IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика в България

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts


  • Във Франция шосетата са на 5 слоя.
    • за формиране
    • за основа - 20 см
    • за база - 20 см
    • за връзка - 10 см
    • асфалт
    А в България ?
    Last edited by barbaron; 24.11.2021, 14:44.

    Коментар


    • Може ли и аз да кажа за пътя - в случая гербавите нямат особена вина, освен тази, че го направиха магистрала, ерго увеличиха скоростта по участъка. Този път не е предвиден за магистрала точно заради този участък, който не е строен по времето на герП и парадоксално или не, беше строен точно от македонска фирма. Проблемът на участъка е в самото му планиране - голямо изкачване, слизане в дол и пак изкачване, направено защото не е имало или са били спестени пари, вместо да се направи мост или тунел. Такива са били възможностите тогава, това е направено. Затова и ограничението беше 90 км в час, защото това не е и няма как да бъде магистрала точно заради този участък с тази огромна денивелация. Като дойдоха герП, първо го направиха скоростен и вдигнаха скоростта на 120, а вече е и 140, защото е част от магистрала Струма.

      Това е проблемът - асфалтът точно там си е супер и много често сме говорили с колеги, че това е най-здравият асфалт, полаган някога у нас, но тази денивелация няма как да се промени, защото изначално си е такава. Отделно горе на баира, на отбивката за Боснек почти винаги има патрулка - та не е до асфалт или отбивка - явно шофьорът не е бил в кондиция+вече споменатото доста криво трасе, но то си е такова от 15 години и всеки, който е минал поне веднъж по него, го знае
      Never argue with idiots, they will bring you down to their level and then beat you with experience

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        Не знам обаче едни други хора като се преасфалтира често викат, че се строи некачествено и не можело така, трябвало да бъде вечно. Та вземете се разберете, щото кой каквото и да направи винаги има рев.

        В 90% вината е на водача, много рядко причината е техническа или в пътната настилка.

        На първия участък на който сложиха камери за средна скорост (които в началото работеха, сега не знам дали работят). Но той беше нов, прав, дълъг, перфектен асфалт, перфектна маркировка след ремонт. Няколко километра перфектен участък, абсолютно прав като писта. Е там ставаха най-много катастрофи щото трафика натоварен и на хубав път джигитите искат да карат, съответно изпреварват джигитски и ставаха катастрофи.

        Като сложиха две камери за средна скорост в двата края на участъка и първите джигити си получиха честитките. Сега всички карат с 90 там и рядко има изпреварвания, а катастрофи хич.
        Причината за такава тежка катастрофа много рядко е една.
        Водачът може да е бил преуморен, да е пътувал повече часове, нощното време, лошата маркировка, недобрата настилка, малко хлъзгав участък заради нанесена кал, празни туби от нафта, сложени близо до двигателя, които при удара се смачкват, изпаренията от горивото попадат на изпускателния колектор ... и какво ли не още. Възможно е да има спукана предна гума, да е била регенерат, което е забранено. Следствието ще има много работа, а пожарът няма да го улесни.

        Рано е и е излишно да се хвърля вината на който и да е. И журналистите прекалиха в опитите си да се правят на разследващи. Цял ден, пък и днес само с това ни занимават.
        И много ме е яд като кажат, че автобусът, респ. камионът, не е бил със зимни гуми. Така и не се научиха, че такива за автобусите и камионите няма.
        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

          Е и какво като ТОГАВА беше строен? Няма такъв път, такъв асфалт, който да издържи дори 10 години, какво да говорим за 15? За трите си мандата Тиквата трябваше да го преасфалтира поне два пъти изцяло, ама нали открадна парите? Затуй СЕГА пътят е в такова състояние.
          Не знам обаче едни други хора като се преасфалтира често викат, че се строи некачествено и не можело така, трябвало да бъде вечно. Та вземете се разберете, щото кой каквото и да направи винаги има рев.

          В 90% вината е на водача, много рядко причината е техническа или в пътната настилка.

          На първия участък на който сложиха камери за средна скорост (които в началото работеха, сега не знам дали работят). Но той беше нов, прав, дълъг, перфектен асфалт, перфектна маркировка след ремонт. Няколко километра перфектен участък, абсолютно прав като писта. Е там ставаха най-много катастрофи щото трафика натоварен и на хубав път джигитите искат да карат, съответно изпреварват джигитски и ставаха катастрофи.

          Като сложиха две камери за средна скорост в двата края на участъка и първите джигити си получиха честитките. Сега всички карат с 90 там и рядко има изпреварвания, а катастрофи хич.

          Коментар


          • Хубаво е днес да си припомним смразяващите заключения от някои доста сериозни проучвания, които са правени на тема пътни инциденти. Доказано е, че преди всичко по пътищата убиец е КОРУПЦИЯТА.

            Дали причината за инцидент на пътя е нов път, но построен с компромиси поради отклоняване на средства, шофьори, които смятат, че могат да нарушават безнаказано правилата, или недобре поддържана инфраструктура, в основата винаги стои корупцията. Колкото по-добре изявена е, толкова по-тежки и чести са инцидентите на пътя. А според статистиката на ЕС ние държим рекорд по тежки инциденти



            6nine.net
            Корупцията убива на пътя!
            „Здравейте! Днес е един трагичен ден!“. Така започват репортажите на всички телевизии. Всъщност така винаги започват репортажите след всеки един (пореден) инциден....

            Коментар


            • Πpиopитeтни зa 4-тe пpeгoвapящи пapтии ca cтpoитeлcтвoтo нa мaгиcтpaлитe „Cтpyмa“ и „Xeмyc“, paзшиpявaнeтo нa тoл cиcтeмaтa, ĸaĸтo и peвизия нa ĸoнцecиoнни дoгoвopи




              economic.bg
              След 7 часа партийни разговори: Тол таксите ще растат, АПИ напуска МРРБ?

              Коментар


              • Доносника на ДПС и агент Сава от ДС - мингана проститутка, измамник и крадец от Д.Дъбник- факи,Имхотеп -Мутишев е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство

                Това е телефона на измамника престъпник и доносник Мутишев пендела- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..

                0893362440

                Назначава съставите на СИК в гр.Долни Дъбник, Община Долни Дъбник, Област Плевен
                Фатма Усева Мутишева Председател ДПС
                Хатидже Дервишева Мутишева Член ДПС
                Безспорните главни виновници за смъртта на хората от Северна Македония са всички отговорни министри на Борисов и самият Борисов, които през всичките седем години от откриването на магистралата оставиха отсечката с тази отбивка в това състояние.

                Коментар


                • Доносник Елника - Огнян Гатев Дечев, мингана-проститутка измамник и крадец е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани Дечеви престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство

                  Това е телефона на измамника престъпник и доносник Елника педал- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..

                  0893362440


                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Като краткосрочна мярка за намаляване на цената на тока
                    https://www.actualno.com/…/pregovorite-za-energetikata-pp…



                    actualno.com
                    Преговорите за енергетиката: ПП иска отлагане на либерализацията за битовите потребители

                    Коментар



                    • КРАЖБИ И КОРУПЦИЯ В Д.ДЪБНИ

                      bTV Репортерите: #HUBAVOE - Версия Долни Дъбник


                      https://www.youtube.com/watch?v=r3WkbDIWYLY



                      Доносника на ДПС и агент Сава от ДС - мингана проститутка, измамник и крадец от Д.Дъбник- факи,Имхотеп -Мутишев е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство

                      Това е телефона на измамника престъпник и доносник Мутишев педал- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..

                      0893362440
                      Last edited by Kiro; 24.11.2021, 07:29.

                      Коментар


                      • Доносника на ДПС и агент Сава от ДС - мингана проститутка, измамник и крадец от Д.Дъбник- факи,Имхотеп -Мутишев е проститутка мекере и пълен боклук и отрепка престъпник ..Фамилия мингани престъпници и доносници- кражби, измами, просия,проституция и предателство

                        Това е телефона на измамника престъпник и доносник Мутишев пендела- обадете му се да му кажете, че е боклук и гнусна твар и крадец..

                        0893362440

                        Назначава съставите на СИК в гр.Долни Дъбник, Община Долни Дъбник, Област Плевен
                        Фатма Усева Мутишева Председател ДПС
                        Хатидже Дервишева Мутишева Член ДПС
                        Безспорните главни виновници за смъртта на хората от Северна Македония са всички отговорни министри на Борисов и самият Борисов, които през всичките седем години от откриването на магистралата оставиха отсечката с тази отбивка в това състояние.



                        lentata.com
                        Главни виновници за смъртта на хората от Северна Македония са всички отговорни министри на Борисов
                        Минавал съм поне десет пъти от откриването на магистралата през 2013 г., включително през нощта, и помня това място, където без каквото и да е обозначение преди завой и..
                        Last edited by Kiro; 24.11.2021, 07:30.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Гитов, по принцип из цяла Европа доста се кърпят пътищата, разбиват се защото май ги правят тънки. Така съм чел, за да е много здраво отдолу бетонна плоча армирана със стомана и върху нея насипват слоеве чакъл, валират и асвалтират.

                          Не знам бе братче! Да не съм пътен инженер? Хайде да прекратим това, защото темата е "Политика в България".

                          Истината е, че при нас много се краде. Особено последните 10-12 години. И затова загиват и хора.
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Гитов, по принцип из цяла Европа доста се кърпят пътищата, разбиват се защото май ги правят тънки. Така съм чел, за да е много здраво отдолу бетонна плоча армирана със стомана и върху нея насипват слоеве чакъл, валират и асвалтират.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Dragodanov Разгледай мнение

                              Нещо криво ти е по фактите ли, бе невежа, навита на пружинка и платена да лае? Защото, фактите са такива, каквито ти ги посочих? Нито съм дрогиран, нито ненормален. Прави впечатление, че за дрога, алкохоли и прочее, веднага почват да говорят, да се полят и да обиждат някакви комплексари като тебе. Въобще няма да се учудя и да си от тези, които редовно сядат зад волана на МПС, след употреба на алкохол. Като гледам, как и колко ти "държат нервичките" нищо чудно да имаш нужда я от стимулация, а от успокояване.
                              Та, Конкретният пътен участък/17 км, между село Долна Диканя и отклонението за град Перник/, в който се случи тая ужасяваща катастрофа, беше строена, в периода: 2002г.-2007г. Ето това са фактите за конкретно обсъжданото ПТП, станало в ранните часове на 23.11.2021г. Нито съм дрогиран, нито съм трол, а ти си поредният озлобен от нещастният си безсмислен и жалък животец злобар. Какво сега станА? Докриве ти, че не знаеш фактите ли? Или че не си толкова умен, за колкото претендираш, че си?
                              Не си прави пи-ар и не трупай така чакалски "капитал" от подобна трагедия, като днешната, защото е грехота...Да знаеш...Грехота е! ТРОЛ долен!
                              Тоа е доносник на ДС елника, казва се Огнян Гатев Дечев. Изключително гнусна твар.
                              Ето:


                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Гитов как да няма, дори у нас са строени участъци които издържат много повече от 10 години без да мръднат както се казва. Зависи от много неща, основата може просто да е здрава, отичането на водата да е лесно изпълнимо и правилната нивелация също. Има места които като даденост са трудни за строителството и това после се вижда отразило се и на качеството. Получават се и участъци които са опасни в смисъл движението с голяма скорост е опасно по тях.

                                Не може да издържат "много повече от 10 години". С течение на времето спойващото вещество, битумът изветрява и губи свойствата си. Появяват се микропукнатини, които зимно време се пълнят с вода денем, а нощем водата замръзва. Ледът се разширява при замръзването и още повече разширява пукнатината, докато парчетаот настилката започват да се откъртват. Това е.
                                Разбира се движението на тежкотоварни камиони нарушава още повече настилката, обаче там факторът основно е не много здравата основа, която поддава.
                                И няма как ние да знаем какво е качеството на основата в този участък, ама има данни, че там лятото са кърпили доста места. Това означава не много здрава основа.
                                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X