IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT) - архив до 01.09.11

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Абе уфтцътъ си уфтцъ,

    човека го е препоръчал ,

    НОООООО в окончателният доклад в сряда на 23.07.,

    това е отхвърлено и са ни спрени САМО 500 милки,

    ЗАСЕГА, от които могат да се усвоят още 200-300 до Нова година,

    Айде стига с манипулациите, не вървите вече,

    ОКОНЧАТЕЛНИЯТ ДОКЛАД ИЗЛЕЗЕ, ако не сте разбрали още,

    това не ви са предварителните слухове и предполижения!;-))

    Коментар


    • Това не е препоръка за продажба или покупка авторът не притежава акции от дружеството. Това е препоърка да се подготвите за големия ...

      Вижте какъв голем Ви чака:

      http://www.investor.bg/?id=66938
      Останахме без още 1,6 млрд. евро от ЕС
      26.07.2008 12:12

      Ударът на Брюксел срещу България тази седмица се оказа двойно по-тежък. Във вторник страната е била уведомена, че се замразяват 1,6 млрд. евро по една от седемте оперативни програми - "Транспорт", съобщи в. Сега. Тази сума е извън спрените вече 825 млн. евро по предприсъединителните фондове ИСПА, ФАР и САПАРД.

      Така сумарната загуба на страната заради корупцията може да надхвърли дори бюджетния излишък, който тази година се очертава да бъде 5 млрд. лв. (около 2.5 млрд. евро). На 22 юли 2008 г. финансовият министър Пламен Орешарски е получил писмо от главния директор на Главна дирекция "Регионална политика" Дирк Анер (Германия), в което пише, че заради сигналите за злоупотреби във фонд "Републиканска пътна инфраструктура" (ФРПИ) се спира финансирането от ЕК на Оперативна програма "Транспорт". Тя получава средства от Кохезионния фонд, предназначен главно за транспорт и екология в слаборазвити райони. България има шест слаборазвити по европейските стандарти района. Този фонд е продължение на предприсъединителната програма ИСПА, която бе замразена още на 24 януари 2008 г. заради братската далавера за 120 млн. лв. между ФРПИ и фирма "Биндер", както и заради уличаването на двама подкупни служители в пътния фонд, съобщава в. Сега.

      Досега никой от управляващите не е признал публично за новия удар на Брюксел.

      Директорът на Главна дирекция "Регионална политика" Дирк Анер напомня, че е препоръчал спиране на плащанията по два текущи проекта от Кохезионния фонд, които бяха част от ИСПА: автомагистрала "Люлин" от пътен възел Даскалово до София и техническата помощ за изготвяне на пътни проекти за общоевропейските транспортни коридори през България. От "Люлин" загубата е за 140-150 млн. евро., а от втория проект - близо 5 млн. евро. ЕК предупреди, че почтеното усвояване на предприсъединителни фондове е проверка дали държавата заслужава достъп като пълноправен член до Структурните и Кохезионния фонд, по които през следващите пет години тя има право на близо 7 млрд. евро. Провалът по ИСПА е послужил като предупредителен сигнал за спиране на парите от Кохезионния фонд за ОП "Транспорт".

      За да бъде размразена колосалната сума, България трябва да изпълни три условия:

      1. Да извърши ново разследване за конфликт на интереси и да докаже, че не е имало злоупотреба с пари от Кохезионния фонд.
      2. Да напише нов и подробен План за действие спрямо ФРПИ с цел да бъдат отстранени всички слабости, посочени в одита на компанията KPMG , а също ясно да посочи поправителни мерки, съпроводени с точни и реалистични срокове и да даде доказателства, че е приложила тези мерки, така че ЕК да извърши после проверка.
      3. Да обнови управлението и контролните системи на пътния фонд след неговото преструктуриране.

      ОП "Транспорт" бе одобрена на 7 ноември 2007 г. и възлиза на малко над 2 млрд. евро. От тях 81% (1,624 млрд. евро) дава ЕС, а 19% (0,379 млрд. евро) - България. Тя е предназначена да обнови до 2013 г. 781 км железопътни линии и 880 км автомагистрали и първокласни пътища, да изгради 206 км нови магистрали, 7.1 км нови линии на метрото и 11 метростанции в София. С тези пари трябваше да се построи магистрала "Струма" към Гърция и магистрала "Марица" към Турция. Те щяха да осъвременят основните релсови пътища с национално, презгранично и европейско значение, а също и да отстранят критичните точки за речния транспорт по Дунав.

      Това не е препоръка за продажба или покупка авторът не притежава акции от дружеството. Това е препоърка да се подготвите за големия ...
      За да не си помисли нещо някой размислите ми не са препоръка за нищо освен за това да поумнявате, но

      Коментар


      • Първоначално изпратено от INSIDER-A
        Първоначално изпратено от ghettoff
        Хмм...И аз ще взема да се позамисля...
        Че като хвана една лопата ще видите вие кой голям, кой малък..
        С тая лопата да не вземеш да помагаш на хдПАТКОВИТЕ работници :-)
        Марш...Аман от неверници

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ghettoff
          Хмм...И аз ще взема да се позамисля...
          Че като хвана една лопата ще видите вие кой голям, кой малък..
          С тая лопата да не вземеш да помагаш на хдПАТКОВИТЕ работници :-)
          МНЕНИЕТО МИ (в никакъв случай) НЕ Е ПРЕПОРЪКА ЗА ПОКУПКА ИЛИ ПРОДАЖБА НА ЦЕННИ КНИЖА

          Коментар


          • Хмм...И аз ще взема да се позамисля...
            Че като хвана една лопата ще видите вие кой голям, кой малък..

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Storm
              Първоначално изпратено от Пепи
              Холдинга печели и малки от100 000 до1-2милиона и

              големи от порядъка на 30-40 милки, така де, няма да оставим

              общините и курортите с разкопаните улици и да се хвърляме само на голямото,

              защото прекалената лкомия не е препоръчителна!;-))
              Бе човек, никой не казва, че да печелиш малки поръчки е зле ... напротив, добре е, но само когато печелиш и големи. А като не печелиш големи поръчки, как си мислиш, че си голям и можеш ??? Това е ... голямата риба изяжда малката. Въпрос и на възможности, и на управление, и на каквото искаш е това да имаш цел да си голям. Но няма как да си голям, като редиш плочки, а не вземаш метро примерно ... щото така става в един момент. За това и търговия няма ... няма интерес на тези нива, явно че ако не се случи нещо много извънредно, като излезнат новите акции цената ще търси равновесна точка надолу, по мое мнение, разбира се.
              хммм... тоя Storm говори логично.... ще взема да се позамисля... май наистина не може да си голям с малки поръчки...
              Мнението ми не е препоръка!!!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Пепи
                Холдинга печели и малки от100 000 до1-2милиона и

                големи от порядъка на 30-40 милки, така де, няма да оставим

                общините и курортите с разкопаните улици и да се хвърляме само на голямото,

                защото прекалената лкомия не е препоръчителна!;-))
                Бе човек, никой не казва, че да печелиш малки поръчки е зле ... напротив, добре е, но само когато печелиш и големи. А като не печелиш големи поръчки, как си мислиш, че си голям и можеш ??? Това е ... голямата риба изяжда малката. Въпрос и на възможности, и на управление, и на каквото искаш е това да имаш цел да си голям. Но няма как да си голям, като редиш плочки, а не вземаш метро примерно ... щото така става в един момент. За това и търговия няма ... няма интерес на тези нива, явно че ако не се случи нещо много извънредно, като излезнат новите акции цената ще търси равновесна точка надолу, по мое мнение, разбира се.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Пепи
                  .... и да се хвърляме само на голямото,

                  защото прекалената лкомия не е препоръчителна!;-))
                  То като няма риба и рака е риба но с такива поръчки като тези тази акция в края на годината ще е 50ст.
                  Не е препоръка за нищо.
                  Цар Симеон Велики

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Storm
                    Аха ... при някаква норма на възвращаемост от 20 % това са си едни цели 400 000 лева печалба. Чудо ... а само покупката на Пътстрой Враца от Холдинг Дунав бе къде 8 000 000 лева ...
                    И къде ги видя тези 20% ? Явно снощи си прекалил с алкохола. При такива поръчки ако изкарат 5% трябва да плеснат с ръце и да се прегърнат.
                    Цар Симеон Велики

                    Коментар


                    • Холдинга печели и малки от100 000 до1-2милиона и

                      големи от порядъка на 30-40 милки, така де, няма да оставим

                      общините и курортите с разкопаните улици и да се хвърляме само на голямото,

                      защото прекалената лкомия не е препоръчителна!;-))

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Колчо Слепеца
                        Първоначално изпратено от joda
                        Първоначално изпратено от joda
                        Стана 12 а още няма ни една!
                        Тоа сплит ни разказа играта!
                        ... Не е сплита, батка...
                        не е сплита...
                        (за жалос)
                        Мда, то е ясно като бял ден, че не е от сплита. Тук е бъкано с наивници, което е много добре за тарикатите.
                        Цар Симеон Велики

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Пепи
                          Първоначално изпратено от nevermind
                          Три договора за дружества на Холдинг Пътища
                          25 Юли 2008 | 11:17
                          Нови три обществени поръчки сключиха дружествата от структурата на Холдинг Пътища, сочи справка на ..

                          Два от договорите са за "Пътинженеринг-М" ЕАД. Компанията ще възстановява уличните и тротоарни настилки и бордюри в Монтана и ще ремонтира път ІV-10323 Кален-Цаконица, община Мездра.

                          Стойността на контрактите е съответно 31 785 и 170 000 лв. с ДДС.

                          Друга компания "Бургаспътстрой"АД ще поддържа и ремонтира пътищата от I и III клас на територията на Районна пътна служба Поморие, включващи ремонт на пътните настилки, поддържане и ремонт на пътни съоръжения и принадлежности, действия при аварийни ситуации, отводняване на пътищата, зимно поддържане и др.

                          Възложените дейности са за 2.029 млн. лв. с ДДС.

                          До момента по позицията липсват сделки, като офертите купува/продава са на нива от 14.90/15.75 лв. за брой.

                          Капка по капка не вир, а ЯЗОВИР!;-))
                          Аха ... при някаква норма на възвращаемост от 20 % това са си едни цели 400 000 лева печалба. Чудо ... а само покупката на Пътстрой Враца от Холдинг Дунав бе къде 8 000 000 лева ...

                          Капка по капка от язовира става локвичка ... няма ли дъжд и пълноводна река, язовира пресъхва.

                          Не може конкурентите ти да вземат големите поръчки, а ти да оправяш тротоарите и да викаш - голям съм ... ми не си ... и е време да осъзнаеш, че ако искаш да си голям, трябва да печелиш ГОЛЕМИ ПОРЪЧКИ.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Пепи
                            Капка по капка не вир, а ЯЗОВИР!;-))
                            Кърпенето на дупки и смяната на плочки по тротоарите не само, че не правят язовир ами водят до пълно безводие. Това са трудоемки и неблагодарни дейности при които само се прахосва финансов и човешки ресурс а кинти не се правят. Ти си бил пълен дилетант по отношение на строителството щом пишеш подобни глупости.
                            Цар Симеон Велики

                            Коментар


                            • Е, много ясно, че няма сделки - 85 стотинки разлика между купува/продава! Явно най-дивите мечки и бици са останали ;-)
                              BULL MARKET -- A random market movement causing an investor to mistake himself for a financial geniu

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nevermind
                                Три договора за дружества на Холдинг Пътища
                                25 Юли 2008 | 11:17
                                Нови три обществени поръчки сключиха дружествата от структурата на Холдинг Пътища, сочи справка на ..

                                Два от договорите са за "Пътинженеринг-М" ЕАД. Компанията ще възстановява уличните и тротоарни настилки и бордюри в Монтана и ще ремонтира път ІV-10323 Кален-Цаконица, община Мездра.

                                Стойността на контрактите е съответно 31 785 и 170 000 лв. с ДДС.

                                Друга компания "Бургаспътстрой"АД ще поддържа и ремонтира пътищата от I и III клас на територията на Районна пътна служба Поморие, включващи ремонт на пътните настилки, поддържане и ремонт на пътни съоръжения и принадлежности, действия при аварийни ситуации, отводняване на пътищата, зимно поддържане и др.

                                Възложените дейности са за 2.029 млн. лв. с ДДС.

                                До момента по позицията липсват сделки, като офертите купува/продава са на нива от 14.90/15.75 лв. за брой.

                                Капка по капка не вир, а ЯЗОВИР!;-))

                                Коментар

                                Working...
                                X