IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • По Дунав мост 2 ще има железопътна линия.....

    Коментар


    • В БФБ-София АД е постъпила следната информация от Мостстрой АД-София /MOSTS/:
      С Решение на СГС от 07.09.2006 год. е вписано Релс Ремонт ЕООД с предмет на дейност: изработване и ремонт на релси и релсови звена,, търговия с резервни части за подвижен жп състав, проектиране, ремонт и реконструкция на пътни съоръжения, инжинерингова и научноизследователска дейност, вътрешна и външна търговия и др. Дружеството е с капитал 5 000 лв.
      Едноличен собственик на капитала е Мостстрой АД-София.

      Коментар


      • Чета тука в борсата, че дружеството е учредило Релс Ремонт. Епа ка' така? Оно я си ги имам още от масовата от годината илядо осемстотин и не помним коя

        Коментар


        • Абе какво стана с тези мостове, само леки обирания и спорадични изсипвания, а цената все една и съща....май всеки е претръпнал до началото на октомври, когато ще е ясно дали консорциума с участие на Главбулгарстрой и Мостсрой ще строи Дунав мост 2....поръчка за 260 млн Евро....и кво ся...

          Коментар


          • Е това можем и сами да си прочетем всички тук. Как ще коментирате е по-интересно?

            Коментар


            • УдължиДо 29 септември 2006 г. се удължава крайният срок за подаване на оферти за изпълнител на проектирането и строителството на новия комбиниран (пътен и железопътен) мост на р. Дунав при Видин-Калафат, съобщиха от Министерство на транспорта.

              Тази мярка се предприема с оглед сложността на провеждания търг и за да се даде възможност на петимата участници да подготвят по-добре своите оферти, обясняват от министерството.


              Публичното отваряне на офертите ще стане в 10:00 часа на 2 октомври 2006 г. в сградата на Министерството на транспорта.

              Петимата кандидати за изграждането на моста, които влизат в късата листа след предварителна квалификация, са: консорциум между немската компания Hochtief и испанската OHL; испанската група FCC; консорциум между френската Vinci, Главболгарстрой и Мoстстрой; немският консорциум Zublin (австрийската Alpine Mayreder и френската Eiffel); френският Bouygues (Трансстрой Варна и италианската Rizzani de Eccher).


              Общата стойност на проекта е 236 млн. евро, от които 226 млн. евро са за строителни работи и 10 млн. евро - за предпроектни проучвания, проектиране и консултантска помощ. Стойността на самия мост се оценява на приблизително 160 млн. евро
              ха срока за офертите за Дунав мост 2 заради сложност на търга

              Коментар


              • Пускат метрото до летището


                Столичната община е подготвила проект за 283 млн. евро за разширение на столичното метро, съобщи заместник-кметът Цветан Цветанов.

                Проектът предвижда метрото да бъде продължено от ж.к "Обеля" през Централна гара до хотел "Хемус" и от ж.к. "Младост" до летище - София.

                Като допълнение на този проект общината е подготвила и проект за разширение на метрото от Младост 1 до Младост 4, който е на стойност 110 милиона евро.

                Отсечката от Младост до летището е с дължина 7.2 км и има шест метростанции, каза изпълнителният директор на "Метрополитен" Стоян Братоев. Строителството е на стойност 138 млн. евро.

                Участъкът "Централна ж.п.гара - пл. Света Неделя - НДК - бул.Черни връх" е с дължина 4.2 км и пет метростанции. Изграждането му ще струва 95 млн. евро. В общата сума са включени и 50 млн. евро за необходимия подвижен състав.

                Предвижда се строителството и на двете отсечки да започне в началото на 2008 година и да завърши до 2012 година.

                Очаква се след завършването на проекта с метрото да се движат 580 хиляди пътници на ден или около 40 на сто от пътуващите с градски транспорт, каза Братоев. По думите му трафикът по основните пътни артерии в София ще намалее с около 12 процента. Времето за пътуване от кварталите до центъра ще се съкрати от 40 на 10-12 минути и ще бъдат спестени 65 хиляди човекочаса.

                Проектът ще бъде изпратен на министерството на финансите, на транспорта и на регионалното развитие и благоустройството.

                Кметът Бойко Борисов уточни, че целта е този проект да бъде сред първите, които Европейската комисия ще разгледа за финансиране по структурните фондове на съюза.

                Проектът е подготвен от работна група към Консултативния съвет по европейска интеграция към Столичната община, който беше създаден през юни. Цветан Цветанов, който е и председател на съвета, каза, че се подготвя и комплексен проект за изграждането на пробивите "Данаил Николаев", "Пенчо Славейков" и пръстена на Сточна гара, който ще бъде на стойност между 70 и 80 млн. евро.

                Кметът Борисов каза, че правителството все още не е превело на общината 20-те милиона лева за строителството на метрополитена. Той уточни, че ако тези средства не бъдат получени до края на август, вероятно ще се наложи да се спре работата. По думите му много от фирмите-изпълнители работят на загуба и има изоставане в сроковете.

                Стоян Братоев добави, че изоставането е между четири и седем месеца, но голяма част от това забавяне вероятно ще бъде намалено. По думите му вероятните неустойки за неспазването на сроковете ще бъдат определени след приключването на договора за строителство.

                През април Столичният общински съвет прие по-краткия и евтин вариант за продължението на метрото от ж.к. "Младост" до аерогарата през ж.к. "Дружба".

                Коментар


                • po temata mosts zabelqzvam 4e po4ti vsi`ki pora4ki prodava sa na zagora finakorp nqkoi ima li info za koi klienti sa kupuvali i dali te naistina izlizat ot poziciqta ili samo q natiskat za da mogat da kupqt po evtina

                  Коментар


                  • )

                    Едно време, боговете на Олимп имали нужда от амброзия, а някои играчи на българската борса от сплит

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Алигаторът
                      ...а сега едно сплитче и хоп
                      и хоп: 300 лв

                      Коментар


                      • ...а сега едно сплитче и хоп

                        Коментар


                        • "Само преди месец дружеството спечели и проект на стойност 8,142 млн. лв. за изграждането на пътна връзка между бул. Брюксел и новия пътнически терминал на Летище София."

                          Договорът на е за 8.142 млн. лв., а за 8.182 млн лв. и не е от преди месец, а от преди година и един месец, ама карай - подробности

                          Справка: http://www.aop.bg/case.php?mode=show_doc&doc_id=73674

                          Коментар


                          • Мостстрой АД е сключил договор за 2,046 млн. лв. за изработване на технически проект и извършване на аварийни ремонтни строителни работи – ремонт на дилатационните фуги на мостови съоръжения на участъци в експлоатация от АМ "Хемус", става ясно от сайта на Агенцията по обществени поръчки.

                            http://www.investor.bg/?id=40765

                            Да ни е честито

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от MSTPl
                              OoooPaaaaa, kakvo stanaaaa !
                              Nykoiiiii kupuvahaaaaa na 190 lv.
                              OOOOOOOppppaaaaa !
                              kkkvvvooo stana !
                              Shte stroim li magistraliii !

                              Vreme e za lqgane ! SUNI !
                              Латиницата ти, продължава да ме озадачава.И ника си не го възприемам в латино варианта ти

                              И все пак, да сме сериозни, какво трябва да е посланието на мнението ти--било то Някои или Никой, купували на 190лв?

                              Коментар


                              • Vreme e za lqgane ! SUNI !

                                Коментар

                                Working...
                                X