Това е стабилността, която уважаваме 


През 2024 г. Русия е с нулево производство на пътнически лайнери. Нула! Точно толкова, колкото и през 2023 г. Вярно е, че според първоначалната програма за развитие на авиационната индустрия до 2030 г. ОАК на Вадим Бадех, подкрепена от „Ростех“ на Сергей Чемезов и Министерството на промишлеността и търговията на Антон Алиханов, трябваше да произведе 69 самолета през 2024 г. - SSJ-100, МС-21, Ил-114, Ту-214, „Байкал“ и Л-410. Но ако плановете се разминават с реалността, по-лесно е да се коригират плановете.
В резултат на това според коригираната държавна програма Бадеха, Чемезов и Алиханов са били задължени да произведат само един Ту-214. Но и с него нещо се объркало.
Е, нулата си е нула. Добре е, че все още не сме на минус.



През 2024 г. Русия е с нулево производство на пътнически лайнери. Нула! Точно толкова, колкото и през 2023 г. Вярно е, че според първоначалната програма за развитие на авиационната индустрия до 2030 г. ОАК на Вадим Бадех, подкрепена от „Ростех“ на Сергей Чемезов и Министерството на промишлеността и търговията на Антон Алиханов, трябваше да произведе 69 самолета през 2024 г. - SSJ-100, МС-21, Ил-114, Ту-214, „Байкал“ и Л-410. Но ако плановете се разминават с реалността, по-лесно е да се коригират плановете.
В резултат на това според коригираната държавна програма Бадеха, Чемезов и Алиханов са били задължени да произведат само един Ту-214. Но и с него нещо се объркало.
Е, нулата си е нула. Добре е, че все още не сме на минус.
Коментар