If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
не са, те са фронтмените. само казвам, че знаещите и можещи да правят коли, не бият тъпана, докато не са сигурни, че могат да предложат сигурен, работещ, харесван и качествен продукт. в природата им е.
пимпе, лада няма популярност, освен в русия. а и там хората залагат на западните автомобили.
Тесличката ще бъдат по-лошо подобие на компанията на първия човек, измислил дънките. Днес почти никой не я помни - и аз не мога да се сетя името. Тесличките въобще няма да успеят да станат масови коли - големите автомобилостроители ще ги удушат като питони заблеяно говедо още в началото. А и не разбирам кой нормален човек ще си купи кола, която се казва Тесла, а не Беемвенце (например) - това само в ПеУник може да се търси, ама и там няма толкова богати хора.
А Лада наистина не ного популярна, ама кой знай? Бях чел - ако не се лъжа - че и Ford разработва електрическа кола - а това е народната марка в Щатите.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
...докато тесла бие тъпана и води/водеше парада, конвенционалните автопроизводители си работеха без много шум в/у ел.мобили, с които да стартират сериозно в серийно производство. а дотогава да катаизират продажбите на нови с двг.....
не са, те са фронтмените. само казвам, че знаещите и можещи да правят коли, не бият тъпана, докато не са сигурни, че могат да предложат сигурен, работещ, харесван и качествен продукт. в природата им е.
пимпе, лада няма популярност, освен в русия. а и там хората залагат на западните автомобили.
в момента акцента е в/у ел.мобилите.
докато тесла бие тъпана и води/водеше парада, конвенционалните автопроизводители си работеха без много шум в/у ел.мобили, с които да стартират сериозно в серийно производство. а дотогава да катаизират продажбите на нови с двг.
изключвайки шума около фв/дизелгейт и повдигнати други обвинения към други автопр., последните надали ще покажат стряскащи движения надолу. посоката за тях след последните сътресения е нагоре.
визирам основно: даймлер, бмв, порше, ауди и фв.
останалите автопроизводители са пълнеж за пролети, чието качество и конкурентност са несъпоставими.
Не забравяй ТМ
За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
аз днес си удвоих BMW шорта и средната ми е 77 и понеже гледам са си повярвали съм си подготвил кеш да осредня още на 81 и пак на 84 въпреки че се съмнявам че цената ще стигне дотам....петрола остана извън фокуса на вниманието а той бавно но сигурно върви надолу като прибавим и батаците около банките и ред други геополитически причини може да стане доста червено в близките седмици
успех на всички търгуващи
в момента акцента е в/у ел.мобилите.
докато тесла бие тъпана и води/водеше парада, конвенционалните автопроизводители си работеха без много шум в/у ел.мобили, с които да стартират сериозно в серийно производство. а дотогава да катаизират продажбите на нови с двг.
изключвайки шума около фв/дизелгейт и повдигнати други обвинения към други автопр., последните надали ще покажат стряскащи движения надолу. посоката за тях след последните сътресения е нагоре.
визирам основно: даймлер, бмв, порше, ауди и фв.
останалите автопроизводители са пълнеж за пролети, чието качество и конкурентност са несъпоставими.
аз днес си удвоих BMW шорта и средната ми е 77 и понеже гледам са си повярвали съм си подготвил кеш да осредня още на 81 и пак на 84 въпреки че се съмнявам че цената ще стигне дотам....петрола остана извън фокуса на вниманието а той бавно но сигурно върви надолу като прибавим и батаците около банките и ред други геополитически причини може да стане доста червено в близките седмици
успех на всички търгуващи
Да бе - зимата като падна слузта, голямо сополивене падна, а сега: все едно нищо. Вярно - цените още добри, но минус 18% са си минус 18%, а пазарите - без реакция. Ама да паднат още малко де - слузта и газчицата, че искам да допълня още Газпромченца.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Императоре ,ти се шегуваш нали...18 милиона на световен мастодон....а проблемите там не са в печалбицата ....
Спомняш ли си колко беше печалбата на Корп преди фалита....
18 КБ са нищо, то Трейдингът печели повече - ама аз очаквах да са вътре.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Не мога да затваря Аареалбанк без да видя отчета и резултата от стрестестовете ...много я хвалят поне да видя защо....
В коба стана българската работа , ние сме зле ама другите са по зле....... Иначе също мисля една къса на ДАХ и на Даймлер и фолсваген ...:confused:
аз днес си удвоих BMW шорта и средната ми е 77 и понеже гледам са си повярвали съм си подготвил кеш да осредня още на 81 и пак на 84 въпреки че се съмнявам че цената ще стигне дотам....петрола остана извън фокуса на вниманието а той бавно но сигурно върви надолу като прибавим и батаците около банките и ред други геополитически причини може да стане доста червено в близките седмици
успех на всички търгуващи
"В очите на завистта всеки успех е престъпление.."
Не мога да затваря Аареалбанк без да видя отчета и резултата от стрестестовете ...много я хвалят поне да видя защо....
В коба стана българската работа , ние сме зле ама другите са по зле.......
Иначе също мисля една къса на ДАХ и на Даймлер и фолсваген ...
http://www.investor.bg/evropa/334/a/...-banki-221631/
Няма да се плашите , виж що акули са се наредили на трапезата - Goldman Sachs, Morgan Stanley, Bank of America, Citigroup, Deutsche Bank, Unicredit и Banca IMI Ще има щастлив край ... и другата седмица е...ция
сиена е доста зле ,както и италианската банкова система...
В момента играта е толкова сложна ,че сигурно и кукловодите не могат да я водят...
Гледам Тръмп вече води пред нашето "момиче"...
В петък ще има луди изпълнения на някой банки....залагам поне 5 банки да осъмнат с 15 % по надолЕ в понеделник....
Коментар