IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТБ Първа инвестиционна банка (5F4 / FIB) - архив до 08.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от съни(тя)
    Първоначално изпратено от netware5
    ....
    Но ето това нововъведениме ме смущава дълбоко и е на път да разклати за първи път вярата ми в ПИБ като клиент и вече като акционер:

    ...
    • Като допълнителна мярка за повишаване сигурността на вашето банкиране ви молим от 4 юли 2007 г. да заявявате писмено имената на всички нови получатели на плащания, които ще извършвате чрез Виртуалния банков клон Това може да направите във всеки удобен за вас клон на Първа инвестиционна банка.
    Втората мярка направо съсипва идеята за електронно банкиране. Хич не съм съгласен да се занимавам с глупости заради някой тъпанар, който по най-тъпия начин се е оставил да го преметнат с phishing или други методи. В края на краищата е-банкиранито не е за всеки и който е тъп да не се захваща с него и да ходи по гишетата!
    И аз съм шокирана.
    И какво значи да се заявяват писмено бъдещите контрагенти по сметките, за да има сигурност...
    Иначе....ще ни правят обратни запитвания ли....уффф, нямам думи...
    Досега бях свикнала в рамките на минута да се осчетоводи превода и толкова...
    Не знам, видях го пред половин час и вече нямаше кого да питам във Виртуалния клон. Утре ще звъня да си изясня нещата. То верно, че 90% от преводите ми са към постоянни получатели, но винаги се налага да нпаравиш някой инцидентен превод. Ами ако съм в някъде на майната си, където няма клон? Аз лично съм правил доста преводи от чужбина с лаптоп и GSM! Какво ще правя вече в такива случаи? НЕ, ТОВА НЕ Е ИСТИНА!
    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от netware5
      ....
      Но ето това нововъведениме ме смущава дълбоко и е на път да разклати за първи път вярата ми в ПИБ като клиент и вече като акционер:

      ...
      • Като допълнителна мярка за повишаване сигурността на вашето банкиране ви молим от 4 юли 2007 г. да заявявате писмено имената на всички нови получатели на плащания, които ще извършвате чрез Виртуалния банков клон Това може да направите във всеки удобен за вас клон на Първа инвестиционна банка.
      Втората мярка направо съсипва идеята за електронно банкиране. Хич не съм съгласен да се занимавам с глупости заради някой тъпанар, който по най-тъпия начин се е оставил да го преметнат с phishing или други методи. В края на краищата е-банкиранито не е за всеки и който е тъп да не се захваща с него и да ходи по гишетата!
      И аз съм шокирана.
      И какво значи да се заявяват писмено бъдещите контрагенти по сметките, за да има сигурност...
      Иначе....ще ни правят обратни запитвания ли....уффф, нямам думи...
      Досега бях свикнала в рамките на минута да се осчетоводи превода и толкова...

      Коментар


      • Проблемите във фронт офисите започнаха при голямото разрастване на банката. Всичко по-кадърно биваше изтегляно на по-отговорни позиции и образувалият се вакуум беше много трудно да бъде запълнен. Всички по-свестни служители, които познавах преди 5-7 години, са сега на високи постове. Например, човекът, който ми отпусна ипотечния кредит сега е директор "Клонова мрежа". Това са типичните грешки на растежа и са много досадни. Явно не смогваха да обучават новопостъпващите и се стигаше до куриозни ситуации. Навремето спечели приза "Банка на клиента", но сега ще е много трудно да го направят. Трябва просто да намалят текучеството във фронт офисите и да наблегнат на обучението - само любезност не стига Направо се побърквам, когато някое младо и хубаво момиче се разкъсва от любезност и желание да ми свърши работа, но си личи, че умствения му багаж и обучението не достигат . В офиса на Драган Цанков вече се съм запомнил кои са кадърните и гледам при тях да седна, но понякога не успявам и попадам на уникални екземпляри, които още се обучават. Но за всичко това все пак съм оптимист - клоновата мрежа няма да расте безкрайно и рано или късно ще стабилизират фронт офисите.

        Но ето това нововъведениме ме смущава дълбоко и е на път да разклати за първи път вярата ми в ПИБ като клиент и вече като акционер:

        Уважаеми клиенти на Виртуалния банков клон,

        Колкото и да е трудно в днешно време, ние от Първа инвестиционна банка постоянно се стремим да подобряваме нивото на сигурност.

        За да повишим максимално сигурността на банкирането ви през Виртуалния банков клон, ви молим:

        • До 24 юли 2007 г. да се регистрирате и получите универсален електронен подпис. С него ще получите по-висока степен на сигурност на услугите, които ползвате чрез Виртуалния банков клон. Можете да го направите безплатно във всеки клон на банката. В случай че не желаете да ползвате универсалния електронен подпис, банката не гарантира сигурността на вашите средства, управлявани през Виртуалния банков клон.

        • Като допълнителна мярка за повишаване сигурността на вашето банкиране ви молим от 4 юли 2007 г. да заявявате писмено имената на всички нови получатели на плащания, които ще извършвате чрез Виртуалния банков клон Това може да направите във всеки удобен за вас клон на Първа инвестиционна банка.

        Предварително молим да ни извините за причиненото неудобство, но сигурността в банкирането е наш основен приоритет.

        От ръководството на Първа инвестиционна банка
        Втората мярка направо съсипва идеята за електронно банкиране. Хич не съм съгласен да се занимавам с глупости заради някой тъпанар, който по най-тъпия начин се е оставил да го преметнат с phishing или други методи. В края на краищата е-банкиранито не е за всеки и който е тъп да не се захваща с него и да ходи по гишетата!
        He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от arokh
          Тая русата девойка верно е много зле. Отивам да подписвам договор за овърдрафт. Обадиха ми се сутринта, че всичко е готово и да отивам. Казвам и аз на девойчето, а тя започва да ми вади празни документи да попълвам. Казвам и че да подписвам идвам а тя ми се сопва, що не съм и казал отначало. После ми казва, че не било готово и "висяло" в системата. Викна по-стара колежка и тя и обясни, че ще виси докато натисне ОК .
          Някой от управата на банката ако чете - УВОЛНЕТЕ Я ТАЯ!!!!
          За кой офис на ПИБ говориш и за коя служителка? - интересно ми е, да посетя този офис и да се убедя лично в казаното от теб. :-)

          Коментар


          • :-) :-) :-) Много ме забавляват вметките Ви, но нека кажа нещо.
            Госпожа Георгиева е дама от класа, на която само мога да целуна ръка (ако ми позволи...) Тя е завършен професионалист, а за качествата и като жена ...не съм достоен да говоря - всички сте я виждали!
            А що се отнася до момичетата на фрон офисите в ПИБ, в някои случаи сте прави. Да, има момичета които са с необосновано високо самочувствие и гледат на клиента като на досадно задължение, а не като на човек, обгрижването и интелигентното флиртуване с който може да направи възможна кръстосаната продажба на повече от една банкови услуги, както и като на източника на техните заплати.
            Доста от тях не се чувстват като "ловци", които да направят голяма лична колекция от солидни и престижни клиенти, а такава колекция дава самочувствие - повярвайте ми. Разбира се тези от тях които осъзнаят този факт не след дълго ще бъдат забелязани и....вече няма да са фронт офис, а ще тръгнат по йерархичната стълбица в банката - нагоре и само нагоре.
            Нали съм прав госпожо Георгиева? :-)
            Горе написаното е субективното ми мнение и не ангажира никого! :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от justpassingby
              Първоначално изпратено от НЕСТОР
              Тая русата девойка - покани я на вечеря бе колега , по-ще имаш полза от нея по този начин.
              ) Takiva rusi pod put i nad put, tursi se nesto ruso i inteligentno, tazi kombinazia e mnogo rjadka ...
              ama I ti si edin pretenciozen,rabota li shte varshish ili knigi shte Chetete

              Коментар


              • masovo front personala e nekompetenten po vsichki banki - zastoto sluvitelite poluchavat po malko ot kolkoto kasierka v hranitelen magazin.
                Na golemite bossove ne im puka ot tekuchestvoto na personala zastoto znajat che vse ste namerjat njakoi toku sto zavarshila studentka i ste ja pusnat za 400-500 kinta da pravi "nesto si"

                Taja cena mi se vigda malko niska - ne e li sranno ?

                Коментар


                • =

                  Кажете нещо за шефката Мая
                  Тези на гишетата са само за красота к`во искате да ви работи момичето.
                  А колкото до голямата кака мисля че се справя много добре и се получи приято ИПО.
                  От тук нататък накъде ?
                  Грешен въпрос то е ясно накъде но каква ще е скороста ?

                  Не е препоръка
                  Не е препоръка за покупко-продажба на акции

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от justpassingby
                    Първоначално изпратено от НЕСТОР
                    Тая русата девойка - покани я на вечеря бе колега , по-ще имаш полза от нея по този начин.
                    ) Takiva rusi pod put i nad put, tursi se nesto ruso i inteligentno, tazi kombinazia e mnogo rjadka ...
                    Смятате ли, че ако ПИБ бяха намерили руса и интелигентна девойка, акциите щяха да са на тази цена?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от НЕСТОР
                      Тая русата девойка - покани я на вечеря бе колега , по-ще имаш полза от нея по този начин.
                      ) Takiva rusi pod put i nad put, tursi se nesto ruso i inteligentno, tazi kombinazia e mnogo rjadka ...

                      Коментар


                      • Ako njah na mjastoto na nachalnika i, bih i razkazal igrata za takova losho i nekompetentno otnoshenie kum klientite. V edin ot regionalnite ofisi na Bulbanki kasierkata mi se mucheshe da se pravi na interesna, no v tupotata si se prezaka i mu dade s njakolko leva poveche ot lihvi )
                        Mnogo nekompetenten personal ima po bankite ...

                        Коментар


                        • Тая русата девойка - покани я на вечеря бе колега , по-ще имаш полза от нея по този начин.

                          Коментар


                          • Тая русата девойка верно е много зле. Отивам да подписвам договор за овърдрафт. Обадиха ми се сутринта, че всичко е готово и да отивам. Казвам и аз на девойчето, а тя започва да ми вади празни документи да попълвам. Казвам и че да подписвам идвам а тя ми се сопва, що не съм и казал отначало. После ми казва, че не било готово и "висяло" в системата. Викна по-стара колежка и тя и обясни, че ще виси докато натисне ОК .
                            Някой от управата на банката ако чете - УВОЛНЕТЕ Я ТАЯ!!!!

                            Коментар


                            • Тъкмо сега е момента всички видове фондове да товарят, от това по-стабилна цена няма да видят скоро.

                              Коментар


                              • Много добре върви цената!

                                Само се чудя дали поведението на ПФБК не премина границата на "стабилизиране" на цената към "напомпване" на цената ?!?

                                Коментар

                                Working...
                                X