Първоначално изпратено от pipbel
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DAX
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от nasco_3 Разгледай мнениеМоже и да има нещо което не знаем.Виж цената на акциите им накъде е?
Аз доволен засега от Тойотката де напазарувах преди месец. Нямах нищо от джапанките и ми бе терсене...
Щом и джихадистите и се кефят...
Коментар
-
Първоначално изпратено от michaelis21 Разгледай мнениеТози втори софтуер е по-зле от първият.
Ако колата срещне трудност (надолнище, нагорнище, голям товар)
за да не и падат Толкова оборотите, полуизключва пречиствателната система (която може да се сравни като тичане със марля на устата) и поне 30 пъти над нормите от СО излитат навън.
Ясно е, че 500000-те коли в САЩ ще бъдат спрени, въпроса на VW e да минат тънко и без подмяна на колата.
Но ремонта би траял 6 месеца.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Stone_Kold Разгледай мнениеVW може да е инсталирал и втори мамещ софтуер
Изслушването на шефа на Volkswagen Group of America пред Конгреса може да задълбочи кризата в германския концерн
буум
Ако колата срещне трудност (надолнище, нагорнище, голям товар)
за да не и падат Толкова оборотите, полуизключва пречиствателната система (която може да се сравни като тичане със марля на устата) и поне 30 пъти над нормите от СО излитат навън.
Ясно е, че 500000-те коли в САЩ ще бъдат спрени, въпроса на VW e да минат тънко и без подмяна на колата.
Но ремонта би траял 6 месеца.„Нямам да предложа нищо друго освен кръв, тежък труд, сълзи и пот”
Коментар
-
Само да не стане сага с някои други не толкова народни коли и всичко ще е ок.
Но пък от друга страна почнаха да се олюляват европейските пазари - може днес-утре да има лека корекция в посока на юг към червеното - то не може все нагоре - ето: английските пияници и френските свини са на червено.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Stone_Kold Разгледай мнениеVW може да е инсталирал и втори мамещ софтуер
Изслушването на шефа на Volkswagen Group of America пред Конгреса може да задълбочи кризата в германския концерн
буум
Най-ного пак да падне под 100 кинта, това надали ще се отрази сериозно на Даксът. А най-добре направо да ги изхвърлят от. Мошшшшшшшеници.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Аз погледнах сайтът на тия мушмороци - това са някакви неофициални пъпеши с извратеняшка визия. Никой няма да им обърне внимание.
Аз мисля, че нещата ще се потулят - впрочем ето: уж в САЩ щяха да изследват около 30 коли от различни немски и американски марки, ама нещата заглъхнаха... вероятно са видели, че всички замърсяват над нормата - и ако ударят Daimler и BMW, ще трябва да ударят и своите си марки.
Накрая ще кажат: "да - дизелите замърсяват повече от нужното, ама пък другите производители не са правили мошшшшеничества със софтуерът" - ще предпишат мерки за ограничаване на - и: дотам.
Е - признавам си - следя с известно безпокойство новините и съм готов при нужда бръзо да избягам автомобилните си акции - още повече, че си ги пазарувах когато започна пропадането на костенуркаджиите (проклети да са) - и вече мога да избягам дори и на печалба - ако сваря да реагирам бръзо.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от michaelis21 Разгледай мнениеДизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".
Коментар
-
Първоначално изпратено от michaelis21 Разгледай мнениеДизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Дизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".„Нямам да предложа нищо друго освен кръв, тежък труд, сълзи и пот”
Коментар
-
Първоначално изпратено от Stone_Kold Разгледай мнениеевро нагоре дакс нагоре кой идиот щрака дългия бутон?
Коментар
Коментар