IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мостстрой АД (5MY / MOSTS)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Техноекспортстрой имаха възможност да си подберат подходящи партньори на Тракия.Стига им толкова
    И какво хубаво експортче си имат в името и толкова работа ги чака в Сирия и други точки по света...да не губят времето за нашите магистрали

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Пепи
      Това за Либия е стара слава, като гледам сега магистралите се строят основно от Главбулгарстрой, ХДПАТ, МОСТС, а тези ТЕС , къде строят сега и мостове и виадикти умеят ли ги тези работи или са специалисти по дупките само. :-)
      Пепи, съжалявам че се намесвам, но бих желал да направя някои уточнения:
      1. "Специалисти по дупките" бяха Булгаргеомин.
      2. Не подценявай ТЕС в никое отношение.
      3. "Само за протокола" и малко за национално самочувствие. Български специалисти от ТЕС са проектирали и изградили:
      - Мост над р. Оронто в Сирия, L=595 m, H=72 m
      - Мост над р. Басра в Ирак, L=412 m
      - 84 км ж.п. линия в Сирия с тунели L=1850 m, 12 виадукта и 34 моста
      - Мост "Самара" на 100 км от Багдат с L=1270 m
      - Язовири на р. Оронто в Сирия с обеми 50 000 000 и 250 000 000 куб.м
      - Язовир в Мароко с обем 43 000 000 куб.м
      - Националния театър в Лагос, Нигерия (една от най-големите и красиви сгради в Африка)
      - Административен център в Алжир - застроена площ от над 700 хектара!!!
      - Сградата на Общината Абу Даби, ОАЕ
      - Главната болница в Триполи, РЗП - 165 000 кв.м
      - Спортни комплекси в Тунис, Триполи и Бенгази - стадиони за над 40-50000 души
      - Циментов завод в Сирия
      - Рафинерия в Либия
      - Пречиствателни станции в Ирак, Либия и Нигерия.
      Има и още, ама става малко като реклама, но част от живота ми беше свързан с тази фирма и затова ...

      Коментар


      • Очакват 5,4 млрд. лв. инвестиции в строителството в България за 2007 г.
        От: Ани Георгиева
        any@start.bg
        28.11.2006 13:58

        Около 5,4 млрд. лв. ще са инвестициите в строителния сектор у нас през следващата година. Това прогнозираха участниците в научна конференция с международно участие “Строително предприемачество и недвижима собственост” в Икономическия университет – Варна. Организатор на проявата е катедрата “Икономика и управление на строителството” към университета.

        Строителните вложения в страната ни са около 42% от общия обем на инвестициите, а годишният ръст на обема на строителството у нас - 13,8%. На тази база са изчислени прогнозите в строителния сектор за 2007 г.


        Според доц. д-р Иван Желев бъдещето на инвестиционната активност е в промишлените обекти. За такива цели в града има подходящи парцели и стари сгради, които могат да се реконструират и постепенно Варна да се превърне в това, което е Силициевата долина в САЩ.


        За в бъдеще все по-голям инвеститорски интерес ще бъде насочен и към изграждане на търговски и развлекателни центрове, смятат участниците в конференцията.

        Почти половината от строителните вложения в страната са за градовете София, Варна, Бургас, Пловдив, а напоследък и Благоевград - заради близостта с Банско.


        По думите на д-р Павлина Милушева, базирани на изследване сред варненските строителни компании, повечето от тях нямат отдел, който да отговаря за материалното-техническо снабдяване. Проблемите на строителните фирми са, от една страна, недостигът на работна ръка, от друга – липсата на сигурен доставчик на материали.


        Заради навлизането на мощни западни фирми обаче се очакват фалити на по-дребните предприемачи у нас. За да оцелеят те, е необходимо да се специализират в определена сфера на строителството, бе мнението на д-р Милушева.

        Коментар


        • Това за Либия е стара слава, като гледам сега магистралите се строят основно от Главбулгарстрой, ХДПАТ, МОСТС, а тези ТЕС , къде строят сега и мостове и виадикти умеят ли ги тези работи или са специалисти по дупките само. :-)

          Коментар


          • Пепи, Техноекспортстрой не е публично дружесто и BV-то му е поне един милиард ) техните машини позволиха на Либия да пие вода и диаметърът им е десетки метри и са построени на място )

            не се ебавай с ТЕС Пепи. Решението да НЕ се строи Тракия е политическо и на гърба на българина

            Коментар


            • Симнявам се, че е по силите на Техноекспортстрой строителството на магистралата, ама те ГОЛЕМИ егоисти бе, само за себе си, а къде е Главбулгарстой, ХДПАТ, МОСТС и др, те да гледат от страни, ааааа така не бива...... :-) Боби, а тези португалци, какви ще ги вършат? :-)

              Коментар


              • Пепи, ако говрим за българското Тракия щвше да я строи ТехноЕкспортСтрой - най-добрата строителна фирма в Европа...не португалците

                Коментар


                • Kif, живея в София и от време на време пътувам по магистралите в страната, абе друго си е по-комфортно, по бързо и си мечтая за цялостна магистрала, като натиснеш за няколко часа до морето, ех кеф............ и това ще дойде, бъди сигурен приятелю. :-)

                  Коментар


                  • Пепи, незнам къде живееш, но ако си от София мини по ремонтирания булевард "Янко Сакъзов" да видиш т.н. българско качество. Булеварда го откриха само преди 2 дни, а пътя вече се рони. Да не говорим за асфалта между трамвайните релси, който днес за втори път през последната 1 седмица е махнат и ще бъде преасфалтиран. Новия булевард е вече на кръпки. Повечето шахти са запушени с асфалт.
                    Всеки може да спечели от борсата, но не всеки може да печели от борсата

                    Коментар


                    • Държавата трябва да дострои магистрала "Тракия" с участието на български фирми, без да се прекъсва работата. Избери българското- по- евтино по- качествено, без загуба на време! Без подаръци за някакви измислени чужди фирми.

                      Коментар


                      • гледайки графиките на пръв поглед ми се набиват странни съвпадения:
                        в първите 3 дни след датата 10.10.2006 и MOSTS и HDPAT пробиват ключовите си нива на съпротива.
                        извод: Явно за някой този провал не е бил толкова "ТИХ"
                        Всеки може да спечели от борсата, но не всеки може да печели от борсата

                        Коментар


                        • Тих провал на преговорите за магистрала “Тракия”
                          28 ноември 2006 / News.dir.bg
                          Преговорите между МРРБ и португалската фирма за магистрала "Тракия" вероятно са провалени. Това каза пред журналисти днес заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Савин Ковачев.
                          Преговорите на работната група, която трябваше да направи промени в договора по концесията за изграждане на магистралата, не са успели да приключат с успех, каза Ковачев, цитиран от БТА. По думите му португалците са искали повишаване на договорената цена от 2,7 милиона евро на километър от магистралата на 3,5 млн., както и запазване на държавната гаранция при по-нисък трафик по магистралата от предвиждания. Преговорите са приключили още на 10 октомври без някой да съобщи за това. При тях българската страна трябваше да избегне всички явни и скрити форми на държавно гарантиране на финансовата част от сделката за концесията. Преговорите започнаха на базата на резултатите от одита на договора, направен от “Прайс уотърхаус купър“. Предложението на работната група по преговорите вече е дадено и се очаква решение на правителството дали концесията ще бъде потвърдена, или променена. Ако не бъдат променени условията, договорът няма да влезе в сила - закани се в началото на октомври премиерът Сергей Станишев.
                          Коментар?

                          Коментар


                          • Абе, НЕМА почивка за Майстора до Нова година, завършва едни проекти и започва новите, няма време за моткане, МНОГО РАБОТА ! :-)

                            Коментар


                            • Според "24 часа" Орлов мост става на два етажа.Да сте подочували нещичко и за Лъвов?

                              Коментар


                              • Пепи,нихт феркойфен,ода....?

                                Коментар

                                Working...
                                X