IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инвестиции в европейски аеролинии - SAS или NAS

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ако наистина искаш в този сектор, то поне според мен по-добрата опция е да купиш летище, отколкото аеролиния.

    Aeroports de Paris може да погледнеш.

    Коментар


    • Това че много са паднали не значи, че ще се върнат скоро на предишното ниво. Гледам че са били рекапитализирани и съответно старите акционери трябва да са dilute-нати

      По-добре не купувай ако не знаеш какво правиш

      Коментар


      • Така е Оракуле, ама ако ги спасят националните правителства. Иначе може и да ритнат камбаната. Т.е твоята инвестиция зависи от политиците

        Коментар


        • Инвестиции в европейски аеролинии - SAS или NAS

          Здравейте инвеститори,
          Чудя се дали SAS - националните аеролинии на Дания и Швеция и норвежците от Norwegian Air Shuttle ASA са във вашето полезрение? Много трудно се намира информация за тях извън уебсайтовете им, но потенциала за огромен скок след възстановяването може би си заслужава. SAS преди кризата е струвал 20.20 шведски крони,а днес е 1,81 . Норвежците от NAS са били преди кризата 4209 норвежки крони,а днес са едва 56. Зад SAS са държавите на Дания и Швеция,които помогнаха на закъсалата авиокомпания и казаха,че няма да и позволят да фалират, докато при NAS норвежката държава мисля,че се дърпаше и по-скоро е за нейния фалит. Изследвали ли сте в дълбочина тези компании и какво мислите за тях?
          Last edited by Andi11; 19.03.2021, 12:24.
        Working...
        X