IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До Investorbg (архив до 20.09.2012 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ето на това му казвам независима журналистика. Защо направо не казахте КУПУВАЙТЕ ИБГ! :wink:

    Какво ще се промени в областта на маркетинга през 2009 г.?
    10.01.2009 15:25

    През настоящата година интерактивността ще придобие още по-голямо значение, рекламодателите все повече ще се интересуват от желанията на потребителите, стремейки се да ги задоволят, а търговските марки най-сетне ще се научат да общуват с потребителите в мрежата, сочи прогноза на компанията за рекламни и маркетингови услуги IPG Emerging Media Labs.

    През 2009 г. навлизането на новите цифрови технологии ще доведе до промени в интернет сектора, показва анализът на IPG. Промените ще засегнат най-вече браузърите, общуването, прехвърлянето на данни, търговията на дребно и компютърните технологии.

    Браузъри

    Браузърите ще бъдат допълнени постепенно откъм съдържание и приложения. За да се вникне в същността на тази промяна, според компанията е достатъчно да се проследи развитието на браузъра Google Chrome, който според поддръжниците на продукта комбинира минимален дизайн с усъвършенствана технология.

    „Семантичният интернет”* ще прилага все по-умни и интуитивни методи за търсене на информация, осланяйки се на личните предпочитания на потребителя.

    Общуване

    Общуването ще господства в мрежата през настоящата година. На брандовете и отделните хора не им е достатъчно просто да присъстват в интернет - осъществяването на контакти в мрежата може да донесе много успехи на търговските марки.

    По това как хората общуват в мрежата може да се съди за отношенията им към техните приятели, работодатели и към общество като цяло. Най-простите инструменти, с които човек може да изрази себе си в интернет, са личните страници, блоговете и социалните мрежи.

    Авторите на доклада дават примери с потребителски групи, при които някои онлайн дейности набират преобладаваща сила над другите занимания в интернет: жените на средна възраст, които най-често посещават фотосайтове, преглеждат и участват в съставянето на рейтинги и оценки на стоки и услуги и правят онлайн покупки; млади жени, които четат блогове, участват в дискусии, качват и разглеждат клипове. Очаква се тези тенденции да се налагат все повече и през 2009 г. и да засегнат по-голямата част от интернет потребителите.

    Тенденция ще стане и компаниите все повече да се допитват до мнението на потребителите си и да им предлагат да участват в разработването и направата на дизайна на стоките. Собствениците на търговските марки ще следят какво се обсъжда за тях в мрежата и това ще им дава възможност да отговарят на изискванията на потребителите и да подобряват качеството на своите стоки и услуги.

    Прехвърляне на данни

    Бързата скорост, с която се осъществяват онлайн комуникациите, означава, че търговските марки са длъжни да поддържат връзка с клиентите си на всички нива на общуване, на които могат да отговорят на потребителите. За тази цел маркетолозите трябва да развият свои стратегии във всички области и с използването на всички платформи - мобилни връзки, цифрови формати, външна реклама, телевизионни предавания и социални медии.

    Търговия на дребно

    Въпреки влиянието на световната финансова криза интерактивните решения в търговията на дребно ще се развиват активно през 2009 г., се прогнозира в доклада.

    Интерактивните огледала**, програмите за лоялност и други подобни начини за комуникация помагат на брандовете и потребителите да контактуват постоянно чрез мрежата и мобилните устройства.

    Услугите на компаниите, занимаващи се с обслужване на онлайн купувачи в реално време, в съчетание с данни за аудиторията на отделни сайтове, дават възможност за по-точно таргетиране.

    Технологии

    По отношение на технологиите е важно да се помни, че съвременният потребител не само си избира сам медията и ползва всички технологични постижения, но и не иска да бъде обременяван.

    По време на криза потребителите предпочитат икономичните решения и използват технологиите, за да икономисват - предпочитат мултифункционално устройство пред това да купят десет различни устройства.

    Коментар


    • Марияне,благодаря ти

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Мариян Йорданов
        Първоначално изпратено от Вълчо-34
        Моля за извинение, не се справям.
        По-рано имаше бутон за ФОНДОВЕ и там се виждаше различна доходност и т.н. Как мога да стигна до това?
        Фондове е подкатегория на раздел Компании
        БФБ в реално време Последни сделки Сектори и класации Инфо-център Фондове
        а директния линк е
        http://kompanii.investor.bg/?cat=155
        Благодаря, изпускал съм Реалното време!
        И това ще мине ...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Вълчо-34
          Моля за извинение, не се справям.
          По-рано имаше бутон за ФОНДОВЕ и там се виждаше различна доходност и т.н. Как мога да стигна до това?
          Фондове е подкатегория на раздел Компании
          БФБ в реално време Последни сделки Сектори и класации Инфо-център Фондове
          а директния линк е
          http://kompanii.investor.bg/?cat=155

          Коментар


          • Първоначално изпратено от judy67
            В портофейла на инвестор ,при теглене на парична сума , сумата се прибавя вместо да се извади. Моля да го проверите
            Благодарим

            Коментар


            • Моля за извинение, не се справям.
              По-рано имаше бутон за ФОНДОВЕ и там се виждаше различна доходност и т.н. Как мога да стигна до това?
              И това ще мине ...

              Коментар


              • В портофейла на инвестор ,при теглене на парична сума , сумата се прибавя вместо да се извади. Моля да го проверите

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Tradera
                  Това с кирилицата е в полза на конкуренцията.Табелите на градовете са
                  и на латиница,само в Турция на знак стоп пише DUR вместо STOP.
                  Ние накъде вървим ?
                  Идеята на интернет е свобода не огранчения.
                  Следващата стъпка е при логване да правите проверка на всеки
                  участник с камера дали е с костюм и вратовръзка и дали е избръснат.
                  Това са инсинуации, което пишете, защото
                  МОЖЕ ДА СЕ пише на латиница
                  уеб адреси, имена на компании, някой цитати от английски и т.н.

                  как да стават ако я няма латиницата
                  така че латиницата си е тук
                  само има едно подсещане, че има кирилизатор, а реално бг текст се чете по лесно на кирилица отколкото на маймуница

                  Коментар


                  • Това с кирилицата е в полза на конкуренцията.Табелите на градовете са
                    и на латиница,само в Турция на знак стоп пише DUR вместо STOP.
                    Ние накъде вървим ?
                    Идеята на интернет е свобода не огранчения.
                    Следващата стъпка е при логване да правите проверка на всеки
                    участник с камера дали е с костюм и вратовръзка и дали е избръснат.

                    Коментар


                    • С Nokia не могат от няколко месеца да се отварят профилите на компаниите !

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от обзървър
                        Първоначално изпратено от Малкия
                        То при тази "убийствена" обороция може и на 2-3 ч. да се показват сделките
                        16 мин. без сделки на БФБ
                        между 10:44 и 11 ч.
                        От 10:50 до 11:00 няма как да има сделки...
                        "The most valuable commodity I know of is information." Gordon Gekko

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Малкия
                          То при тази "убийствена" обороция може и на 2-3 ч. да се показват сделките
                          16 мин. без сделки на БФБ
                          между 10:44 и 11 ч.

                          Коментар


                          • То при тази "убийствена" обороция може и на 2-3 ч. да се показват сделките

                            Коментар


                            • Здравейте!

                              Ще имаме ли все пак информация за сделките в реално време?????

                              Или и с тази форма на информираност е свършено?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Jekata
                                И аз първоначално се замислих, че няма файда да се спрат по тоя начин, но пак нещо не го намирам.

                                P.S. : Даже обърках бутоните за пращане с тая картинка

                                Благодарим за сигнала, ще го проверим

                                Коментар

                                Working...
                                X