защо във финансов форум има такива теми!?!?!?!?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BallomedПо твойта логика има двигатели разработка 70-те години които "НИКОГА" не са били проектирани да работят с инжектори, пък им слагат и то в завода... Като имаш толкова ниска техническа култура по-добре и мълчи или първо почети пък после се излагай.) и те признавам
А и как жигулитата и москвичите са били планирани да работят на газ, че и на метан.
Абе както се казва: И един мармот завиваше инжектори на москвича.
Коментар
-
Първоначално изпратено от SetverСлед като питаш, да ти кажа какво мисля. Ами едно е за мен един автомобил по начало да е проектиран за работа с газ или метан, а съвсем друго е да се доработва и да се поставя АГУ при условие че самия автомобил не е бил проектиран за тези цели. Това е от рода на онези самоделки които дават по дискавъри в американските гаражи, но дори и там после трябва да минеш изпитания за да регистрираш.
А тук как е?
Слагаш АГУ в някой сервиз, после ни изпитания за съвместимост, нито за сигурност, едно голямо нищо. Да не говорим че в повечето случаи става дума за автомобил купен втора ръка от ЕС на 5-10г., който НИКОГА не е бил проектиран за работа на газ или метан.
Е как се гарантира сигурността на това нашенско чудо?
Коментар
-
Първоначално изпратено от SetverИзцяло съм за. Може и да е е по-евтино на газ и на метан, за това колко е по-екологично спрямо бензина може да се спори (виж ако говорехме за водород е друга работа), но аз бомба в колата си не слагам. Най-малкото, ако оставя колата на слънце в ден като днешния, ще има постоянно да си мисля дали всичко е наред. За колата както и да е, ще я прежаля, но ако съсипя и други коли на паркинга около нея, или недай си да обия някого заради някой и друг спестен лев, е с това много трудно бих живял.
Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gacoСъщо така и разбирача Setver нека да ми обясни каква е разликата между фабрично монтирана АГУ и монтирана допълнително в сервиза? Какво си предтавя като казва самоделка...? мммууухахахахаха :-)
А тук как е?
Слагаш АГУ в някой сервиз, после ни изпитания за съвместимост, нито за сигурност, едно голямо нищо. Да не говорим че в повечето случаи става дума за автомобил купен втора ръка от ЕС на 5-10г., който НИКОГА не е бил проектиран за работа на газ или метан.
Е как се гарантира сигурността на това нашенско чудо?
Коментар
-
Толкова глупости скоро не бях виждал написани накуп!
Тия от "европейската комисия" че чавка им е изпила мозъка това ясно.
Подбудите им са ясни - икономически интереси...
Ама не разбирам наивитета и неосведомеността на някои хора тук.
[quote="Setver
Изцяло съм за. Може и да е е по-евтино на газ и на метан, за това колко е по-екологично спрямо бензина може да се спори (виж ако говорехме за водород е друга работа), но аз бомба в колата си не слагам. Най-малкото, ако оставя колата на слънце в ден като днешния, ще има постоянно да си мисля дали всичко е наред. За колата както и да е, ще я прежаля, но ако съсипя и други коли на паркинга около нея, или недай си да обия някого заради някой и друг спестен лев, е с това много трудно бих живял.
Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.[/quote]
Вие в кой свят живеете???
Пак се сещам за вица: защо в ада при казана с българи няма нужда от дявол да ги пази...
Тръгнали за водорода да ми говорят - да, той е горивото на бъдещето заедно с ядрения синтез, НО тази технология
все още не е развита и обезопасена!
Докато LPG за леките автомобили е изключително добра и безопасна.
Какви бомби, какво чудо ви е в главата не мога да разбера?
Съществуват системи за безопасност и се монтират такива дори и в гаражите при "самозваните" монтьори, за който дори не подозирате.
Също така и разбирача Setver нека да ми обясни каква е разликата между фабрично монтирана АГУ и монтирана допълнително в сервиза? Какво си предтавя като казва самоделка...? мммууухахахахаха :-)
Вземета да прочете поне едно списание за LPG/метан и тогава коментирайте - бомби, безопасности, водород, екология, цени и съсипване на автомобили!!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от SetverПървоначално изпратено от parkИзцяло съм за тази забрана. Ако един автомобил по начало не е направен фабрично за АГУ, то монтирането на АГУ (в повечето случаи от самозвани специалисти в квартален сервиз) е много рисково. То и фабричните АГУ са рискови, спрямо бензин или дизел да речм, но самоделноите АГУ са си направо бомба със закъснител. Още повече че трябва и поддръжка, а у нас това е мръсна дума.
Говоря и от личен опит, знам какво е взрив на газова бутилка в автомобил (на съседа преди 2г.). Това което съм писал по-горе си важи с пълна сила и в този случай.
Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.
Коментар
-
Определно не разбирам гласувалите със "ЗА". Абе вие добре ли сте? Искате бензин по 5 лева литъра и хляб по3 лева килото!!!
Карате на бензин или дизел и ви е яд, че ви излиза скъпо ли а? Нафтаджии
Някъде била гръмнала бутилка. Абе всеки ден умират хора от катастрофи и без да им гръмнат бутилките. Аз съм чувал само за един случай и удара е бил толкова силен, че и без това оцелели е нямало да има. Ами гръмнали газови инсталции и отнесен половин блок има ли? Има. Ами дай да спрем газифицирането. Засрамнете се бе. Лапайте пушилката и плюйте държавата. А вместо да слагате метан, тъпчете джобовете на арабите, които иначе щяха да ядат пясък сега или да си водят някоя свщенна война , за да не умрат от глад. Ей, загубени хора са това българите.
Коментар
-
А тия дето газифицират градове и квартали какво ще ги правим? Там пък какви зрелищни гърмежи стават! Хайде тогава да забраним газификацията, тя е не по-малко опасна.
Първоначално изпратено от KanoПървоначално изпратено от cityindexмного ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.
Коментар
-
Ако се погледне статистиката за ПТП-та предполагам, че пожарите причинени от газови уредби на автомобили и такива причинени от автомобили на бензин и дизел са приблизително еднакъв брой. Риск има но той е достатъчно малък и сравним с риска да си въобще по българските пътища. За газови уредби монтирани от Пешо в гаража съм твърдо против - моята я монтираха във фирмен сервиз на производителя в България - след няколко месеца се обадиха да мина да ми сменят някакъв маркуч, че можел да даде дефект - това Пешо ще го направи ама друг път.
Коментар
-
Първоначално изпратено от parkИзцяло съм за тази забрана. Ако един автомобил по начало не е направен фабрично за АГУ, то монтирането на АГУ (в повечето случаи от самозвани специалисти в квартален сервиз) е много рисково. То и фабричните АГУ са рискови, спрямо бензин или дизел да речм, но самоделноите АГУ са си направо бомба със закъснител. Още повече че трябва и поддръжка, а у нас това е мръсна дума.
Говоря и от личен опит, знам какво е взрив на газова бутилка в автомобил (на съседа преди 2г.). Това което съм писал по-горе си важи с пълна сила и в този случай.
Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.
Коментар
-
Сега съм на бензин. Сменя ли си таратайката-минавам на метан.
Аргументи: За 30 г.в Амонячно производство в Химко знам какво е метан.налягане 340 кг/см2,автоматика,гасил съм XXX запалвания на метан и азотоводородна смес по фланцови съединения.
Клапанче с пружинка и съчмичка може да бъде един от начините за обезопасяване на бутилката,другата част от инсталацията я сечи с брадвата ако искаш.
Който допусне утечка на метан от инсталацията(от меркаптаните се усеща неприятен аромат) може и да се запали.Някои успяват и при домашни условия постигат същия ефект с фас от цигара в леглото или забравена ютия.
Коментар
-
Kano
Точно риска става прекалено голям с така наречените фабрични , няма да се поддържат защото собственика няма да знае къде да отиде а ще ги бърника някой който си бърника всичко.Лошото качество и евтенията по лесно минават когато е в комплектовка с други неща и ако пък има и силно търсене ! По опасно е ! Не е толкова опасно и метана не е чак толкова опасен...катастрофите са много по опасни а тези горива са екологично много по чисти.Не е прав този който твърди че можело да изтече лесно и технически не стои така въпроса да е лесно да изтече.Когато се монтира в специализиран сервиз гледаш в очите човека който може да ти сложи бомбата както се изразяваш а в магазина ти я продава някой който въобще няма представа какво е сложено и как е направено.Безопасността не е сложна но въпроса е в това да е минало пред погледа на човек , защото в магазина може да се намира нещо което никой не го е гледал с очите си.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар