Ето на това му казвам независима журналистика. Защо направо не казахте КУПУВАЙТЕ ИБГ!
:wink:

Какво ще се промени в областта на маркетинга през 2009 г.?
10.01.2009 15:25
През настоящата година интерактивността ще придобие още по-голямо значение, рекламодателите все повече ще се интересуват от желанията на потребителите, стремейки се да ги задоволят, а търговските марки най-сетне ще се научат да общуват с потребителите в мрежата, сочи прогноза на компанията за рекламни и маркетингови услуги IPG Emerging Media Labs.
През 2009 г. навлизането на новите цифрови технологии ще доведе до промени в интернет сектора, показва анализът на IPG. Промените ще засегнат най-вече браузърите, общуването, прехвърлянето на данни, търговията на дребно и компютърните технологии.
Браузъри
Браузърите ще бъдат допълнени постепенно откъм съдържание и приложения. За да се вникне в същността на тази промяна, според компанията е достатъчно да се проследи развитието на браузъра Google Chrome, който според поддръжниците на продукта комбинира минимален дизайн с усъвършенствана технология.
„Семантичният интернет”* ще прилага все по-умни и интуитивни методи за търсене на информация, осланяйки се на личните предпочитания на потребителя.
Общуване
Общуването ще господства в мрежата през настоящата година. На брандовете и отделните хора не им е достатъчно просто да присъстват в интернет - осъществяването на контакти в мрежата може да донесе много успехи на търговските марки.
По това как хората общуват в мрежата може да се съди за отношенията им към техните приятели, работодатели и към общество като цяло. Най-простите инструменти, с които човек може да изрази себе си в интернет, са личните страници, блоговете и социалните мрежи.
Авторите на доклада дават примери с потребителски групи, при които някои онлайн дейности набират преобладаваща сила над другите занимания в интернет: жените на средна възраст, които най-често посещават фотосайтове, преглеждат и участват в съставянето на рейтинги и оценки на стоки и услуги и правят онлайн покупки; млади жени, които четат блогове, участват в дискусии, качват и разглеждат клипове. Очаква се тези тенденции да се налагат все повече и през 2009 г. и да засегнат по-голямата част от интернет потребителите.
Тенденция ще стане и компаниите все повече да се допитват до мнението на потребителите си и да им предлагат да участват в разработването и направата на дизайна на стоките. Собствениците на търговските марки ще следят какво се обсъжда за тях в мрежата и това ще им дава възможност да отговарят на изискванията на потребителите и да подобряват качеството на своите стоки и услуги.
Прехвърляне на данни
Бързата скорост, с която се осъществяват онлайн комуникациите, означава, че търговските марки са длъжни да поддържат връзка с клиентите си на всички нива на общуване, на които могат да отговорят на потребителите. За тази цел маркетолозите трябва да развият свои стратегии във всички области и с използването на всички платформи - мобилни връзки, цифрови формати, външна реклама, телевизионни предавания и социални медии.
Търговия на дребно
Въпреки влиянието на световната финансова криза интерактивните решения в търговията на дребно ще се развиват активно през 2009 г., се прогнозира в доклада.
Интерактивните огледала**, програмите за лоялност и други подобни начини за комуникация помагат на брандовете и потребителите да контактуват постоянно чрез мрежата и мобилните устройства.
Услугите на компаниите, занимаващи се с обслужване на онлайн купувачи в реално време, в съчетание с данни за аудиторията на отделни сайтове, дават възможност за по-точно таргетиране.
Технологии
По отношение на технологиите е важно да се помни, че съвременният потребител не само си избира сам медията и ползва всички технологични постижения, но и не иска да бъде обременяван.
По време на криза потребителите предпочитат икономичните решения и използват технологиите, за да икономисват - предпочитат мултифункционално устройство пред това да купят десет различни устройства.
10.01.2009 15:25
През настоящата година интерактивността ще придобие още по-голямо значение, рекламодателите все повече ще се интересуват от желанията на потребителите, стремейки се да ги задоволят, а търговските марки най-сетне ще се научат да общуват с потребителите в мрежата, сочи прогноза на компанията за рекламни и маркетингови услуги IPG Emerging Media Labs.
През 2009 г. навлизането на новите цифрови технологии ще доведе до промени в интернет сектора, показва анализът на IPG. Промените ще засегнат най-вече браузърите, общуването, прехвърлянето на данни, търговията на дребно и компютърните технологии.
Браузъри
Браузърите ще бъдат допълнени постепенно откъм съдържание и приложения. За да се вникне в същността на тази промяна, според компанията е достатъчно да се проследи развитието на браузъра Google Chrome, който според поддръжниците на продукта комбинира минимален дизайн с усъвършенствана технология.
„Семантичният интернет”* ще прилага все по-умни и интуитивни методи за търсене на информация, осланяйки се на личните предпочитания на потребителя.
Общуване
Общуването ще господства в мрежата през настоящата година. На брандовете и отделните хора не им е достатъчно просто да присъстват в интернет - осъществяването на контакти в мрежата може да донесе много успехи на търговските марки.
По това как хората общуват в мрежата може да се съди за отношенията им към техните приятели, работодатели и към общество като цяло. Най-простите инструменти, с които човек може да изрази себе си в интернет, са личните страници, блоговете и социалните мрежи.
Авторите на доклада дават примери с потребителски групи, при които някои онлайн дейности набират преобладаваща сила над другите занимания в интернет: жените на средна възраст, които най-често посещават фотосайтове, преглеждат и участват в съставянето на рейтинги и оценки на стоки и услуги и правят онлайн покупки; млади жени, които четат блогове, участват в дискусии, качват и разглеждат клипове. Очаква се тези тенденции да се налагат все повече и през 2009 г. и да засегнат по-голямата част от интернет потребителите.
Тенденция ще стане и компаниите все повече да се допитват до мнението на потребителите си и да им предлагат да участват в разработването и направата на дизайна на стоките. Собствениците на търговските марки ще следят какво се обсъжда за тях в мрежата и това ще им дава възможност да отговарят на изискванията на потребителите и да подобряват качеството на своите стоки и услуги.
Прехвърляне на данни
Бързата скорост, с която се осъществяват онлайн комуникациите, означава, че търговските марки са длъжни да поддържат връзка с клиентите си на всички нива на общуване, на които могат да отговорят на потребителите. За тази цел маркетолозите трябва да развият свои стратегии във всички области и с използването на всички платформи - мобилни връзки, цифрови формати, външна реклама, телевизионни предавания и социални медии.
Търговия на дребно
Въпреки влиянието на световната финансова криза интерактивните решения в търговията на дребно ще се развиват активно през 2009 г., се прогнозира в доклада.
Интерактивните огледала**, програмите за лоялност и други подобни начини за комуникация помагат на брандовете и потребителите да контактуват постоянно чрез мрежата и мобилните устройства.
Услугите на компаниите, занимаващи се с обслужване на онлайн купувачи в реално време, в съчетание с данни за аудиторията на отделни сайтове, дават възможност за по-точно таргетиране.
Технологии
По отношение на технологиите е важно да се помни, че съвременният потребител не само си избира сам медията и ползва всички технологични постижения, но и не иска да бъде обременяван.
По време на криза потребителите предпочитат икономичните решения и използват технологиите, за да икономисват - предпочитат мултифункционално устройство пред това да купят десет различни устройства.
Коментар