Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Преди 2-3 дни говорихме за Миговете-
http://lubamanolova.info/interviuta/...-gi-brakuvame-
Генерал-майор Александър Александров: Давайки на Полша за ремонт нашите двигатели, ние ги бракуваме
Първо бяха безпричинно нарязани нови самолети, като „„МиГ-21", МиГ-23" и „МиГ-23БН". Тези самолети бяха едни от основните за защита на нашите граници. Също така бяха унищожени „СУ-22М4". Много от „СУ-25" също бяха изкарани от строя и продадени на други държави. А „СУ-25" са едни от най-добрите самолети за поддържане на сухопътните войски. За информация: в България имаше около 701 летателни единици, от тях - 225 бойни самолета и 165 броя в т.нар. „горещ резерв".
завода в Пловдив с уникални авиационни специалисти - 2700 души, за да стигнем до днешната сделка с Полша. В момента в този завод работят 300 души, а реално до сега в него са ремонтирани 26 двигателя на „МиГ-29", за периода 1995 до 2009 г..
Уникалното е, че завода притежава абсолютно законно пълен комплект документация и „стендово" оборудване за ремонта на двигателите, с изключение на най-новите бюлетини. Мога да дам и кратка статистика за работата на завода до 2012 г.: ремонтирани са 144 самолета на Румъния, Полша, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия и Мали, а също 441 двигателя на Германия, Чехия, Полша, Словакия, Румъния, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия, Нигерия, Малайзия и Етиопия.
бяхме подписали договор за ремонт на още два двигателя с ресурс 350 часа, с възможност за удължаване с по 50 часа, до 500часа плюс удължаване на ресурса с още 50 часа на други два двигателя. През октомври щяха да бъдат готови. Можехме вече да имаме два изправни самолета, но министър Ненчев спря тези два договора.
РСК „МиГ", доставяйки резервните части, е разрешил на поляците да изпълняват ремонта на собствените им двигатели, но не и на трети страни, каквато в случая е България. Освен това, съгласно законите при търговия с оръжие и стоки с двойна употреба, получаващата страна издава сертификат за крайния ползвател. Съгласно него получените в Полша резервни части (групови комплекти) не могат да се влагат в двигатели на трети страни. По този въпрос бе уведомено ръководството на старата ни, преди подписване на договора с Полша. Разбира се, международните правила за министър Ненчев и българското правителство не важат и никой не обърна внимание на най-важния момент как именно и с какви части ще бъде изпълнен ремонта на двигателите ни. Има и друг момент, който не знам как ще бъде решен. КСА (кутията на самолетните агрегати) - най-важната част на един двигател никога не е ремонтирана в България, не я ремонтират и в Полша, а само в Русия.
РСК „МиГ" предлага да ремонтира двигателите ни за 1милион и 50 хиляди евро за двигател, в която цена е включен транспорт, мито и ДДС. Полша дава цена 1 милион и 23 хиляди евро, но без ДДС.
Преди време РСК „МиГ" предложи на българската страна новият многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е „МиГ-35" от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.
Тогава генералният директор на РСК „МиГ" каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре...
Възниква и въпроса: защо при наличието на завод с такъв богат опит в България даваме работа на чужд такъв в Полша?
Ще дам само по един-два примера за двете страни. През септември (още преди речта на В. Путин пред ООН) американската фирма „Wabtec Corporation" сключи с руската вагонна компания 10 годишен договор за доставка на американския пазар на 1 милион железопътни талиги (върху които се поставят вагоните), като им предоставят конструкторската документация и лиценз за това производство, съгласно американските стандарти. На 04 септември „Volkswagen" откри в Русия завод за производство на бензинови двигатели със среден капацитет 150 хиляди двигателя годишно. Двигателите ще бъдат изработвани изцяло с руски материали и части. Ден по-рано и „Ford" откри завод за производство на двигатели, близо до единия от трите автомобилни завода на Форд в Русия. Инвестицията е за 275 милиона долара.
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ плюенето да започне сега
http://lubamanolova.info/interviuta/...-gi-brakuvame-
Генерал-майор Александър Александров: Давайки на Полша за ремонт нашите двигатели, ние ги бракуваме
Първо бяха безпричинно нарязани нови самолети, като „„МиГ-21", МиГ-23" и „МиГ-23БН". Тези самолети бяха едни от основните за защита на нашите граници. Също така бяха унищожени „СУ-22М4". Много от „СУ-25" също бяха изкарани от строя и продадени на други държави. А „СУ-25" са едни от най-добрите самолети за поддържане на сухопътните войски. За информация: в България имаше около 701 летателни единици, от тях - 225 бойни самолета и 165 броя в т.нар. „горещ резерв".
завода в Пловдив с уникални авиационни специалисти - 2700 души, за да стигнем до днешната сделка с Полша. В момента в този завод работят 300 души, а реално до сега в него са ремонтирани 26 двигателя на „МиГ-29", за периода 1995 до 2009 г..
Уникалното е, че завода притежава абсолютно законно пълен комплект документация и „стендово" оборудване за ремонта на двигателите, с изключение на най-новите бюлетини. Мога да дам и кратка статистика за работата на завода до 2012 г.: ремонтирани са 144 самолета на Румъния, Полша, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия и Мали, а също 441 двигателя на Германия, Чехия, Полша, Словакия, Румъния, Унгария, Алжир, Ирак, Сирия, Либия, Нигерия, Малайзия и Етиопия.
бяхме подписали договор за ремонт на още два двигателя с ресурс 350 часа, с възможност за удължаване с по 50 часа, до 500часа плюс удължаване на ресурса с още 50 часа на други два двигателя. През октомври щяха да бъдат готови. Можехме вече да имаме два изправни самолета, но министър Ненчев спря тези два договора.
РСК „МиГ", доставяйки резервните части, е разрешил на поляците да изпълняват ремонта на собствените им двигатели, но не и на трети страни, каквато в случая е България. Освен това, съгласно законите при търговия с оръжие и стоки с двойна употреба, получаващата страна издава сертификат за крайния ползвател. Съгласно него получените в Полша резервни части (групови комплекти) не могат да се влагат в двигатели на трети страни. По този въпрос бе уведомено ръководството на старата ни, преди подписване на договора с Полша. Разбира се, международните правила за министър Ненчев и българското правителство не важат и никой не обърна внимание на най-важния момент как именно и с какви части ще бъде изпълнен ремонта на двигателите ни. Има и друг момент, който не знам как ще бъде решен. КСА (кутията на самолетните агрегати) - най-важната част на един двигател никога не е ремонтирана в България, не я ремонтират и в Полша, а само в Русия.
РСК „МиГ" предлага да ремонтира двигателите ни за 1милион и 50 хиляди евро за двигател, в която цена е включен транспорт, мито и ДДС. Полша дава цена 1 милион и 23 хиляди евро, но без ДДС.
Преди време РСК „МиГ" предложи на българската страна новият многоцелеви изтребител МиГ-29М/М2, който реално е „МиГ-35" от поколение 4++ при изгодна цена, като се ангажира да изкупи нашите стари самолети.
Тогава генералният директор на РСК „МиГ" каза, че ако българите купят 10 бройки, той ще подари още два отгоре...
Възниква и въпроса: защо при наличието на завод с такъв богат опит в България даваме работа на чужд такъв в Полша?
Ще дам само по един-два примера за двете страни. През септември (още преди речта на В. Путин пред ООН) американската фирма „Wabtec Corporation" сключи с руската вагонна компания 10 годишен договор за доставка на американския пазар на 1 милион железопътни талиги (върху които се поставят вагоните), като им предоставят конструкторската документация и лиценз за това производство, съгласно американските стандарти. На 04 септември „Volkswagen" откри в Русия завод за производство на бензинови двигатели със среден капацитет 150 хиляди двигателя годишно. Двигателите ще бъдат изработвани изцяло с руски материали и части. Ден по-рано и „Ford" откри завод за производство на двигатели, близо до единия от трите автомобилни завода на Форд в Русия. Инвестицията е за 275 милиона долара.
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ плюенето да започне сега
Коментар