IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трейс Груп Холд (T57 / TRACE)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Пепи
    Йоги ,

    не ти допада добре,

    ама ти си абониран за темата хдп бе...........,

    не ти допада , к'во се моткаш там непрекъснато,

    от вас хората които и допада един ред не могат да

    споделят..............гайки, естради, факушки непрекъснато кръжите и бълвате апокалипсиси..................,

    навярно сте притеснени, да не би нещо хубаво да се случи,

    необяснимо!

    Предупредих ви ,

    като плюете по хдп идвам тук , за да споделя некой и

    други мисли на трейсианците, като теб! :-)))))
    Не съм казал лошо за хдп, но и не ме притеснява, ако искаш да пишеш тук. Ако желаеш - заповядай. ))

    Коментар


    • Ако всички желаещи започнат да влизат, цената ще отиде в космоса.
      Няма как и затова се плюе, за да може да се закачи по някоя бройка по-евтино.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Valuator
        Разбира се че не, по-скоро обратното - излязох от позицията, защото мисля така. Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна. Освен това ще повторя още вднъж - при други новини е възможна промяна и в двете посоки и ако има добра переспектива, винаги може да се влезе отново, защото влизането в позиция винаги е по-лесната част от задачата.

        Първоначално изпратено от мечето Йоги
        Първоначално изпратено от Valuator
        Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
        А не мислиш ли така, защото излезе от позицията ?
        Какво ще кажеш, ако спечелят и още 1-2 лота. ? Да не забравяме, че се строи и метро, и други неща.
        Не съм убеден, че влизането в позиция е по-лесната част. По-лесно щеше да е ако цената на акцията не растеше.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Фaкушка
          Лук, всички знаем, че за теб влизането по позиции на бефебе има смисъл само над определени нива.
          Например: Патки - около 20 лева. Трейски - около 230 лева. Мостки - над 30 лева!!!
          Разбира се става въпрос за цени на 1 (един) брой акция!

          И ти не си балък. Ама хич!.
          Това го писах в темата за патките също, все пак има хора които четат само на едното място.
          Ето, отново допускаш грешка, което ти се превръща в навик и не е добре за теб, разбира се.
          Който чете едната тема, чете и другата.
          Фък, това са елементарни неща, а ти още на тях допускаш грешки.

          Коментар


          • Лук, всички знаем, че за теб влизането по позиции на бефебе има смисъл само над определени нива.
            Например: Патки - около 20 лева. Трейски - около 230 лева. Мостки - над 30 лева!!!
            Разбира се става въпрос за цени на 1 (един) брой акция!

            И ти не си балък. Ама хич!.
            Това го писах в темата за патките също, все пак има хора които четат само на едното място.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Фaкушка
              Честито, трейсианци!
              Не може да се отрече , че имате ръст!
              Но все пак за по-невежите в спекулата бих припомнил това, което казах малко по-назад в темата.
              Също така да обърнат внимание на това което Valuator написа (за голямо мое учудване този път вярно )

              Първоначално изпратено от Valuator
              Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
              А също така

              Първоначално изпратено от Valuator
              ...
              Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна.
              ...
              Така че ако достигне цена 316 лева, но за 4(четири) акции - бегайте да бегате!

              Мнението ми разбира се е препоръка само за който не иска да загуби отново.
              Ако нямах акции и аз щях да ги говоря тия приказки.
              НО добре, че имам.

              Коментар


              • Честито, трейсианци!
                Не може да се отрече , че имате ръст!
                Но все пак за по-невежите в спекулата бих припомнил това, което казах малко по-назад в темата.
                Също така да обърнат внимание на това което Valuator написа (за голямо мое учудване този път вярно )

                Първоначално изпратено от Valuator
                Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
                А също така

                Първоначално изпратено от Valuator
                ...
                Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна.
                ...
                Така че ако достигне цена 316 лева, но за 4(четири) акции - бегайте да бегате!

                Мнението ми разбира се е препоръка само за който не иска да загуби отново.

                Коментар


                • Привет, Пепи

                  Пепи, добре дошъл.

                  Позна ли я ?

                  Първоначално изпратено от Пепи
                  Йоги ,

                  не ти допада добре,

                  ама ти си абониран за темата хдп бе...........,

                  не ти допада , к'во се моткаш там непрекъснато,

                  от вас хората които и допада един ред не могат да

                  споделят..............гайки, естради, факушки непрекъснато кръжите и бълвате апокалипсиси..................,

                  навярно сте притеснени, да не би нещо хубаво да се случи,

                  необяснимо!

                  Предупредих ви ,

                  като плюете по хдп идвам тук , за да споделя некой и

                  други мисли на трейсианците, като теб! :-)))))

                  Коментар


                  • Дунав мост-2 най-рано след година -две.Сега Борисов и колегата му от Румъния се договорили да искат отсрочка за година.Но за ЕС е по изгодно да прилапат по 400 милиона,отколкото да влязат в положение на някого.Така ,че тъпо чакане ни очаква.Е,през това време ще се поборичкваме из форумите,лаф да стане.

                    Коментар


                    • Разбира се че не, по-скоро обратното - излязох от позицията, защото мисля така. Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна. Освен това ще повторя още вднъж - при други новини е възможна промяна и в двете посоки и ако има добра переспектива, винаги може да се влезе отново, защото влизането в позиция винаги е по-лесната част от задачата.

                      Първоначално изпратено от мечето Йоги
                      Първоначално изпратено от Valuator
                      Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
                      А не мислиш ли така, защото излезе от позицията ?
                      Какво ще кажеш, ако спечелят и още 1-2 лота. ? Да не забравяме, че се строи и метро, и други неща.

                      Коментар


                      • Йоги ,

                        не ти допада добре,

                        ама ти си абониран за темата хдп бе...........,

                        не ти допада , к'во се моткаш там непрекъснато,

                        от вас хората които и допада един ред не могат да

                        споделят..............гайки, естради, факушки непрекъснато кръжите и бълвате апокалипсиси..................,

                        навярно сте притеснени, да не би нещо хубаво да се случи,

                        необяснимо!

                        Предупредих ви ,

                        като плюете по хдп идвам тук , за да споделя некой и

                        други мисли на трейсианците, като теб! :-)))))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Пепи
                          Да ама си отявлен апокалиптик

                          при хдп и нали виждаш , човек ако търси апокалиптични

                          изказвания намират се, затова дайте го малко по-оптимистично,

                          за да изправим борсата в противен случай в тинята!:-))
                          Сам виждаш, че ситуацията е различна за различни дружества, някои са нагоре, а други не. Не мисля, че ние сме причината. За пример - при хдп собствения капитал е ... само 15% от всички активи. Не сме ние причината. Това 15% не ми допада, но дали ми допада или не, няма никаква връзка с борсата и пазара. Не е препоръка.

                          Коментар


                          • Да ама си отявлен апокалиптик

                            при хдп и нали виждаш , човек ако търси апокалиптични

                            изказвания намират се, затова дайте го малко по-оптимистично,

                            за да изправим борсата в противен случай в тинята!:-))

                            Коментар


                            • Признавам, че не следя подробностите около Дунав-мост.

                              Коментар


                              • Йоги ,

                                тъй като непрекъснато се бъзикате с хдп,

                                ще ти кажа само, внимавай , защото да не стане началото на края с

                                тези оферти!

                                Нали гледаш Дунав мост 2.................

                                уж най-ниска оферта печелят , а сега мрънкат и плачат!:-))

                                Коментар

                                Working...
                                X