If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съдбата на Дунав мост II става все по-неясна. Брюксел заобикаля България и Румъния с новата си философия за сближаване със съседите, които не членуват в ЕС. Това твърди Хервиг Новак, директор на секретариата за Паневропейския транспортен коридор № 4, който минава и през Румъния и България.
Изявлението е направено в интервю за "Дойче веле". Според Новак старите десет транспортни коридора, ситуирани в Крит преди 13 години, вече имат конкуренция - т.нар. оси. Докато коридорите били замислени да облекчат транспортните връзки между отделните части на Европа, идеята на новите оси е друга: активна политика спрямо новите съседи, появили се след разширяването на ЕС - Русия, Украйна, Беларус, Молдова, Сърбия и Македония. Досегашното трасе на коридор № 4 например минаваше през Румъния и България. Новата ос обаче заобикаля Румъния и само отчасти минава през България. На коридор № 4 лежи и Дунав мост II, чието изграждане ще стане безпредметно, ако новата ос мине не през Румъния, а през Сърбия.
Май, има някаква грешка
До 15 септември избраните 5 компании от Европейската комисия трябва да подадат офертите си.
В единия от тези консорциуми, заедно с френско участие и Главболгарстрой, участва и MOSTS.
Предвидените пари за строеж на моста са 236млн.евро.
Инженеринг по изграждане на мост на мястото на съществуващ водосток на Републикански път III-1011 "Владимирово-Мадан" на км 6+320 с изготвяне и одобряване на технически проект, изпълнение на ново съоръжение , възстановяване на пътна настилка и прилежащи пътни елементи за въвеждане на пътя в нормална експлоатация и осигуряване на безопасни условия на движение.
Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП или договаряне с покана по реда на НВМОП
"Мостстрой" АД -София - 1517, ул. Бесарабия 114; "Мостстройенженеринг" ЕАД -София-1517, ул. Бесарабия 114; "Мостинженеринг" ООД - София-1612, бул. Цар Борис III 2
По пътя към морето и обратно ми направи впечатление, че доста от мостовете имат нужда от реконструкция. Чудя се само колко ли големи поръчки ще спечелят ХДПАТ и МОСТС през следващите години ?
Типично повторение на случая ХДПАТ, а именно силен ръст и след това леко понижение до следващата поръчка и/или отчет и нови 50/100% нагоре. Нека незабравяме накъде се целим, а именно Дунав мост - 2. Поздрави на инвестиралите
Съдбата на Дунав мост II става все по-неясна. Брюксел заобикаля България и Румъния с новата си философия за сближаване със съседите, които не членуват в ЕС. Това твърди Хервиг Новак, директор на секретариата за Паневропейския транспортен коридор № 4, който минава и през Румъния и България.
Изявлението е направено в интервю за "Дойче веле". Според Новак старите десет транспортни коридора, ситуирани в Крит преди 13 години, вече имат конкуренция - т.нар. оси. Докато коридорите били замислени да облекчат транспортните връзки между отделните части на Европа, идеята на новите оси е друга: активна политика спрямо новите съседи, появили се след разширяването на ЕС - Русия, Украйна, Беларус, Молдова, Сърбия и Македония. Досегашното трасе на коридор № 4 например минаваше през Румъния и България. Новата ос обаче заобикаля Румъния и само отчасти минава през България. На коридор № 4 лежи и Дунав мост II, чието изграждане ще стане безпредметно, ако новата ос мине не през Румъния, а през Сърбия.
Типично повторение на случая ХДПАТ, а именно силен ръст и след това леко понижение до следващата поръчка и/или отчет и нови 50/100% нагоре. Нека незабравяме накъде се целим, а именно Дунав мост - 2. Поздрави на инвестиралите
лошото на балоните е че рано или късно се пръсват
други пък започват едно бавно, но дълго и продължително споружване
Реалните цени тук са двуцифрени числа!
Коментар