If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Така е abc, каво да каже Майстора Мостс след, като само той ги умее тези работи. :-) Освен да запретва ръкави и здраво бачкане в близките 10-15 години. :-)
Автор: Таня Иванова
Размер на шрифта: a a a
Работна група от експерти на Министерството на транспорта и на столична община ще подготвят проект за развитие на градска железница на София до 30 дни, съобщиха от пресцентъра на Министерство на транспорта.
За това са се споразумели днес министър Петър Мутафчиев, заместник-кметът по транспортните въпроси Велизар Стоилов и главният архитект на столицата Петър Диков. Работната група трябва да предложи и откъде да бъдат взети парите за железницата, включително и от структурните фондове на Европейския съюз, обяви след срещата Петър Мутафчиев.
Основа на бъдещата софийска железница могат да са всички линии, които са публично държавна собственост и са действащи, обяви транспортният министър. Вчера от столична община са поискали влакове да обслужват вътрешноградски линии, както е в цял свят.
Преди да се премине към реализация на тази идея обаче трябва да се оцени неясната ефективност, тъй като градската железница в Пловдив преди години се е оказала икономически неизгоден проект, заявил министърът.
По време на срещата беше дискутиран и въпросът с предстоящото откриване на новия терминал на Летище София, а именно обвързването на градския транспорт с новия и със стария терминал и регулирането на движението. Обсъдени бяха и предложенията на Министерството, свързани с изграждането на съоръжения за обезшумяване на аеропорта.
Изграждането на интермодалния терминал също беше сред поставените теми от страна на министър Мутафчиев. Той заяви, че очаква в кратки срокове писмената позиция и съгласието на Общината за промяна предназначението на терена от терен за жилищно строителство в терен за изграждане на интермодален и логистичен център
За 20 мин. ще може да се стига от Гара Искър до Обеля, ако се осъществи проект на Столичната община за строителството на наземно метро, информира БНР.
Общинарите ще преговарят с министерството на транспорта да се разреши използването на съществуващата жп линия, за да бъдат поставени до нея релси за градска железница.
Трасето, минаващо през Подуяне, Централна гара и Захарна фабрика, ще бъде дълго 23 км, а на всеки 800 м. ще има спирка.
С този проект няма нужда да се павят мостове до Луната за сега
Що си мисля, че Мостчетата, ще се включат в строителството на модерният логистичен терминал на гара Подуене за 44мил.евро! ;-) Както да го сучеш и да го въртиш не може без мостове и виадукти. :-)))))))
да Пепи, всеки уважаващ себе си логистичен терминал има поне по 5 моста.
Мостчетата ще се строят и моста Земя- Луна 2
Утре ще се обсъжда с министъра на транспорта в София да се изгради наземно метро.Нещо от типа на S-баните.Уточнени били вече първите участъци и необходимите суми.
Слушам и не вярвам на очите си!!!!!!
Май не случайно Моста си направиха и дъщерно дружество.....
Що си мисля, че Мостчетата, ще се включат в строителството на модерният логистичен терминал на гара Подуене за 44мил.евро! ;-) Както да го сучеш и да го въртиш не може без мостове и виадукти. :-)))))))
Коментар