IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
    VW бяха жестоко наказани, че не се подчиниха на нарежданията на Фашингтон и преди 10 дена откриха завод за производство на двигатели в Калуга, Русия.... Империята на хаоса няма спирка в извиването на ръцете на своите сателити!

    Преди 5 дена Доче банк обявиха че понижават присъствието си в Русия. Иначе и те щяха да бъдат порязани с някоя многомилиардна глоба!
    +++++

    Коментар


    • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
      http://www.washingtonpost.com/busine...f65_story.html

      Опа, вече говорим за 11 милиона коли
      Well played VW
      VW бяха жестоко наказани, че не се подчиниха на нарежданията на Фашингтон и преди 10 дена откриха завод за производство на двигатели в Калуга, Русия.... Империята на хаоса няма спирка в извиването на ръцете на своите сателити!

      Преди 5 дена Доче банк обявиха че понижават присъствието си в Русия. Иначе и те щяха да бъдат порязани с някоя многомилиардна глоба!
      Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

      Коментар


      • Чакам с интерес да видя как от Инвесторът ще обяснят тоя спад на европейските пазари днес - и тяхната не е лесна, честно да си кажем.
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
          В сайтът на Франкфуртската.


          http://www.boerse-frankfurt.de/en/eq...00/key+figures
          Last edited by Императорът; 22.09.2015, 19:37.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
            http://www.washingtonpost.com/busine...f65_story.html

            Опа, вече говорим за 11 милиона коли
            Well played VW
            аре па тея цигани кво се праат се едно американските не замърсяват х100 повече шш ги еба в боклуците с 3 литра кубатура и 200 коня сигур са по-икономични от VW и арчат по 2/100 ебаси испосняците, тва е неква Велчова Завера VW са и без тва най-печелившия концерн с най-добрите коли - то нема по-добри от тях

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
              Бърза сметка за Даймлер - от Десета година насам печалбата се е увеличила с 55% (по данни от 14 година, не знам да има сериозен спад), а цената на акцията е по-висока с 43%. А ако отчетем неизбежният фактор на инфлацията - сега акцията е чувствително по-евтина отколкото преди 5 години и сигурно има още ного компании в същото положение. Толкова за напомпваницата.
              Къде ги гледаш?

              http://finance.yahoo.com/q/is?s=DAI....atement&annual

              Коментар


              • Бърза сметка за Даймлер - от Десета година насам печалбата се е увеличила с 55% (по данни от 14 година, не знам да има сериозен спад), а цената на акцията е по-висока с 43%. А ако отчетем неизбежният фактор на инфлацията - сега акцията е чувствително по-евтина отколкото преди 5 години и сигурно има още ного компании в същото положение. Толкова за напомпваницата.
                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                Коментар


                • Тони: догодина ми предстои да освободя немалко кеш от нашата борса - всъщност нямам против да инвестирам на чуждите на още по-ниски нива от тези, ама не ми се вярва.

                  Монетов - ако пазарите нямат нищо общо с икономиката, тогава какво всъщност правим - и още неизвестно колко милиона инвеститори на света?
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар



                  • Колкото и да не му се вярва на Импето, няма как след спирането на стероидите индексите да останат все така напомпани!
                    Тази китайска "криза", както се изрази бе просто лек полъх .
                    И все пак успех!
                    Attached Files

                    Коментар


                    • http://www.washingtonpost.com/busine...f65_story.html

                      Опа, вече говорим за 11 милиона коли
                      Well played VW

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                        Впрочем надушвам обръщане на трендът - или поне опит за - дори костенуркаджиите тръгнаха да възстановяват - явно се усещат, че в думите на Камъков има ного истина - ега платили тия VW 18 МБ на някакви суяци.

                        Всъщност и БМВ и Даймлер отскочиха от дъно - поне засега преди час и повече - в момента другите акции по инерция някак - държат Даксът долу.

                        Скоро ще се включат и Щатите и - както често става това: ще дръпнат Европа нагоре.

                        Анди право казва - то се знае - важен фактор освен евентуална глоба е опозоряването - макар надали някой, дето се пърчи в ебаси могъщото БМВ, му дреме ного за някакви емисии.

                        Вий ако си имате туй нЯщо:

                        http://www.daimler.com/live/en

                        ще ви дреме ли за?
                        Офф Импе корекцията не е свършила и миналия път ти казах, че тва нема нищо общо с икономика и тъпотии никкав тренд няма да се обръща, полако има време ...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                          Скоро ще се включат и Щатите и - както често става това: ще дръпнат Европа нагоре.
                          Ко рече?

                          Коментар


                          • вагените ща платят някаква глоба евентуално след което ще кажат няма да правим пове4е така и ще насо4ат усилия към следващата технология за прикриване с надежда 4е няма да се хване никога и така играта на котка и мишка продължава и не защото ваг е нещо крив а защото регулаторите поставят невъзможни зада4и ве4е едва ли не колата да има 0 вредни емисий и всяка година ги занижават което виждаме до какво води
                            Вся Власть Советам

                            Коментар


                            • Впрочем надушвам обръщане на трендът - или поне опит за - дори костенуркаджиите тръгнаха да възстановяват - явно се усещат, че в думите на Камъков има ного истина - ега платили тия VW 18 МБ на някакви суяци.

                              Всъщност и БМВ и Даймлер отскочиха от дъно - поне засега преди час и повече - в момента другите акции по инерция някак - държат Даксът долу.

                              Скоро ще се включат и Щатите и - както често става това: ще дръпнат Европа нагоре.

                              Анди право казва - то се знае - важен фактор освен евентуална глоба е опозоряването - макар надали някой, дето се пърчи в ебаси могъщото БМВ, му дреме ного за някакви емисии.

                              Вий ако си имате туй нЯщо:

                              http://www.daimler.com/live/en

                              ще ви дреме ли за?
                              Last edited by Императорът; 22.09.2015, 16:17.
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • еврака надоле дакса също ..........
                                Вся Власть Советам

                                Коментар

                                Working...
                                X