Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв автомобил подхожда на голям инвеститор
Collapse
X
-
Anton Chigurh
Първоначално изпратено от pesho777ние го купихме на Коледа за 1999 лева , сега гледам е 1599 в метро,
криза какво да правиш
телевизията каква ти е ?
на цифровата от Кейбълтел се вижда много зле
И аз съм за съжаленив към кейбъл тел. Трябва да знаеш, че тяхната така наречена цифрова телевизия телевизия е по-скоро аналогова. Качеството им е ужасно. За съжаление съм принуден да ги ползвам заради спортните канали....
Ти ползваш ли си вградения дигителен и HDTV тунер? Аз лично да. Много по-удобно е пък и хвърляш тяхната грозотия. Трябва да си купиш само conax cam-че и си готов.
Коментар
-
Първоначално изпратено от polkiПървоначално изпратено от pesho777Първоначално изпратено от NikolaМного е якаКой знае AMG-то как ще го изрудят.
тя 2010 не е излезнала още , а ти ще сравняваш
гледаш картинки , ама не знаеш за какво става въпрос
сраненията ще ги четеш следващата година , че едва в края на тази година ще я пуснат в продажба
По темата
Мъникът "Шевролет Спарк" ще се продава и в САЩ
Новата E-класа на "Мерцедес" дебютира на автомобилното изложение в Детройт, което отвори врати за акредитираните журналисти в неделя. По отношение на външния вид автомобила е запазил двойните фарове(дебютирали именно в Е-класата през 1995 година), но вече са с четириъгълна форма. В задната част пък се появява нов акцент – линия, която следва арките над задните колела.
Е-класата ще се предлага с общо десет дизелови и бензинови двигатели с 4, 6 и 8 цилиндъра, като мощностите им варират от 136 до 525 к.с. Те са доста по-икономични от предлаганите сега и отговарят на еконормите Евро 5.
Четирицилиндровите бензинови двигатели с директно впръскване са с нова конструкция, която позволява да се развие по-висока мощност и въртящ момент от сравнимите 6-цилиндрови V-образни двигатели на предишната серия, въпреки по-малкия работен обем. Стратегията е да бъдат подменени големите двигатели с естествено нагнетяване на горивната смес с агрегати с турбокомпресори, сред чиито допълнителни предимства са по-ниско тегло, намалено вътрешно триене и по-икономични експлоатационни характеристики.
Моделите E 200 CGI и E 250 CGI са оборудвани с новите четири-цилиндрови двигатели с директно впръскване на горивото с работен обем 1.8 литра, турбокомпресор и променливо газоразпределение. Моделът E 200 CGI 184 к.с. е оборудван с 6-степенна ръчна скоростна кутия и като стандарт се предлага с функцията старт/стоп, а консумацията е едва 6.8 литра високооктанов бензин на 100 километра.
При модела E 250 CGI (204 к. с.), който стандартно е оборудван с 5-степенна автоматична скоростна кутия, максималният въртящ момент достига 310 Нм., което е с над 26 на сто повече в сравнение с предишния модел на шест-цилиндров V-образен двигател. В същото време, комбинираният разход на гориво по намален с над 20 на сто до 7.4 литра на 100 километра.
Модификациите E 350 CGI с директно впръскване на горивото (292 к. с.) и върховият модел E 500 (388 к. с.), познати от старата Е-класа се предлагат и с новата, но консумират с до 600 грама по-малко гориво на 100 километра. Новото предложение за версията E 63 AMG, е мотор, който развива мощност от 525 к.с.
В трите четири-цилиндрови дизелови двигателя с нова конструкция се забелязва ново поколение система за директно впръскване тип "комън рейл", бързодействащи пиезоелектрически инжектори, подобрена рециркулация на отработените газове и иновативен двоен турбокомпресор,. Моторът E 250 CDI с мощност 204 к. с. и 500 Нм. развива въртящ момент с 25 на сто по-висок в сравнение с предишния 6-цилиндров V-образен двигател, при консумация на гориво от едва 5.3 литра на 100 километра в смесен цикъл.
В Е-класата се появява и нов дизелов четири-цилиндров двигател с мощност 170 к. с. при E 220 CDI, и 136 к. в E 200 CDI, като и при двата модела консумацията на гориво е само 5.3 литра на 100 километра.
Върховият модел в дизеловата гама на новата Е-класа е шест-цилиндровият двигател при E 350 CDI с мощност 231 к.с., който консумира по половин литър дизел на 100 километра по-малко в сравнение с предишния модел E 320 CDI. През пролетта на 2009 г. ще се появи шест-цилиндров, V-образен двигател по технологията BlueTEC. E 350 BlueTEC развива мощност от 211 к. с. и отговаря на емисионния стандарт EU6, който трябва да бъде въведен през 2014 г.
Моделите с 6 и 8-цилиндрови V-образни двигатели са оборудвани стандартно със 7-степенна автоматична скоростна кутия и селектор върху волана.
При специална поръчка моделите E 350 CDI и E 350 с 6-цилиндрови V-образни двигатели, както и моделът E 500 с 8-цилиндров двигател, се предлагат с последното поколение задвижване на четирите колела.
Освен промените по двигателите намаления разход на гориво се дължи и на пакета BlueEFFICIENCY, той включва намалено челно съпротивление, намалено съпротивление на гумите, интелигентно управление на генератора, горивната помпа и усилвателя на кормилната система, както и старт/стоп функцията, която изключва двигателя на новия E 200 CGI при режим на работа на празен ход. На дисплей в полето на скоростомера се извежда информация за моментната консумация на гориво, както и инструкции за водача да превключи на по-висока предавка с цел да се постигне икономия.
Новата Е-класа ще предлага редица иновации, които повишават удоволствието от шофирането и сигурността. Сред тях са адаптивните фарове, който не заслепяват и осветяват зона в диапазона от 65 до 300 метра. Благодарение на камера, монтирана върху предното стъкло, автоматично и става преминаването от къси на дълги светлини и обратно.
Пакетът Lane Safety включва системата Blind Spot Assist (асистент за мъртвата зона), която е позната от C-класата на Mercedes, и новата система Lane Keeping Assist (поддържане на движението в избраната лента), която предпазва автомобила от излизане от пътя поради невнимание. Speed Limit Assist е помощна система за ограничаване на скоростта, която се предлага като опция.
Системата разпознава знаците за ограничение на скоростта, когато автомобилът преминава покрай тях, след което извежда съответната стойност на дисплей в полето на скоростомера. Системата Night View Assist (помощна система за нощно виждане), която се използва в S-класата, сега се предлага като опция и при новата Е-класа. Тя е преработена и вече има специална функция за разпознаване на присъствието на пешеходци.
Новата Е-класа серийно е снабдена със средства за контрол на нивото на внимание на водача, които го предупреждават своевременно за появата на признаци на сънливост. Системата за разпознаване на сънливост ATTENTION ASSIST е снабдена с датчици, които непрекъснато следят над 70 различни параметъра.
Доказаните помощни системи на базата на радари, познати от S-Class, сега се предлагат като опция и на клиентите на Е-класата. Подобрените качества на радарния датчик сега осигуряват обсег от 200 метра (при 150 метра преди) и позволяват постоянен контрол на обстановката пред автомобила.
Друга нова характеристика в Е-класата е активният преден капак за защита на пешеходците. Той е част от стандартно оборудване. При удар се задейства система от пружини, която за части от секундата повдига предния капак с 50 милиметра, като по този начин увеличава деформационното пространство. Благодарение на интелигентен механизъм водачът може да върне активния преден капак в нормалното му състояние без да се налага да посети сервиз.
Стандартното оборудване включва също подобрено окачване с адаптивни амортисьори, които автоматично се нагаждат към конкретните условия на пътуване, "омекват" при нормално шофиране, като с това значително повишават удобството при пътуване. При завои с висока скорост или при резки маневри системата преминава в режим на "втвърдяване", което води до максимална стабилност на купето. Като алтернатива се предлага и версия с динамично амортизиране и с по-ниско окачване (стандартно оборудване при гамата AVANTGARDE).
Системата за въздушно окачване, която се предлага като опция при моделите с шест-цилиндров V-образен двигател (стандартно оборудване при E 500/E 500 4MATIC), за пръв път е комбинирана със система за амортизиране, управлявана по електронен път, което позволява чрез обработване на сигналите, постъпващи от различни датчици амортизирането да се управлява индивидуално за всяко колело. Водачът може с натискането на бутон да избира комфортен или спортен режим на шофиране.
Пакетът активни мултиконтурни седалки (предлаган като опция) включва седалки с нова конструкция с удобни облегалки за главата и двустепенна функция за масажиране в облегалката. В зависимост от ъгъла на завъртане на волана, страничното ускорение и скоростта на автомобила, вградените в облегалките бързодействащи пиезоелектрически вентили променят въздушното налягане, с което осигуряват на водача и на пътника до него още по-добра странична опора.
По отношение на конфигурирането новата Е-класа предлага избор между десет двигателя, три варианта на окачване, две линии на дизайна и оборудването, 12 комбинации на джанти и гуми с размери 16, 17, 18 или 19 цола, дванадесет варианта на външно покритие на каросерията, шест вида материал за тапицерия на седалките в комбинация с до пет цвята на отделните елементи. Изборът на елементи на вътрешния дизайн е удвоен в сравнение с предходните серии, тъй като сега гамата включва полирано екзотично дърво, пореста дървесина и алуминиеви детайли.
Новата Е-класа ще се появи в изложбените зали на търговските и сервизните представителства на "Мерцедес" през март 2009 г.
http://www.dnevnik.bg/skorost/2009/0...asa_v_detroit/
Коментар
-
Първоначално изпратено от NikolaПървоначално изпратено от pesho777Първоначално изпратено от NikolaПървоначално изпратено от AlonsoПървоначално изпратено от krasi0Първоначално изпратено от NikolaКогато и да я пуснат тук ще се напълни за нула време с Е класи.... такъв е манталитета на средностатистическия българин просто. Само коли и пари са му в главата.
А относно парите... на кого не са му в главата ми кажи.
P.S. Пристрастен съм към Е-class, a S просто твърде много се набива на очи в мафиотската ни държава. :-/
Нищо общо няма между Е и ЕС класата.
дърво е, и с фул ХД и без ,картината е ужасна , по добре ТВ със задна прожекция
Polki, айде моля те стига с тези глупости.....,
криза какво да правиш
телевизията каква ти е ?
на цифровата от Кейбълтел се вижда много зле
Коментар
-
Първоначално изпратено от polkiПървоначално изпратено от emosПървоначално изпратено от jodaЗа българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Първоначално изпратено от NikolaМного е якаКой знае AMG-то как ще го изрудят.
Mercedes-Benz обяви, че пуска в продажба спортен пакет AMG за новата генерация E-Class. Предлаган като допълнително оборудване, той включва аксесоари и технологични елементи, по- голямата част от които не се предлагат идивидуално. Пакетът може да бъде комбиниран с всички задвижващи агрегати и всички нива на изпълнение.
Пакетът AMG за новото поколение на Mercedes-Benz E-Class включва предна престилка с по- големи въздухозаборници, странични и задна престилки. Акценти са и накрайниците на изпускателната система, новите осемнадесетцолови джанти с размер 245/40 отпред и 265/35 отзад. Промени са нанесени по спирачната система, както и окачването, което е с 15 мм по- ниско в сравнение със стандартното си изпълнение. В интериора откриваме спортни седалки и AMG спортен волан с пера за превключване на отделните предавки от волана, спортни педали с гумени подложки и др.
В зависимост от двигателя и нивото на изпълнение, AMG пакетът за новата генерация на Mercedes-Benz E-Class струва между 2915 и 4046 евро, а продажбите ще започнат през март тази година.
снимки има тукfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
Коментар