If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
nass, и Тойотите и Хондите ги правят в Мексико. Мексико произвежда повече автомобили от САЩ и Канада взети заедно. Големите магнати не са луди да плащат тлъсти заплати. Така че американската икономика е наистина един голям балон. Вярно, имат високо технологични производсва, които им осигуряват стандарта. Но долара е "независим" от икономическите индикатори на САЩ.
Тойотите нямат нищо общо, както и Хондите, понеже се правят изцяло в САЩ, т.е. ползват американски ресурси и плащат американски заплати. А са по-евтини, защото производството им е по-ефикасно и евтино.
Акценти 10 Ноември 2005 10:19
Групата на тримата най-големи автомобилни производители в САЩ - ATPC * излезе по-рано днес със становище в което критикува японската нечестна валутна политика. Според ATPC, японските автомобилопроизводители имат предимство на американския пазар заради нечестно слабата японска валута. Това на свой ред прави честната конкуренция невъзможна.
Според американските производители коректните нива за USD/JPY са около 90-100 долара за йени. От ATPC изказват опасения, че няма никакви сигнали, японското правителство да има намерение да промени валутната си политика и да позволи йената да поскъпне.
ATPC - е търговска асоциация с нестопанска цел, която представя интересите на своите учредители, а именно - DaimlerChrysler Corporation, Ford Motor Company и General Motors Corporation.[/quote]
На крива ракета космоса и е виновен. Защо тогава при USD/JPY на 104/105 пак американските компании бяха на загуба, а японските печелеха? А защо не кажат, че американските коли се правят в Мексико и Бразилия, а японските са единствените ИЗЦЯЛО произведени в САЩ? Смешници...
In the state of nature profit is the measure of right.
Къде го гледате, аз в моя календар нещо не го виждам?
Аз лично гледам да не разчитам на преписани новини от брокера, за календара гледам marketwatch.com, има Calendar Screener по седмици, ръгаш го във Favorites да не ходиш по пътечката всеки път от хоум-а до там и е лесно
Thursday
11/10
United States
8:30 am Jobless claims
8:30 am Export prices ex. ag.
8:30 am Import prices ex. oil
8:30 am Trade gap
9:45 am Consumer sentiment
2 pm Treasury budget
4:30 pm Money supply (M2)
Тойотите нямат нищо общо, както и Хондите, понеже се правят изцяло в САЩ, т.е. ползват американски ресурси и плащат американски заплати. А са по-евтини, защото производството им е по-ефикасно и евтино.[/quote]
Акценти 10 Ноември 2005 10:19
Групата на тримата най-големи автомобилни производители в САЩ - ATPC * излезе по-рано днес със становище в което критикува японската нечестна валутна политика. Според ATPC, японските автомобилопроизводители имат предимство на американския пазар заради нечестно слабата японска валута. Това на свой ред прави честната конкуренция невъзможна.
Според американските производители коректните нива за USD/JPY са около 90-100 долара за йени. От ATPC изказват опасения, че няма никакви сигнали, японското правителство да има намерение да промени валутната си политика и да позволи йената да поскъпне.
ATPC - е търговска асоциация с нестопанска цел, която представя интересите на своите учредители, а именно - DaimlerChrysler Corporation, Ford Motor Company и General Motors Corporation.
Абе не играя с валути, но като че ли никой не споменава репатрацията на капитали от цял свят към америка заради данъчната амнистия на Буш. Долара ще бъде силен до края на годината, тъй като към към америка се стичат големи и невиртуални пари. Та правете си сметката!
Всяко падане е добре дошло за покупки.
Коментар