IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение

    Никоя икономика не може да бъде реално конкурентоспособна без държавна подкрепа. Светът става все по-сложен, враждебен, непредвидим и дребни корпоративни играчи могат да играят само на дребно. Големите държави стоят зад големия бизнес.
    Напълно съм съгласен !

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Zdravko74 Разгледай мнение

      То не случайно сме на дъното по всичко ! Малкото хубави неща, които са се случили са благодарение на частната инициатива и бизнес !
      Никоя икономика не може да бъде реално конкурентоспособна без държавна подкрепа. Светът става все по-сложен, враждебен, непредвидим и дребни корпоративни играчи могат да играят само на дребно. Големите държави стоят зад големия бизнес.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение

        Е, нашата държава е твърде особена, да не кажа обратна.
        То не случайно сме на дъното по всичко ! Малкото хубави неща, които са се случили са благодарение на частната инициатива и бизнес !

        Коментар


        • Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнение
          Ето един хубав пост...от малкото в последно време в тоя форум....та имаме БГ компания на нов сегмент от пазара,който има огромни преспективи..... но къде е Държавата да подкрепи компания, която може да се превърне в международен лидер в този сегмент?.....тя гони вълци, които обилно е хранила през последните десетилетия.....ББР кредитира/спосорира олигарси вместо български потенциални еднорози......
          Е, нашата държава е твърде особена, да не кажа обратна.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
            Всичко е добре, докато не се окаже, че има десетки такива проекта, някои с държавно субсидиране, административна подкрепа и дори подмолно лансиране.
            Ето един хубав пост...от малкото в последно време в тоя форум....та имаме БГ компания на нов сегмент от пазара,който има огромни преспективи..... но къде е Държавата да подкрепи компания, която може да се превърне в международен лидер в този сегмент?.....тя гони вълци, които обилно е хранила през последните десетилетия.....ББР кредитира/спосорира олигарси вместо български потенциални еднорози......
            Life won't wait for you.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение
              3 неща са интересни в тази статия: 1) големината на пазара: "..Безпилотните летателни апарати и летящите таксита са включени в тази "икономика на малки височини", която според прогнозите ще възлезе на 279 млрд. долара до 2030 г., посочва Reuters.".; 2) Самолета е голям, но и пистите ще са му големи -тоест ще има " 'ляб" за всички; 3)китайците натиснат ли от тяхна страна тази "бъдеща" ниша, значи нещата ще тръгнат още по-бързо за "всички" (друго си е няколко бивола да орат успешно и в правилната посока). Наслука на всички!
              Всичко е добре, докато не се окаже, че има десетки такива проекта, някои с държавно субсидиране, административна подкрепа и дори подмолно лансиране.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
                Конкуренцията не спи: https://businessnovinite.bg/svjat/ki...-4-400-kg.html
                Назад в темата съм казвал,че докато брадатите изкарат някакъв дрон,вероято вече ще има летящи коли и човечеството ще се е заселило на МАРС.

                Коментар


                • 3 неща са интересни в тази статия: 1) големината на пазара: "..Безпилотните летателни апарати и летящите таксита са включени в тази "икономика на малки височини", която според прогнозите ще възлезе на 279 млрд. долара до 2030 г., посочва Reuters.".; 2) Самолета е голям, но и пистите ще са му големи -тоест ще има " 'ляб" за всички; 3)китайците натиснат ли от тяхна страна тази "бъдеща" ниша, значи нещата ще тръгнат още по-бързо за "всички" (друго си е няколко бивола да орат успешно и в правилната посока). Наслука на всички!

                  Коментар


                  • Сериозна машина.
                    Life won't wait for you.

                    Коментар


                    • Конкуренцията не спи: https://businessnovinite.bg/svjat/ki...-4-400-kg.html

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Reversday Разгледай мнение
                        Здравейте колеги. След поредния разговор с приятели акционери, реших да споделя с вас някои гледни точки, които обсъдих заедно с тях през последните 3-4 дни. Вижте какво ми подадоха, като информация тези хора - https://www.google.com/maps/@43.4289...!1e3?entry=ttu . Това е Дронамикс на летището в Балчик. Намира се от дясно на обозначението Л29. Изглежда са там със сериозни намерения, което си е ОК от всякъде. Оказва се, че компанията, като цяло върви добре и единственото което и куца е именно, че няма готови самолети. Отчита се положителната тенденция за наемане на персонал, защото пролетта имаха 18 обяви за работа а сега са само 5. Една от важните обяви, като: Remote Pilot Greece изчезна преди месец. Също така се вижда, че обява на Български език за карбонаджий стои вече 3-ти месец, което води на мисълта, че сигналната лампа на някого е светнала. Единственото, което ни притеснява е дали ще йм стигнат парите - защото, като компания от Източна Европа и въобще в Европа...финансиране трудно се намира. Хубавото е, че ако сравним ДРОНАМИКС с ГУРУТАТ-ТА от Reliable Robotics - https://reliable.co/ за които се ТРЪБИ, че няма втори като тях и са еталон за ИНОВАТИВНОСТ и са толкова напред, че са 10 години назад от към ДРОНАМИКС (и то само от към идея за нов самолет за дълги разстояния, защото от към продукт ще йм трябват поне 15 годинки)…се вижда, че тези Гурута от Канада до момента са изгорили над $600 милиона (все пак компанията йм е създадена он инженери на Тесла И Спейс Екс, за разлика то Дронамикс, където до момента са похарчили само $53 млн.). Върнахме се отново на темата за Cargo Air и дали има хляб в тази работа, като в същото време сметнахме тонажа който местят тези хора всеки ден. И сметките макар и просташки според информация от интернет са следните: Тези момчета имат 3 самолета x 737-300 - всеки самолет вдига по 17 тона, 6 x 737-400 -всеки самолет вдига 20,5 тона и 5 x 737-800 - всеки самолет вдига 23 тона. Като прибавим й факта че всеки самолет прави 80 полета на месец, се оказва, че хората от Cargo Air успяват да прехвърля минимум 500 тона всеки ден. ЕТО ТОВА СИ Е СЕРИОЗНА ЦИФРА. В крайна сметка стигнахме до извода, че пазара за Дронамикс е огромен и потенциала за развитие е невероятен. Стискаме палци да йм върви, като по вода и да успеят да вадят повечко самолети на време, за да привлекат съответно и повече инвестиции. Поздрави.


                        Изкара си една почерпка от Скоти

                        Коментар


                        • Здравейте колеги. След поредния разговор с приятели акционери, реших да споделя с вас някои гледни точки, които обсъдих заедно с тях през последните 3-4 дни. Вижте какво ми подадоха, като информация тези хора - https://www.google.com/maps/@43.4289...!1e3?entry=ttu . Това е Дронамикс на летището в Балчик. Намира се от дясно на обозначението Л29. Изглежда са там със сериозни намерения, което си е ОК от всякъде. Оказва се, че компанията, като цяло върви добре и единственото което и куца е именно, че няма готови самолети. Отчита се положителната тенденция за наемане на персонал, защото пролетта имаха 18 обяви за работа а сега са само 5. Една от важните обяви, като: Remote Pilot Greece изчезна преди месец. Също така се вижда, че обява на Български език за карбонаджий стои вече 3-ти месец, което води на мисълта, че сигналната лампа на някого е светнала. Единственото, което ни притеснява е дали ще йм стигнат парите - защото, като компания от Източна Европа и въобще в Европа...финансиране трудно се намира. Хубавото е, че ако сравним ДРОНАМИКС с ГУРУТАТ-ТА от Reliable Robotics - https://reliable.co/ за които се ТРЪБИ, че няма втори като тях и са еталон за ИНОВАТИВНОСТ и са толкова напред, че са 10 години назад от към ДРОНАМИКС (и то само от към идея за нов самолет за дълги разстояния, защото от към продукт ще йм трябват поне 15 годинки)…се вижда, че тези Гурута от Канада до момента са изгорили над $600 милиона (все пак компанията йм е създадена он инженери на Тесла И Спейс Екс, за разлика то Дронамикс, където до момента са похарчили само $53 млн.). Върнахме се отново на темата за Cargo Air и дали има хляб в тази работа, като в същото време сметнахме тонажа който местят тези хора всеки ден. И сметките макар и просташки според информация от интернет са следните: Тези момчета имат 3 самолета x 737-300 - всеки самолет вдига по 17 тона, 6 x 737-400 -всеки самолет вдига 20,5 тона и 5 x 737-800 - всеки самолет вдига 23 тона. Като прибавим й факта че всеки самолет прави 80 полета на месец, се оказва, че хората от Cargo Air успяват да прехвърля минимум 500 тона всеки ден. ЕТО ТОВА СИ Е СЕРИОЗНА ЦИФРА. В крайна сметка стигнахме до извода, че пазара за Дронамикс е огромен и потенциала за развитие е невероятен. Стискаме палци да йм върви, като по вода и да успеят да вадят повечко самолети на време, за да привлекат съответно и повече инвестиции. Поздрави.

                          Коментар


                          • Има ли някакъв протокол или някаква информация въобще след общото събрание?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение

                              На база колко опит си даваш личното мнение,..гледам от 8ми юни 2024 година си прописал с този ник, та или си го създал само за да плюеш, или за да вдигаш оборота на сайта, на база отрицателни мнения и отговорите към тях?! Ай стига плю с различни никове и си намери нормална работа!! Моето пък мнение е, че ако искаш оставаш, ако ли не продаваш и влизаш в друга позиция!! Вместо да си помагаме тук, се стига до махленското равнище и банване на десетки никове на 2-ма 3-ма трола с равнище на развитие от преди 40 години... Ми дайте малко линкове пък за какво може да се използва технологията, или си намерете лозенце в провинцията където ще може да каца и излита дрона и направете договор с компанията, вместо да се плюе "..не може.. " та "..не може.." .. Без никакви препоръки ..! ПП Наистина ми писна да гледам посредственото ниво на отричащите технологиите (то не бе A4L, то не бе дрона, то не бе Импулс, то не бе Агрията - на където и да се обърне човек -няколко плюят, та чак им пресъхва очната лигавица..), та и този отива в Бан - листя ..!
                              Виж сега, единствената ми цел е да попълвам собствената ми банкова сметка а не да вдигам оборота на сайта. Хората от Cargo Air (БГ компания)- нагледно са го обяснили - https://logistika.bg/nay-barziyat-pe...ri-v-nebesata/ , за какви обороти става на въпрос. Хляб има в тази работа и то доста. Тези хора имат 14 самолета и работят почти на 100% от капацитета си и това е не е шега..ама изобщо. Това, което казвам е градивна критика, защото с 2 самолета на година, сметките няма да излязат и това е 100% СИГУРНО. За първите 3 години ще трябват поне 15-20 самолета годишно да излизат от хангара, но не от този който е до летището. И отново питам, какво стана с производството на самолети в Австралия и до къде докарахме споразумението с арабите за строеж на дрон-фабрика (да не говоря, че имаше и някакви немци в цялата схема ...преди време). В предишния ми пост ясно се разбира, че имат вече заявки да напълнят 30 дрона....ами хайде бе хора...КОГО ЧАКАМЕ.
                              Last edited by Reversday; 06.07.2024, 10:11.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mortagon Разгледай мнение

                                Войната винаги в човешката история е била катализатор на технически прогрес. За наша радост ние не сме във война и можем да си позволим нещата да се случват по бавно
                                Мисля, че вече вече дискутирахме тази точка, че не може да се прави сравнение между военни и цивилни дронове. Регулацията и допустимостта за грешка са много различни. Нали не искаш да си акционер тук и да се събудиш със статия в Инвестора, че дрон на Дрононамикс се е разбил по време на тестови или търговски полет. Да не говорим за жертви и щети на земята причинени от него. Следва разследване, отнемаме на лицензи, искове и т.н.
                                Да критиката е хубаво нещо, но всеки сам си преценя дали и доколко да държи една акция. Печалбата идва от носения с/за нея риск
                                За коренно различни неща става въпрос. Едно е дали да държиш една акция , или не. И съвсем, ама съвсем друго е да питаш ""Къде е фабриката ?" ,

                                Коментар

                                Working...
                                X