If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Националният превозвач „България Еър“ разшири партньорството си със световноутвърдената авиокомпания Qatar Airways и вече предлага на своите клиенти още повече възможности за пътувания между София и Доха и обратно.
Благодарение на разширеното кодшеър партньорство пътниците имат възможност да изберат най-удобния за тях трансферен пункт за полета си до Доха. Освен полетите между София и Доха през Букурещ, те вече могат да пътуват, избирайки трансферен полет през Атина, Прага, Виена, Рим, Берлин, Франкфурт или Цюрих. На разположение са и удобни възможности за тръгване от Варна.
Полетите от София или Варна до трансферния пункт се изпълняват от „България Еър“, а от трансферния пункт до Доха - от Qatar Airways. Сътрудничеството между двете авиокомпании позволява на всеки да си закупи билет за полети от Доха към голяма част от полетната мрежа на Qatar Airways, с което се предоставя възможност пътниците на „България Еър“ да пътуват до екзотични дестинации в цели 5 континента.
Партньорството между двете компании е част от стратегията на националния авиопревозвач на България да разширява постоянно полетната си мрежа. Като част от тази стратегия компанията открива над 10 нови редовни линии, сред които са директните полети между София и Солун, гръцките острови Крит, Родос и Корфу, до Будапеща, Киев, както и много други екзотични кътчета, които предстоят да бъдат обявени скоро.
Напомняме, че полетите на „България Еър се извършват при изключително стриктни мерки за безопасност, като авиокомпанията извършва постоянна дезинфекция на самолетите си със специализирани препарати и UV лъчи с машината на Honeywell UV Cabin System II. Качеството на въздуха по време на полет се гарантира от въздушни HEPA филтри. На борда е въведена специална организация, а предпазните маски са задължителни както за пътниците, така и за екипажите по време на целия полет. В допълнение, екипажите посрещат и обслужват пътниците и с предпазни ръкавици.
„България Еър“ осигурява на пасажерите си бърз и ежедневен достъп до румънската столица Букурещ от началото на април 2021 г. Благодарение на обновеното сътрудничество между националния превозвач и авиокомпания Qatar Airways, клиентите на „България Еър“ могат да резервират директен полет до Букурещ.
Полетите между София и Букурещ се изпълняват от Qatar Airways, а билети могат да бъдат закупени от „България Еър“, информира националният ни превозвач.
Полетите са ежедневни и дават възможност на всеки да планира бизнес пътуване, кратко туристическо посещение, или пътуване с по-дълъг престой.
Може да резервирате своя директен полет до Букурещ през уебсайта, мобилното приложение или Центъра за обслужване на клиенти на Bulgaria Air, както и от агентската мрежа.
Ще обърнат палачинката, като решат, че искат да наберат 100-200 милки от борсата
Ще обърнат палачинката като почнат пак да дават дивидент от порядъка на 4-5%! Ако и тая година пак нищо не пуснат от печалбата си дигам чукалата окончателно на запад! Там поне има някаква предвидимост за дългосрочните...
Или пък безспорния факт, че мажоритарят се държи все едно управлява сергия на пазара. Никаква публичност, никаква прозрачност. Все някога ще трябва да решат как искат да продължават - както досега или като истинско публично дружество.
Ще обърнат палачинката, като решат, че искат да наберат 100-200 милки от борсата
Или пък безспорния факт, че мажоритарят се държи все едно управлява сергия на пазара. Никаква публичност, никаква прозрачност. Все някога ще трябва да решат как искат да продължават - както досега или като истинско публично дружество.
Да, напълно съм съгласен.
Това им е другия голям проблем.
А дано ама надали.
Според мен тук проблема е корона кризата.
Не е препоръка.
Или пък безспорния факт, че мажоритарят се държи все едно управлява сергия на пазара. Никаква публичност, никаква прозрачност. Все някога ще трябва да решат как искат да продължават - както досега или като истинско публично дружество.
Коментар