IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

    у долни дъбник ...... нема ли бе ...
    Преди време минах, нямаше...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от stabwound Разгледай мнение

      Изоставате от САЩ,примири се.
      То напоследък и САЩ май не са много сигурни ...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от markov Разгледай мнение
        МиГ-25, който излита за първи път преди повече от половин век, определя тенденцията в авиацията дълго време. По-долу ще откриеш всичко, което трябва да знаеш за този изтребител, служил във ВВС на над 10 държави по света.

        1. Проектиран да се изправи срещу "Валкирия"

        Самолетът МиГ-25 (кодово име в НАТО: Foxbat) е трябвало да бъде отговор на заплахата от американския свръхзвуков бомбардировач Бе-58 B-58 и неговите усъвършенствани модели, способни да преодолеят противовъздушната защита и да извършат ядрена атака.

        Изтребителите-прехващачи, с които разполага Съветският съюз по онова време, не са в състояние ефективно да противодействат на тези въздухоплавателни средства по скорост и височина на полета. Освен това те не могат да се конкурират с високоскоростния разузнавателен самолет Локхийт Ес Ар-71 (Lockheed SR-71), който вдига 2,8 на числото Мах (3457,44 км/час).

        Изтребителите МиГ-21 и Су-15 нямат никакъв шанс срещу стратегическия бомбардировач "Валкирия Хикс Бе-70" (Valkyrie XB-70). Конструкторите на МиГ-25 успяват да "ускорят" самолета до 2897 км/ч и да го накарат да достига пределна височина от близо 23 км, което го прави сравним с характеристиките на "Валкирия".

        При все това съдбата решава двата самолета така и да не се изправят един срещу друг, тъй като американският бомбардировач не влиза в серийно производство.

        2. Трябва да бъде насочван към целта си полуавтоматично

        Конструкцията на фюзелажа на МиГ-25 е нещо напълно ново в създаването на бойни самолети. Самолетът има квадратни въздухозаборници с хоризонтална входна рампа, двойни перки на опашката и тънки крила, трапецовидни и наклонени надолу спрямо корпуса.

        Двата двигателя са разположени в задната част на корпуса. Тази геометрия му позволява да достигне рекордни за времето си скорости и да има авангардна маневреност за самолет от своя клас.

        Бордовото електронно оборудване позволява за първи път самолетът да бъде насочван към целта в полуавтоматичен режим, което е от съществено значение предвид очакваните скорости: с нормалните си рефлекси човек не може да реагира достатъчно бързо.

        Тъй като може да вдигне скорости 2,5 числото на Мах (3087 км/ч), самолетът се загрява значително, достигайки температури от 570-750 по Фаренфайт. Поради това не е възможно да се използват традиционни материали при производството на фюзелажа.

        Една от опциите е титанът, избран от американците за техния самолет. Въпреки това руските инженери залагат на стоманата, която в крайна сметка представлява 80% от общото тегло на самолета. Титановата и термоустойчивата алуминиева сплав се използват за останалата част от самолета.

        4. Шевовете на самолета са близо 5 км




        Дмитрий A. Моттл/Wikipedia

        МиГ-25 има 4,83 км заварени шевове в структурата на фюзелажа и 1 400 000 заваръчни точки. Фактът, че са открити само два незначителни теча в продължение на една година при обща дължина на заварките от 434 км, е пример за високото качество на работата, извършена по тази машина.

        Изненадващата експлоатационна издръжливост на самолета е неочакван ефект от този нов материал: заваряването може да се извърши върху самата твърда повърхност.

        5. Предизвиква спешни заседания в Конгреса на САЩ

        Разработването на МиГ-25 и неговата изпитателна програма се изпълняват в строга тайна. Той е представен за първи път на света на 9 юли 1967 г. с нисък полет по случай Деня на ВВС на летище "Домодедово", в покрайнините на Москва. Четири изтребителя прелитат ниско над трибуните. Коментаторът съобщава, че е това е нов изтребител, който може да достигне скорости от 2897 км/час.

        За Запада това е голяма новина и то не от добрите. В резултат се свикват извънредни заседания на Конгреса на САЩ.

        На тях се гласува да започне работа по нов клас изтребители-прехващачи и това е началото на създаването на самолетите F-14 и F-15. И двата самолета имат двойна опашка, също като МиГ-25, но не могат да достигнат напълно ефективността му по скорост и максимална височина на издигане.

        6. Дезертира от Съветския съюз

        През септември 1976 г. старши лейтенант Виктор Беленко открадва един МиГ-25П от въздушна база в Далечния изток и стига до Япония, на остров Хокайдо, където иска да му бъде дадено политическо убежище.
        Самолетът е демонтиран и проверен от американски специалисти, но е върнат разглобен месец и половина по-късно по искане на съветското министерство на външните работи.

        Дезертирането на съветски офицер е тежък удар за Съветския съюз. В същото време обаче има и положителен аспект: проправя пътя към постигането на по-добра бойна ефективност на МиГ.

        Цялото електронно оборудване на самолета, който е бил в серийно производство, е подменено, защото предишната система е била видяна от потенциален враг. В резултат изтребителят получава по-съвременни системи за локализация и преследване на целите и ново име - МиГ-25ПД.

        7. Има 29 световни рекорда

        МиГ-25 има 29 световни рекорда. Сред тях един и досега не е подобрен – това е рекордът по достигната височина от самолет с реактивни двигатели. На 21 август 1977 г. съветският летец-изпитател Александър Федотов се издига на височина от 37 650 метра.
        Изоставате от САЩ,примири се.
        М.... . ш..... ..й.о!

        Коментар


        • МиГ-25, който излита за първи път преди повече от половин век, определя тенденцията в авиацията дълго време. По-долу ще откриеш всичко, което трябва да знаеш за този изтребител, служил във ВВС на над 10 държави по света.

          1. Проектиран да се изправи срещу "Валкирия"

          Самолетът МиГ-25 (кодово име в НАТО: Foxbat) е трябвало да бъде отговор на заплахата от американския свръхзвуков бомбардировач Бе-58 B-58 и неговите усъвършенствани модели, способни да преодолеят противовъздушната защита и да извършат ядрена атака.

          Изтребителите-прехващачи, с които разполага Съветският съюз по онова време, не са в състояние ефективно да противодействат на тези въздухоплавателни средства по скорост и височина на полета. Освен това те не могат да се конкурират с високоскоростния разузнавателен самолет Локхийт Ес Ар-71 (Lockheed SR-71), който вдига 2,8 на числото Мах (3457,44 км/час).

          Изтребителите МиГ-21 и Су-15 нямат никакъв шанс срещу стратегическия бомбардировач "Валкирия Хикс Бе-70" (Valkyrie XB-70). Конструкторите на МиГ-25 успяват да "ускорят" самолета до 2897 км/ч и да го накарат да достига пределна височина от близо 23 км, което го прави сравним с характеристиките на "Валкирия".

          При все това съдбата решава двата самолета така и да не се изправят един срещу друг, тъй като американският бомбардировач не влиза в серийно производство.

          2. Трябва да бъде насочван към целта си полуавтоматично

          Конструкцията на фюзелажа на МиГ-25 е нещо напълно ново в създаването на бойни самолети. Самолетът има квадратни въздухозаборници с хоризонтална входна рампа, двойни перки на опашката и тънки крила, трапецовидни и наклонени надолу спрямо корпуса.

          Двата двигателя са разположени в задната част на корпуса. Тази геометрия му позволява да достигне рекордни за времето си скорости и да има авангардна маневреност за самолет от своя клас.

          Бордовото електронно оборудване позволява за първи път самолетът да бъде насочван към целта в полуавтоматичен режим, което е от съществено значение предвид очакваните скорости: с нормалните си рефлекси човек не може да реагира достатъчно бързо.

          Тъй като може да вдигне скорости 2,5 числото на Мах (3087 км/ч), самолетът се загрява значително, достигайки температури от 570-750 по Фаренфайт. Поради това не е възможно да се използват традиционни материали при производството на фюзелажа.

          Една от опциите е титанът, избран от американците за техния самолет. Въпреки това руските инженери залагат на стоманата, която в крайна сметка представлява 80% от общото тегло на самолета. Титановата и термоустойчивата алуминиева сплав се използват за останалата част от самолета.

          4. Шевовете на самолета са близо 5 км




          Дмитрий A. Моттл/Wikipedia

          МиГ-25 има 4,83 км заварени шевове в структурата на фюзелажа и 1 400 000 заваръчни точки. Фактът, че са открити само два незначителни теча в продължение на една година при обща дължина на заварките от 434 км, е пример за високото качество на работата, извършена по тази машина.

          Изненадващата експлоатационна издръжливост на самолета е неочакван ефект от този нов материал: заваряването може да се извърши върху самата твърда повърхност.

          5. Предизвиква спешни заседания в Конгреса на САЩ

          Разработването на МиГ-25 и неговата изпитателна програма се изпълняват в строга тайна. Той е представен за първи път на света на 9 юли 1967 г. с нисък полет по случай Деня на ВВС на летище "Домодедово", в покрайнините на Москва. Четири изтребителя прелитат ниско над трибуните. Коментаторът съобщава, че е това е нов изтребител, който може да достигне скорости от 2897 км/час.

          За Запада това е голяма новина и то не от добрите. В резултат се свикват извънредни заседания на Конгреса на САЩ.

          На тях се гласува да започне работа по нов клас изтребители-прехващачи и това е началото на създаването на самолетите F-14 и F-15. И двата самолета имат двойна опашка, също като МиГ-25, но не могат да достигнат напълно ефективността му по скорост и максимална височина на издигане.

          6. Дезертира от Съветския съюз

          През септември 1976 г. старши лейтенант Виктор Беленко открадва един МиГ-25П от въздушна база в Далечния изток и стига до Япония, на остров Хокайдо, където иска да му бъде дадено политическо убежище.
          Самолетът е демонтиран и проверен от американски специалисти, но е върнат разглобен месец и половина по-късно по искане на съветското министерство на външните работи.

          Дезертирането на съветски офицер е тежък удар за Съветския съюз. В същото време обаче има и положителен аспект: проправя пътя към постигането на по-добра бойна ефективност на МиГ.

          Цялото електронно оборудване на самолета, който е бил в серийно производство, е подменено, защото предишната система е била видяна от потенциален враг. В резултат изтребителят получава по-съвременни системи за локализация и преследване на целите и ново име - МиГ-25ПД.

          7. Има 29 световни рекорда

          МиГ-25 има 29 световни рекорда. Сред тях един и досега не е подобрен – това е рекордът по достигната височина от самолет с реактивни двигатели. На 21 август 1977 г. съветският летец-изпитател Александър Федотов се издига на височина от 37 650 метра.
          Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Bf109 Разгледай мнение

            Че и от титан има. SR-71 e над 80% титан.
            А най-забавното е че титана го купуват от СССР.
            Руснаците са им одрали кожите за титана и накрая тоя самолет нищо и не е свършил:

            През май 1967 г. разузнавателната агенция най-после подлага Blackbird на изпитания за стелт полети.

            Един отряд от тези самолети заминава към авиационна база в Япония, като осъществява 58 шпионски полета над Северен Виетнам и съседните държави при операция "Черен щит".

            Резултатите са... разочароващи. Blackbird наистина е стелт самолет, но не е толкова "невидим" за радарите, колкото военните и ЦРУ са се надявали.

            "Във всички мисии, с изключение на четири полета, беше засечено проследяване от вражески радари", признават от службата.

            Комунистическите сили изстрелват осем ракети земя-въздух срещу самолетите Blackbird. Седем не уцелват, a една експлодирала ракета успява да удари самолета с малък метален шрапнел.

            "Нивата на радарно абсорбиране, които дизайнерите постигнаха, всъщност бяха доста ниски. Но пък напредъкът, който СССР бележат в тяхната система за радарна отбрана, беше също толкова впечатляващ", обяснява ЦРУ.

            Вашингтон забранява да се осъществяват полети с Blackbird директно над вражеска територия, освен ако не са подкрепяни с електронно заглушаване на радарните системи. Това обаче не означава, че Blackbird се проваля като стелт самолет.

            След пускането на МИГ 25 съвсем стават ненужни
            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

            Коментар


            • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
              https://www.youtube.com/watch?v=ZWzMof8o1pI Украина В БЕШЕНСТВЕ! Россия сделала НОВЫЙ ПОДАРОК крымчанам!
              И кво излезе , барби квичи от два дни че Руснаците нямали магистрали, пък те даже и в крим построили.
              Мъка сороспииска.....
              Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Че той къде да го търси, то само в Америка има.
                у долни дъбник ...... нема ли бе ...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Той пуска интересно клипче, ти така и така не си в Бг, какво ти пука какво ще купуват в България.
                  Че той къде да го търси, то само в Америка има.
                  Last edited by X_Y; 30.12.2018, 21:56.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
                    Русия ще отговори, ако в Европа се появят забранени US ракети!
                    Според Лавров, не може да не се разбира заплахата за европейците

                    : https://www.dnes.bg/rusia/2018/12/30...-raketi.397894
                    «Да, для мира и человечества это будет глобальная катастрофа. Но зачем нам такой мир, если там не будет России?» ВВП

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Мажната това нас не ни касае. България няма да купува мигове та ни ги хвалиш тук.

                      Той пуска интересно клипче, ти така и така не си в Бг, какво ти пука какво ще купуват в България.
                      Last edited by X_Y; 30.12.2018, 21:56.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Мажната това нас не ни касае. България няма да купува мигове та ни ги хвалиш тук.

                        Касае нас , вие кои сте ?

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=_zGUhGTtugM
                          Приключения подводных лодок США в Арктике


                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
                            https://www.youtube.com/watch?v=0_Cgxy7N-V0
                            FANTASTIC Russian Mikoyan MiG-29
                            Мажната това нас не ни касае. България няма да купува мигове та ни ги хвалиш тук.


                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • https://www.youtube.com/watch?v=0_Cgxy7N-V0
                              FANTASTIC Russian Mikoyan MiG-29

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                                Цялата ви ПРО система е за вторични суровини,язък за парите на американците..... че и нас ще "пазите"
                                Те себе си се съмняват, че ще успеят...

                                Коментар

                                Working...
                                X