Frеѕhvаlе: Caнĸциoниpaният oт CAЩ БГ дpoн пpoизвoдитeл - ĸoмпaния c нaд 1 млн. лeвa пeчaлбa
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Dronamics Capital - BEAM IPO (DRO1)
Collapse
X
-
https://www.capital.bg/biznes/kompan...erm=2024-09-16
"Дронамикс" се подготвя за рунд от над 50 млн. евро, след като стартира търговските си полети.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
Никоя икономика не може да бъде реално конкурентоспособна без държавна подкрепа. Светът става все по-сложен, враждебен, непредвидим и дребни корпоративни играчи могат да играят само на дребно. Големите държави стоят зад големия бизнес.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Zdravko74 Разгледай мнение
То не случайно сме на дъното по всичко ! Малкото хубави неща, които са се случили са благодарение на частната инициатива и бизнес !
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнение
Е, нашата държава е твърде особена, да не кажа обратна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от B.Graham Разгледай мнениеЕто един хубав пост...от малкото в последно време в тоя форум....та имаме БГ компания на нов сегмент от пазара,който има огромни преспективи..... но къде е Държавата да подкрепи компания, която може да се превърне в международен лидер в този сегмент?.....тя гони вълци, които обилно е хранила през последните десетилетия.....ББР кредитира/спосорира олигарси вместо български потенциални еднорози......
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнениеВсичко е добре, докато не се окаже, че има десетки такива проекта, някои с държавно субсидиране, административна подкрепа и дори подмолно лансиране.Life won't wait for you.
- 5 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от smeh Разгледай мнение3 неща са интересни в тази статия: 1) големината на пазара: "..Безпилотните летателни апарати и летящите таксита са включени в тази "икономика на малки височини", която според прогнозите ще възлезе на 279 млрд. долара до 2030 г., посочва Reuters.".; 2) Самолета е голям, но и пистите ще са му големи -тоест ще има " 'ляб" за всички; 3)китайците натиснат ли от тяхна страна тази "бъдеща" ниша, значи нещата ще тръгнат още по-бързо за "всички" (друго си е няколко бивола да орат успешно и в правилната посока). Наслука на всички!
- 5 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Trakatrak Разгледай мнениеКонкуренцията не спи: https://businessnovinite.bg/svjat/ki...-4-400-kg.html
Коментар
-
3 неща са интересни в тази статия: 1) големината на пазара: "..Безпилотните летателни апарати и летящите таксита са включени в тази "икономика на малки височини", която според прогнозите ще възлезе на 279 млрд. долара до 2030 г., посочва Reuters.".; 2) Самолета е голям, но и пистите ще са му големи -тоест ще има " 'ляб" за всички; 3)китайците натиснат ли от тяхна страна тази "бъдеща" ниша, значи нещата ще тръгнат още по-бързо за "всички" (друго си е няколко бивола да орат успешно и в правилната посока). Наслука на всички!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Reversday Разгледай мнениеЗдравейте колеги. След поредния разговор с приятели акционери, реших да споделя с вас някои гледни точки, които обсъдих заедно с тях през последните 3-4 дни. Вижте какво ми подадоха, като информация тези хора - https://www.google.com/maps/@43.4289...!1e3?entry=ttu . Това е Дронамикс на летището в Балчик. Намира се от дясно на обозначението Л29. Изглежда са там със сериозни намерения, което си е ОК от всякъде. Оказва се, че компанията, като цяло върви добре и единственото което и куца е именно, че няма готови самолети. Отчита се положителната тенденция за наемане на персонал, защото пролетта имаха 18 обяви за работа а сега са само 5. Една от важните обяви, като: Remote Pilot Greece изчезна преди месец. Също така се вижда, че обява на Български език за карбонаджий стои вече 3-ти месец, което води на мисълта, че сигналната лампа на някого е светнала. Единственото, което ни притеснява е дали ще йм стигнат парите - защото, като компания от Източна Европа и въобще в Европа...финансиране трудно се намира. Хубавото е, че ако сравним ДРОНАМИКС с ГУРУТАТ-ТА от Reliable Robotics - https://reliable.co/ за които се ТРЪБИ, че няма втори като тях и са еталон за ИНОВАТИВНОСТ и са толкова напред, че са 10 години назад от към ДРОНАМИКС (и то само от към идея за нов самолет за дълги разстояния, защото от към продукт ще йм трябват поне 15 годинки)…се вижда, че тези Гурута от Канада до момента са изгорили над $600 милиона (все пак компанията йм е създадена он инженери на Тесла И Спейс Екс, за разлика то Дронамикс, където до момента са похарчили само $53 млн.). Върнахме се отново на темата за Cargo Air и дали има хляб в тази работа, като в същото време сметнахме тонажа който местят тези хора всеки ден. И сметките макар и просташки според информация от интернет са следните: Тези момчета имат 3 самолета x 737-300 - всеки самолет вдига по 17 тона, 6 x 737-400 -всеки самолет вдига 20,5 тона и 5 x 737-800 - всеки самолет вдига 23 тона. Като прибавим й факта че всеки самолет прави 80 полета на месец, се оказва, че хората от Cargo Air успяват да прехвърля минимум 500 тона всеки ден. ЕТО ТОВА СИ Е СЕРИОЗНА ЦИФРА. В крайна сметка стигнахме до извода, че пазара за Дронамикс е огромен и потенциала за развитие е невероятен. Стискаме палци да йм върви, като по вода и да успеят да вадят повечко самолети на време, за да привлекат съответно и повече инвестиции. Поздрави.
Изкара си една почерпка от Скоти
- 2 Харесвания
Коментар
-
Здравейте колеги. След поредния разговор с приятели акционери, реших да споделя с вас някои гледни точки, които обсъдих заедно с тях през последните 3-4 дни. Вижте какво ми подадоха, като информация тези хора - https://www.google.com/maps/@43.4289...!1e3?entry=ttu . Това е Дронамикс на летището в Балчик. Намира се от дясно на обозначението Л29. Изглежда са там със сериозни намерения, което си е ОК от всякъде. Оказва се, че компанията, като цяло върви добре и единственото което и куца е именно, че няма готови самолети. Отчита се положителната тенденция за наемане на персонал, защото пролетта имаха 18 обяви за работа а сега са само 5. Една от важните обяви, като: Remote Pilot Greece изчезна преди месец. Също така се вижда, че обява на Български език за карбонаджий стои вече 3-ти месец, което води на мисълта, че сигналната лампа на някого е светнала. Единственото, което ни притеснява е дали ще йм стигнат парите - защото, като компания от Източна Европа и въобще в Европа...финансиране трудно се намира. Хубавото е, че ако сравним ДРОНАМИКС с ГУРУТАТ-ТА от Reliable Robotics - https://reliable.co/ за които се ТРЪБИ, че няма втори като тях и са еталон за ИНОВАТИВНОСТ и са толкова напред, че са 10 години назад от към ДРОНАМИКС (и то само от към идея за нов самолет за дълги разстояния, защото от към продукт ще йм трябват поне 15 годинки)…се вижда, че тези Гурута от Канада до момента са изгорили над $600 милиона (все пак компанията йм е създадена он инженери на Тесла И Спейс Екс, за разлика то Дронамикс, където до момента са похарчили само $53 млн.). Върнахме се отново на темата за Cargo Air и дали има хляб в тази работа, като в същото време сметнахме тонажа който местят тези хора всеки ден. И сметките макар и просташки според информация от интернет са следните: Тези момчета имат 3 самолета x 737-300 - всеки самолет вдига по 17 тона, 6 x 737-400 -всеки самолет вдига 20,5 тона и 5 x 737-800 - всеки самолет вдига 23 тона. Като прибавим й факта че всеки самолет прави 80 полета на месец, се оказва, че хората от Cargo Air успяват да прехвърля минимум 500 тона всеки ден. ЕТО ТОВА СИ Е СЕРИОЗНА ЦИФРА. В крайна сметка стигнахме до извода, че пазара за Дронамикс е огромен и потенциала за развитие е невероятен. Стискаме палци да йм върви, като по вода и да успеят да вадят повечко самолети на време, за да привлекат съответно и повече инвестиции. Поздрави.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар