IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ХД Пътища АД (6H2 / HDPAT)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
    Благодаря Факушке ако не си ти да помогнеш с някой коментар няма кой.

    Казвал съм го: Всички коментари и положителни и отрицателни работят в моя полза просто щото до там я докарахме от тотално супер слабоумие.

    Мен ми е интересно с какво ли трябва да се занимава човек за да си направи парите за 10 години 500 милиона. червени куфарчета ли са бели други работи ли са били щото от дребни игрички такива пари не се печелят.
    Ами пак заповядай.

    Ся надявам се че не приемаш коментарите ми за лична обида. То бефебе е пълна трагедия, оборотите са по-малки от на женския пазар и е голяма скука. Нищо не може да се изкара. А както някой беше казал - за да кротува народа, дай му хляб и зрелища.
    Хляб на бефебе няма, но пък зрелища дал бог. Та да се посмеем поне.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
      Смешни смешни, ама около 10% от капитализацията! Да не говорим, че май дълговете му са по-големи.
      Най-вероятно целия холдинг струва толкова, да не говорим, че опцията за връщане на контрола над молесто и синистро е само прах в очите - в края на краищата тези две компании се притежават от бат'ви Бож. Защо да дели с простите акционери, като може сам всичко да си задържи?
      Благодаря Факушке ако не си ти да помогнеш с някой коментар няма кой.

      Казвал съм го: Всички коментари и положителни и отрицателни работят в моя полза просто щото до там я докарахме от тотално супер слабоумие.

      Мен ми е интересно с какво ли трябва да се занимава човек за да си направи парите за 10 години 500 милиона. червени куфарчета ли са бели други работи ли са били щото от дребни игрички такива пари не се печелят.
      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
        Няма да си признае щото ще ми падне рейтинга.

        ...
        Признай си мсимов, ще ти олекне.

        Бе да попитам, защо седиш на бефебе още? Лалугера го разбирам - подвели са го, ама ти, а и не само ти - маса хора седите там, фърляте си парите на вятъра, нервите се, бе махайте се оттам!
        Не виждате ли че е пълен ташак? С петнайсе лева дигат цената с 10%
        Ми то ако се приложи математическа дедукция излиза че капитализацията на холдинга е реално 150 лева!

        Коментар


        • Общо 10 фирми кандидатстват за ремонта на виадуктите от АМ "Тракия" и "Хемус"
          Източник: News.Plovdiv24.bg 16:48 / 27.06.2012 Отпечатай Изпрати
          © Plovdiv24.bg

          Снимка Архив Общо 10 компании подадоха офертите си за ремонта на трите виадукта от АМ "Тракия" и АМ "Хемус". На 5 юни т. г. Агенция "Пътна инфраструктура" обяви процедура на договаряне с обявление за възлагане на обществена поръчка за "Определяне на изпълнител за проектиране и извършване на аварийни ремонтно-възстановителни работи на три виадукта при км 61+327 и км 67+027 на АМ "Тракия" и при км 30+874 на АМ "Хемус". Процедурата е по разпоредбите на чл. 84, т. 2 от Закона за обществените поръчки и е по три обособени позиции както следва:
          "Проектиране и извършване на аварийни ремонтно-възстановителни работи на виадукта при км 61+327 на АМ "Тракия";
          "Проектиране и извършване на аварийни ремонтно-възстановителни работи на виадукта при км 67+027 на АМ "Тракия";
          "Проектиране и извършване на аварийни ремонтно-възстановителни работи на виадукта при км 30+874 на АМ "Хемус".

          Това са виадуктите "Вършилата" и съоръжението преди с. Церово от автомагистрала "Тракия" и "Бебреш" преди тунел "Топли дол" от АМ "Хемус".

          Подадените заявления за участие по реда на тяхното постъпване в деловодството на АПИ са:

          Инжстройинженеринг ЕООД, гр. Варна - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Пътища и мостове ЕООД, гр. Варна - за обособена позиция 3;
          МВ Конструкции ДЗЗД /в дружеството участват "Маринели Коструциони", Падуа, Италия и "ВОДОСТРОЙ 98" АД, София/ - за обособена позиция 2, 3;
          ГБС Инфраструктурно строителство АД - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Сдружение Виадукти 2012 /в сдружението участват "ПСТ Холдинг" АД, София; ОРС - ИНФРАСТРУКТУРА" ООД, София, подизпълнител: "Фресине Интернационал е компани", Франция/ - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Порр Бау ГмБХ - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Сдружение Геострой-Мостремонт 97-Пътстрой 92 /в сдружението участват "Геострой" АД, София; "Мостремонт 97" ООД, София; "Пътстрой 92" АД/ - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Консорциум Хидрострой -Мостовик 2012 /в консорциума участват Хидрострой" АД, гр. Варна; "НПО Мостовик" ООД, Омск, Русия/ - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Джоинт Вентчър ХОХТИЙФ-Станилов /участват"ХотхийфСалюшънс" АГ, Германия; "Станилов" ЕООД, София/ - за обособена позиция 1, 2, 3;
          Трейс Груп Холд АД - за обособена позиция 1, 2, 3.

          Фирмите-изпълнители ще бъдат избрани след предварителен подбор от възложителя. Целта е те да имат необходимите финансови и технически възможности за изпълнение на обществената поръчка.

          За всяка обособена позиция кандидатът трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:

          Реализирани приходи от договори за строителство, (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на мостове, виадукти и други пътни съоръжения, саниране и усилване на пътни съоръжение с торкретбетон и други методи общо за последните 3 години не по-малко от 7 млн. лв. без ДДС; да има достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 700 000 лв. без ДДС.

          Изискванията за техническите възможности и квалификацията на кандидатите са:

          За последните 5 години да е изпълнил договор/договори за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на 3 съоръжения с отвор по-голям от 20 метра с обща дължина над 100 м;

          Да разполагат с екип за изпълнение на проектирането и строителството.

          Всеки кандидат ще има право да представи заявление за обособените позиции в съответствие с изискванията на чл. 57, ал. 3 от ЗОП. Когато кандидатът в процедура е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни юридически лица, заявлението и приложените документи трябва да отговарят на изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

          Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 18 месеца.
          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение

            ПС
            Абе я питай мсимов кой му е другия ник, от времето на Пепи и Ко, да видим дали ще има доблестта да си признае?
            Няма да си признае щото ще ми падне рейтинга.

            Този ми ник преди сделката за Холдинг пътища Ад ми е донесъл само печалба. Още като пишех с него до средата на 2007-ма си удвоих парите с една инвестиция. Посъветвах хората за друга инвестиция и те си удвоиха парите. Аз разбира се бях по умен вместо да съм в печелившата инвестиция и да си удвоя парите излезнах от нея и уж влезнах в по-печеливша. По това време вече пишех с новия си ник.

            И като се почна с новия ми ник вече от 2008-ма някъде Загуба и пак загуба и парите ми наполовина. После се ядосах и се наврях в супер рискова инвестиция но пак късмет никакъв и понесох още по-добра загуба.

            Тук се случи хубаво събитие за мен и се сдобих извънредно с пари за да се навра средно на 60ст в гадния Холдинг Пътища Ад.

            Ако се качи на около 1.50лв ще съм на печалба няма да кажа с колко спрямо момента в който съм имал най-много пари през 2007-ма пика на борсата и ша са пиша към момента като един от най-добрите инвеститори на умрелата ни борса. Ма кой ли ще повярва, че тая гадина тук ще се качи.

            Но извода е, че тоя ми ник не е побеждаван досега и два пъти е бил само печалба и за мен и за тези на които съм дал съвет и дано не ме предаде сега.
            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
              предлагам ти да спреш да злобееш кази си каде и колко се набута та да си такъв злобар,брои си там ако обичаш портфела от 198лв и стига злобял,тука не става въпрос за теб или за бозков мафиота,а за хилчди хорица които са си влозили парите тегли ли са заеми сигурно стига злобя заради такива като теб злобари хеитари,балгария е на този хал,ако ште капитализацичта да е 5 бона това нали теб не те грее.
              Eee ти пък сега... защо реши че злобея? В България злобеенето е разпространено в обратна посока - от тези които нямат (загубили) към тези които имат (спечелили).
              Ся, от друга страна на мен ми пука за "инвеститорите" толкова, колкото и на тях за мен. Т.е. - 'ич.
              Хилядите 'орица дет са теглили заеми са си направили сметката сами, никой насила не ги е карал. Разбира се без кръчмаря. И всички те не са и чували за поговорката 'лаком г...ъз кръв с...ере.

              А ти по-скоро плюй по тези които те докараха дотук - това не съм аз.
              Слушахте манипулатори или балъци като шемета (виж по-доле) , а на такива като мен се смеехте. Имаше хора, които за 5 месеца навъртяха 10 000 (десет хиляди) поста! Но вие тех слушахте, без да мислите изобщо! Нима ако беше направил както такива като мен казваха, щеше да изгубиш?
              Понеже ми се подиграваха яко, та и аз реших да поднасям информация в по-забавен вид. Част от това инфо беше инсайдерско.
              В тези години разполагах с инфо. Даже се смеехме с един колега, че дори и направо да им кажеш направо накъде вървят нещата, пак няма да те погледнат.
              Както вече знаеш, за да имаш успех на бефебе, трябва да си инсайдер. Ако не си - си прост аутсайдер.
              И още нещо което залужава внимание (според мен разбира се, ама кой ли съм пък аз) - от четири и половина години парите взеха да напускат България, а и бефебе. Истинските инвеститори са страхливи. И най-малкото съмнение ги кара да се ометат от пазара. В момента в който балона взе да издиша, и Алианц подкараха влака. Ама кой да се усети - 'орицата ипотекираха апартаментите и "влязоха" на бефебе. Манипулатори пишеха по 200-300 поста на ден, колко еФтино било. Един от тях даже нямаше време да пие кафе сутрин, само и само да си купи еФтини артии.
              И всичко това даде резултат - сам го виждаш.


              Лалугер, желая ти успех. Ако акциите тръгнат нагоре, ще е добре за всички. Според мен обаче е още много, много рано за това.

              ПС
              Абе я питай мсимов кой му е другия ник, от времето на Пепи и Ко, да видим дали ще има доблестта да си признае?
              Last edited by Факушкa; 27.06.2012, 18:35. Причина: Бе да добавя нещо

              Коментар


              • до факушка

                предлагам ти да спреш да злобееш кази си каде и колко се набута та да си такъв злобар,брои си там ако обичаш портфела от 198лв и стига злобял,тука не става въпрос за теб или за бозков мафиота,а за хилчди хорица които са си влозили парите тегли ли са заеми сигурно стига злобя заради такива като теб злобари хеитари,балгария е на този хал,ако ште капитализацичта да е 5 бона това нали теб не те грее.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
                  симов това ,че няма критерии мозе и да е добре за нас в краина сметка пак да си ги върнат дяловете за 4-5стотин хиляди лева заради колкото всъштност се отказаха от увеличението на капитала,не знам дали знаеш става въпрос за смешните 430,000 хиляди лева.
                  Смешни смешни, ама около 10% от капитализацията! Да не говорим, че май дълговете му са по-големи.
                  Най-вероятно целия холдинг струва толкова, да не говорим, че опцията за връщане на контрола над молесто и синистро е само прах в очите - в края на краищата тези две компании се притежават от бат'ви Бож. Защо да дели с простите акционери, като може сам всичко да си задържи?

                  Коментар


                  • това какво общо има с холдинга?

                    Коментар


                    • Инж. Лазар Лазаров: Спешността на ремонтите на трите виадукта на магистралите „Тракия” и „Хемус” е от голямо значение за нас
                      27 юни 2012 | 13:47 | Агенция "Фокус"
                      Начало / Инфраструктура
                      София. Спешността на ремонтите на трите виадукта на магистралите „Тракия” и „Хемус” е от голямо значение за нас. Това каза инж. Лазар Лазаров, председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура” при отваряне на офертите за проектиране и извършване на ремонтно-възстановителни работи на трите виадукта на автомагистрала „Тракия” и „Хемус”, предаде репортер на Агенция „Фокус”. „Тази поръчка беше направена поради спешността на ремонти на съоръженията, тъй като те са част от пътната инфраструктура, която се използва най-много – в трасета на „Хемус” и „Тракия”, които се използват ежедневно от хиляди хора”, добави инж. Лазаров. В тези участъци има и локален трафик. „Тези съоръжения са изключително натоварени и важни, тяхното физическо състояние не е добро и се нуждаят от спешен ремонт. За да бъдем прозрачни, в обявлението беше описана процедурата и всички, които се интересуват, са добре дошли. Надявам се техните оферти да бъдат така добри, че в тази първа фаза да отговарят на условията, които ние сме поставили, а те не са много високи”, посочи инж. Лазар Лазаров. „Получихме искане от Немската строителна камара за удължаване на срока с една седмица. Има руски и френски компании, тъй като и те изявиха желание, така че ще имаме международно участие. Виадукт „Бебреш” е най-високият и е уникално съоръжение. Останалите също са достатъчно сериозни, така че да искаме фирмите да имат опит”, подчерта инж. Лазаров.
                      Всички технически елементи ще бъдат оценявани от комисията, в която има достатъчно добри експерти, които да оценят офертите. „Сроковете, които даваме, са кратки, за да можем да хванем сезона и да започнат реалните ремонтни действия. Реално спиране на магистралите няма да има. Движението ще бъде отбивано в едното платно”, заяви инж. Лазар Лазаров. Критерият за оценка е най-ниска цена. „Срокът за изпълнение по наша преценка няма да е кратък заради сложността на съоръженията. Ако има възможност да се скъси срокът, за нас ще е най-добре. Бюджетът за ремонта ще бъде ясен в края на процедурата”, каза още Лазаров. При отварянето на офертите стана ясно, че процедурата ще е двуетапна. Председателят на комисията Красимир Витанов заяви, че срокът за работа на комисията е 30 дни, считано от днес. Постъпили са 10 оферти за участие в процедура на договаряне с обявление, по реда на чл. 84, т. 2 от ЗОП, за възлагане на обществена поръчка с предмет:
                      „Определяне на изпълнител за проектиране и извършване на аварийни ремонтно-възстановителни работи на три виадукта при км 61+327 и км 67+027 на АМ „Тракия” и при км 30+874 на АМ „Хемус”.
                      Яница ТАНЕВА
                      Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                      Коментар


                      • симов

                        симов това ,че няма критерии мозе и да е добре за нас в краина сметка пак да си ги върнат дяловете за 4-5стотин хиляди лева заради колкото всъштност се отказаха от увеличението на капитала,не знам дали знаеш става въпрос за смешните 430,000 хиляди лева.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от laluger Разгледай мнение
                          симов описал сам точно по договор които е с махимален срок пет години,п.с те вече две изтекоха остават оште три махимум три години и при зелание холдинга мозе да си върне дяловете в трите друзества които и в момента управлява,пак по клауза от договора,чел сам клаузата прави се оценка от трима независими оценители в кавички и холдинга си връшта дяловете при добро зелание когато си позелае но махимум до три години.
                          Ами толкоз Лалугерче нищо повече не е казано по какви критерии как точно. Някаква си оценка ще се прави ма как на базата на какво не е казано изобщо.
                          Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Факушкa Разгледай мнение
                            Мсимов, ти ли прежали петнайсе лева днес?
                            Днес точно не бях аз.

                            Р.s: некое друго будало е било.
                            Last edited by msimov; 27.06.2012, 16:42.
                            Мнението не е препоръка за търговия с ценни книжа!

                            Коментар


                            • симов-обяснение

                              симов описал сам точно по договор които е с махимален срок пет години,п.с те вече две изтекоха остават оште три махимум три години и при зелание холдинга мозе да си върне дяловете в трите друзества които и в момента управлява,пак по клауза от договора,чел сам клаузата прави се оценка от трима независими оценители в кавички и холдинга си връшта дяловете при добро зелание когато си позелае но махимум до три години.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от msimov Разгледай мнение
                                Днес свършихме на плюс с цели 10% УРА УРА УРА



                                Човек трябва да се радва и на малките неща.
                                Мсимов, ти ли прежали петнайсе лева днес?

                                Коментар

                                Working...
                                X