IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
    Имат путове защото си защитават дългите Ти купуваш путове защото играеш хазарт На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя
    lol, no gambling, I call it event driven trading. even within a day or week is still fundamental based.

    e.g. BABA is fucked, sell Yahoo short. BABA is happy, go Yahoo long


    China is fucked sell Vale, Alcoa, Freeport, United Steel, Daimler etc. bla bla.

    Short term is not a casino

    Long-term: e.g.. VF Corp, Waste Management, Water shares

    Коментар


    • Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнение
      Post your trades and entry. Simple. Market judges
      Европа- дълъг ДАКС, автомобилни, недвижими имоти, телекоми, банки и застрахователи, САЩ- дълги транспортни, това с цел около 1г. Спекулативни- къс СП/около 40% от всичките ми дълги позиции/, къса рубла, турска лира и австралийски.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнение
        Btw if look at the big players, most have puts. Hope for hedge
        Имат путове защото си защитават дългите Ти купуваш путове защото играеш хазарт На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
          Дълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.

          P.S. това го гледах на кафе и не е препоръка за покупка или продажба
          Btw if look at the big players, most have puts. Hope for hedge

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
            Дълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
            Hmmm mercedes bez short term Daily trades be put mi koito barzo se realisira. Otherwise equity bond which pays 6% and return principal, if daimler goes below 65 principal is converted in shares

            Коментар


            • Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнение
              Post your trades and entry. Simple. Market judges
              Дълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.

              P.S. това го гледах на кафе и не е препоръка за покупка или продажба
              Last edited by ravnovesie; 14.08.2015, 01:20.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                Между другото аз ако бях влизал и излизал според всеобщите настроения все щях да купувам на върха и да продавам на дъното
                Post your trades and entry. Simple. Market judges

                Коментар


                • Между другото аз ако бях влизал и излизал според всеобщите настроения все щях да купувам на върха и да продавам на дъното

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от snaky Разгледай мнение
                    Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
                    Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
                    ще видим

                    Аз за това и сега се насочих към европейските автомобили - видях че тук има много страх - и в същото време има растеж на печалбите и растежът им не е отразен в цените.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                      Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета

                      Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
                      Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
                      Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
                        Равен, някой ти пише от компа
                        Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета

                        Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%

                        Коментар


                        • Равен, някой ти пише от компа

                          Биха могли да разширят паркинга в Китай за новопристигащи автомобили.
                          Когато паркинга тръгне да излиза от Китай ще трябва да поспрат малко производството.
                          Да съкратят този-онзи.
                          Тените доходи спират да са приходи за други.
                          И така докато цялото село намери Китай на картата
                          Last edited by Tkilata; 13.08.2015, 23:51.

                          Коментар


                          • Растежът има значение ако растежа е в цената. тогава ако растежа е по-нисък цената пада, ако растежът е много по-нисък цената пада много. Но когато в цената няма никакъв растеж, то растежа е ирелевантен. Все едно дали става дума за Китай, ЕС или САЩ.

                            Коментар


                            • И какво му е страшното. Най-лошото възможно е Даймлер и БМВ да не продадат нито една кола в Китай. От това печалбите им ще паднат с по съответно 10 и 20% - най-грубо казано. Ако това се случи Даймлер ще се търгува на ПЕ 11 а БМВ на ПЕ 11.5

                              Коментар


                              • Ами плашещо е батки.
                                Да ти излизат съобщения от Китай, че внос и износ падат с по 7-8% при условие, че са фабриката.
                                То само това ако е вярно и пазарът тръгва непоколебимо в същата посока.
                                Иронията е, че никой не вярва на данни от Китай. Включително и аз откак HSBC се отказа да публикува данни от там

                                Да ти внасят дефлация, докато се надяваш на инфлация.

                                Някой спомня ли си, че миналата година бяха възникнали съмнения,
                                че през Хонк Конг в Китай влизат спекулативни пари, легализирани през фактури за внос и за износ. В размери, които влияят на данните за търговския баланс. Ако е било вярно и е спряно като практика, би могло да обясни сравнително хладнокръвната търговия последните 2 дни.

                                Коментар

                                Working...
                                X