IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Закупуване на чуждестранни акции

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Best dermatologist in Islamabad
    https://www.ipalclinic.com/

    Коментар


    • Първоначално изпратено от alchen Разгледай мнение
      Здравейте колеги,ако знаете как ме е яд на вас като пишете колко сте добре последните години...
      Аз съм начинаещ и тепърва мисля да инвестирам сериозна сума.Какво бихте ми посъветвали да правя ако няма корекция в следващите години?Да инвестирам при тези балони в момента си мисля че е безмислено.
      ами не си инвестирай всичките пари сега, остави една част за по-късно, като почнат намаленията
      “The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.”

      Коментар


      • Здравейте колеги,ако знаете как ме е яд на вас като пишете колко сте добре последните години...
        Аз съм начинаещ и тепърва мисля да инвестирам сериозна сума.Какво бихте ми посъветвали да правя ако няма корекция в следващите години?Да инвестирам при тези балони в момента си мисля че е безмислено.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от kriza64 Разгледай мнение
          Какво ще кажете за това?

          Купуване на акции чрез онлайн платформа – да или не?
          http://kadebg.com/kupuvane-na-akcii-online-platforma/
          Че това е възможно вече над 20 години.

          Коментар


          • Какво ще кажете за това?

            Купуване на акции чрез онлайн платформа – да или не?