If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Разбира се че не, по-скоро обратното - излязох от позицията, защото мисля така. Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна. Освен това ще повторя още вднъж - при други новини е възможна промяна и в двете посоки и ако има добра переспектива, винаги може да се влезе отново, защото влизането в позиция винаги е по-лесната част от задачата.
Първоначално изпратено от мечето Йоги
Първоначално изпратено от Valuator
Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
А не мислиш ли така, защото излезе от позицията ?
Какво ще кажеш, ако спечелят и още 1-2 лота. ? Да не забравяме, че се строи и метро, и други неща.
Не съм убеден, че влизането в позиция е по-лесната част. По-лесно щеше да е ако цената на акцията не растеше.
Лук, всички знаем, че за теб влизането по позиции на бефебе има смисъл само над определени нива.
Например: Патки - около 20 лева. Трейски - около 230 лева. Мостки - над 30 лева!!!
Разбира се става въпрос за цени на 1 (един) брой акция!
И ти не си балък. Ама хич!.
Това го писах в темата за патките също, все пак има хора които четат само на едното място.
Ето, отново допускаш грешка, което ти се превръща в навик и не е добре за теб, разбира се.
Който чете едната тема, чете и другата.
Фък, това са елементарни неща, а ти още на тях допускаш грешки.
Лук, всички знаем, че за теб влизането по позиции на бефебе има смисъл само над определени нива.
Например: Патки - около 20 лева. Трейски - около 230 лева. Мостки - над 30 лева!!!
Разбира се става въпрос за цени на 1 (един) брой акция!
И ти не си балък. Ама хич!.
Това го писах в темата за патките също, все пак има хора които четат само на едното място.
Честито, трейсианци!
Не може да се отрече , че имате ръст!
Но все пак за по-невежите в спекулата бих припомнил това, което казах малко по-назад в темата.
Също така да обърнат внимание на това което Valuator написа (за голямо мое учудване този път вярно )
Първоначално изпратено от Valuator
Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
А също така
Първоначално изпратено от Valuator
...
Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна.
...
Така че ако достигне цена 316 лева, но за 4(четири) акции - бегайте да бегате!
Мнението ми разбира се е препоръка само за който не иска да загуби отново.
Ако нямах акции и аз щях да ги говоря тия приказки.
НО добре, че имам.
Честито, трейсианци!
Не може да се отрече , че имате ръст!
Но все пак за по-невежите в спекулата бих припомнил това, което казах малко по-назад в темата.
Също така да обърнат внимание на това което Valuator написа (за голямо мое учудване този път вярно )
Първоначално изпратено от Valuator
Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
А също така
Първоначално изпратено от Valuator
...
Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна.
...
Така че ако достигне цена 316 лева, но за 4(четири) акции - бегайте да бегате!
Мнението ми разбира се е препоръка само за който не иска да загуби отново.
Дунав мост-2 най-рано след година -две.Сега Борисов и колегата му от Румъния се договорили да искат отсрочка за година.Но за ЕС е по изгодно да прилапат по 400 милиона,отколкото да влязат в положение на някого.Така ,че тъпо чакане ни очаква.Е,през това време ще се поборичкваме из форумите,лаф да стане.
Разбира се че не, по-скоро обратното - излязох от позицията, защото мисля така. Участието в строителството на ключови инфраструктурни проекти дава добри референции и стратегическо предимство на компанията, но когато това става на ниски цени и при държава, която задържа и редуцира плащанията - портфейлните инвестори не са от печелившата страна. Освен това ще повторя още вднъж - при други новини е възможна промяна и в двете посоки и ако има добра переспектива, винаги може да се влезе отново, защото влизането в позиция винаги е по-лесната част от задачата.
Първоначално изпратено от мечето Йоги
Първоначално изпратено от Valuator
Очакванията за спечелване на участък от Тракия отдавна са калкулирани в стойността на акцията. С този договор Трейс си гарантира работата в следващите две години, но цената, на която спечелиха участъка и клаузите на договора не предполагат голяма печалба, като е възможно дори влошаване на мултипълите. Според мен 70-80 лв е оптимален ценови диапазон за момента, друго би било спекула или прибиране на печалби. Разбира се, при други новини е възможна промяна и в двете посоки.
А не мислиш ли така, защото излезе от позицията ?
Какво ще кажеш, ако спечелят и още 1-2 лота. ? Да не забравяме, че се строи и метро, и други неща.
при хдп и нали виждаш , човек ако търси апокалиптични
изказвания намират се, затова дайте го малко по-оптимистично,
за да изправим борсата в противен случай в тинята!:-))
Сам виждаш, че ситуацията е различна за различни дружества, някои са нагоре, а други не. Не мисля, че ние сме причината. За пример - при хдп собствения капитал е ... само 15% от всички активи. Не сме ние причината. Това 15% не ми допада, но дали ми допада или не, няма никаква връзка с борсата и пазара. Не е препоръка.
Коментар