IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TESLA/TSLA- NASDAQ Tesla Inc - АКЦИЯ - балон или все още не ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
    Аз просто се опитах да ви направя услуга и да ви подскажа да четете повече за материи, за които очевидно не сте информирани достатъчно. Ама смейте си се. Акциите на Тесла растат експоненциално, защото цялата стратегия на компанията е за експоненциален разтеж и развитие. Не, Тесла не е автомобилна компания и е невежо да се сравнява с останалите такива. Нещо, което 95% от хората с мнение за Тесла правят. Въпреки "производственият ад" покрай Модел 3, през последните години Тесла е на прав път по експоненциалното си развитие. Доказва го с всяка изминала година. Какво значи експоненциално, значи, че тази година правят 100 000 коли, догодина 200 000, после 400 000, после 800 000, 1 600 000 и т.н.

    Е, тази година, въпреки адската криза, имат реален шанс да продадат 500 000. Миналата продадоха ~370 000 и ако не беше този вирус, най-вероятно щяха да гонят 550-600 за 2020. През 2018 продадоха ~245 000. Тенденцията, която се очертава е за разтеж от 50% на година. Сметнете си сами от 500 000 за още 3-4 години до какво число води това.

    Погледнете продажбите на останалите не като бройка, а като процент спрямо миналата година. За 2021 производственият капацитет на Тесла ще бъде над 1 000 000, а спорът остава дали за тях има достатъчно търсене или не, но за това трябва да се чете още повече и е въпрос на бизнес сметки и финансово позициониране на продуктите им. През 2022 капацитетът им ще бъде между 1.5 и 2млн коли - цел, която VW тепърва ще се опитват да постигнат през 2023-2024, наливайки над 70 млрд евро и със зверско реструктуриране в бизнеса си и вероятността да успеят в тези кратки срокове не е особено голяма. Колко компании можете да посочите, които са готови да направят план за такива пари и да казват, че няма да оцелеят ако не го направят? И моля ви, спрете да сравнявате продажбите на коли с ДВГ с продажбите на ЕЛ коли, невежо е. ДВГ коли до 10 години НЯМА ДА СЕ ПРАВЯТ.

    А иначе да, "измамникът Мъск" направи ракети, които се приземяват обратно на Земята вертикално и вече има такива, които са използвани 10тина пъти успешно, тоест е свалил цената на достъпа до космоса с 10 пъти. Цяла НАСА им се кланя и космонавтите започнаха да се качват до МКС само с техните ракети и капсули. Може би пак ще сте скептични ако подксажа, че той е главният инженер в SpaceX и участва в проектирането на всичко по тези ракети, а не просто шеф или собственик. Вие продължавайте да си мислите, че е сладкодумно бизнесменче, а хора като мен ще го виждат като може би най-великия инженер на нашите времена.

    Странна ви е цената на Тесла, защото тя изпреварва финансовите показатели, но с малко, година-две-три. Просто е наистина трудно да осмислиш бинзес, който се оповава на експоненциален разтеж, тъй като досега нямаме общо взето нагледни примери за това. Но все пак, може да си припомните кой е очаквал Фейсбук да се превърне в компания гонеща трилион п остойност? Сега Apple, Amazon и Google ви изглеждат като все едно винаги са били такива мега гиганти, но не са. Когато са били малки, хора които не са разбирали от потенциала в бизнеса им са говорили същите неща.Просто техния път е бил много по-бавен от този на Тесла - това е уникалното в картинката.

    Излизам от темата, че на хора, които не искат да чуят, няма смисъл да им говориш, но нека да ви разсмея още повече с последното, което ще кажа:
    Ако Мъск не се гътне до 10тина години, Тесла ще бъде най-голямата компания в света, а бизнесменчето-измамник ще бъде първия трилионер в света. Абсурдно, нали. Знам.
    +

    Хората споменават само автомобилната част от бизнеса без да осъзнават, че Тесла е едва в началото на трансформацията на Енергийния пазар, чийто приходи са за над 2,5 трилиона годишно (само петрол и газ). Тренда за изместване на фосилни горива от солар, вятър в комбинация със съхранение на енергията е виден за всеки който иска да го види. Тесла се намества като лидер и на този пазар особено в частта за батерии и соларни покриви (construction). Да видим кои индустрии атакува Тесла:
    • Автомобили (пазарен лидер до 6-7 години)
    • Енергия (най-големия производител на батерии до 2-3 години), соларни Покриви (не панели, а директно покриви). Собствениците на Тесла (10 милиона на година) какви покриви ще слагат според вас?!?
    • Софтуер за автономно задвижване (Тесла ще са един от най-много 2 или 3 операционни системи) – лични автомобили; транспортни компании; такси компании. Практически всяко превозно средство ще ползва и плаща за софтуера на Тесла и може би Гугъл!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
      Аз просто се опитах да ви направя услуга и да ви подскажа да четете повече за материи, за които очевидно не сте информирани достатъчно. Ама смейте си се. Акциите на Тесла растат експоненциално, защото цялата стратегия на компанията е за експоненциален разтеж и развитие. Не, Тесла не е автомобилна компания и е невежо да се сравнява с останалите такива. Нещо, което 95% от хората с мнение за Тесла правят. Въпреки "производственият ад" покрай Модел 3, през последните години Тесла е на прав път по експоненциалното си развитие. Доказва го с всяка изминала година. Какво значи експоненциално, значи, че тази година правят 100 000 коли, догодина 200 000, после 400 000, после 800 000, 1 600 000 и т.н.

      Е, тази година, въпреки адската криза, имат реален шанс да продадат 500 000. Миналата продадоха ~370 000 и ако не беше този вирус, най-вероятно щяха да гонят 550-600 за 2020. През 2018 продадоха ~245 000. Тенденцията, която се очертава е за разтеж от 50% на година. Сметнете си сами от 500 000 за още 3-4 години до какво число води това.

      Погледнете продажбите на останалите не като бройка, а като процент спрямо миналата година. За 2021 производственият капацитет на Тесла ще бъде над 1 000 000, а спорът остава дали за тях има достатъчно търсене или не, но за това трябва да се чете още повече и е въпрос на бизнес сметки и финансово позициониране на продуктите им. През 2022 капацитетът им ще бъде между 1.5 и 2млн коли - цел, която VW тепърва ще се опитват да постигнат през 2023-2024, наливайки над 70 млрд евро и със зверско реструктуриране в бизнеса си и вероятността да успеят в тези кратки срокове не е особено голяма. Колко компании можете да посочите, които са готови да направят план за такива пари и да казват, че няма да оцелеят ако не го направят? И моля ви, спрете да сравнявате продажбите на коли с ДВГ с продажбите на ЕЛ коли, невежо е. ДВГ коли до 10 години НЯМА ДА СЕ ПРАВЯТ.

      А иначе да, "измамникът Мъск" направи ракети, които се приземяват обратно на Земята вертикално и вече има такива, които са използвани 10тина пъти успешно, тоест е свалил цената на достъпа до космоса с 10 пъти. Цяла НАСА им се кланя и космонавтите започнаха да се качват до МКС само с техните ракети и капсули. Може би пак ще сте скептични ако подксажа, че той е главният инженер в SpaceX и участва в проектирането на всичко по тези ракети, а не просто шеф или собственик. Вие продължавайте да си мислите, че е сладкодумно бизнесменче, а хора като мен ще го виждат като може би най-великия инженер на нашите времена.

      Странна ви е цената на Тесла, защото тя изпреварва финансовите показатели, но с малко, година-две-три. Просто е наистина трудно да осмислиш бинзес, който се оповава на експоненциален разтеж, тъй като досега нямаме общо взето нагледни примери за това. Но все пак, може да си припомните кой е очаквал Фейсбук да се превърне в компания гонеща трилион п остойност? Сега Apple, Amazon и Google ви изглеждат като все едно винаги са били такива мега гиганти, но не са. Когато са били малки, хора които не са разбирали от потенциала в бизнеса им са говорили същите неща.Просто техния път е бил много по-бавен от този на Тесла - това е уникалното в картинката.

      Излизам от темата, че на хора, които не искат да чуят, няма смисъл да им говориш, но нека да ви разсмея още повече с последното, което ще кажа:
      Ако Мъск не се гътне до 10тина години, Тесла ще бъде най-голямата компания в света, а бизнесменчето-измамник ще бъде първия трилионер в света. Абсурдно, нали. Знам.
      Елън Мъск сам си каза през септември, че целта е 3ТВч производствен капацитет за батерии (не само за коли) и 20 милиона автомобила на година през 2030та. Напълно постижимо ако се задържи ръста от 50%+ следващите 10 години.
      Така че в цената на Тесла е вече до голяма степен всичко това, заедно с риска. Ако няма проблеми, може наистина Мъск да е вече трилионер тогава, а Тесла някъде около 10 трилиона капитализацжия.

      Коментар


      • Аз просто се опитах да ви направя услуга и да ви подскажа да четете повече за материи, за които очевидно не сте информирани достатъчно. Ама смейте си се. Акциите на Тесла растат експоненциално, защото цялата стратегия на компанията е за експоненциален разтеж и развитие. Не, Тесла не е автомобилна компания и е невежо да се сравнява с останалите такива. Нещо, което 95% от хората с мнение за Тесла правят. Въпреки "производственият ад" покрай Модел 3, през последните години Тесла е на прав път по експоненциалното си развитие. Доказва го с всяка изминала година. Какво значи експоненциално, значи, че тази година правят 100 000 коли, догодина 200 000, после 400 000, после 800 000, 1 600 000 и т.н.

        Е, тази година, въпреки адската криза, имат реален шанс да продадат 500 000. Миналата продадоха ~370 000 и ако не беше този вирус, най-вероятно щяха да гонят 550-600 за 2020. През 2018 продадоха ~245 000. Тенденцията, която се очертава е за разтеж от 50% на година. Сметнете си сами от 500 000 за още 3-4 години до какво число води това.

        Погледнете продажбите на останалите не като бройка, а като процент спрямо миналата година. За 2021 производственият капацитет на Тесла ще бъде над 1 000 000, а спорът остава дали за тях има достатъчно търсене или не, но за това трябва да се чете още повече и е въпрос на бизнес сметки и финансово позициониране на продуктите им. През 2022 капацитетът им ще бъде между 1.5 и 2млн коли - цел, която VW тепърва ще се опитват да постигнат през 2023-2024, наливайки над 70 млрд евро и със зверско реструктуриране в бизнеса си и вероятността да успеят в тези кратки срокове не е особено голяма. Колко компании можете да посочите, които са готови да направят план за такива пари и да казват, че няма да оцелеят ако не го направят? И моля ви, спрете да сравнявате продажбите на коли с ДВГ с продажбите на ЕЛ коли, невежо е. ДВГ коли до 10 години НЯМА ДА СЕ ПРАВЯТ.

        А иначе да, "измамникът Мъск" направи ракети, които се приземяват обратно на Земята вертикално и вече има такива, които са използвани 10тина пъти успешно, тоест е свалил цената на достъпа до космоса с 10 пъти. Цяла НАСА им се кланя и космонавтите започнаха да се качват до МКС само с техните ракети и капсули. Може би пак ще сте скептични ако подксажа, че той е главният инженер в SpaceX и участва в проектирането на всичко по тези ракети, а не просто шеф или собственик. Вие продължавайте да си мислите, че е сладкодумно бизнесменче, а хора като мен ще го виждат като може би най-великия инженер на нашите времена.

        Странна ви е цената на Тесла, защото тя изпреварва финансовите показатели, но с малко, година-две-три. Просто е наистина трудно да осмислиш бинзес, който се оповава на експоненциален разтеж, тъй като досега нямаме общо взето нагледни примери за това. Но все пак, може да си припомните кой е очаквал Фейсбук да се превърне в компания гонеща трилион п остойност? Сега Apple, Amazon и Google ви изглеждат като все едно винаги са били такива мега гиганти, но не са. Когато са били малки, хора които не са разбирали от потенциала в бизнеса им са говорили същите неща.Просто техния път е бил много по-бавен от този на Тесла - това е уникалното в картинката.

        Излизам от темата, че на хора, които не искат да чуят, няма смисъл да им говориш, но нека да ви разсмея още повече с последното, което ще кажа:
        Ако Мъск не се гътне до 10тина години, Тесла ще бъде най-голямата компания в света, а бизнесменчето-измамник ще бъде първия трилионер в света. Абсурдно, нали. Знам.
        Last edited by stansky; 01.12.2020, 13:12.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Ми тогаз намери в речника думичката "фундамент". В инвестиционния речник.
          Пазарът отдавна се е декуплирал от фундамента. При тия стимули, какъв фундамент? А че Тесла през следващите две години ще расте повече от останалите автопроизводители нямам и най-малко съмнение.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Че е гробно мълчание в оная тема - гробно е. Твоето Баш за Фолкса да пишеш, дето сложи вече тесларите в малкия си джоб Специално в Холандия продават 75 ПЪТИ повече от тях.

            Тая волатилност на акцията сочи само, че имаме фалитар компания и хората се питат въобще ще я бъде ли.
            “Pent-up demand”. Иди в гугъл и потърси какво значи израза.




            Това със стъкмистиката в определен месец и в определена държава дето се опитваш да промотираш не хваща декиш. Общите продажби имат значение в целия свят.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
              Ми тогаз намери в речника думичката "фундамент". В инвестиционния речник.
              ...даваш „пример” със себе си?
              - Е'браво.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Дежурните главунчовци от години громят “измамника Мъск”, пък той човека преобръща света с главата надолу.

                Акцията неминуемо ще хвърчи както нагоре, така и надолу, но компанията се установи вече и няма мърдане. Вече всички се съобразяват с Тесла/Space X, в недалечно бъдеще и със Старлинк.
                В темата с електричките пуснах статията със CEOто на VW и гробно мълчание. Човека в прав текст казва, че Тесла трасира пътя на новата авто индустрия и всеки който не ги следва е извън бизнеса до някоко години.
                Че е гробно мълчание в оная тема - гробно е. Твоето Баш за Фолкса да пишеш, дето сложи вече тесларите в малкия си джоб Специално в Холандия продават 75 ПЪТИ повече от тях.

                Тая волатилност на акцията сочи само, че имаме фалитар компания и хората се питат въобще ще я бъде ли.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение

                  Иронията е че всъщност изобщо не обичам хазарта. Не съм човек, който разчита на случайности и късмет в живота. Никога не ми е било интересно и като по-млад да залагам на мачове и никога не съм влизал в игрални зали. Да се мъчиш да спечелиш от късмет за мен е доста тъпа стратегия в живота.
                  Ми тогаз намери в речника думичката "фундамент". В инвестиционния речник.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Дежурните главунчовци от години громят “измамника Мъск”, пък той човека преобръща света с главата надолу.

                    Акцията неминуемо ще хвърчи както нагоре, така и надолу, но компанията се установи вече и няма мърдане. Вече всички се съобразяват с Тесла/Space X, в недалечно бъдеще и със Старлинк.
                    В темата с електричките пуснах статията със CEOто на VW и гробно мълчание. Човека в прав текст казва, че Тесла трасира пътя на новата авто индустрия и всеки който не ги следва е извън бизнеса до някоко години.
                    Митове и легенди. Никой не е длъжен да следва Тесла, за да остане на пазара. Допускам, че досега, може да не го вдяват някпи (до различните, идва по различно време и начин) но, накрая, всеки ще трябва да се измъква сам. Да бъде различен, за да запълни конкретна нища.
                    Защото, снеш ли във всичко като другите, все едно, те няма.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                      Нека аз или някой от вас да отвори пак темата след година и така да си сверяваме часовниците през някакво време и да видим кой е бил прав и кой идея си няма какво се случва в момента на този свят. Елате в края на 2021, в края на 2022 и така всяка година. и ми припомняйте, че съм говорил глупости. Умолявам ви. Това ще е или дълбоко болезнен урок за мен или за вас. Само бъдещето ще покаже, нали така.

                      А иначе, за хората знаещи английски и разбирачите, които знаят кой е г-н Дийз:
                      Той поне, мисля, разбира по-добре този бизнес и от мен и от вас.
                      https://www.linkedin.com/pulse/how-w...herbert-diess/
                      Дежурните главунчовци от години громят “измамника Мъск”, пък той човека преобръща света с главата надолу.

                      Акцията неминуемо ще хвърчи както нагоре, така и надолу, но компанията се установи вече и няма мърдане. Вече всички се съобразяват с Тесла/Space X, в недалечно бъдеще и със Старлинк.
                      В темата с електричките пуснах статията със CEOто на VW и гробно мълчание. Човека в прав текст казва, че Тесла трасира пътя на новата авто индустрия и всеки който не ги следва е извън бизнеса до някоко години.
                      Last edited by ED; 30.11.2020, 23:31.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Ма ти верно си поверва Че някой ще ти обърне внимание на борсовия хазарт.
                        Иронията е че всъщност изобщо не обичам хазарта. Не съм човек, който разчита на случайности и късмет в живота. Никога не ми е било интересно и като по-млад да залагам на мачове и никога не съм влизал в игрални зали. Да се мъчиш да спечелиш от късмет за мен е доста тъпа стратегия в живота.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                          Нека аз или някой от вас да отвори пак темата след година и така да си сверяваме часовниците през някакво време и да видим кой е бил прав и кой идея си няма какво се случва в момента на този свят. Елате в края на 2021, в края на 2022 и така всяка година. и ми припомняйте, че съм говорил глупости. Умолявам ви. Това ще е или дълбоко болезнен урок за мен или за вас. Само бъдещето ще покаже, нали така.

                          А иначе, за хората знаещи английски и разбирачите, които знаят кой е г-н Дийз:
                          Той поне, мисля, разбира по-добре този бизнес и от мен и от вас.
                          https://www.linkedin.com/pulse/how-w...herbert-diess/
                          Ма ти верно си поверва Че някой ще ти обърне внимание на борсовия хазарт.

                          Коментар


                          • Нека аз или някой от вас да отвори пак темата след година и така да си сверяваме часовниците през някакво време и да видим кой е бил прав и кой идея си няма какво се случва в момента на този свят. Елате в края на 2021, в края на 2022 и така всяка година. и ми припомняйте, че съм говорил глупости. Умолявам ви. Това ще е или дълбоко болезнен урок за мен или за вас. Само бъдещето ще покаже, нали така.

                            А иначе, за хората знаещи английски и разбирачите, които знаят кой е г-н Дийз:
                            Той поне, мисля, разбира по-добре този бизнес и от мен и от вас.
                            https://www.linkedin.com/pulse/how-w...herbert-diess/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                              В момента цената на акциите е надута заради изкупуването покрай S&P500, но балонът, който някои от вас виждат, е маалко мехурче на фона на това, което се очаква като бъдеще, дори (отново) след годинка. Пише ви софтуерен инженер, човек със синиър опит в аутомотив бизнеса и един от хората, които в момента са може би най-информираните на Тесла тема в България. Не пропускам изречение, което да е излязло днес по тази тема. Следя какво се случва и с VW, съветвам ви и вие да погледнете какво каза преди няколко дни CEOто на VW Group - хората панически изготвят "план Т" - как да догонят Тесла и са склонни да инвестират безумно ударно десетки милиарди, за да имат шанс да догонят Тесла. Дийз си го казва публично и в прав текст - Нещата ще се случат, с нас или без нас, ако налеем тези десетки милиарди и действаме умопомрачително бързо, имаме някакъв шанс да оцелеем.

                              В този конекст ще се изкажа малко наперено и ще ви дам съвет да не коментирате гръмко бизнеси и технологии, които грам не разбирате. Стойте си скептични, говорете наизуст. Трейдвайте си технически и оставете фундаменталните инвеститори да правят печалба от "балони" като Apple, Amazon, Facebook, Google и т.н.

                              Има няколко много малко вероятни пътя, по които Тесла може да се провали и това са неща от сорта на - да дойдат извънземни, да падне метеорит, да стане някакъв друг апокалипсис или трета световна. Най-вероятния неочакван провал би дошъл ако Мъск вземе да се гътне, но дори и това да се случи, мога да ви уверя, че Тесла вече са събрали каймакът от най-добрите инженери и бизнесмени по темите, които ги засягат. Както Apple продължава да расте и след Джобс, така дори и смъртта на Мъск не би сринала Тесла.

                              Мислете си, че ви говори фанатик-фенбой, но се замислете дали всъщност нямам много повече информация за бизнеса им и дали нямам достатъчно експертиза, за да преценя, че бъдещетов ,което Тесла е най-голямата компания в света, а Мъск е първия трилионер в света, не е доста по-вероятно от пропадане в обратната посока

                              Мислете си, а ако имате средства, моето лично мнение е, че buy & hold в рамките на 1-2-3 години най-вероятно ще бъде едно от най-добрите, нискорискови и адски печеливши финансови решения в живота ви. Успех с мисленето!

                              И последна подсказка от мен - следете кога ще се появи Starlink като IPO (може би 2-3год) и отново коментирайте наизуст, не четете и бъдете скептични Успех!

                              Когато някой влезе в една акция - задължително почва да й прави реклама. Защо? Защото е пропуснал да влезе, когато е било още по-добре!

                              Това, че някой искал да догонва Тесла - не е довод! Какво трябва да се "догони" на Тесла? Пидажбите?

                              И Тойота, и Фолксваген - са НЕДОСТИЖИМИ по реализация, търсене, цени, безопасност!

                              Тесла са попаднали в собствения си капан: липса на гаранции за безопасност в окачването!

                              Това налага (да повторя) - изтегляне от пазара на десетки хиляди броя!

                              За текучеството на работници и персонал сме говорили многократно.

                              ...................

                              Да, акцията расте! Мъск е умен предприемач и точно търгува очаквания! Пълни нета с обещания и "софтуерни инженерчета", увлечени от идеята за "лесни пари" - подхващат идеята....

                              ....................

                              ВСЕКИ има глава на раменете си.
                              ​​​​​​​

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                                В момента цената на акциите е надута заради изкупуването покрай S&P500, но балонът, който някои от вас виждат, е маалко мехурче на фона на това, което се очаква като бъдеще, дори (отново) след годинка. Пише ви софтуерен инженер, човек със синиър опит в аутомотив бизнеса и един от хората, които в момента са може би най-информираните на Тесла тема в България. Не пропускам изречение, което да е излязло днес по тази тема. Следя какво се случва и с VW, съветвам ви и вие да погледнете какво каза преди няколко дни CEOто на VW Group - хората панически изготвят "план Т" - как да догонят Тесла и са склонни да инвестират безумно ударно десетки милиарди, за да имат шанс да догонят Тесла. Дийз си го казва публично и в прав текст - Нещата ще се случат, с нас или без нас, ако налеем тези десетки милиарди и действаме умопомрачително бързо, имаме някакъв шанс да оцелеем.

                                В този конекст ще се изкажа малко наперено и ще ви дам съвет да не коментирате гръмко бизнеси и технологии, които грам не разбирате. Стойте си скептични, говорете наизуст. Трейдвайте си технически и оставете фундаменталните инвеститори да правят печалба от "балони" като Apple, Amazon, Facebook, Google и т.н.

                                Има няколко много малко вероятни пътя, по които Тесла може да се провали и това са неща от сорта на - да дойдат извънземни, да падне метеорит, да стане някакъв друг апокалипсис или трета световна. Най-вероятния неочакван провал би дошъл ако Мъск вземе да се гътне, но дори и това да се случи, мога да ви уверя, че Тесла вече са събрали каймакът от най-добрите инженери и бизнесмени по темите, които ги засягат. Както Apple продължава да расте и след Джобс, така дори и смъртта на Мъск не би сринала Тесла.

                                Мислете си, че ви говори фанатик-фенбой, но се замислете дали всъщност нямам много повече информация за бизнеса им и дали нямам достатъчно експертиза, за да преценя, че бъдещетов ,което Тесла е най-голямата компания в света, а Мъск е първия трилионер в света, не е доста по-вероятно от пропадане в обратната посока

                                Мислете си, а ако имате средства, моето лично мнение е, че buy & hold в рамките на 1-2-3 години най-вероятно ще бъде едно от най-добрите, нискорискови и адски печеливши финансови решения в живота ви. Успех с мисленето!

                                И последна подсказка от мен - следете кога ще се появи Starlink като IPO (може би 2-3год) и отново коментирайте наизуст, не четете и бъдете скептични Успех!
                                Наперения разбирачев, някои не сме в БГ и не гледаме на света през тръбичка от химикалка. През Ноември 2020 VW задмина вече тесларите по продажби в немско + Форд избра тяхната платформа за своите електрички, а теслите току-що отнесоха 19млн глоба за непостроена още фабрика и взеха че откриха, че нямат модел за Европа и тепърва трябва да го преоткриват. В тоя контекст и стотината хил. дефектни коли, върнати вече по сервизите им - на фона на мижавото им производство провалът е сериозен. Колкото до Старлинк и Мъскономията - човека се е доказал като провал във всичко освен Пейпал (именно щото не е сам в тая фирма, а и вече е в миналото). Сериен предприемач и раздухвач на блъфове, кандидат трилионер дето всичките му компании имат в пъти повече дълг от активи Успех с мисленето - при инвестиране в акция без фундамент. Вече видях че си регистриран вчера и си си купил тесла акция, стискам палци спадът да е плавен, че ако шибне минус 40% по навик, ще ми тежиш на съвестта
                                Last edited by redcretin; 30.11.2020, 15:39.

                                Коментар

                                Working...
                                X