата на жената пак 1000 жената = 2000

                        Ще стане като в повечето европейски столици, купуваш жилище, ама немаш место за паркиране, а място има, ама на паркинга леко в края на града само за €5 на денонощие + €7,50 за трамвай до паркинга.

                        Така и трябва да бъде, моркова до корен. (отзад) А тия с къщите около СФ не ги мислете, те ще плащат по 1лв ток за електрическия автомобил.
                        Last edited by Седларов; 18.01.2020, 23:13.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                          Предлагам цяла София да стане платена зона.
                          Всеки който си паркира колата пред блока да плаща по 50 лв годишна такса....
                          500, а не 50.
                          50 е губене на време. БХ каза, че има нужда от овчари, а не от инженери.
                          Овчарите били изключително търсена професия. Дефицит. Да се насели София с овчари!
                          Last edited by Marie-Sophie Germain; 17.01.2020, 22:00.

                          Коментар


                          • Предлагам цяла София да стане платена зона.
                            Всеки който си паркира колата пред блока да плаща по 50 лв годишна такса.Стикера се дава само по адресна регистрация. За приходящите по 1 на час....

                            Коментар


                            • Платеното паркиране в София може да обхване и "Младост"

                              ЦГМ иска зелена зона между "Александър Малинов", "Йерусалим", Цариградско шосе и "Андрей Сахаров"

                              https://segabg.com/hot/category-bulg...vane-i-mladost

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от 000 Разгледай мнение
                                Каква зелена зона пред вас?Не живееше ли в някакво плевенско село?
                                Това не пречи да имам имоти в София.

                                Коментар

                                Working...
                                X