IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TESLA/TSLA- NASDAQ Tesla Inc - АКЦИЯ - балон или все още не ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Явно си хард лайнер като идиотите по CNBC (Jim Chanos, Gordon Johnson, Mark Spiegel и сие). Никакви доказателства няма да те мръднат от вярата, че Тесла/Мъск е измама и ще фалира всеки момент. Както казват хората, който каквото си направи никой не може да му го причини.
    За да се върнем на цифрите – сравнителната табличка показва какви са дълговете сравнени с приходите на всяка компания. Тесла е с може би най-ниския дълг спрямо приходите си в авто-индустрията.
    БТВ Форд ще са първите обявили фалит до 5 години (може и по-скоро).
    А бе така като гледам тези таблици фалита на тесларите е доста по близък.

    Но напълно е възможно политиците да фалират някоя компания заради коректността.

    някой ще извади ли таблица колко печелят теслите от продажба на емисии и на кого ги продават

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
      Гледай и се учи, туй е мошеник - не балък кат тебе
      Аз може да съм „балък”, както казваш, 'ма не съм кретен, както СЕ казваш, тъй че, трай.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
        Табличката не показва, че тесларите продължават да си работят на загуба. Знам че си неграмотен, затова са в червеничко тия цифри - айде виж как е спрямо Форд

        https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials

        https://www.wsj.com/market-data/quotes/F/financials

        [ATTACH=CONFIG]n3684940[/ATTACH]
        Явно си хард лайнер като идиотите по CNBC (Jim Chanos, Gordon Johnson, Mark Spiegel и сие). Никакви доказателства няма да те мръднат от вярата, че Тесла/Мъск е измама и ще фалира всеки момент. Както казват хората, който каквото си направи никой не може да му го причини.
        За да се върнем на цифрите – сравнителната табличка показва какви са дълговете сравнени с приходите на всяка компания. Тесла е с може би най-ниския дълг спрямо приходите си в авто-индустрията.
        БТВ Форд ще са първите обявили фалит до 5 години (може и по-скоро).

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Тей, тей. Отиваш, набиваш канчето на Мъсконтий да знае, с кого си има работа, и да затваря.
          Гледай и се учи, туй е мошеник - не балък кат тебе

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
            Табличката не показва, че тесларите продължават да си работят на загуба. Знам че си неграмотен, затова са в червеничко тия цифри - айде виж как е спрямо Форд

            https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials

            https://www.wsj.com/market-data/quotes/F/financials

            [ATTACH=CONFIG]n3684940[/ATTACH]
            Тей, тей. Отиваш, набиваш канчето на Мъсконтий да знае, с кого си има работа, и да затваря.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Ще ме извиняваш, не е лично, ама се конкурираш по острота на ума с безимения.
              Табличката по-долу показва кой колко приходи генерира и какви дългове има.
              Изводите явно не можеш да си направиш сам.
              Табличката не показва, че тесларите продължават да си работят на загуба. Знам че си неграмотен, затова са в червеничко тия цифри - айде виж как е спрямо Форд

              https://www.wsj.com/market-data/quotes/TSLA/financials

              https://www.wsj.com/market-data/quotes/F/financials

              Click image for larger version

Name:	Tesla.PNG
Views:	1
Size:	8.2 КБ
ID:	3684940
              Last edited by redcretin; 02.12.2020, 00:51.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Ще ме извиняваш, не е лично, ама се конкурираш по острота на ума с безимения.
                Табличката по-долу показва кой колко приходи генерира и какви дългове има.
                Изводите явно не можеш да си направиш сам.
                Трудна работа. Кретен и сметки...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение


                  Кои приходи бре, МИНУС 400 млн ли? Че пак ги спасяват продажби на емисии, да може да излязат поне на плюс Ай точно с приходи тая марка леко вляво, нямат и 6 пълни месеца на плюс С ВКЛЮЧЕНИ ПАРИ ОТ ПРОДАЖБА НА ЕМИСИИ.
                  Ще ме извиняваш, не е лично, ама се конкурираш по острота на ума с безимения.
                  Табличката по-долу показва кой колко приходи генерира и какви дългове има.
                  Изводите явно не можеш да си направиш сам.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Браво бе гении. Наясно ли си какъв е делът на дълга спрямо приходите??? Я пак помисли кой ще е първи на синджира на фалита при евентуална криза и спад в продажбите!
                    Чакай, Тесла всъщност расте в продажбите, печалбите и пазарния дял за разлика от всички останали.

                    ​​​​​​
                    NAME DEBT REVENUE RATIO
                    FORD 106 131 81%
                    GM 81 116 70%
                    TM 114 240 48%
                    TSLA 10,6 28 38%

                    Кои приходи бре, МИНУС 400 млн ли? Че пак ги спасяват продажби на емисии, да може да излязат поне на плюс Ай точно с приходи тая марка леко вляво, нямат и 6 пълни месеца на плюс С ВКЛЮЧЕНИ ПАРИ ОТ ПРОДАЖБА НА ЕМИСИИ.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Повечето хора не са наясно какво значи експоненцилно развитие. В света на AI и в частност на автопилота означава, че ако на Тесла им е отнело години да стигнат до това ниво на развитие, подобренията до 100% автономно задвижване ще им отнема все по-малко време. На практика месеци.
                      Ще. Ама друг път Вече има одобрена технология за употреба по улиците - и не е от Тесла

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение

                        Ами ако съм на теб ще си сложа всичките пари на къса позиция на Тесла, даже ще тегля максимален кредит и ще заложа всичко, което имам в живота си, че ще се провалят и ще чакам да паднат поне на 50%, за да стана лесно милионер. Нали е ясно, че са измама и рано или късно ще се спука балона, ще фалират и ще се срине всичко.

                        Споделям една последна "режисирана Тесла измама" преди да оставя темата за следващите месеци и години:
                        https://youtu.be/v9-sYOMDuI8

                        Само една наистина учтива молба - нямам повече нужда от твоето мнение по темата за CFD търговията. Иначе благодаря, че там вече ми отдели внимание и време и сподели опита си. Но не си го хаби повече. Времето е нещо ценно за всички
                        Повечето хора не са наясно какво значи експоненцилно развитие. В света на AI и в частност на автопилота означава, че ако на Тесла им е отнело години да стигнат до това ниво на развитие, подобренията до 100% автономно задвижване ще им отнема все по-малко време. На практика месеци.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Виж ся "майсторе", дето питаш как се търгува още - Тесла има двойно повече дълг от активи и вече на няколко пъти пипна фалита. Тия лафове с експоненционално развитие ги бъркаш с експоненционално надуване на борсов балон. Всичката му е такава на Мъски - лови балъците да инвестират без възвращаемост. Да ти подскажа - Мъски не е никакъв инженер и не може грамотно да проектира ни кола, ни ракета, ни скоростен влак, ни нищо по-сложно от завиване на фас марихуана. Той това и прави реално Нищо абсурдно няма тук - докато има балъци - ще има и тарикати.
                          Браво бе гении. Наясно ли си какъв е делът на дълга спрямо приходите??? Я пак помисли кой ще е първи на синджира на фалита при евентуална криза и спад в продажбите!
                          Чакай, Тесла всъщност расте в продажбите, печалбите и пазарния дял за разлика от всички останали.

                          ​​​​​​
                          NAME DEBT REVENUE RATIO
                          FORD 106 131 81%
                          GM 81 116 70%
                          TM 114 240 48%
                          TSLA 10,6 28 38%

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Виж ся "майсторе", дето питаш как се търгува още - Тесла има двойно повече дълг от активи и вече на няколко пъти пипна фалита. Тия лафове с експоненционално развитие ги бъркаш с експоненционално надуване на борсов балон. Всичката му е такава на Мъски - лови балъците да инвестират без възвращаемост. Да ти подскажа - Мъски не е никакъв инженер и не може грамотно да проектира ни кола, ни ракета, ни скоростен влак, ни нищо по-сложно от завиване на фас марихуана. Той това и прави реално Нищо абсурдно няма тук - докато има балъци - ще има и тарикати.
                            Ами ако съм на теб ще си сложа всичките пари на къса позиция на Тесла, даже ще тегля максимален кредит и ще заложа всичко, което имам в живота си, че ще се провалят и ще чакам да паднат поне на 50%, за да стана лесно милионер. Нали е ясно, че са измама и рано или късно ще се спука балона, ще фалират и ще се срине всичко.

                            Споделям една последна "режисирана Тесла измама" преди да оставя темата за следващите месеци и години:
                            https://youtu.be/v9-sYOMDuI8

                            Само една наистина учтива молба - нямам повече нужда от твоето мнение по темата за CFD търговията. Иначе благодаря, че там вече ми отдели внимание и време и сподели опита си. Но не си го хаби повече. Времето е нещо ценно за всички

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от stansky Разгледай мнение
                              Аз просто се опитах да ви направя услуга и да ви подскажа да четете повече за материи, за които очевидно не сте информирани достатъчно. Ама смейте си се. Акциите на Тесла растат експоненциално, защото цялата стратегия на компанията е за експоненциален разтеж и развитие. Не, Тесла не е автомобилна компания и е невежо да се сравнява с останалите такива. Нещо, което 95% от хората с мнение за Тесла правят. Въпреки "производственият ад" покрай Модел 3, през последните години Тесла е на прав път по експоненциалното си развитие. Доказва го с всяка изминала година. Какво значи експоненциално, значи, че тази година правят 100 000 коли, догодина 200 000, после 400 000, после 800 000, 1 600 000 и т.н.

                              Е, тази година, въпреки адската криза, имат реален шанс да продадат 500 000. Миналата продадоха ~370 000 и ако не беше този вирус, най-вероятно щяха да гонят 550-600 за 2020. През 2018 продадоха ~245 000. Тенденцията, която се очертава е за разтеж от 50% на година. Сметнете си сами от 500 000 за още 3-4 години до какво число води това.

                              Погледнете продажбите на останалите не като бройка, а като процент спрямо миналата година. За 2021 производственият капацитет на Тесла ще бъде над 1 000 000, а спорът остава дали за тях има достатъчно търсене или не, но за това трябва да се чете още повече и е въпрос на бизнес сметки и финансово позициониране на продуктите им. През 2022 капацитетът им ще бъде между 1.5 и 2млн коли - цел, която VW тепърва ще се опитват да постигнат през 2023-2024, наливайки над 70 млрд евро и със зверско реструктуриране в бизнеса си и вероятността да успеят в тези кратки срокове не е особено голяма. Колко компании можете да посочите, които са готови да направят план за такива пари и да казват, че няма да оцелеят ако не го направят? И моля ви, спрете да сравнявате продажбите на коли с ДВГ с продажбите на ЕЛ коли, невежо е. ДВГ коли до 10 години НЯМА ДА СЕ ПРАВЯТ.

                              А иначе да, "измамникът Мъск" направи ракети, които се приземяват обратно на Земята вертикално и вече има такива, които са използвани 10тина пъти успешно, тоест е свалил цената на достъпа до космоса с 10 пъти. Цяла НАСА им се кланя и космонавтите започнаха да се качват до МКС само с техните ракети и капсули. Може би пак ще сте скептични ако подксажа, че той е главният инженер в SpaceX и участва в проектирането на всичко по тези ракети, а не просто шеф или собственик. Вие продължавайте да си мислите, че е сладкодумно бизнесменче, а хора като мен ще го виждат като може би най-великия инженер на нашите времена.

                              Странна ви е цената на Тесла, защото тя изпреварва финансовите показатели, но с малко, година-две-три. Просто е наистина трудно да осмислиш бинзес, който се оповава на експоненциален разтеж, тъй като досега нямаме общо взето нагледни примери за това. Но все пак, може да си припомните кой е очаквал Фейсбук да се превърне в компания гонеща трилион п остойност? Сега Apple, Amazon и Google ви изглеждат като все едно винаги са били такива мега гиганти, но не са. Когато са били малки, хора които не са разбирали от потенциала в бизнеса им са говорили същите неща.Просто техния път е бил много по-бавен от този на Тесла - това е уникалното в картинката.

                              Излизам от темата, че на хора, които не искат да чуят, няма смисъл да им говориш, но нека да ви разсмея още повече с последното, което ще кажа:
                              Ако Мъск не се гътне до 10тина години, Тесла ще бъде най-голямата компания в света, а бизнесменчето-измамник ще бъде първия трилионер в света. Абсурдно, нали. Знам.
                              Виж ся "майсторе", дето питаш как се търгува още - Тесла има двойно повече дълг от активи и вече на няколко пъти пипна фалита. Тия лафове с експоненционално развитие ги бъркаш с експоненционално надуване на борсов балон. Всичката му е такава на Мъски - лови балъците да инвестират без възвращаемост. Да ти подскажа - Мъски не е никакъв инженер и не може грамотно да проектира ни кола, ни ракета, ни скоростен влак, ни нищо по-сложно от завиване на фас марихуана. Той това и прави реално Нищо абсурдно няма тук - докато има балъци - ще има и тарикати.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                                Пазарът отдавна се е декуплирал от фундамента. При тия стимули, какъв фундамент? А че Тесла през следващите две години ще расте повече от останалите автопроизводители нямам и най-малко съмнение.
                                точно когато и бакшишите почнат да купуват- е време да се пука балоня Тесларите нямат дори правилната кола за Европа, се оказа според свети Мъск. Кво правим?

                                Коментар

                                Working...
                                X