Аз се изумявам, какво толкова трябва да се решава за магистрала "Тракия", след като ЕИБ е готова да прорължи инвестирането и от ЕС не приемат даването на магистралата на концесия без търг и конкурс. Е-ееее така ли ще стартираме влизането си в ЕС с нарушения на западният закон и стандарт. :-) Не мисля, че разумен човек , като г-н Станишев ще го допусне това. ;-) Време е да се сложи край на сагата магистарала " Тракия" и да се продължи работата съответстваща на европейските стандарти и изисквания. ;-)
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мостстрой АД (5MY / MOSTS)
Collapse
X
-
Това,че Капман са проучили и инвестирали в перспективни позиции не ги прави лоши. Ако бяха диверсифицирали например в дружество със 'сериозен потенциал', като Кремиковци АД какво щеше да стане според вас? А това мили ми приятели, че не сте влезли на 40 лв. си е изцяло ваш проблем. Освен това не е някак си гот да гледате в чуждата кошница и да злословите.Успешни инвестиции ви пожелавам и бъдете една идея по-толерантни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от MoshitoБрей каква тишина, защо така се спотайвате, да не би отчетът да ви е сконфузил така. Или предпочитате да не плашите купувачите, да може да им метнете някоя и друга акцийка утре, капман навреме се отърваха от 200 бройки - евала. Прогнози докъде ще залитне маестрото утре?
Това е около 16% от портфейла им в акции. А възможно ли е с парите на инвеститорите си във фонда просто да помпат масирано нивата на МОСТС и Пътища (15% от портфейла им), като свързани лица да разтоварват своите лични акции в тези компании на тези нива, които преди няколко месеца са ги купували на много по-ниски нива?
Освет това портфолиото им се състои от 75% акции, търгувани на БФБ, като почти половината от него за Мостс и Пътища,т.е. далеч от диверсифициран) и 25% кеш и по разплащателни сметки.
А не могат ли с тези 25% допълнително да спекулират както си искат непрозрачно и за своя полза? Просто питам.* think positive * think simple * think big *
* be moderate * be cool * be yourself *
Коментар
-
Абе, Мошито, а защо не казваш кой ги е купил. :-) Не виждаш ли, че интереса към Майстора е на ГОЛЕМИ играчи и тази сага - магистрала "Тракия", навярно ще приключи скоро. ;-) Няма време за моткане повече с измислени португалски фирми, а работата по дострояването на магистралата НЕ трябва да прекъсва. ;-)
Коментар
-
Moshito, явно непознаваш компанията от близо. според теб с какво следва да се различава консолидирания отчет на Мостстрой от неконсолидирания му. двете му дъщерни компании са новоучредени и не са извършвали стопанска дейност през отчетния период. това разбира се няма как да ти е ясно, защото анализът ти е повърхностен. а що се отнася до капман, ами момчета продават акции, които са ги купили на цени по-ниски от 40 лв. и само с тази продажба си избиват цялата инвестиция в позицията.
айде сполука на всички инвеститори
Коментар
-
От в-к Дневник:
Пловдив подготвя ремонти за над 12 млн. лв.
Общината планира да има нов мост и ще ремонтира други два
от Мария АТАНАСОВА
Пловдив възнамерява да започне строителството на нов мост "Герджика" в града. Това става ясно от обществената поръчка, публикувана в електронния регистър. Плановете на общината включват още да бъде извършен основен ремонт на "Асеновградски надлез" и моста "Адата" в града. Общината вече е поканила "Мостстрой" да изпълни проекта, който се оценява според общинската администрация на 12 385 833 лв. без ДДС. По-рано тази година община Пловдив пусна обществената поръчка за избор на изпълнител на строителството. Тогава три компании проявиха интерес към проекта, като офертата на "Мостстрой" беше с най-ниска цена. Компанията предложи да изпълни строителството за 15 997 816 лв. с ДДС - малко над 5 млн. лв. за трите моста. По-рано тази година общината беше готова да осигури малко над 4.2 млн. лв. за изграждането на нов дублиращ мост на река Марица на бул. "Руски" и ул. "Победа", други 3.97 млн. лв. за основния ремонт на "Асеновградски надлез" и останалите близо 4.2 млн. лв. за ремонта на моста "Адата" на бул. "Източен". По първоначален план, ако поръчката беше възложена в началото на годината, всички строителни и ремонтни дейности трябваше да завършат до края на 2009 г.
Въпреки че "Мостстрой" отговаря на техническите изисквания на общината, кметът на Пловдив Иван Чомаков реши да прекрати проекта, тъй като няма възможност да осигури по-голяма сума за финансирането му. Сега общината отново кани "Мостстрой", за да опита да договори условията за изпълнението му. Решението за откриване отново на процедурата е одобрено от Чомаков.
В момента състоянието на пътните съоръжения е много лошо, нарушена е хидроизолацията, има течове, налага се ремонт и на тротоарите, парапетите, фугите, кабелните инсталации и т.н., се казва още в публикуваното в електронния регистър съобщение.
Абе Майстора без работа няма да остане. :-)
Коментар
-
Прави ми впечатление, че г-н Станишев е много умерен, търпелив и разумен човек. Изчака лудите да се налудуват/ измислените португалци лапачи/ с техните безумни изисквания, държавата да е гарант и те да си сложат парите в джоба безпроблемно. Но на сагата магистрала " Тракия", според мен скоро ще се сложи край и без да се прекъсва работат ще се дострои от тези, които са доказали своите възможности и умения- /отсечката Карнобат- Бургас/. Айдее, стига подаръци, нека да си пожелаем всичките инвестиционни пари да се влеят в български фирми. ;-)
Коментар
-
Абе какво може да о4аквате за ка4еството на нашите магистрали!!!Понеже приятелката ми работи от дълго време в бранша,имам доста вътрешна информация как се пе4елят тези така нре4ени търгове и как се изпълняват след това-само 6те ви кажа 4е в момента 6ефа на изпълнителна агенция пъти6та е и собственик на една голяма пътностроителна фирма в Сливен.Е вярно в момента фирмата се води на брат му))Ама познайте дали не пе4ели в несвяст обекти-скоро завършиха един у4астък по пътя от Котел за Омуртаг-по калпаво изпълнение не съм виждал.
Ама хората си подсигуряват работа за маса години напред на на6 гръб-прави калпав път,след 5 години се скапва и айдее на ремонтите...Нали трябва да има поръ4ки.
Коментар
Коментар