Първоначално изпратено от bate Goiko
Разгледай мнение
Автомобилния парк доста остаря в повечето европейски държави през последните години. Рано или късно ще трябва да се подмени. А за циклични акции като тези в автоиндустрията това има доста значение.
Отделно имаш преструктурирания в самата група, някой марки дето се чудят кво да ги правят. Алфа, Мазерати... пускат нови модели, това са все пари за инвестиции, от които се нуждаят. А Фиат е най-задлъжнелия в автобизнеса в Европа. Отделно и бъдещето на самата група не е много ясно с поглъщането на Крайслер. Признават с половин уста, че ще трябва да увеличават капитала, ама не било готино да е директно, с конвертируеми облигации щяло да е, и т.н. Много неизвестни и не малко разочарования от миналото. Анализаторите не са единодушни, което е добре. Значи могат да се направят пари. Проблема е да разбереш, в коя посока.
Аз лично имам Рено, щото е подценено, дава дивиденти, не е задлъжняло и огромна част капитализацията се пада на дела, които имат в Нисан. Даймлер също е добър избор според мен.
Коментар