IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЕК забранява АГУ на метан и пропан от 2009 г.!!!

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • защо във финансов форум има такива теми!?!?!?!?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Ballomed
      По твойта логика има двигатели разработка 70-те години които "НИКОГА" не са били проектирани да работят с инжектори, пък им слагат и то в завода... Като имаш толкова ниска техническа култура по-добре и мълчи или първо почети пък после се излагай.
      Хайде сега ми обясни как инжекторите за бензин и за газ, че дори и за метан са едни и същи, а също така ми обясни къде точно се намират инжекторите на едно Жигули (най-вероятно в карбуратора ) и те признавам
      А и как жигулитата и москвичите са били планирани да работят на газ, че и на метан.
      Абе както се казва: И един мармот завиваше инжектори на москвича.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Setver
        След като питаш, да ти кажа какво мисля. Ами едно е за мен един автомобил по начало да е проектиран за работа с газ или метан, а съвсем друго е да се доработва и да се поставя АГУ при условие че самия автомобил не е бил проектиран за тези цели. Това е от рода на онези самоделки които дават по дискавъри в американските гаражи, но дори и там после трябва да минеш изпитания за да регистрираш.
        А тук как е?
        Слагаш АГУ в някой сервиз, после ни изпитания за съвместимост, нито за сигурност, едно голямо нищо. Да не говорим че в повечето случаи става дума за автомобил купен втора ръка от ЕС на 5-10г., който НИКОГА не е бил проектиран за работа на газ или метан.
        Е как се гарантира сигурността на това нашенско чудо?
        Ей, хубаво гледаш дискавъри, ама явно е напразно защото пак не си доразбрал, а те обясняват като за американци по-принцип... Там правя коли и мотори самоделки, сега разбра ли тънката разлика? По твойта логика има двигатели разработка 70-те години които "НИКОГА" не са били проектирани да работят с инжектори, пък им слагат и то в завода... Като имаш толкова ниска техническа култура по-добре и мълчи или първо почети пък после се излагай.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Setver
          Изцяло съм за. Може и да е е по-евтино на газ и на метан, за това колко е по-екологично спрямо бензина може да се спори (виж ако говорехме за водород е друга работа), но аз бомба в колата си не слагам. Най-малкото, ако оставя колата на слънце в ден като днешния, ще има постоянно да си мисля дали всичко е наред. За колата както и да е, ще я прежаля, но ако съсипя и други коли на паркинга около нея, или недай си да обия някого заради някой и друг спестен лев, е с това много трудно бих живял.
          Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.
          Ти вместо АГУ си вземи един учебник, прочети няколко книжки, научи се да пишеш и евентуално ще дадеш компетентно мнение. Това според мен са пълни глупости, най-много да се опитат да затегнат контрола, в крайна сметка ще видим още няколко нови мерцедеса да се движат по улиците за сметка на народа и това ще е.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от gaco
            Също така и разбирача Setver нека да ми обясни каква е разликата между фабрично монтирана АГУ и монтирана допълнително в сервиза? Какво си предтавя като казва самоделка...? мммууухахахахаха :-)
            След като питаш, да ти кажа какво мисля. Ами едно е за мен един автомобил по начало да е проектиран за работа с газ или метан, а съвсем друго е да се доработва и да се поставя АГУ при условие че самия автомобил не е бил проектиран за тези цели. Това е от рода на онези самоделки които дават по дискавъри в американските гаражи, но дори и там после трябва да минеш изпитания за да регистрираш.
            А тук как е?
            Слагаш АГУ в някой сервиз, после ни изпитания за съвместимост, нито за сигурност, едно голямо нищо. Да не говорим че в повечето случаи става дума за автомобил купен втора ръка от ЕС на 5-10г., който НИКОГА не е бил проектиран за работа на газ или метан.
            Е как се гарантира сигурността на това нашенско чудо?

            Коментар


            • Толкова глупости скоро не бях виждал написани накуп!
              Тия от "европейската комисия" че чавка им е изпила мозъка това ясно.
              Подбудите им са ясни - икономически интереси...
              Ама не разбирам наивитета и неосведомеността на някои хора тук.

              [quote="Setver
              Изцяло съм за. Може и да е е по-евтино на газ и на метан, за това колко е по-екологично спрямо бензина може да се спори (виж ако говорехме за водород е друга работа), но аз бомба в колата си не слагам. Най-малкото, ако оставя колата на слънце в ден като днешния, ще има постоянно да си мисля дали всичко е наред. За колата както и да е, ще я прежаля, но ако съсипя и други коли на паркинга около нея, или недай си да обия някого заради някой и друг спестен лев, е с това много трудно бих живял.
              Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.[/quote]

              Вие в кой свят живеете???
              Пак се сещам за вица: защо в ада при казана с българи няма нужда от дявол да ги пази...
              Тръгнали за водорода да ми говорят - да, той е горивото на бъдещето заедно с ядрения синтез, НО тази технология
              все още не е развита и обезопасена!
              Докато LPG за леките автомобили е изключително добра и безопасна.
              Какви бомби, какво чудо ви е в главата не мога да разбера?
              Съществуват системи за безопасност и се монтират такива дори и в гаражите при "самозваните" монтьори, за който дори не подозирате.
              Също така и разбирача Setver нека да ми обясни каква е разликата между фабрично монтирана АГУ и монтирана допълнително в сервиза? Какво си предтавя като казва самоделка...? мммууухахахахаха :-)
              Вземета да прочете поне едно списание за LPG/метан и тогава коментирайте - бомби, безопасности, водород, екология, цени и съсипване на автомобили!!!

              Коментар


              • и 10 лв да стане все ми е тая на мен :-) аз карам с дизел на цените от 2005 год :-) има няма 1.20лв ( в най лошия случай) :-) и това не е от 1 или 2 год :-) и ще продължи да капе :-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Setver
                  Първоначално изпратено от park
                  Изцяло съм за тази забрана. Ако един автомобил по начало не е направен фабрично за АГУ, то монтирането на АГУ (в повечето случаи от самозвани специалисти в квартален сервиз) е много рисково. То и фабричните АГУ са рискови, спрямо бензин или дизел да речм, но самоделноите АГУ са си направо бомба със закъснител. Още повече че трябва и поддръжка, а у нас това е мръсна дума.
                  Говоря и от личен опит, знам какво е взрив на газова бутилка в автомобил (на съседа преди 2г.). Това което съм писал по-горе си важи с пълна сила и в този случай.
                  Изцяло съм за. Може и да е е по-евтино на газ и на метан, за това колко е по-екологично спрямо бензина може да се спори (виж ако говорехме за водород е друга работа), но аз бомба в колата си не слагам. Най-малкото, ако оставя колата на слънце в ден като днешния, ще има постоянно да си мисля дали всичко е наред. За колата както и да е, ще я прежаля, но ако съсипя и други коли на паркинга около нея, или недай си да обия някого заради някой и друг спестен лев, е с това много трудно бих живял.
                  Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.
                  Ще си мислиш дали всичко е наред просто, защото си неосведомен в обаста на метановите и газовите системи

                  Коментар


                  • Определно не разбирам гласувалите със "ЗА". Абе вие добре ли сте? Искате бензин по 5 лева литъра и хляб по3 лева килото!!!

                    Карате на бензин или дизел и ви е яд, че ви излиза скъпо ли а? Нафтаджии

                    Някъде била гръмнала бутилка. Абе всеки ден умират хора от катастрофи и без да им гръмнат бутилките. Аз съм чувал само за един случай и удара е бил толкова силен, че и без това оцелели е нямало да има. Ами гръмнали газови инсталции и отнесен половин блок има ли? Има. Ами дай да спрем газифицирането. Засрамнете се бе. Лапайте пушилката и плюйте държавата. А вместо да слагате метан, тъпчете джобовете на арабите, които иначе щяха да ядат пясък сега или да си водят някоя свщенна война , за да не умрат от глад. Ей, загубени хора са това българите.

                    Коментар


                    • В 12-милионен Инстанбул почти всички таксита са на пропан-бутан и дори при катастрофа бутилките за газ са по-сигурни от резервоарите за бензин, а там има кастрофи. Чувал съм много повече случаи на гръмнали бойлери, отколкото за газови бутилки в коли
                      If you're not sure - google it!

                      Коментар


                      • А тия дето газифицират градове и квартали какво ще ги правим? Там пък какви зрелищни гърмежи стават! Хайде тогава да забраним газификацията, тя е не по-малко опасна.


                        Първоначално изпратено от Kano
                        Първоначално изпратено от cityindex
                        много ревете срещу добавените газови уредби .... но ако го прокарат като официален документ ще ревете, че хляба бил еди колко си и инфлацията скочила с 20% ...
                        Значи един вид, дайте да не гледаме риска, а да караме евтино. Има си причина карането на газ и на метан да е евтино, а именно риска. Точно риска спира голяма част от хората да карат на газ и метан, просто не всички искат да живеят на ръба. Вярно е че има и доста голяма част хора които просто са си безотговорни по начало, на тях никога не им дреме.
                        Нека да не поставяме евтинията у нас преди сигурността. Двете неща са съвсем различни и нека да не ги бъркаме.

                        Коментар


                        • Ако се погледне статистиката за ПТП-та предполагам, че пожарите причинени от газови уредби на автомобили и такива причинени от автомобили на бензин и дизел са приблизително еднакъв брой. Риск има но той е достатъчно малък и сравним с риска да си въобще по българските пътища. За газови уредби монтирани от Пешо в гаража съм твърдо против - моята я монтираха във фирмен сервиз на производителя в България - след няколко месеца се обадиха да мина да ми сменят някакъв маркуч, че можел да даде дефект - това Пешо ще го направи ама друг път.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от park
                            Изцяло съм за тази забрана. Ако един автомобил по начало не е направен фабрично за АГУ, то монтирането на АГУ (в повечето случаи от самозвани специалисти в квартален сервиз) е много рисково. То и фабричните АГУ са рискови, спрямо бензин или дизел да речм, но самоделноите АГУ са си направо бомба със закъснител. Още повече че трябва и поддръжка, а у нас това е мръсна дума.
                            Говоря и от личен опит, знам какво е взрив на газова бутилка в автомобил (на съседа преди 2г.). Това което съм писал по-горе си важи с пълна сила и в този случай.
                            Изцяло съм за. Може и да е е по-евтино на газ и на метан, за това колко е по-екологично спрямо бензина може да се спори (виж ако говорехме за водород е друга работа), но аз бомба в колата си не слагам. Най-малкото, ако оставя колата на слънце в ден като днешния, ще има постоянно да си мисля дали всичко е наред. За колата както и да е, ще я прежаля, но ако съсипя и други коли на паркинга около нея, или недай си да обия някого заради някой и друг спестен лев, е с това много трудно бих живял.
                            Ако е с фабрично АГУ, и самият автомобил е проектиран за АГУ, бих си помислил, но самоделки не слагам, нито пък реномирана АГУ в самоделен сервиз. И в двата случая е зле.

                            Коментар


                            • Сега съм на бензин. Сменя ли си таратайката-минавам на метан.
                              Аргументи: За 30 г.в Амонячно производство в Химко знам какво е метан.налягане 340 кг/см2,автоматика,гасил съм XXX запалвания на метан и азотоводородна смес по фланцови съединения.
                              Клапанче с пружинка и съчмичка може да бъде един от начините за обезопасяване на бутилката,другата част от инсталацията я сечи с брадвата ако искаш.
                              Който допусне утечка на метан от инсталацията(от меркаптаните се усеща неприятен аромат) може и да се запали.Някои успяват и при домашни условия постигат същия ефект с фас от цигара в леглото или забравена ютия.

                              Коментар


                              • Kano

                                Точно риска става прекалено голям с така наречените фабрични , няма да се поддържат защото собственика няма да знае къде да отиде а ще ги бърника някой който си бърника всичко.Лошото качество и евтенията по лесно минават когато е в комплектовка с други неща и ако пък има и силно търсене ! По опасно е ! Не е толкова опасно и метана не е чак толкова опасен...катастрофите са много по опасни а тези горива са екологично много по чисти.Не е прав този който твърди че можело да изтече лесно и технически не стои така въпроса да е лесно да изтече.Когато се монтира в специализиран сервиз гледаш в очите човека който може да ти сложи бомбата както се изразяваш а в магазина ти я продава някой който въобще няма представа какво е сложено и как е направено.Безопасността не е сложна но въпроса е в това да е минало пред погледа на човек , защото в магазина може да се намира нещо което никой не го е гледал с очите си.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X