IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
    Глупости. Получава се "Евро 6".
    Искам да направя пробег с автомобила 1000км без инсталацията и после 1000км със инсталацията по един и същ маршрут. Примерно София-Бургас-София. Като лично аз зареждам (за твоя сметка) и да бъде в работни дни вторник, сряда, четвъртък. И някои други дребни неща с цел да бъде изпитанието при еднакви условия.

    Не приемам на вяра: Показаха ми един "Пасат"......
    За да им е предмет на дейност, и да имат клиенти, значи някой им вярва!! И този някой, за последните 7 месеца от както са на пазара, не е дошъл да им прави рекламация!!
    Но най добре си дигни задника, и се разходи до Бистрица. Там им е сервиза. Не искам да правя реклама на никого, затуй останалото си го свърши сам.
    http://georgipiskov.blogspot.com

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
      В БГ за сега са само две фирми, дето ги монтират на автомобили. Говорих с едните, и исках някакво доказателство за ефективноста. Показаха ми един Пасат дизел. Според тях, разхода им от 6.6 е паднал на 4.5 литра, а мощноста се е повишила. Интересувах се от влиянието на Брауновия газ върху двигателя. Удължавал му се живота! От по-високата температура се заглаждали идеално работните повърхности на цилиндрите и буталата. Всички знаем че при нормална работа на ДВГ, с течение на времето се появяват микропори по тези работни повърхнини. Прибавяме към това и почти пълното изгаряне на горивната смес, рязко намалявани на токсичните съставки в отработените газове. Получава се двигател дето излиза от стандартите на ЕВРО 5.
      Глупости. Получава се "Евро 6".
      Искам да направя пробег с автомобила 1000км без инсталацията и после 1000км със инсталацията по един и същ маршрут. Примерно София-Бургас-София. Като лично аз зареждам (за твоя сметка) и да бъде в работни дни вторник, сряда, четвъртък. И някои други дребни неща с цел да бъде изпитанието при еднакви условия.

      Не приемам на вяра: Показаха ми един "Пасат"......
      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от neon7 Разгледай мнение
        Venznik,тези генератори са за рязане и други тех.цели.Не знам за подкарване на автомобили стават ли
        В БГ за сега са само две фирми, дето ги монтират на автомобили. Говорих с едните, и исках някакво доказателство за ефективноста. Показаха ми един Пасат дизел. Според тях, разхода им от 6.6 е паднал на 4.5 литра, а мощноста се е повишила. Интересувах се от влиянието на Брауновия газ върху двигателя. Удължавал му се живота! От по-високата температура се заглаждали идеално работните повърхности на цилиндрите и буталата. Всички знаем че при нормална работа на ДВГ, с течение на времето се появяват микропори по тези работни повърхнини. Прибавяме към това и почти пълното изгаряне на горивната смес, рязко намалявани на токсичните съставки в отработените газове. Получава се двигател дето излиза от стандартите на ЕВРО 5.
        http://georgipiskov.blogspot.com

        Коментар


        • Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
          В една книга написана не от специалис а от журналист прочетох:
          Кажи коя е книгата?

          Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
          Приложението на генератора е огромно.
          Първо Китайците купуват от него патента и го внедряват в Атомните подводници. Тъй като когато се подаде радиоактивен материал към пламъка на генератора радиацята се унищожава или по правирно разгражда моментално.
          Аз пък четох че това са пълни лъжи. Да някой сериозен източник където да е потвърдено, защото все си мисля че ако снабдяваш подводници с оборудване няма да фалираш.


          Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
          Ако насочите пламъка към скала керемида или друг строителен материал той се моделира като че ли е мек като сирене. Предполага се че подобна технология е използувана от Египтяните когато са рисували в пирамидите. Тя не оставя никакви следи от пламък.
          Ако приближите пламъка до кожата си няма да почувствате никаква топлина.
          Колко е голяма температурата никой не е могъл да я измери. Защото уредите показват най-голямата такава..
          Такааа, сега ще трябва да помислим малко върху това.
          1. Метала строителен материял ли е? - Да
          Двигателя от метал ли е? - Да
          Като възпламеняваш газа в двигателя, той става ли като сирене?
          2. Кой го предполага това египтяните? Дай източник? Кой е този хубавец дето предполага че са познавали електролизата. Защто в момента не се ползва за рисуване в камък? Колко акъл имаш че да повториш тази тъпотия?
          3. А като е най-голямата такава всеки път, защо не се топят уредите? Най високата измерена температура до колкото знам е 3,6 МИЛИАРДА градуса по Целзий. Брауновия газ гори с по голяма? Защо не те изпича на 100 метра? Аааа или може си фантазирате...
          4. Ако са го използвали египтяните, значи те могат да претендират за авторство....


          Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
          Нали разбирате че ако някой ви предложи подобно откритие вие не бихте повярвали, а какво е станало в БАН наистина показва що за псевдо научна общност има днес България!!!
          Ние по-старите знаем как се ставаше професор в ония години и какво трабва да имаш в главата вместо мозък!!!
          Не знам дали е жив Гения наричашт се сега с името Браун, но му желая много здраве и далголетие.
          В БАН може да са всякакви, но никой който може да мисли няма да повярва в това което пишеш.

          П.С. Само за инфо, аз съм много отворен човек, убеден съм че има решение на енергийния проблем, убеден съм че пътя е само напред, убеден съм че съществува извънземен живот, убеден съм че има конспирации, но това не означава че съм пълен идиот. А нещата които Вие пишете са откровенна идиотщина. Дори и да има нещо вярно, Вие до толкова оцветявате нещата, че става гнусно.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
            1.спора почна,след като казах,че водорода има към 200% по добро КПД от газта,ако газта се използва за производство на водород,а водорода за енергия,вместо директно газта...
            и от там МЕИците,които ти защитаваш,казаха,че това е невъзможно!
            следователно,ако смяташ,че може да се прави такова сравнение, следва,че НЕ аз съм говорел глупостите,а точно останалити!
            а кулминационнната точка определено може да вземем последния постинг на чунчо,където човека прави нов вид математика:
            при 50% КПД на едното и 20% на другото, първото било САМО с 30% по голямо КПД.....

            2. колко пъти ще ви казвам,че бг не е земята,нито в МЕИ създавате физиката! ако нещо в бг го няма и в МЕИ се смята за невъзможно,това не значи,че и другада по земята е така!
            плазмени технологии са широко използвани в цивилизацията-кат почнеш от прецизно рязане и свършиш до изгаряне на боклук..... кога ще отвикнете с бг манталитета:
            " не го знам,значи не съществува! "
            3. никога не съм казвал,че няма разлика в горене/разпадане,не ми приписвай грешки,които правят колегите ти! точно тва се опитвам да им обясня-че масата е една и съща,а процесите са различни,а ти в момента го извърташ,че аз правя вашите грешки,че дори и ми обясняваш???????

            Асене,ти си в стране,която е станала и е велика,благодарение на факта,че е приемала всяка нова идея и хора с open mind. Не виждам защо нападаш всички и ни обясняваш как не разбираме,поради факта че сме учили в БГ..
            И да обучението в МЕИ беше достатъчно добро.И пак смесваш реалните,физични закони със ИЗКУСТВЕНО създадените.
            НЕ МОЖЕШ да сравняваш кон,който е реално същество,със скоростта на един автомобил,който е ИЗКУСТВЕНО създаден. И никой не ти казва,че ако не зная нещо, значи не съществува. Опонира ти се за сравннения, които правиш при различни изходни позиции(дюля и круша). Няма как,законите които важат в нормална среда,да важат и в изкуствената.
            Мешаш реалност със теория/изкуствени закони и за това ти опонират. Не ти се казва, че не може,а че не е ВЪЗМОЖНО в природата. Но това не значи,че на теория или в Космоса,тези процеси не са реални

            Коментар


            • Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
              Нали ме разбирате че не става дума за стандартен автмобил,а за преработен двигател с газ на Браун.
              водородните технологии в автомобилите вече са минало..... нисан имат електричка,тесла имат електричка,форд пускат в края на годината ,а форд винаги залагат на бизес модела:

              " quantity against margins"
              до 2-3 години ще смъкнат мощно цените,а останалите компании да изплагиятстват технологията с ривърс енджиниъринг им трябва толкова някъде също....
              в сащ има 7.500 $ такс брейк за всеки,който си купи електричка..... така ще се хванат за гушите в близките години,че вече го виждам времето ,когато електричката ще е по евтина и от стандартната кола с вътрешно горене.
              има проблем с китай и реър ърф елементс,ама такива ресурси потекоха в такива компании,че е като златна треска....
              една щатска компания,чиято акция "следя" , е скочила тройно за по малко от година

              перфектния предвестник за бъдещето е не цената на нещо днес,спрямо ефективността му ,а наливането на инвестиции ,които ще доведат в спад в цената в бъдеще,съответно повишаване на ефективността .... а при скачане на цени на акции в такива компании в пъти за месеци, задава се сериозна промяна в света,в който живееме......

              Коментар


              • Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
                Нали ме разбирате че не става дума за стандартен автмобил,а за преработен двигател с газ на Браун.
                Venznik,тези генератори са за рязане и други тех.цели.Не знам за подкарване на автомобили стават ли

                Коментар


                • Нали ме разбирате че не става дума за стандартен автмобил,а за преработен двигател с газ на Браун.

                  Коментар


                  • Благодаря, дали знаете с колко газ ще можем да подкараме автомобил!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      2. За урана и бензина, хем си прав, хем няма кой да ги засили дотам, пак да пробваме. Имах предвид, че уранът съдържа по-малко атоми, които, при делене, реализират по-малък сумарен масов дефект. .
                      няма такъв филм! бензина е молекула,урана е елемент- бензина е химическо съединение от различно елементи с различно атомно тегло, урана е НЕ съдържа по малко атоми или повече атоми - той е елемент-има един атом,а броя на протоните в него определя атомната му маса!
                      иначе поздравления,че си завършил МЕИ

                      Коментар


                      • Асенчо, кога си мери температурата за последно?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от master of the seven seas Разгледай мнение
                          1. КПД,а не сравнение.
                          2. в плазмата,физичните закони на земята не важат,променяш средата. Пак ти повтарям, не сравнявай СЪЩЕСТВУВАЩА реалност със изкуствено създадена/теоритично възможна.
                          2. не съм замествал,ама маааалка подробност. нали,малките камъчета обръщат колата. Тъй като не си учил МЕИ,за тебе c*c си е едно и също. Да,да ама не. МАСАТА е една и съща. А скоростта на горене/разпадане на бензин и уран май са си мнооооого различни.
                          За пореден път,в области които знаеш от уикито,питай,вместо да нападаш и да се излагаш.
                          1.спора почна,след като казах,че водорода има към 200% по добро КПД от газта,ако газта се използва за производство на водород,а водорода за енергия,вместо директно газта...
                          и от там МЕИците,които ти защитаваш,казаха,че това е невъзможно!
                          следователно,ако смяташ,че може да се прави такова сравнение, следва,че НЕ аз съм говорел глупостите,а точно останалити!
                          а кулминационнната точка определено може да вземем последния постинг на чунчо,където човека прави нов вид математика:
                          при 50% КПД на едното и 20% на другото, първото било САМО с 30% по голямо КПД.....

                          2. колко пъти ще ви казвам,че бг не е земята,нито в МЕИ създавате физиката! ако нещо в бг го няма и в МЕИ се смята за невъзможно,това не значи,че и другада по земята е така!
                          плазмени технологии са широко използвани в цивилизацията-кат почнеш от прецизно рязане и свършиш до изгаряне на боклук..... кога ще отвикнете с бг манталитета:
                          " не го знам,значи не съществува! "
                          3. никога не съм казвал,че няма разлика в горене/разпадане,не ми приписвай грешки,които правят колегите ти! точно тва се опитвам да им обясня-че масата е една и съща,а процесите са различни,а ти в момента го извърташ,че аз правя вашите грешки,че дори и ми обясняваш???????

                          Коментар


                          • Абе, неон,абе, човек, кой ти спори, че съществуват електролизери? И работят, наистина.
                            Но, я виж колко грама водород са тези, напр.500 литра, /прочее, от тях, 2/3 са водород и 1/3-кислород/ после, пресметни колко топлина се отделя. топлина на изгаряне на водорода 33,58 kWh/кг, 90 гр/куб.метър-плътност на водорода при 760 мм живачен стълб...
                            Моите сметки показват 1,0075 kWh при 1,65 kW потребляема мощност на входа /данните са от твоя линк/.
                            Излиза, че, за да получим 1,0075 , потребяваме 1,65 kWh или кпд е 61,06%.
                            До тук бяхме с енергийната ефективност, ако продължавате да твърдите, че се "печели енергия". По-лошо даже от обикновен киселинен акумулатор.
                            Last edited by Pyramid; 12.03.2011, 23:46.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от acen1975 Разгледай мнение
                              1. КПД- не може да има повече от 1,но когато сравняваш КПД можеш да имаш колкото си искаш!
                              дизела не може да има повече от 100% КПД , но може да има и 500 % по голямо КПД от бензина
                              2. гледам,че последната заблуда е,че ако се направи над 100 % КПД ,се било открило перпетомобиле...... ами и тва не е вярно- КПД е оптималеното решение,което е пшрието за вярно..... тва е някакво число,което е приема за 1. ако се открие нова технология,тогава този,който е открил това число отива в историята и се появява нов откривател ......
                              пример - дизеловия двигател се смята,че няма как да постигне по голямо КПД от температурата на изгаряне на дизела ..... чудесно - тва е така ,обаче попитай някой физик,който е физик НАИСТИНА, какво ще стане с стандартиризирания коефицент на ъфишънси,ако дизела се изгаря в плазмено състояние .....

                              2. всеки завършил МЕИ трябва да знае много добре,че 1 грам уран има точно толкова енергия,колкото и 1 грам каквото си поискаш!
                              горенето е химически процес,при който се отделя енергия на молекулярно ниво-това е енергия на взаимодействие между атомите,а НЕ ТЯХНАТА ЕНЕРГИЯ!всеки учил физикохимия ще го обясни....а на пирамида моа да го питаш,как ще ти обясни,че урана има повече енергия от водорода,след като слънцето излчъва енергия не от уран,а от .... водород.... не случайно го попитах дали знае кво е термоядрна реакция.... и той не случайно не ми отговори......
                              аре пак айнщайн,защото пирамида пропусна и там да ми отговори,ей така без да иска:
                              е=м.с.с
                              хайде сега замести м веднъж с уран и веднъж с бензин , и ако получиш различно число,хващай се с пирамида и почвайте да пишете новата физика,как айнщайн е в грешка и как вие сте открили,че в 1 грам уран има повече енергия то грам бензин.

                              до сега бг нобелов лауреат е нямало,а дано вие с пирамида да сте първите и докажете,че и в бг има гении,искрено ще се радвам!
                              Егати глупостите. Що не си пишеш в темите дето отбираш от нещо? Щото тук си ПЪЛЕН ПРОФАН. Сравняваш две кпд и изкарваш едното 500%. А то едното е 5 пъти по-голямо. Ама не е 500%. (Не че кпд на дизела е толкова)
                              И смесваш в невъобразима каша някакви теории.
                              Виж сега:
                              1. Има химични взаимодействия. Това е горенето, което се извършва в ДВГ. И дизелът и бензинът при изгаряне НЕ МОГАТ да постигнат кпд повече от 40%. Това е теоретично така. Всъщност при масовите ДВГ кпд е около 35-36%. Само при високотехнологичните (за Формула 1 например) се постига около 38-39% кпд.
                              2. Има физични взаимодействия.
                              Например при деленето на ядрото на урана. При него имаме повече енергия. От един грам уран при разцепване на ядрото се получава несравнимо повече енергия отколкото при химичното изгаряне на 1 грам бензин. Това са сравнително добре разучени взаимодействия.
                              3. Много повече енергия се получава при термоядрения синтез. Това вече не е така добре разучено. Въпреки че аз се надявам следващите 20-40 години да бъде овладян за промишлени нужди термоядрения синтез.
                              И четвъртото взаимодействие е това, за което ни мелиш глупостите си за равенство на 1гр уран и 1гр бензин. Това е анихилацията. Тоест пълното превръщане на МАСАТА В ЕНЕРГИЯ. Или "Е=m.c.c"
                              Това пък е съвсем неизучено и неовладяно.

                              Та това са прости научни (на нивото на сегашната наука) истини. Не че ще ги проумееш. Като ти знам капацитета да бълваш глупости...
                              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от venznik Разгледай мнение
                                В една книга написана не от специалис а от журналист прочетох:
                                Генератора на Браун е свързване на водорода с кислорода. Само че в нормални условия то предизвиква експлозия.
                                Заслугите на нашият гениален сънародник е че енамерил начина това да стане без експлозия. Това откритие на няколко пъти е щяло да му коства живота. Важното е че след много години упорита работа той стига до положителен резултат!!!
                                Приложението на генератора е огромно.
                                Първо Китайците купуват от него патента и го внедряват в Атомните подводници. Тъй като когато се подаде радиоактивен материал към пламъка на генератора радиацята се унищожава или по правирно разгражда моментално.
                                Ако насочите пламъка към скала керемида или друг строителен материал той се моделира като че ли е мек като сирене. Предполага се че подобна технология е използувана от Египтяните когато са рисували в пирамидите. Тя не оставя никакви следи от пламък.
                                Ако приближите пламъка до кожата си няма да почувствате никаква топлина.
                                Колко е голяма температурата никой не е могъл да я измери. Защото уредите показват най-голямата такава..
                                Нали разбирате че ако някой ви предложи подобно откритие вие не бихте повярвали, а какво е станало в БАН наистина показва що за псевдо научна общност има днес България!!!
                                Ние по-старите знаем как се ставаше професор в ония години и какво трабва да имаш в главата вместо мозък!!!
                                Не знам дали е жив Гения наричашт се сега с името Браун, но му желая много здраве и далголетие.
                                http://brownsgas.com/browns-gas-oxyh...generator.html http://brownsgas.com/browns-gas-oxyh...15000-lph.html
                                Last edited by neon7; 12.03.2011, 23:32.

                                Коментар

                                Working...
                                X