Вход

Потребителско име:

 Запомни ме на това устройство
Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Българи-пазете се от Виваком

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Българи, пазете се от съвременна България или иначе казано от самите себе си. Виваком, ако имат нелоялни практики, са просто част от цирка като цяло, не са изключение. За мен мобилните оператори са еднакви и всеки гледа да те цака. Усмихват ти се лицемерно, когато трябва да те прикоткат, а всъщност за тях ти не си човек, а платежна единица. И така е всичко е в днешно време.

    Коментар


    • Абе както е казал бай Ганьо - "Всички са маскари", таке че спасение няма. Просто трябва да внимаваме като подписваме каквото и да е и да си търсим правата, когато се налага.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от martito Разгледай мнение

        аз не мога да разбера защо изобщо някой продължава да ходи в техни магазини за плащане на сметка.. Има толкова много други начини за онлайн/офлайн плащане без да се налага комуникация с намусени консултанти.. Не че го защитавам въпросния служител, но и на мен някой клиент да ми се обади 5 минути преди края на работния ден, няма да съм особено любезен.
        И аз не го разбирам защо хората не ползват начините за онлайн плащане, спестява се много време и нерви....особено с мобилните оператори.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от raymen Разгледай мнение
          Моето оплакване за некоректно отношение от страна на служител на Виваком - Георги Балабанов, в магазин 4138, гр. София, ж.к. Красно Село, бул. Гоце Делчев 7.
          Същият днес се опита да ме изгони от магазина, който посетих в 16:54 часа за да платя своята сметка. Техният служител заяви, че са приключили работа. На въпроса ми защо са приключили след като работното време обозначено на табелката на вратата е до 17:00часа той заяви, че часовника на касата им показвал вече 17:00 часа и понеже бил автоматичен не могат да обработят плащането. …..
          аз не мога да разбера защо изобщо някой продължава да ходи в техни магазини за плащане на сметка.. Има толкова много други начини за онлайн/офлайн плащане без да се налага комуникация с намусени консултанти.. Не че го защитавам въпросния служител, но и на мен някой клиент да ми се обади 5 минути преди края на работния ден, няма да съм особено любезен.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bonboniada Разгледай мнение
            Дори да не се подаде жалба към КЗК самото споменаване на тези три букви кара служителите във Виваком да хастръхват, изпробвах го скоро и действаа
            Сигурно е някаква случайност, защото на всички им е ясно, че в КЗК никой не работи, така че няма как да се стреснат служителите във виваком. Това с жалбите е загубено време, по-добре въобще не се занимавайте с виваком, така ще си спестите куп главоболия и неприятности.

            Коментар


            • Дори да не се подаде жалба към КЗК самото споменаване на тези три букви кара служителите във Виваком да хастръхват, изпробвах го скоро и действаа

              Коментар


              • Първоначално изпратено от raymen Разгледай мнение
                Моето оплакване за некоректно отношение от страна на служител на Виваком - Георги Балабанов, в магазин 4138, гр. София, ж.к. Красно Село, бул. Гоце Делчев 7.
                Същият днес се опита да ме изгони от магазина, който посетих в 16:54 часа за да платя своята сметка. Техният служител заяви, че са приключили работа. На въпроса ми защо са приключили след като работното време обозначено на табелката на вратата е до 17:00часа той заяви, че часовника на касата им показвал вече 17:00 часа и понеже бил автоматичен не могат да обработят плащането. Понеже жестоко се съмнявам, че БТК ЕАД в лицето на Виваком не държи да си получи парите от своите клиенти настоях да ми покаже въпросният часовник и ако е така както твърди то аз ще си тръгна. Тогава той отказа и отново ме подкани да си заминавам. Заявих, че съм клиент и съм в правото си да бъда обслужен, на което той отговори с повишен тон как "някой хора са много нагли и не заслужават", но в този момент неговата колежка И. Райнова, за да потуши напрежението съвсем коректно заяви, че ще обработи плащането, което се случи видно от превода към Postbank в 16:58 часа и издаде касова бележка. Уви, този служител продължи допълнително да отправя коментари и въпреки, че колежката му го предупреди с думите "Жоро хайде стига" преля чашите на търпението ми и го запитах дали е наясно, че един клиент би бил готов на всичко и че това може да му е последния работен ден, на което той заяви, че не му пука. С излизането ми от магазина се обадих на 123 центъра за подръжка, където ме посъветваха да подам оплакването си по електронен път. (което вече направих) В тази връзка искам да заявя, че без значение дали плащам месечно 15 лв или 50 хил. лв след като съм клиент то като такъв имам право да бъда обслужен по начина и по критерии дефинирани от самите тях като компания. Защо техен служител си позволява да нарушава техните правила и да пъди клиентите дошли да си оставят парите, да се държи грубо, неучтиво и агресивно. Имате ли мениджъри, които са в състояние да въздействат на този служител и да го "свалят на земята" за да осъзнае, че получава заплатата си благодарение на мен като клиент?
                Въпреки, че сме в навечерието на велик български празник символизиращ културата на нацията с горчивина бих определил случката с този съгражданин и служител на виваком като грозна. Вярвам в това, че има добри и възпитани служители които заслужават своето работно място, които са мотивирани и имат подход във всяка една ситуация, както госпожица Райнова, която освен че подходи професионално и прие плащането с охота се опита и да възпре своя неразумен колега. Надявам се да предприемет необходимите мерки, за да запазят някакво ниво и реноме пред своте настоящи и бъдещи кленти, които биха срещали самодоволната физиономия на този самозабравил се служител.
                Подавай оплаквания към КЗК и пусни една жалбичка и във Виваком, да видим дали другия път ще се държи толкова нагло и дали изобщо ще е на работа

                Коментар


                • Моето оплакване за некоректно отношение от страна на служител на Виваком - Георги Балабанов, в магазин 4138, гр. София, ж.к. Красно Село, бул. Гоце Делчев 7.
                  Същият днес се опита да ме изгони от магазина, който посетих в 16:54 часа за да платя своята сметка. Техният служител заяви, че са приключили работа. На въпроса ми защо са приключили след като работното време обозначено на табелката на вратата е до 17:00часа той заяви, че часовника на касата им показвал вече 17:00 часа и понеже бил автоматичен не могат да обработят плащането. Понеже жестоко се съмнявам, че БТК ЕАД в лицето на Виваком не държи да си получи парите от своите клиенти настоях да ми покаже въпросният часовник и ако е така както твърди то аз ще си тръгна. Тогава той отказа и отново ме подкани да си заминавам. Заявих, че съм клиент и съм в правото си да бъда обслужен, на което той отговори с повишен тон как "някой хора са много нагли и не заслужават", но в този момент неговата колежка И. Райнова, за да потуши напрежението съвсем коректно заяви, че ще обработи плащането, което се случи видно от превода към Postbank в 16:58 часа и издаде касова бележка. Уви, този служител продължи допълнително да отправя коментари и въпреки, че колежката му го предупреди с думите "Жоро хайде стига" преля чашите на търпението ми и го запитах дали е наясно, че един клиент би бил готов на всичко и че това може да му е последния работен ден, на което той заяви, че не му пука. С излизането ми от магазина се обадих на 123 центъра за подръжка, където ме посъветваха да подам оплакването си по електронен път. (което вече направих) В тази връзка искам да заявя, че без значение дали плащам месечно 15 лв или 50 хил. лв след като съм клиент то като такъв имам право да бъда обслужен по начина и по критерии дефинирани от самите тях като компания. Защо техен служител си позволява да нарушава техните правила и да пъди клиентите дошли да си оставят парите, да се държи грубо, неучтиво и агресивно. Имате ли мениджъри, които са в състояние да въздействат на този служител и да го "свалят на земята" за да осъзнае, че получава заплатата си благодарение на мен като клиент?
                  Въпреки, че сме в навечерието на велик български празник символизиращ културата на нацията с горчивина бих определил случката с този съгражданин и служител на виваком като грозна. Вярвам в това, че има добри и възпитани служители които заслужават своето работно място, които са мотивирани и имат подход във всяка една ситуация, както госпожица Райнова, която освен че подходи професионално и прие плащането с охота се опита и да възпре своя неразумен колега. Надявам се да предприемет необходимите мерки, за да запазят някакво ниво и реноме пред своте настоящи и бъдещи кленти, които биха срещали самодоволната физиономия на този самозабравил се служител.

                  Коментар


                  • Опитват се да ни омайват с 5G мрежа https://www.dnevnik.bg/tehnologii/20...eja_ot_2020_g/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от RealUser Разгледай мнение

                      Хубаво е че споделяте опита са от Виваком, аз отдавна се отказах от тях, след като ми бяха надписали сметката. Иначе всичко написано важи и за другите мобилни оператори.
                      Започвам от последното, което си написал. Не трябва да излиза, че пледираме за някой от операторите като по-добър от другите. Ненадминати са в измисляне на гадости и отвратителни дела.

                      Тук обаче иде реч за последното дружество (по темата) и за отвратителното дело, което е извършено в мрежата му.
                      Умишлено не казвам, че е извършено от него директно, защото и трите мобилни оператора се опитват да пробутват по крайно некоректен начин непоискани услуги, а дежурният отговор в голяма част от случаите е, че в мрежата им работят и някакви техни партньори, които предлагали някакви допълнителни услуги. Разследването - какви са тези дружества, дъщерни, чужди , не е толкова лесно. В бизнесцентровете техните нещастни служители умишлено и тренирано се правят н а луди и не дават информация за имената и юридическите реквизити на други юридически лица, които извършват дейност в мрежата. Това не позволяват разследване.

                      Така. Моя близка родственица - възрастна жена на 80 години, гаснеща от тежко онкологично заболяване е получила голяма сметка. Почва се обикаляне по бизнесцентрове, накрая се налага д а закарат на място дори нея за търсене на ясен и подробен отговор. И най-нагло и се заявява (тя е титуляр по договора), че сметката се дължи на активен обмен на смс-и (изпращане на текстове и получаване на такива) между нея и съответния оферент на мобилната услуга в рамките на около два часа в малките часове на нощта на някаква определена дата.
                      Нагло твърдят, че на по-ранна дата се била абонирала за съответната услуга.
                      Убедено заявявам, че в нейния конкретен случай е изключено с апарата и да е злоупотребено.
                      Убедено заявавам, че напълно изключено тя да напише и изпрати смс. Това тя категорично не г о може. Доколкото имам лош личен опит от миналото с друг оператор и друг вид услуга, имам представа, че трябва да се знае някакъв специален номер (най-вероятно кратък номер), които да се напише за получател, а това прави хипотезата за изпращане на смс напълно неосъществима.
                      Мисля, че тя не би се справила дори с прочитане на получен смс. На теория е възможно да натисне случайно бутон прочети, но се съмнявам, че ще се стигне до продължение (прочитане).

                      И тук иде най-интересното! Какъв е характерът на въпросната услуга?
                      Става дума за смс-и, които представляват разговори с невъздържано сексуално съдържание.
                      Не знаех, че и такава услуга съществува, но видимо някой е решил, че закъсали и загорели левенти (а защо не и юнакини) трябава да бъдат асистирани по някакъв начин в процеса на преборване на неудържимо напрежение. Срещу сериозни такси, разбира се! Сериозна задача е това!

                      Отврат!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Amaron Разгледай мнение
                        Здравейте,

                        И аз да споделя малко опит за Виваком-а, надявам се че ще бъде полезен за бъдещите им клиенти / както и настоящите, особено при преподписване на на нови тарифни планове. Пиша това понеже информацията е оскъдна, а Виваком е като секта и получаването на каквато, и да е информация от оператора на 123 за текущи планове и промоции вече е невъзможна. Любезно пренасочват към магазините си където, продавач консултантите обработват сериозно и хората се оплитат в мрежите им.

                        1) Когато Ви изтече договора към оператора без паника Те имат интерес да Ви хванат за още поне 1/2 год. в повечето случаи на значително по - високи условия. Подчертавам това понеже, в много случаи хората са доволни от условията на които са, но от незнание или друго, когато отиват в магазин на Виваком при наближаване на края на договора, продавачЯ поглежда многозначително и казва следното " Договора Ви изтича скоро ..." , тука първосигналното на всеки нормален човек е, /дай да взема нещо, че ще остана без телефон/.

                        2) Ако се преценили, че имате нужда от нова услуга, добре помислете какво ще Ви е необходимо. В магазина на Виваком ще изготвят по подразбиране най- изгодното, но за ТЯХ не за Вас! Другото, при неизтекъл договор / да кажем 10 дена преди изтичане/ и желание за сключване на нов, то имате право на Преференциални условия за новия Договор. Да кажем, че използвате план М+ / 20 лв,/ , а към датата S+ /15 лв./ предлага същите условия, НО отново никой, няма да ви го каже в магазина на Виваком, ще бъдете насочени към по-горен план, плюс стар модел телефон класиката им. Поискайте да бъде направена справка за по - евтин план, за да пресметнете кое ще Ви е изгодно.

                        3) Четете малкия шрифт на договора, както Cloc119 сподели има скрити клаузи, както тази за 3 x 100 MB валидни за планове S M L XL, и неусетно се сдобивате с екстра сметка достатъчно малка за да не бъде забелязана, но и да изнерви човек. Впрочем горното може да бъде спряно като се изпрати SMS на 1875 с текст STOP, може да се направи предварително, лошото е че всеки месец ще трябва да се плаща, за да сте сигурни, че няма да проспите съобщенията на оператора. Също може да спрете използването на маркетингови и профилирани кампании с цел продаването на по - интересни за Виваком стоки. Препоръчвам да го направите, ако искате да избегнете глупави обаждания и губене на време.

                        4) И последно, на последния лист на новите договори обикновено има места за няколко подписа, с тях Вие си давате съгласието за различни неща. Разбира се никой няма да Ви обърне внимание и лесно могат да се изпуснат! Както сте забелязали се дава едно копие от договора на Вас, а за фирмата е дигитално! На хартиеното, продавача се разписва и кара и Вие да се разпишете, после се разписвате на копието, което е дигитално посредством тъчпад без да Ви се покаже какво подписвате точно и се получава така че при тях всичко е разписано, а при Вас последната страница НЕ!!! Просто обърнете внимание.

                        Както казах не се водете от продавачите, те си имат таргет / план за продажби / и ако не го изпълнят заплатите им намалят значително.

                        Искрено се надявам, че горе написаното ще влезе в употреба
                        Хубаво е че споделяте опита са от Виваком, аз отдавна се отказах от тях, след като ми бяха надписали сметката. Иначе всичко написано важи и за другите мобилни оператори.

                        Коментар


                        • Здравейте,

                          И аз да споделя малко опит за Виваком-а, надявам се че ще бъде полезен за бъдещите им клиенти / както и настоящите, особено при преподписване на на нови тарифни планове. Пиша това понеже информацията е оскъдна, а Виваком е като секта и получаването на каквато, и да е информация от оператора на 123 за текущи планове и промоции вече е невъзможна. Любезно пренасочват към магазините си където, продавач консултантите обработват сериозно и хората се оплитат в мрежите им.

                          1) Когато Ви изтече договора към оператора без паника Те имат интерес да Ви хванат за още поне 1/2 год. в повечето случаи на значително по - високи условия. Подчертавам това понеже, в много случаи хората са доволни от условията на които са, но от незнание или друго, когато отиват в магазин на Виваком при наближаване на края на договора, продавачЯ поглежда многозначително и казва следното " Договора Ви изтича скоро ..." , тука първосигналното на всеки нормален човек е, /дай да взема нещо, че ще остана без телефон/.

                          2) Ако се преценили, че имате нужда от нова услуга, добре помислете какво ще Ви е необходимо. В магазина на Виваком ще изготвят по подразбиране най- изгодното, но за ТЯХ не за Вас! Другото, при неизтекъл договор / да кажем 10 дена преди изтичане/ и желание за сключване на нов, то имате право на Преференциални условия за новия Договор. Да кажем, че използвате план М+ / 20 лв,/ , а към датата S+ /15 лв./ предлага същите условия, НО отново никой, няма да ви го каже в магазина на Виваком, ще бъдете насочени към по-горен план, плюс стар модел телефон класиката им. Поискайте да бъде направена справка за по - евтин план, за да пресметнете кое ще Ви е изгодно.

                          3) Четете малкия шрифт на договора, както Cloc119 сподели има скрити клаузи, както тази за 3 x 100 MB валидни за планове S M L XL, и неусетно се сдобивате с екстра сметка достатъчно малка за да не бъде забелязана, но и да изнерви човек. Впрочем горното може да бъде спряно като се изпрати SMS на 1875 с текст STOP, може да се направи предварително, лошото е че всеки месец ще трябва да се плаща, за да сте сигурни, че няма да проспите съобщенията на оператора. Също може да спрете използването на маркетингови и профилирани кампании с цел продаването на по - интересни за Виваком стоки. Препоръчвам да го направите, ако искате да избегнете глупави обаждания и губене на време.

                          4) И последно, на последния лист на новите договори обикновено има места за няколко подписа, с тях Вие си давате съгласието за различни неща. Разбира се никой няма да Ви обърне внимание и лесно могат да се изпуснат! Както сте забелязали се дава едно копие от договора на Вас, а за фирмата е дигитално! На хартиеното, продавача се разписва и кара и Вие да се разпишете, после се разписвате на копието, което е дигитално посредством тъчпад без да Ви се покаже какво подписвате точно и се получава така че при тях всичко е разписано, а при Вас последната страница НЕ!!! Просто обърнете внимание.

                          Както казах не се водете от продавачите, те си имат таргет / план за продажби / и ако не го изпълнят заплатите им намалят значително.

                          Искрено се надявам, че горе написаното ще влезе в употреба
                          Last edited by Amaron; 07.03.2019, 12:24.

                          Коментар


                          • И аз да се похваля....


                            Здравейте,

                            На 04,03,2019 г. в магазин на Виваком в гр. Пловдив подписах договор за прехвърляне на една предплатена карта към тарифен план на Виваком. Продавач консултанта ми предложи тарифен план който ме устройва като цена и параметри. Този план бил промоционален специално за преминаване от предплатен план към тарифен план.
                            Служителят на Виваком принтира документите / договора и ми ги даде да ги подпиша, обясни ми подробно какви са промоционалните условия в този план, като какви минути имам, колко мегабайта на максимална скорост и след това на ниска скорост, какво имам за роуминг. Като до като обясняваше какво имам в плана ограждаше с химикал цифрите какво получавам. Като свърши аз го попитах това ли е всичко и има ли други условия на което той каза че това са всички условия. Подписах договора, заплатих предварителна такса и всичко беше ОК.

                            Но като се прибрах в къщи и до като вечерях започнах да чета договора ред по ред / договорът е от около 7 000 думи и цифри. И никой няма физическа възможност на касата да прочете такъв договор и когато има зад теб над 10 човека на опашка /. След като зачетох договора видях в края на трета страница текст който казва че след изчерпване на МБ на максимална скорост автоматично се активират 3 пакета по 100М, като всеки пакет е по 1.00 лв. Като ми изтекат МБ на максимална скорост аз получавам СМС който ми напомня че ще ми активират пакет по пакет. За да спреш това автоматично активиране трябва веднага или след отчетната ми дата да изпратя СМС с който откажа пакетите, но това е до следващият месец. Тогава трябва пак да изпратя СМС, и така до краят на договора ми.

                            Обадих се на 123 и ги попитах какви са условията да прекратя договора който подписах при тях преди един час. Операторът ми отговори че немога да прекратя вече договора или трябва да заплатя три пълни месечни такси без промо условията. Казаха ми тези три пакета са по желание / какво желание като те автоматично се активират и без мое желание /.
                            Попитах ги ако през нощта до като спя получа СМС за допълнителните пакети и не чуя телефона какво правя, или до като шофирам и не мога да изпратя СМС за да прекратя автоматичното активиране.
                            Питах защо продавач консултанта не ми обясни за тази уловка, защо и това условие не ми огради с химикал а пропусна, но ми отговориха че аз съм трябвал да прочета целият договор. Питах как се чете договор на касата с над 7 000 думи и не са ли те продавач консултантите тези който трябва да ми обяснят всичко.
                            Питах защо на първа страница с големи и удебелени букви в таблица са упоменати всички тарифи и цифри а тази уловка с пакетите е написана в краят на трета страница и е вмъкната в други текстова и така е написано че някой го приемат като бонус.

                            Естествено смислен отговор не получих а само арогантно отношение и намекване че нищо не мога да направя.
                            Казах им че едва ли някой имам възможност 24 месеца постоянно да внимавам кога ми е отчетната дата или да си проверявам по всяко време дали имам СМС за да спра автоматичното активиране.
                            Питах защо за да прекратя договора трябва да заплатя три пълни месечни такси при условие че съм подписал договор на промоционални такси.
                            Питах защо в договора пише че промоционалният пакет важи за срок от 12 /24 месеца, но не мога да сключа договор за 12 месеца а само за 24 месеца.

                            Питах, питах, питах но смислен отговор не получих.

                            Зная че грешката е моя, но все пак нямам физическа възможност да чета и да вниквам в смисъла на написаното в продължение на 15 – 20 мин. Толкова мисля че ще е нужно на човек да прочете около 7 000 думи. Зная че големите компании не им пука за нас , тези който чрез разговорите им изкарваме заплатите. Пиша това ако е възможно и други хора да разберат и да не се окажат подведени и прекарани…А те всички планове на Виваком са така направени….Ако приемем че компания с над 2 милиона абоната 100 000 човека за един месец не успеят да изпратя СМС по една или друга причина сами си направете сметка каква сума изкарва Виваком от тази измама.






                            Коментар


                            • Здравейте,
                              Искам и аз да "похваля" виваЦом!
                              От около 10г съм техен лоялен клиент. В последните 2г. обаче, зачестиха прекъсванията и загубата на пакети на И-НЕТ услугата. Телевизията им, когато се връщат предавания, забива и насича на всеки 5 секунди/над 10 сигнала съм изпратил, без действие от виваЦом/!!! Чрез сайта им, попълних анкета, като добавях и оплаквания към съответната услуга. Като завършек в анкетата им, си пожелах за Коледа да ми сменят ТВ приемник, с когото съм от самото начало. Стара технология, която не успява да обработва подаваната информация, и оттам предполагам са проблемите. На следващият ден ми се обади тяхна служителка, като ме информира, че записва сигнала ми и да очаквам с мен да се свържат от техническа поддръжка. Това стана в късният следобед, в същият ден/14 Декември 2018г./. С техника се разбрахме да ме посети в Понеделник 17 Декември 16-18ч. Само с чакането си останах. Нито позвъняване от тях, да ме уведомят, ще идват или няма да идват. Дори са си позволили и ел. писмо да ми изпратят, на което им отговорих: "Че им благодаря, че "изпратиха" техници". И така, вече е почти Петък, точно една седмица от подаване на анкета/+оплакване/, без каквото и да е действие от тяхна/виваЦом/ страна.
                              ПП: Дори им писах, че ако трябва, ще си платя новият ТВ приемник, само и само да сменят старият. От 2 месеца вече не им ползвам мобилните услуги. Чакам лятото, когато приключва договора ми с ТВ услуга и се отказвам тотално от тези некадърници!

                              Коментар


                              • Vivacom вече са били глобявани за нелоялна търговска практика при предлагането на игра, подобна на предлаганите чрез Viva Blitz Club, съобщи Комисията за защита на потребителите (КЗП), която се самосезира по публикацията на OFFNews "Пратете SMS, ако не искате да печелим от парите ви". В нея разказахме как клиентка на мобилния оператор е получила SMS, написан на български, но с латински букви, в който операторът я приканвал да изпрати SMS, ако иска да се отпише от абонамент за игрите. Жената не разбрала, не изпратила SMS и била абонирана. Всеки нов SMS й струвал по 2.40 лева с ДДС.

                                Коментар

                                Working...
                                X