Първоначално изпратено от hemilio
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DAX
Collapse
X
-
michaelis
-
michaelis
Първоначално изпратено от snaky Разгледай мнениеДоста труден въпрос. Тази акция е от тези дето много ги любят и мразят. Виж графиката 15 години назад и ще разбереш. Ако положението в периферията на Европа наистина върви към оправяне както е консенсуса, имаме потенциал да идем към 10 кинта поне.
Автомобилния парк доста остаря в повечето европейски държави през последните години. Рано или късно ще трябва да се подмени. А за циклични акции като тези в автоиндустрията това има доста значение.
Отделно имаш преструктурирания в самата група, някой марки дето се чудят кво да ги правят. Алфа, Мазерати... пускат нови модели, това са все пари за инвестиции, от които се нуждаят. А Фиат е най-задлъжнелия в автобизнеса в Европа. Отделно и бъдещето на самата група не е много ясно с поглъщането на Крайслер. Признават с половин уста, че ще трябва да увеличават капитала, ама не било готино да е директно, с конвертируеми облигации щяло да е, и т.н. Много неизвестни и не малко разочарования от миналото. Анализаторите не са единодушни, което е добре. Значи могат да се направят пари. Проблема е да разбереш, в коя посока.
Аз лично имам Рено, щото е подценено, дава дивиденти, не е задлъжняло и огромна част капитализацията се пада на дела, които имат в Нисан. Даймлер също е добър избор според мен.
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от bate Goiko Разгледай мнениеАко една компания се търгува на борсите в Сащ и Швейцария, къде е по-добре да се купят акции?
Снейки, благодаря за отговора!
И както бат snaky ти казва стой са мирно, да се изсипят па после си купувай FIAT защото италианските банки имат бая дългове и не знам там как ше стане раотатаLast edited by michaelis; 15.01.2014, 17:53.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bate Goiko Разгледай мнениеКакво мислите за закупуване акции на Фиат? Питам в тази тема поради липсата на тема италиански акции.
Автомобилния парк доста остаря в повечето европейски държави през последните години. Рано или късно ще трябва да се подмени. А за циклични акции като тези в автоиндустрията това има доста значение.
Отделно имаш преструктурирания в самата група, някой марки дето се чудят кво да ги правят. Алфа, Мазерати... пускат нови модели, това са все пари за инвестиции, от които се нуждаят. А Фиат е най-задлъжнелия в автобизнеса в Европа. Отделно и бъдещето на самата група не е много ясно с поглъщането на Крайслер. Признават с половин уста, че ще трябва да увеличават капитала, ама не било готино да е директно, с конвертируеми облигации щяло да е, и т.н. Много неизвестни и не малко разочарования от миналото. Анализаторите не са единодушни, което е добре. Значи могат да се направят пари. Проблема е да разбереш, в коя посока.
Аз лично имам Рено, щото е подценено, дава дивиденти, не е задлъжняло и огромна част капитализацията се пада на дела, които имат в Нисан. Даймлер също е добър избор според мен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнениеМного се обяснявате бе мишкари, прати брокера, прати скрееншот, нищо не пращам.
На който трябва съм пратил.
Който има желание да направи малко ресърч и може да разбера разновидностите между различните CFD акаунти.
Аааа докато говорим ДАКС-а ударил 9660 (НОВ ВРЪХ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА)
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнениеМного се обяснявате бе мишкари, прати брокера, прати скрееншот, нищо не пращам.
На който трябва съм пратил.
Който има желание да направи малко ресърч и може да разбера разновидностите между различните CFD акаунти.
Аааа докато говорим ДАКС-а ударил 9660 (НОВ ВРЪХ ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА)
Коментар
-
michaelis
Hahooo прати брокера да го видиме бе какво го криеш там ??? Нема прайм справка за твойте позиций не се кози
ето ти мойте да видиш ти там какви са правилата с CFDта
http://fxtrade.oanda.co.uk/?&stop-ge...de.oanda.co.uk
http://www.saxobank.com/welcomeLast edited by michaelis; 15.01.2014, 14:02.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнениеНезнам при вас как е момчета, ни при мен всичко си е изчислено в Евро.
1 контракт = 1 Евро = 1 точка на индекс
Независимо дали е ДАКС, ДАУ или СиП
Това просто е невъзможно.
откъдето и да го погледнеш.
Поздрави и успехи!
NO SIGNATURE FOUND
Коментар
-
michaelis
Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнениеНезнам при вас как е момчета, ни при мен всичко си е изчислено в Евро.
1 контракт = 1 Евро = 1 точка на индекс
Независимо дали е ДАКС, ДАУ или СиП
Коментар
Коментар