IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
    Не са само те
    http://www.tase.co.il/eng/pages/homepage.aspx

    Тези са нагоре
    Надушват кинтите
    Дано са кинти а не някой масур

    Коментар


    • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
      Еми.. Имп, сам виждаш на графиката че си влязал малко неудачно на 10 годишен макс! Нищо, една "здравословна корекция" ще укрепи хартията - ако спадне подобаващо - да получи някаква подкрепа от по-нови хакционери
      Не съм влязъл на. Пазарувах си тази акция (а и почти всички от другите) по време на летният спад. 10-годишен макс и несгодна цена за влизане вижда, само ако гледаш зеленикаквата графика. Но ако гледаш червената, виждаш, че в моментът акцията е на 8-годишен минимум, защото не е важно колко струва акцията, но какво има зад тая цена.
      Същото и с Daimler - за 5 години продажбите с 50% ръст, цената - само с по-малко от 20%. Неслучайно вземам 11-а година началото - смятам, че тогава пазарът не е бил нито подценен, нито балон. Тия тоже си ги купувах лятото, около Дизелгей - е, не на най-най-ниската точка, но близо до. Защото следях ЦИФРИТЕ и знаех от отчетите, че продажбите са отлични и вероятно ще растат още, особено в Китай. Знаех, че преди година акцията се бе балонирала (ако не отчетем дългосрочните прогнози), но лятото - вече дори подценена. Прогнозата ми бе правилна, ама пазарът не разсъждаваше - и в моментът акцията по отношение на продажбите, е в една от най-подценените си точки, а по отношение на дивидентец и печалби - твърдо най-подценена от 8 години.

      Реално - според представянето на - Allianz трябваше да е на около 180 кинта, Daimler - на около 85. Разминаването идва от това, че всички - дори имащите акции на 2-3 конкретни компании, вечно гледат "пазарът", все едно са инвестирали в него, а мен "пазарът" не ме интересува особено, но ме интересуват МОИТЕ компании... и не съм съгласен те да се сриват заради други, смотаняшки компании, камо ли пък защото някой друг пазар в другият край на света бил паднал.Какво като се сринал Шанхаецът? Да не би заради това китайските хора да са спрели да купуват мерцедесчета? Напротив: купуват ПОВЕЧЕ !!!
      Last edited by Императорът; 14.02.2016, 22:24.
      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

      Коментар


      • Първоначално изпратено от elkin Разгледай мнение
        те пък защо работят днес
        Не са само те
        http://www.tase.co.il/eng/pages/homepage.aspx

        Тези са нагоре
        Надушват кинтите

        Коментар


        • Първоначално изпратено от elkin Разгледай мнение
          те пък защо работят днес
          Щото са чаршафосани арапи. Сигурно почиват в петъкът. Нищо - тяхна работа - а ако путин реши, набръзо ще ги научи да почиват в неделя и да муат прасе.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
            Днешната търговия в Саудитска Арабия е доста интересна.
            2% надолу, като цяло.
            Нефт и енергетика на зелено.
            Всичко останало надолу.
            Застрахователи и хотелиери - здрав гърч
            http://www.tadawul.com.sa/wps/portal...9gmxHRQCHg5RU/
            те пък защо работят днес
            Нека да изсмучим Земята , тя не ни е нужна.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
              Не зная това, Анонов. Зная, че дивидентите на моите компании растат. Ето още една графика - заложил съм 7 кинта дивидент, но вероятно ще е повече:




              Нозина ме обвиняват, че не ползвам ТА и не гледам графики, но това не е тъй. Аз гледам графики, но пръво винаги гледам реалните данни на компанията и се опитвам да преценя стабилността и и перспективите пред нея. За мен графиката е слугиня, никога господарка.
              Еми.. Имп, сам виждаш на графиката че си влязал малко неудачно на 10 годишен макс! Нищо, една "здравословна корекция" ще укрепи хартията - ако спадне подобаващо - да получи някаква подкрепа от по-нови хакционери
              Не е препоръка... !!!
              "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

              Коментар


              • Не зная това, Анонов. Зная, че дивидентите на моите компании растат. Ето още една графика - заложил съм 7 кинта дивидент, но вероятно ще е повече:




                Нозина ме обвиняват, че не ползвам ТА и не гледам графики, но това не е тъй. Аз гледам графики, но пръво винаги гледам реалните данни на компанията и се опитвам да преценя стабилността и и перспективите пред нея. За мен графиката е слугиня, никога господарка.
                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                  Евтин ти е само гагарина, другото ти е балониран шит.
                  Според мене балонирани са ти твоите шитове, като гледам как те гонят нервите ... а Не трабва ли да е обратното ако шитовете са при мен!??? ))))
                  Не е препоръка... !!!
                  "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                    Не говорим за отделни луди, но за достатъчно, така че да има търговия. Вземаме за пример Daimler. Стабилна компания, световен бранд, могъщ ръст на продажбите, тоже и на печалбата, цената вече е паднала доста ниско, а предстои 3.3 кинта дивидент.
                    2015-та бие 2008-а по намаляване на дивиденти. А каква ли ще е графиката за 2016-та?



                    http://www.zerohedge.com/news/2016-0...surpassed-2008

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
                      Всичко е възможно Имп. Живеем в силно ускорен към технологии свят, ако утре зачислят някакви дронове в употреба и електрички самоупрвляеми и тем подобни и отпадне нуждата от над 100 годишния вече двигател, мисля, че никой няма да е ного очуден. (като хипотетичен пример само)
                      То и аз зная, че ако някой измисли практически телепортация, автомобилостроенето отива в каналът... но какъв е шансът нещо подобно да пъкне от нищото? Електрическите коли ще почакат... при това евтино горивце.
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                        НЕ ми отговори на въпроса, опитваш се да се измъкнеш в твой стил. Знаех си.

                        Колко ти е ре и ев/ебитда по позиции ?
                        Евтин ти е само гагарина, другото ти е балониран шит.
                        отговорих ти съвсем точно на въпроса - моя портфейл е моята крепост. вътре всичко е яко и ного по-подценено от дакса, това. че в индекса има балони като атера, ихлбл еврохолд хвар и т.н - мен изобщо не ме засяга. какво искаш да ти отговоря - че съм се набучило в нефтеняци в дау ли ))) Ама ти откога си в дакса - не беше ли в нефтеняците на дау )))
                        Не е препоръка... !!!
                        "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                          Не говорим за отделни луди, но за достатъчно, така че да има търговия. Вземаме за пример Daimler. Стабилна компания, световен бранд, могъщ ръст на продажбите, тоже и на печалбата, цената вече е паднала доста ниско, а предстои 3.3 кинта дивидент. На около 60 кинта явно още има търговия, макар за мен акцията вече подценена да е - графика прилагам:



                          Ако си купиш сега, то печелиш само от дивидент около 5.6% скоро-скоро - и то инвестираш в една от на-могъщите компании в Германия, а и на света - без никакво (поне известни) проблеми, която според анализаторите ще продължи да расте. Колко инвестиции на БФБ са съизмерими като доходност с? Съответно продаващият губи туй - от шубето си.
                          Как мислиш - на 45 кинта ще има ли търговия? А на 30 кинта? Ти би ли продал на 30 кинта - мощна компания, снасяща 3.3 кинта дивидент? А на 18 кинта? Колко трябва да е луд някой, че да продаде на 18 кинта?

                          Това искам да кажа - има граница под която ако падне пазарът, просто няма да има пазар, щото за пазар трябват продавачи.
                          Всичко е възможно Имп. Живеем в силно ускорен към технологии свят, ако утре зачислят някакви дронове в употреба и електрички самоупрвляеми и тем подобни и отпадне нуждата от над 100 годишния вече двигател, мисля, че никой няма да е ного очуден. (като хипотетичен пример само)
                          Не е препоръка... !!!
                          "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
                            какво значи по-евтин !???? Кое е по-евтино от кое ??? От моя бфб портфейл определено не е никак по-евтин ))
                            НЕ ми отговори на въпроса, опитваш се да се измъкнеш в твой стил. Знаех си.

                            Колко ти е ре и ев/ебитда по позиции ?
                            Евтин ти е само гагарина, другото ти е балониран шит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
                              всеки е луд по своему. зависи от опита, какви спадове е преживял, на каква въраст е и т.н. И понеже там има много хакционери и включително и луди вероятно от кол и въже, та и не е ного ясно къде ще е границата
                              Не говорим за отделни луди, но за достатъчно, така че да има търговия. Вземаме за пример Daimler. Стабилна компания, световен бранд, могъщ ръст на продажбите, тоже и на печалбата, цената вече е паднала доста ниско, а предстои 3.3 кинта дивидент. На около 60 кинта явно още има търговия, макар за мен акцията вече подценена да е - графика прилагам:



                              Ако си купиш сега, то печелиш само от дивидент около 5.6% скоро-скоро - и то инвестираш в една от на-могъщите компании в Германия, а и на света - без никакво (поне известни) проблеми, която според анализаторите ще продължи да расте. Колко инвестиции на БФБ са съизмерими като доходност с? Съответно продаващият губи туй - от шубето си.
                              Как мислиш - на 45 кинта ще има ли търговия? А на 30 кинта? Ти би ли продал на 30 кинта - мощна компания, снасяща 3.3 кинта дивидент? А на 18 кинта? Колко трябва да е луд някой, че да продаде на 18 кинта?

                              Това искам да кажа - има граница под която ако падне пазарът, просто няма да има пазар, щото за пазар трябват продавачи.
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                                Преци, понеже си станала и даксоразбирачка гледам ( и аз нямам като тебе тук)...та да те запитам нещо ако позволиш.

                                В момента е поне 20% по евтин от бфб-ту.
                                Не мислиш ли че трябва да е обратното ?
                                какво значи по-евтин !???? Кое е по-евтино от кое ??? От моя бфб портфейл определено не е никак по-евтин ))
                                Не е препоръка... !!!
                                "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                                Коментар

                                Working...
                                X