If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Всъщност - пресилих малко нещата с тези 20 стинки. Реалната цена в момента е между 25 - 30 стинки. Заради ГО (където очаквам скромно представяне), клони накъм 28-30 стинки. Това разбира се ще се промени надолу след Нова година.
1. Евроинс нямат никаква агентска структура, т.е. нямат агентски бизнес.
2. Чувам, че не са подписали новите договори с ни един брокер.
3. Нямат много точки за продажби, т.е. от към клонова мрежа са много зле. А сега като нямат агенти и договори с брокери ще трябва да отварят по 2 офиса и в Малко Търново.
в големите градове офисите са по няколко.
остналото инсайдър ти го каза
поздрави
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
Абе това какво става с ГО въобще не засяга инс-а. Те са като паметник на пазара. Има 3-4 неща които са интерсни:
1. Евроинс нямат никаква агентска структура, т.е. нямат агентски бизнес. - тотална и дразнеща некомпетентност, граничеща с маргинална степен на лумпенизацияТочно обратното - Евроинс имат втора по развитие агентска мрежа след Лев Инс.
2. Чувам, че не са подписали новите договори с ни един брокер. - Много правилно чуваш ама трябва да свържеш и ушите с главният мозък. От 01.12.2010 са прекратили договорите с брокерите, защото очевидно нямат животоподдържаща нужда от тях, за ралика от останалите застрахователи.
3. Нямат много точки за продажби, т.е. от към клонова мрежа са много зле. А сега като нямат агенти и договори с брокери ще трябва да отварят по 2 офиса и в Малко Търново.
- с риск да се повторя - тяхната е една от най-добре развитите (да не кажа най)
4. Условията им по масовите застраховки - автомобилните са много зле. Реално имат нещо което не се продава а на всичко отгоре и нямат къде да го продават. - Мнооого са зле, според теб, но си продават и то стабилно. А това е най-важното. И ако си пропуснал можеш да провериш как им се развива пазарният дял последните 5 год.
Да кажем, че по имуществата са горе долу добре но трябва да обикаляш 2 часа докато намериш офиса им - И за разлика от останалите застрахователи премиите при имуществените застраховки на Евроинс растат през последните години, вкл. и през 2010 год. Останалите дето са "много добри" стагнират ;-)
Каквото и да стане на застрахователния пазар това не оказва никакво влияние на инс-а Това го знае и малко дете - За съжаление се изказваш точно като малко дете след употреба на алкохол. Един сериозен опонент няма във форума. Пак казвам - за съжаление.
Ай със здраве - Ай
МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА
Абе това какво става с ГО въобще не засяга инс-а. Те са като паметник на пазара. Има 3-4 неща които са интерсни:
1. Евроинс нямат никаква агентска структура, т.е. нямат агентски бизнес.
2. Чувам, че не са подписали новите договори с ни един брокер.
3. Нямат много точки за продажби, т.е. от към клонова мрежа са много зле. А сега като нямат агенти и договори с брокери ще трябва да отварят по 2 офиса и в Малко Търново.
4. Условията им по масовите застраховки - автомобилните са много зле. Реално имат нещо което не се продава а на всичко отгоре и нямат къде да го продават.
Да кажем, че по имуществата са горе долу добре но трябва да обикаляш 2 часа докато намериш офиса им
Каквото и да стане на застрахователния пазар това не оказва никакво влияние на инс-а Това го знае и малко дете
всички тези материали говорят за едно - застрахователния пазар върви в правилна посока (най-накрая потегли)
евроинс при текущи условия в среда на бели якички,мутри, промоции и тн безобразия - успява да е на 0.
оставям на разбирачите да кажат какво ще е положението, когато пазара започне да расте, продажбите на коли започнат да растат (не забравяйте синергията с автоюнион и евролийз)
поздрави
Че точно "синергията" дърпа холда надолу.
Ся, да ресте пазара да расте, но той трябва да порасте до поне 50% от продажбите 2008 г. за да може юниона и лийза да излязат на някаква печалба. Което значи - поне да не носят загуби. Което пък означава, че продажбите трябва да скочат над 120%.
Оставям на разбирачите да кажат след колко време (години) реално това ще може да се очаква.
А дотогава... я камилата, я камиларя.
ПС
Имам чувството, че от холда са ви приготвили една голяма шейна за Коледа, пък да видим.
Коментар